ik game veel sommige games IP ban die omzeil je dus.quote:
En reetveter denkt wel dat hij alles weet na een paar posts.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:24 schreef reetveter het volgende:
Raggingbull heeft veel bevestiging nodig zie ik al. Zo denk ik over je.
Je moest eens weten.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:22 schreef reetveter het volgende:
iwannabehigh, aangezien je hier zo fanatiek bent. regel je wel vrouwen naast je droomvrouw dan?
Ik denk niet dat ik ooit een IP ban heb gehad op wat voor site dan ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:25 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
ik game veel sommige games IP ban die omzeil je dus.
andere vervelende IP bans omzeil je ook.
ruzie maken in de game ik kan soms vrij snel om iets kleins heel boos worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:26 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit een IP ban heb gehad op wat voor site dan ook.
Maakt me toch nieuwsgierig wat je dan uitvreet..
Ja je bent niet voor niks RagingBull natuurlijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:28 schreef Raggingbull het volgende:
ruzie maken in de game ik kan soms vrij snel om iets kleins heel boos worden.
Dat ookquote:Op maandag 14 maart 2011 00:29 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ja je bent niet voor niks RagingBull natuurlijk.
Ja sorry je hebt gelijk mijn excusesquote:Op maandag 14 maart 2011 00:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Sorry maar kan het even ontopic? Raggingbul ofzo was volgens mij degene die het hardst liep te brullen dat het offtopic was 2 topics geleden.
mag ik tekst ervan?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Grappig, ze hadden het nog over mijn knokploeg opmerking op Viva
heeft iemand nog iets meers?quote:Volgens een Engelse aardbei willen ze ook een knokploeg op haar afsturen.
Is toch bedreiging of niet
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Grappig, ze hadden het nog over mijn knokploeg opmerking op Viva
Waarom vraag jij eigenlijk zoveel aan mij en waarom post jij dingen waar ik geen touw aan vast kan knopen? En als k dan vraag wat je bedoelt negeer je het.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:32 schreef reetveter het volgende:
@isannabehigh. Zeg playboy, ken je dan niet beter achter de meiden aan ipv hier zo te doen. Aangezien je zegt; 'je moest eens weten'
ga ergens anders trollen.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
hey ik ben 40 nog nooit genukt wie kan mij helpen?????
Elke willekeurige hoer.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
hey ik ben 40 nog nooit genukt wie kan mij helpen?????
Stukken beter.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mag ik tekst ervan?
edit oh ik zie het al ook met google indexering.
[..]
heb jij iets beters aardbei?
wat een onzin weer, je weet zelf ook wel dat ik niet op strawberry val of me opdring, hoe kan je op iemand vallen terwijl je die persoon nog nooit in real hebt gezienquote:Op maandag 14 maart 2011 00:36 schreef reetveter het volgende:
ik negeer het niet. ik heb alleen meer te doen dan alles hiier te lezen. ik vraag je dit omdat je hier mensen zoals richard belachelijk maakt terwijl je zelf issues hebt. iets van pot verwijt de ketwl. plus zie ik je zo bij strawberry opdringen. en dat, icm die topics van je lijkt me nogal risky
Ja k hoop dat je er zelf ook wat aan hebtquote:Op maandag 14 maart 2011 00:40 schreef Raggingbull het volgende:
Goed iwannabehigh en milg khoop dat jullie wat hebbe aan die naja... hints uit de vorige topic van deze reeks.
hoe bedoel je?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja k hoop dat je er zelf ook wat aan hebt
Je moet echt wat zekerder worden, je zoekt constant bevestiging of mensen je tips wel nuttig vinden en zo. Nergens voor nodig. Jij vindt het goeie tips en of mensen er wat aan hebben moeten ze zelf maar uitzoeken.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:40 schreef Raggingbull het volgende:
Goed iwannabehigh en milg khoop dat jullie wat hebbe aan die naja... hints uit de vorige topic van deze reeks.
jawel...quote:Op maandag 14 maart 2011 00:42 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
je ahd toch zelf problemen met vrouwen versieren enzo
Sorry ik heb nooit echt ergens bevestiging gekregen ergens.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet echt wat zekerder worden, je zoekt constant bevestiging of mensen je tips wel nuttig vinden en zo. Nergens voor nodig. Jij vindt het goeie tips en of mensen er wat aan hebben moeten ze zelf maar uitzoeken.
Ik lees vaak genoeg verhalen hier waaruit blijkt dat dat wel kan.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
wat een onzin weer, je weet zelf ook wel dat ik niet op strawberry val of me opdring, hoe kan je op iemand vallen terwijl je die persoon nog nooit in real hebt gezien
dream on en stop met mij benaderen telkens aub
Dat je serieus verliefd kan worden op iemand die je NOOIT hebt gezien, waar je 1 foto van hebt en op basis van een paar posts. Lijkt me sterk onlogisch eerlijk gezegd.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik lees vaak genoeg verhalen hier waaruit blijkt dat dat wel kan.
Je geeft het nu toch toe?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:45 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Sorry ik heb nooit echt ergens bevestiging gekregen ergens.
Ik twijfel gewoon veel aan mezelf.
Meer dan ik ook eigenlijk ooit zal toegeven.![]()
Ik zal het nooit toegeven maar eigenlijk ben ik zo onzeker als de pest over mezelf![]()
In real life nooit.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je geeft het nu toch toe?
Of bedoel je irl?
Ik heb het wel eens heel sterk gehad. Ik was gewoon echt verliefd.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik lees vaak genoeg verhalen hier waaruit blijkt dat dat wel kan.
Mij ook, maar lees op Fok weleens verhalen waarin mensen aangeven dat het hen is overkomen. Verliefd is natuurlijk ook maar een relatief begrip.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat je serieus verliefd kan worden op iemand die je NOOIT hebt gezien, waar je 1 foto van hebt en op basis van een paar posts. Lijkt me sterk onlogisch eerlijk gezegd.
Ik denk dat het een soort van vergaande interesse is in combinatie met een illusie. Ik denk ook wel dat die "verliefdheid" binnen drie seconde afgelopen kan zijn bij de 1e ontmoeting.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens heel sterk gehad. Ik was gewoon echt verliefd.
Of het ook gebaseerd was op iets echts of slechts een illusie/droom valt wel te betwisten.
Dan denk ik wel dat je niet veel aandacht krijgt in real life ofzo. Of onsociaal/onzeker bent, zoiets, want eigenlijk kan dat helemaal niet. Lijkt mij danquote:Op maandag 14 maart 2011 00:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mij ook, maar lees op Fok weleens verhalen waarin mensen aangeven dat het hen is overkomen. Verliefd is natuurlijk ook maar een relatief begrip.
Tja ik heb het met mijn huidige vriendin.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mij ook, maar lees op Fok weleens verhalen waarin mensen aangeven dat het hen is overkomen. Verliefd is natuurlijk ook maar een relatief begrip.
heb je haar nou wel of niet gezien?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:58 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Tja ik heb het met mijn huidige vriendin.
Alleen ik had gewoon zeer sterk de drang haar een keer real life te zien en dat werden er wel meer
Dat idee heb ik er ook wel bij. Heb je IRL veel met dit soort dingen te maken, dan weet je een gezelliger dan gemiddeld gesprek op de chat wel op waarde te schatten.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dan denk ik wel dat je niet veel aandacht krijgt in real life ofzo. Of onsociaal/onzeker bent, zoiets, want eigenlijk kan dat helemaal niet. Lijkt mij danmaar ik kan het mis hebben..
JA!quote:Op maandag 14 maart 2011 00:59 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
heb je haar nou wel of niet gezien?
Je vriendin, maar je hebt haar nog niet gezienquote:Op maandag 14 maart 2011 00:58 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Tja ik heb het met mijn huidige vriendin.
Alleen ik had gewoon zeer sterk de drang haar een keer real life te zien en dat werden er wel meer
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je vriendin, maar je hebt haar nog niet gezien
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:00 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
JA!
Ik bedoelde ik leerde haar kennen en ze bleek wel erg leuk te zijn.
Ik wou haar wel eens op rl ontmoeten.
En die ene keer werden er meer en toen bleek ze dus echt heel leuk te zijn.
NVMquote:Op maandag 14 maart 2011 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens heel sterk gehad. Ik was gewoon echt verliefd.
Of het ook gebaseerd was op iets echts of slechts een illusie/droom valt wel te betwisten.
Kan je dat nu echt niet via PM zeggen, want nu zullen meer mensen die foto willen.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Bedankt voor je exclusieve fotoik zal proberen niet verliefd te worden op je
Toch jammer dat ik niet 3 jaar jonger ben
Maar die krijgen ze niet. Ik zeg toch dat het een exclusieve foto isquote:Op maandag 14 maart 2011 01:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kan je dat nu echt niet via PM zeggen, want nu zullen meer mensen die foto willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, daarom zeg ik ook, waarom moet je dat dan vermelden? Hou het dan verborgen dat die exclusieve foto uberhaupt bestaat.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Maar die krijgen ze niet. Ik zeg toch dat het een exclusieve foto isDus PM'en heeft geen zin.
Wie???quote:Op maandag 14 maart 2011 01:34 schreef PfenisBaron het volgende:
Deeltje 18 alweer in deze faalreeks![]()
Verdomme 3 dagen niet gekeken en 4 delen gemist. Kan iemand me even bijpraten wat er gebeurde sinds die lielikkerd een arrogante kut ontmoette en erna naar de bossen van Ierland wou verhuizen?![]()
![]()
En wie pm't de geile foto van strawberry even door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |