En wat zouden zulke types dan stap voor stap moeten doen? Laten we even een hypothetische jongen bedenken. Ik noem hem "Ben".quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:48 schreef Waaghals het volgende:
...dan kunnen ze makkelijk het smoesje gebruiken dat ze er niks aan kunnen doen.....
Mooi en zuiver gesproken. En zonder ouders en familie is het extra zwaar kan ik je vertellen. Op die manier ga je jezelf extra haten en jezelf de schuld geven van alles en raak je emotioneel opgebrand.quote:
ik wil denk ik ook wel mee! niet meteen morgen ofzo, of misschien krijg ik toch wel koudwaterfrees op het laatst ik weet nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:31 schreef richard_prf het volgende:
Benzin ik weet niet waar je woont maar ik wil best wel een keer met je uitgaan naar een grote kroeg ofzo. Misschien dat we dan van elkaar kunnen zien of het de houding is ofzo wat verbeterd moet worden.
was alweer een tijdje terug. en toen had ik er geen zin in ofzo denk ik. dat was toenquote:Ons verleden lijkt sterk op elkaar. Ik had dit ook al aan MLiG voorgesteld maar die wilde helaas niet.
Denk je dat PUA-boeken echt kunnen helpen? Ik denk dat Ben eerst eens zijn leven meer onder controle moet krijgen en wat socialer moet zien te worden. Dan kan hij altijd nog die boeken lezen, maar dan heeft hij al meer 'natural game' en staat hij toch beter in het leven. (Ten minste, geloof dat het natural heet in vakjargon)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik zou ben aanraden 20(of meer) uur pua boeken te lezen, en waar ik nu mee bezig ben geweest. en ga zijn waarschijnlijk.
-dan er iets beter proberen er uit te zien, voor mij was dit:
een kleur kleding aantrekken die me gezicht wat minder bleek doet lijken
een mix van 'slordige casual kleding', met 'netjes'. dan hebben die meisjes tenminste iets om naar te kijken ipv een shirt met een dom ict grapje erop(ben deed informatica toch?, en draagt waarschijnlijk een shirt met een dom ict grapje)
Zie mijn PM. Ben best bereid om eens te kijken, hoewel ik niet zeker weet of ik dat wil. Denk dat het beter n leerzamer is om juist met een totale tegenpool mee op stap te gaan. Maar die tegenpool moet wel moeite doen om me met hem mee te trekken denk ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:31 schreef richard_prf het volgende:
Benzin ik weet niet waar je woont maar ik wil best wel een keer met je uitgaan naar een grote kroeg ofzo. Misschien dat we dan van elkaar kunnen zien of het de houding is ofzo wat verbeterd moet worden. Ons verleden lijkt sterk op elkaar.
Ik denk dat dit wel goed kan helpen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:31 schreef richard_prf het volgende:
Benzin ik weet niet waar je woont maar ik wil best wel een keer met je uitgaan naar een grote kroeg ofzo. Misschien dat we dan van elkaar kunnen zien of het de houding is ofzo wat verbeterd moet worden. Ons verleden lijkt sterk op elkaar. Ik had dit ook al aan MLiG voorgesteld maar die wilde helaas niet.
Zal best kunnen, mijn ervaring is in elk geval dat ik niet snap hoe dat abstracte flirten in zijn werk gaatquote:Zie mijn PM. Ben best bereid om eens te kijken, hoewel ik niet zeker weet of ik dat wil. Denk dat het beter n leerzamer is om juist met een totale tegenpool mee op stap te gaan. Maar die tegenpool moet wel moeite doen om me met hem mee te trekken denk ik.
Dit vind ik serieus een van de beste reacties van deze reeks. Gewoon praktisch een oplossing bieden waar iemand wat aan kan hebben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:31 schreef richard_prf het volgende:
Benzin ik weet niet waar je woont maar ik wil best wel een keer met je uitgaan naar een grote kroeg ofzo. Misschien dat we dan van elkaar kunnen zien of het de houding is ofzo wat verbeterd moet worden. Ons verleden lijkt sterk op elkaar. Ik had dit ook al aan MLiG voorgesteld maar die wilde helaas niet.
Ik heb in elk geval geen moeite om mannelijk volk te ontmoetenen ik kom ook altijd heel goed over op ze... anders zou ik geen players als vrienden kunnen hebben.
En uitgaan met een tegenovergesteld iemand dan jij werkt averechts. In mijn geval dan. Ik moet van de zijlijn toezien hoe de meiden op hen afstappen.
Ook mee eens, maar ik raad iedereen ook aan op "mannensport" te gaan. Bijvoorbeeld boksen of zoiets dergelijks, gewoon veel bewegen, hardlopen is een echte aanrader! Immers, een gezond lijf zorgt voor een gezonde geest, en daarmee automatisch zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:59 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Dit vind ik serieus een van de beste reacties van deze reeks. Gewoon praktisch een oplossing bieden waar iemand wat aan kan hebben.
ja daar heb ik ook op fok hier wat tegenstrubbelingen over gehad. want wat heb ik een meid te bieden? ik werk niet, ik ga de laatste 5 jaar al bijna niet me huis uit. heb een uitkering sinds kort. etc,etc.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Denk je dat PUA-boeken echt kunnen helpen? Ik denk dat Ben eerst eens zijn leven meer onder controle moet krijgen en wat socialer moet zien te worden. Dan kan hij altijd nog die boeken lezen, maar dan heeft hij al meer 'natural game' en staat hij toch beter in het leven. (Ten minste, geloof dat het natural heet in vakjargon)
[quote]
ben had een leven, en passie voor ze opleiding(het was ze hobby immers), maar hij is er ongelukkig van geworden omdat hij wat 'mistte ' in het leven. weer dat leven eerst oppaken zonder pua heeft hij al eens geprobeert, en dat heeft gefaald. dat ging steeds slechter, ben voelt zich steeds slechter
[quote]
Ben moet het meisje wel een gelukkige Ben kunnen bieden vind ik. Een meisje verdient geen sombere Ben, anders zou het oneerlijk zijn voor het meisje. En Ben verdient het om gelukkig te zijn.
ik denk dat je niet hoeft toe te passen van:"ik wil gothic meisjes aantrekken, dus ik trek gothic kleding aan" ofzo.quote:Ben zou een shirt met een ICT-grapje kunnen dragen vanwege zijn achtergrond ja, maar de Ben die ik beschrijf draagt meestal gewoon simpele effen shirts, simpele sweaters. Geen lelijke kleding, maar wel erg simpel en fantasieloos.
ja ik weet het. "wees niet zo onzeker en doe gewoon wat". dat is het advies van 99% van de mannen aan 'ons'.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:51 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zal best kunnen, mijn ervaring is in elk geval dat ik niet snap hoe dat abstracte flirten in zijn werk gaatterwijl ik het wekelijks van dichtbij meemaakte. Ik heb dan ook grote players als vrienden, het enige wat er ooit eentje zei tegen mij dat ik niet zo onzeker moest overkomen en daar kan ik dus absoluut ook niks mee.
Door de sociale achterstanden vertoon ik dan ook autistische trekjes maar bij mij is vastgesteld dat ik aan geen enkele vorm van autisme lijdt.
Goede post. En in die post geef je al precies aan wat je moet doen om je leven op orde te krijgen en ook waarom je het niet doet.quote:
quote:Verder heeft Ben ook niets in zijn leven waar hij wel echt een passie voor heeft. Ben heeft daardoor nauwelijks positieve momenten in zijn leven en uiteraard net zoals iedereen rotmomenten. Het is alleen flink uit balans en leeg waardoor alles alleen maar altijd shit en rot is. Als er gewoon eens een paar dingen iets lekkerder zouden lopen dan zou Ben een stuk gelukkiger zijn.
Ga op zoek naar een passie. Je kan me niet wijs maken dat er geen dingen zijn die je leuk lijkt om te doen maar die je nooit hebt geprobeerd vanwege je angst.quote:- Ben is heel erg bang in zijn eentje naar sociale gelegenheden te gaan. Hij blijft stiekem lieve comfortabel thuis dan dat hij alleen naar iets toe moet. Hij is bang over te komen als iemand die sociaal onhandig en eenzaam is. Ben wil liever niet dat andere mensen dat zo zien. Daardoor blijft hij liever comfortabel. Weer heel begrijpelijk, maar zie mijn opmerking hierboven. Het is irritant als mensen niet luisteren naar het advies, maar mensen zien ook vaak de omstandigheden en gevoelens niet in.
Bull.quote:Ben besteed een heel groot deel van zijn tijd aan denken hoe zijn leven was geweest als hij op de middelbare school dat eerste meisje anders had aangepakt. Dan was Ben nu een normale en gelukkige jongen geweest.
Nja, ik vraag me gewoon heel vaak af hoe dingen waren geweest als ik dat anders had gedaan. Misschien heb je wel gelijk, maar kan nooit meer terug in de tijd om te kijken of je gelijk hebt (en of er inderdaad een andere toekomst voor me in had gezeten)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bull.
Bovendien, als dat meisje echt zo populair was denk ik dat het heel moelijk was geweest om haar interesse te wekken. Dus je had hoe dan ook gefaald met haar. En als je haar links had laten liggen, was waarschijnlijk je eerste negatieve ervaring met een ander meisje, wat dan 'de oorzaak' zou zijn geweest.
Na het lezen van jouw verhaal denk ik eerder dat het probleem is/was dat je geen vrienden had. Weinig meisjes gaan uit met een jongen die op school helemaal niemand heeft verder.
Dat kan ik je niet zeggen natuurlijk...quote:
Omdat een jongen met status, helemaal op die leeftijd, veel aantrekkelijker is. Vrijwel elk meisje is wel eens verliefd geweest op die populaire jongen uit de klas. En die hebben vaak veel vrienden. De loners hebben haast nooit een vriendin.quote:En waarom gaan meisjes niet uit met jongens zonder vrienden?
STRAW begrijg je het dan niet????? JE KAN NIET LEVEN ZONDER EEN VROUW!!!! Dat is gewoon onmogelijk.quote:
En je leven kan ook niet enkel en alleen om een vrouw draaien. Das niet gezond.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:16 schreef hasjman het volgende:
[..]
STRAW begrijg je het dan niet????? JE KAN NIET LEVEN ZONDER EEN VROUW!!!! Dat is gewoon onmogelijk.
Dat is dan weer het andere uiterste....quote:Op zondag 13 februari 2011 14:30 schreef Neuralnet het volgende:
Vrouwen zijn slechts recreatie en invloed op je leven hoeven ze al helemaal niet te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |