ik game veel sommige games IP ban die omzeil je dus.quote:
En reetveter denkt wel dat hij alles weet na een paar posts.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:24 schreef reetveter het volgende:
Raggingbull heeft veel bevestiging nodig zie ik al. Zo denk ik over je.
Je moest eens weten.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:22 schreef reetveter het volgende:
iwannabehigh, aangezien je hier zo fanatiek bent. regel je wel vrouwen naast je droomvrouw dan?
Ik denk niet dat ik ooit een IP ban heb gehad op wat voor site dan ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:25 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
ik game veel sommige games IP ban die omzeil je dus.
andere vervelende IP bans omzeil je ook.
ruzie maken in de game ik kan soms vrij snel om iets kleins heel boos worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:26 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit een IP ban heb gehad op wat voor site dan ook.
Maakt me toch nieuwsgierig wat je dan uitvreet..
Ja je bent niet voor niks RagingBull natuurlijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:28 schreef Raggingbull het volgende:
ruzie maken in de game ik kan soms vrij snel om iets kleins heel boos worden.
Dat ookquote:Op maandag 14 maart 2011 00:29 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ja je bent niet voor niks RagingBull natuurlijk.
Ja sorry je hebt gelijk mijn excusesquote:Op maandag 14 maart 2011 00:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Sorry maar kan het even ontopic? Raggingbul ofzo was volgens mij degene die het hardst liep te brullen dat het offtopic was 2 topics geleden.
mag ik tekst ervan?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Grappig, ze hadden het nog over mijn knokploeg opmerking op Viva
heeft iemand nog iets meers?quote:Volgens een Engelse aardbei willen ze ook een knokploeg op haar afsturen.
Is toch bedreiging of niet
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Grappig, ze hadden het nog over mijn knokploeg opmerking op Viva
Waarom vraag jij eigenlijk zoveel aan mij en waarom post jij dingen waar ik geen touw aan vast kan knopen? En als k dan vraag wat je bedoelt negeer je het.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:32 schreef reetveter het volgende:
@isannabehigh. Zeg playboy, ken je dan niet beter achter de meiden aan ipv hier zo te doen. Aangezien je zegt; 'je moest eens weten'
ga ergens anders trollen.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
hey ik ben 40 nog nooit genukt wie kan mij helpen?????
Elke willekeurige hoer.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
hey ik ben 40 nog nooit genukt wie kan mij helpen?????
Stukken beter.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mag ik tekst ervan?
edit oh ik zie het al ook met google indexering.
[..]
heb jij iets beters aardbei?
wat een onzin weer, je weet zelf ook wel dat ik niet op strawberry val of me opdring, hoe kan je op iemand vallen terwijl je die persoon nog nooit in real hebt gezienquote:Op maandag 14 maart 2011 00:36 schreef reetveter het volgende:
ik negeer het niet. ik heb alleen meer te doen dan alles hiier te lezen. ik vraag je dit omdat je hier mensen zoals richard belachelijk maakt terwijl je zelf issues hebt. iets van pot verwijt de ketwl. plus zie ik je zo bij strawberry opdringen. en dat, icm die topics van je lijkt me nogal risky
Ja k hoop dat je er zelf ook wat aan hebtquote:Op maandag 14 maart 2011 00:40 schreef Raggingbull het volgende:
Goed iwannabehigh en milg khoop dat jullie wat hebbe aan die naja... hints uit de vorige topic van deze reeks.
hoe bedoel je?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja k hoop dat je er zelf ook wat aan hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |