abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94096683
nvm
  maandag 14 maart 2011 @ 15:50:27 #92
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94096704
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:48 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jawel, misschien niet mijn hulp nee, maar tenzij hij opeens erg verandert zal het hem niet zomaar lukken.
omdat?
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 15:51:46 #93
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94096758
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:39 schreef lanterfanteraar het volgende:

Mijn hunkering naar een nieuw euforisch moment vermindert ( oppervlakkig, want vannacht lag ik bijvoorbeeld wel opeens tegen mijn kussen te praten). Zou dit door de deadlines komen? Ik hoef niets meer en eigenlijk geef ik ook niets om die deadlines.
:D

Kussens kunnen zo goed luisteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 14-03-2011 16:24:25 ]
The view from nowhere.
  maandag 14 maart 2011 @ 16:02:37 #94
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94097233
Wel raar, want eerst was verlangde ik vooral zo naar al die harde en ruige praktijken en sinds gisteren verlang ik juist naar de zachte zaken.. Zoals het strelen door de haren ( hier ben ik enorm benieuwd naar, volgens velen HET perfecte moment van intens geluk) en een afstand van plusminus 10 cm. tussen de gezichtsvelden.
pi_94097289
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:43 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

jazeker

ik heb zelfs nog moeten huilen van geluk de dag erna

( geen rare conclusies trekken hoor, in het "Flirten in het OV"-topic heb ik bijvoorbeeld iets gepost wat ik niet fijn vond, iets met een br33zah)
quote:
Eindelijk een normaal iemand. Adviseur Supersoep :7
Dit vind ik een beetje het probleem worden hier, en na 18 delen word ik er erg moe van. Dit is het grote ''Wie is de grootste faler'' topic geworden want wie kan er nog opboksen tegen de regelmatige posts van Lanterfanteraar zoals hierboven die moet huilen van geluk dat ze in haar reet geknepen wordt, Richard en MLIG. Het is van zo'n niveau dat het zelfs in elke post aandacht krijgt. De vrouwen hier krijgen een natte kut van Richard, z'n PM box is vol en hij geniet daar naar mijn mening enorm van, wat er niet echt voor gaat zorgen dat hij in enige zin verbetert, want zijn faalgedoe genereert juist aandacht hier welke hij in RL nooit krijgt.

Dat terwijl we volgens mij een aantal delen geleden hadden geconcludeerd ''Okay, we zijn er nu wel klaar mee''. Helaas wisselen sommige users nogal snel van gedachtes, want dit is natuurlijk bere-interessant en half-gestoorde mensen zijn interessanter dan het eigenlijke onderwerp van deze reeks, terwijl mensen er steeds om roepen dat het daar naar terug moet keren. Dan wordt dat ook een tijdje geprobeerd, maar dan zie je dat zelfs in de afwezigheid van mensen zoals Richard, er toch paginas lang over die kerel geluld wordt.

Sorry hoor, off-topic gaan is niet iets waar ik op tegen ben want ik doe het zelf redelijk vaak, maar handel het nu eens af met bepaalde mensen. Ik stel voor dat zowel Strawberry en HetNoorderlicht nu eindelijk maar eens afspreken met Richard om z'n impotentie uit z'n lul te zuigen en neem MLIF ook gelijk mee.
Ron Paul 2012
pi_94097344
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:50 schreef reetveter het volgende:

[..]

omdat?
Hij is geen vrouwenversierder, heeft geen idee wat hij kan zeggen als hij al een meisje zou durven aanspreken. Verder praat hij sowieso voornamelijk over games en bepaalde tv programma's.
Hij roept al jaren dat hij toch nooit een vriendin kan krijgen, en dat vind ik wel sneu dat hij hier zo van overtuigd is.
  maandag 14 maart 2011 @ 16:06:38 #97
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94097430
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:04 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hij is geen vrouwenversierder, heeft geen idee wat hij kan zeggen als hij al een meisje zou durven aanspreken. Verder praat hij sowieso voornamelijk over games en bepaalde tv programma's.
Hij roept al jaren dat hij toch nooit een vriendin kan krijgen, en dat vind ik wel sneu dat hij hier zo van overtuigd is.
Hij forceert het in ieder geval niet zoals een aantal hier wel. Denk dat jij je er meer druk over maakt.
I never workout
  maandag 14 maart 2011 @ 16:07:12 #98
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94097458
quote:
4s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef Supersoep het volgende:

[..]

[..]

Dit vind ik een beetje het probleem worden hier,.
hoi
ik moet zeggen dat ik je bericht niet heb kunnen lezen, maar de inhoud kan ik wel vermoeden

het spijt mij wel voor mijn eenzijdige berichten
de oorzaak ligt in het feit dat ik al vier dagen niet buiten de deur ben geweest ( en dus geen nieuwe ervaringen heb opgedaan)

ik voel me nu vrij leeg, dus ik zou ook eigenlijk niet moeten posten ( ik heb niets te melden)

het spijt me
pi_94097467
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:04 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik was ooit zo, behalve dan het ''ik kan nooit iemand krijgen'', en iemand die me op sleeptouw zou nemen zou niet echt succesvol zijn geweest. Je moet zoiets, bij zo'n soort persoon, echt stap voor stap opbouwen en hem niet gelijk introduceren aan één of andere meid, dat legt zoveel druk op die jongen z'n schouders dat hij waarschijnlijk wat gaat stamelen en snel terugrent naar z'n PC.
Ron Paul 2012
pi_94097554
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:06 schreef reetveter het volgende:

[..]

Hij forceert het in ieder geval niet zoals een aantal hier wel. Denk dat jij je er meer druk over maakt.
Dat laatste valt reuze mee. Ik vraag enkel om tips om hem eventueel te helpen zodra hij dit wil, ik maak me er verder niet druk over hoor.
pi_94097578
Holy crap, lanterfanteraar is een mylifeisgrey in wording:

ja
  maandag 14 maart 2011 @ 16:10:59 #102
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94097622
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:

ja
Ik ben altijd benieuwd hoe ze er nou uitzien. Want net als bij Richard zal het allemaal wel meevallen :').
I never workout
pi_94097657
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef reetveter het volgende:

[..]

Ik ben altijd benieuwd hoe ze er nou uitzien. Want net als bij Richard zal het allemaal wel meevallen :').
Lanterfanteraar ziet er bijzonder goed uit met een geweldig lichaam, dus ik vind het allemaal zwaar irritant worden zoals gezegd.
Ron Paul 2012
  maandag 14 maart 2011 @ 16:12:34 #104
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94097694
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Lanterfanteraar ziet er bijzonder goed uit met een geweldig lichaam, dus ik vind het allemaal zwaar irritant worden zoals gezegd.
Waar staat een pic?
I never workout
pi_94097695
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:07 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik was ooit zo, behalve dan het ''ik kan nooit iemand krijgen'', en iemand die me op sleeptouw zou nemen zou niet echt succesvol zijn geweest. Je moet zoiets, bij zo'n soort persoon, echt stap voor stap opbouwen en hem niet gelijk introduceren aan één of andere meid, dat legt zoveel druk op die jongen z'n schouders dat hij waarschijnlijk wat gaat stamelen en snel terugrent naar z'n PC.
Ik was ook zeker niet van plan hem aan een meid te koppelen hoor, wil hem liever helpen wat meer zelfvertrouwen te krijgen (ook in het algemeen).
Denk ook dat hij inderdaad zo zou reageren, maar misschien verandert hij zelf wel. Zo niet wil ik hem dus wel helpen. :)
pi_94097796
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:12 schreef reetveter het volgende:

[..]

Waar staat een pic?
Heeft ze weggehaald, maar ziet er appetijtelijk uit. Toch heeft blijkbaar nog nooit een jongen interesse getoond enzo behalve een foto toen ze 2 jaar was waar een buurjongetje haar op haar mond zoende, en dan dat euforisch moment vorige week. Eerste keer in haar leven was dat, zogezegd.

Ik geloof er allemaal geen zak meer van, maar het is amusement toch? :')
Ron Paul 2012
pi_94097822
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat is toch ook helemaal niet boeiend? Haar uiterlijk is ze niet onzeker over.
pi_94097879
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:14 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Heeft ze weggehaald, maar ziet er appetijtelijk uit. Toch heeft blijkbaar nog nooit een jongen interesse getoond enzo behalve een foto toen ze 2 jaar was waar een buurjongetje haar op haar mond zoende, en dan dat euforisch moment vorige week. Eerste keer in haar leven was dat, zogezegd.

Ik geloof er allemaal geen zak meer van, maar het is amusement toch? :')
Vind je het gek? Die meid is zo gek als een deur en ze komt nauwelijks buiten.
Al hoop ik ook dat ze niet echt is. Net als MLiG zelf.
pi_94097941
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:20 schreef moneyfornothing het volgende:
Een vraagje, hoe zouden 'jullie' wel geholpen willen worden door anderen?
Mijn broertje zou hier prima tussen passen volgens mij. Op het moment lijkt hij nog amper interesse te hebben in de dames, maar hij zegt wel dingen als altijd dat hij 'toch nooit een vriendin zal krijgen'.
Mocht hij over een tijdje wel wat willen ondernemen, zou ik hem dan kunnen helpen? Of is dat niet tof als je zus dat doet. :P
Hij is trouwens 17.
Ik zou dat zelf wel fijn vinden eigenlijk. Ik denk dat je hem wel kan helpen wat zekerder te worden en eventueel aan vriendinnen of zusjes van vriendinnen voor te stellen. Als hij het wil kan je hem flink de goede richting op helpen denk ik. :)
pi_94097961
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:12 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik was ook zeker niet van plan hem aan een meid te koppelen hoor, wil hem liever helpen wat meer zelfvertrouwen te krijgen (ook in het algemeen).
Denk ook dat hij inderdaad zo zou reageren, maar misschien verandert hij zelf wel. Zo niet wil ik hem dus wel helpen. :)
Denk dat jij alleen hem daar niet mee kan helpen.
Als hij een vriendengroep heeft/krijgt zijn er al een stuk meer mogelijkheden. :)
  maandag 14 maart 2011 @ 16:18:04 #111
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_94097970
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vind je het gek? Die meid is zo gek als een deur en ze komt nauwelijks buiten.
Al hoop ik ook dat ze niet echt is. Net als MLiG zelf.
de mensen die ik n.a.v. internet ontmoet, zijn verbaasd over hoe 'normaal' ik ben
  maandag 14 maart 2011 @ 16:18:41 #112
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_94098003
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:18 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

de mensen die ik n.a.v. internet ontmoet, zijn verbaasd over hoe 'normaal' ik ben
Pm eens een pic dan beoordeel ik het objectief.
I never workout
pi_94098029
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:18 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oh, dan lijk je alleen maar vreemd. :P
  maandag 14 maart 2011 @ 16:28:44 #114
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94098558
quote:
11s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:

ja
hee, ik had je op dat topic gewezen niet met de intentie zodat je er hier slecht erover zou gaan praten

ze gaat nog wel naar school, en ik vind het heel leuk klinken hoe ze een bepaalde houding in de klas heeft, en het niet helemaal geweldig vind, maar wel leuk genoeg dat ze het zou missen al stopt ze.

ik herken ook best wel veel van haar inderdaad, wat jij zegt " ze is een mylifeisgrey" in wording.
dat van in westers land leven. en alsnog lanterfanten en niet weten wat ze wil, en etc,etc....

maar ik lees het, en ik voel me er beter van dat ik met wat kleine aanpassingen ook zo kan gaan zijn als lanterfanteraar.
ze kan best weleens me grote voorbeeld worden
pi_94098580
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zou dat zelf wel fijn vinden eigenlijk. Ik denk dat je hem wel kan helpen wat zekerder te worden en eventueel aan vriendinnen of zusjes van vriendinnen voor te stellen. Als hij het wil kan je hem flink de goede richting op helpen denk ik. :)
Ik wil hem niemand opdringen natuurlijk, maar als hij gewoon een leuk gesprek kan voeren met een (leuke) meid is dit vast wel goed voor zijn zelfvertrouwen, toch?
Ik ga hem ook alleen helpen als hij het wil, misschien wil hij dit wel nooit maar dat zien we dan wel weer. :)

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Denk dat jij alleen hem daar niet mee kan helpen.
Als hij een vriendengroep heeft/krijgt zijn er al een stuk meer mogelijkheden. :)
Dat is waar, hij heeft wel een goede vriend maar die is een beetje hetzelfde type maar dan veel stiller. Verder heeft hij niet echt vrienden die hij veel spreekt geloof ik. Maar hij is gelukkig niet echt alleen wat dat betreft.
pi_94098593
Probleem opgelost we koppelen gewoon mylifeisgrey aan lanterfanteraar.
  maandag 14 maart 2011 @ 16:34:55 #117
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_94098895
quote:
11s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:

ja
Ik vind dit het eerste redelijke topic dat Lanterfanteraar opent. Er kan serieus op gereageerd worden en het gaat echt over haar situatie irl. Ik noem het vooruitgang.
The view from nowhere.
pi_94099044
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:28 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hee, ik had je op dat topic gewezen niet met de intentie zodat je er hier slecht erover zou gaan praten

ze gaat nog wel naar school, en ik vind het heel leuk klinken hoe ze een bepaalde houding in de klas heeft, en het niet helemaal geweldig vind, maar wel leuk genoeg dat ze het zou missen al stopt ze.

ik herken ook best wel veel van haar inderdaad, wat jij zegt " ze is een mylifeisgrey" in wording.
dat van in westers land leven. en alsnog lanterfanten en niet weten wat ze wil, en etc,etc....

maar ik lees het, en ik voel me er beter van dat ik met wat kleine aanpassingen ook zo kan gaan zijn als lanterfanteraar.
ze kan best weleens me grote voorbeeld worden
Je wil toch niet dat zij net als jij met haar studie stopt en in een sociaal isolement komt?
pi_94099103
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:29 schreef moneyfornothing het volgende:
Dat is waar, hij heeft wel een goede vriend maar die is een beetje hetzelfde type maar dan veel stiller. Verder heeft hij niet echt vrienden die hij veel spreekt geloof ik. Maar hij is gelukkig niet echt alleen wat dat betreft.
Waarom is hij zelf ook stil en onzeker eigenlijk?
Heeft hij iets om onzeker over te zijn of is hij vroeger gepest?
  maandag 14 maart 2011 @ 16:44:56 #120
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_94099435
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je wil toch niet dat zij net als jij met haar studie stopt en in een sociaal isolement komt?
nee en dat wil ik voor mezelf ook niet.

ze is dat toch al eens geweest toen ze de vorige keer stopte met haar studie?
daar zit ik nu ook een beetje.
ik sta op een opleiding ingeschreven, ontvang stufie... ik zou daar heen moeten gaan maar het lukt niet zo goed.
ik heb met niemand contacten. etc,etc

nu is ze wel weer een beetje bezig met dingen :D, daarom is ze me grote voorbeeld als ik het zo lees.
als ik weer eens begin met beetje naar college gaan en dat blijf doen, dan kan ik net zo gelukkig gaan worden als haar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')