Dan heb je vast een flexibele provider waarbij je de stekker van de modem er een tijd kan afhalen. en hup je hebt een nieuwe IP. Bij sommige providers gaat dat stukken lastiger.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:25 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
ik game veel sommige games IP ban die omzeil je dus.
andere vervelende IP bans omzeil je ook.
quote:De wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Zegt iemand die mij via DM allerlei vragen steltquote:Op maandag 14 maart 2011 00:33 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom vraag jij eigenlijk zoveel aan mij en waarom post jij dingen waar ik geen touw aan vast kan knopen? En als k dan vraag wat je bedoelt negeer je het.
Dat kan, maar hoeft niet. Als je allebei heel eerlijk bent geweest en je hebt gesproken over de telefoon/microfoon en heel vaak gewebcammed dan heb je al iets meer ground om verliefd te worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat het een soort van vergaande interesse is in combinatie met een illusie. Ik denk ook wel dat die "verliefdheid" binnen drie seconde afgelopen kan zijn bij de 1e ontmoeting.
Het topic mag ook best een dagje dood zijn voordat er weer ervaringen e.d. gepost worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:04 schreef Godshand het volgende:
Volgens mij kan deze reeks wel weer dicht...
We komen nergens meer..
De types die hier ook willen posten, de mensen die opnieuw op de relatiemarkt zijn, worden beetje afgeschrikt hier te posten door het geweld van iwannabe, richard, MLiG etc. Dat is nogal jammer want die kunnen best leuke ervaringen en/of tips hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het topic mag ook best een dagje dood zijn voordat er weer ervaringen e.d. gepost worden.
Daar hebben ze nu toch de kans toe?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
De types die hier ook willen posten, de mensen die opnieuw op de relatiemarkt zijn, worden beetje afgeschrikt hier te posten door het geweld van iwannabe, richard, MLiG etc. Dat is nogal jammer want die kunnen best leuke ervaringen en/of tips hebben.
bliep-quote:
Nee, ik ben gestopt met mijn studie. Ik begin weer in september.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
bliep-
Jij studeert toch? Jouw naam passeert hier veelvuldig, op het forum. Weet je zeker dat je echt studeert?
Het is heel normaal om op jou leeftijd onzeker te zijn (en het te verbergen).quote:Op maandag 14 maart 2011 00:56 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
In real life nooit.
Hier met veel moeite.
Dat hebben ze altijd wel even, maar zo'n post wordt daarna duizendmaal door Richard gezegd dat hij lelijk is, en Mylig feliciteert hem en zegt dat dit onbereikbaar zal zijn voor hem. Plus dan krijgen we de rest (incluis mijzelf jaquote:Op maandag 14 maart 2011 14:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar hebben ze nu toch de kans toe?
Maar dat is deprimerend en totaal niet stimulerend.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat hebben ze altijd wel even, maar zo'n post wordt daarna duizendmaal door Richard gezegd dat hij lelijk is, en Mylig feliciteert hem en zegt dat dit onbereikbaar zal zijn voor hem. Plus dan krijgen we de rest (incluis mijzelf ja) eroverheen...
Misschien moeten we de TT ook wel wijzigen zoals ik eerder had voorgesteld, zoiets als ooit skippy22 had geopend.. Eeuwig vrijgezel deel 8 lotgenoten verenigt u
Supersoep houd er niet van om kroegen en dancing af te stropen naar een vrouw. Hij ontvangt wel vrouwelijk bezoek thuis:quote:Op maandag 14 maart 2011 13:04 schreef Godshand het volgende:
Volgens mij kan deze reeks wel weer dicht...
We komen nergens meer..
Dit topic dan wel?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat is deprimerend en totaal niet stimulerend.
Deel met ons jouw bevindingen over vrouwen en hoe je ze het ebste kan versieren. Gepaard met succesverhalen uiteraard. Daar help je ons pas mee!quote:Op maandag 14 maart 2011 14:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat hebben ze altijd wel even, maar zo'n post wordt daarna duizendmaal door Richard gezegd dat hij lelijk is, en Mylig feliciteert hem en zegt dat dit onbereikbaar zal zijn voor hem. Plus dan krijgen we de rest (incluis mijzelf ja) eroverheen...
Misschien moeten we de TT ook wel wijzigen zoals ik eerder had voorgesteld, zoiets als ooit skippy22 had geopend.. Eeuwig vrijgezel deel 8 lotgenoten verenigt u
Hoho, wie zegt dat er vervolgens niets gebeurd.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Supersoep houd er niet van om kroegen en dancing af te stropen naar een vrouw. Hij ontvangt wel vrouwelijk bezoek thuis:
1. Hoe krijgt hij die vrouwen zover?
2. Waarom gebeurt er vervolgens niets?
Richard is toch nog steeds onderweg naar morgen. Het echte hossel werk is niet zo geschikt voor hem, maar er zijn nog vele wegen om te bewandelen. Tenzij de verliefdheid hem zo parten speelt dat hij beter Strawberry kan mijden, is er geen reden om hier door te gaan. Er is toch in feite niets bijzonders gebeurd in A'dam.quote:
Jij laat ons in het duister tasten en dan trekken we onze eigen conlusies.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoho, wie zegt dat er vervolgens niets gebeurd.
Hij is verliefd op het meisje uit enschede.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Richard is toch nog steeds onderweg naar morgen. Het echte hossel werk is niet zo geschikt voor hem, maar er zijn nog vele wegen om te bewandelen. Tenzij de verliefdheid hem zo parten speelt dat hij beter Strawberry kan mijden, is er geen reden om hier door te gaan. Er is toch in feite niets bijzonders gebeurd in A'dam.
Oh zijn genoeg verhalen door mij al gepost. Nieuwe heb ik niet dagelijks, ik zit ook niet dagelijks in de kroeg oidquote:Op maandag 14 maart 2011 15:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Deel met ons jouw bevindingen over vrouwen en hoe je ze het ebste kan versieren. Gepaard met succesverhalen uiteraard. Daar help je ons pas mee!
Ga anders naar de Singles slowchat die gaat ook altijd hard. Kun je gelijk je hossel kunsten flexen
De meid waarmee hij een keer de lakens heeft gedeeld? Is er nog reden voor hoop of is het tijd om het los te laten?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij is verliefd op het meisje uit enschede.
Doe maar niet nee, faalt altijd...quote:Op maandag 14 maart 2011 15:20 schreef moneyfornothing het volgende:
Of is dat niet tof als je zus dat doet.
Hij is trouwens 17.
Met één vrouw gebeurt er van alles, dat is m'n ex. Dan is er nog een tweede persoon, een ex-klasgenote die ik af en toe zie. Echte dates gehad enzovoort, ik ben niet echt bezig om haar te krijgen, ik zie altijd wel waar het beland. Morgen zie ik haar weer.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:14 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jij laat ons in het duister tasten en dan trekken we onze eigen conlusies.
Waarom praten jullie altijd over problemen van anderen. Praat over die van jezelf want je zoekt hier toch tips? Als Richard ze nodig heeft dan vraagt die het zelf vast wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Richard is toch nog steeds onderweg naar morgen. Het echte hossel werk is niet zo geschikt voor hem, maar er zijn nog vele wegen om te bewandelen. Tenzij de verliefdheid hem zo parten speelt dat hij beter Strawberry kan mijden, is er geen reden om hier door te gaan. Er is toch in feite niets bijzonders gebeurd in A'dam.
Ik dacht eraan hem eventueel te 'koppelen' aan wat jongere vrienden van mij die wel skills hebben. Is dit ook een en al faal, of kan dat dan weer wel.quote:
So not done. Niet op die leeftijd althans.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik dacht eraan hem eventueel te 'koppelen' aan wat jongere vrienden van mij die wel skills hebben. Is dit ook een en al faal, of kan dat dan weer wel.
Zoals ik zei heeft hij nu nog geen interesse in meiden, en is dit meer voor zodra hij het wel heeft, en misschien mijn hulp wil. De leeftijd zette ik erbij omdat anders iedereen ernaar gaat vragen ook al is het op dit moment nog niet relevant.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
So not done. Niet op die leeftijd althans.
Niet echt.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
De meid waar hij een keer de lakens heeft gedeeld? Is er nog reden voor hoop of is het tijd om het los te laten?
Goed punt.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom praten jullie altijd over problemen van anderen. Praat over die van jezelf want je zoekt hier toch tips? Als Richard ze nodig heeft dan vraagt die het zelf vast wel.
Dat euforisch moment toen je bij je kont gepakt werd?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zoals jullie allen weten heb ik een week geleden een euforisch moment beleefd.
Mede door mijn periode van deadlines ( gedurende twee weken) en Verplichte bijeenkomsten zal ik niets kunnen beleven. Ik lig nu al voor de vierde dag op rij afwisselend in bed. Door mijn deadlines kan ik niets doen.
Mijn hunkering naar een nieuw euforisch moment vermindert ( oppervlakkig, want vannacht lag ik bijvoorbeeld wel opeens tegen mijn kussen te praten). Zou dit door de deadlines komen? Ik hoef niets meer en eigenlijk geef ik ook niets om die deadlines.
jazekerquote:Op maandag 14 maart 2011 15:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat euforisch moment toen je bij je kont gepakt werd?
Eindelijk een normaal iemand. Adviseur Supersoepquote:Op maandag 14 maart 2011 15:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Met één vrouw gebeurt er van alles, dat is m'n ex. Dan is er nog een tweede persoon, een ex-klasgenote die ik af en toe zie. Echte dates gehad enzovoort, ik ben niet echt bezig om haar te krijgen, ik zie altijd wel waar het beland. Morgen zie ik haar weer.
Ik heb niet zo'n behoefte om er over te posten steeds, eigenlijk precies vanwege het feit dat alles hier om Richard en co lijkt te draaien, terwijl je daar toch geen fuck mee opschiet. Ik heb zelf geen hulp nodig, maar misschien dat het anderen helpt als ze vragen kunnen stellen, zoals een paar users die ik nu toch al zeker 5 delen niet meer gezien heb.
Als die er interesse in krijgt hoef je waarschijnlijk niet te helpenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zoals ik zei heeft hij nu nog geen interesse in meiden, en is dit meer voor zodra hij het wel heeft, en misschien mijn hulp wil. De leeftijd zette ik erbij omdat anders iedereen ernaar gaat vragen ook al is het op dit moment nog niet relevant.
Nigga whatquote:Op maandag 14 maart 2011 15:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jazeker
ik heb zelfs nog moeten huilen van geluk de dag erna
( geen rare conclusies trekken hoor, in het "Flirten in het OV"-topic heb ik bijvoorbeeld iets gepost wat ik niet fijn vond, iets met een br33zah)
Jawel, misschien niet mijn hulp nee, maar tenzij hij opeens erg verandert zal het hem niet zomaar lukken.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als die er interesse in krijgt hoef je waarschijnlijk niet te helpen
omdat?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jawel, misschien niet mijn hulp nee, maar tenzij hij opeens erg verandert zal het hem niet zomaar lukken.
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Mijn hunkering naar een nieuw euforisch moment vermindert ( oppervlakkig, want vannacht lag ik bijvoorbeeld wel opeens tegen mijn kussen te praten). Zou dit door de deadlines komen? Ik hoef niets meer en eigenlijk geef ik ook niets om die deadlines.
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jazeker
ik heb zelfs nog moeten huilen van geluk de dag erna
( geen rare conclusies trekken hoor, in het "Flirten in het OV"-topic heb ik bijvoorbeeld iets gepost wat ik niet fijn vond, iets met een br33zah)
Dit vind ik een beetje het probleem worden hier, en na 18 delen word ik er erg moe van. Dit is het grote ''Wie is de grootste faler'' topic geworden want wie kan er nog opboksen tegen de regelmatige posts van Lanterfanteraar zoals hierboven die moet huilen van geluk dat ze in haar reet geknepen wordt, Richard en MLIG. Het is van zo'n niveau dat het zelfs in elke post aandacht krijgt. De vrouwen hier krijgen een natte kut van Richard, z'n PM box is vol en hij geniet daar naar mijn mening enorm van, wat er niet echt voor gaat zorgen dat hij in enige zin verbetert, want zijn faalgedoe genereert juist aandacht hier welke hij in RL nooit krijgt.quote:Eindelijk een normaal iemand. Adviseur Supersoep
Hij is geen vrouwenversierder, heeft geen idee wat hij kan zeggen als hij al een meisje zou durven aanspreken. Verder praat hij sowieso voornamelijk over games en bepaalde tv programma's.quote:
Hij forceert het in ieder geval niet zoals een aantal hier wel. Denk dat jij je er meer druk over maakt.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij is geen vrouwenversierder, heeft geen idee wat hij kan zeggen als hij al een meisje zou durven aanspreken. Verder praat hij sowieso voornamelijk over games en bepaalde tv programma's.
Hij roept al jaren dat hij toch nooit een vriendin kan krijgen, en dat vind ik wel sneu dat hij hier zo van overtuigd is.
hoiquote:Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik een beetje het probleem worden hier,.
Ik was ooit zo, behalve dan het ''ik kan nooit iemand krijgen'', en iemand die me op sleeptouw zou nemen zou niet echt succesvol zijn geweest. Je moet zoiets, bij zo'n soort persoon, echt stap voor stap opbouwen en hem niet gelijk introduceren aan één of andere meid, dat legt zoveel druk op die jongen z'n schouders dat hij waarschijnlijk wat gaat stamelen en snel terugrent naar z'n PC.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij is geen vrouwenversierder, heeft geen idee wat hij kan zeggen als hij al een meisje zou durven aanspreken. Verder praat hij sowieso voornamelijk over games en bepaalde tv programma's.
Hij roept al jaren dat hij toch nooit een vriendin kan krijgen, en dat vind ik wel sneu dat hij hier zo van overtuigd is.
Dat laatste valt reuze mee. Ik vraag enkel om tips om hem eventueel te helpen zodra hij dit wil, ik maak me er verder niet druk over hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij forceert het in ieder geval niet zoals een aantal hier wel. Denk dat jij je er meer druk over maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |