abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92686355
Ik baal een beetje van hoe kritisch er wordt gedaan en hoe weinig ik daar aan heb. Wat ik nu ga proberen is om iedereen te laten begrijpen hoe het voelt en wat blijkbaar de achtergrond van meerdere personen is. Onderstaande is vooral op mij gebaseerd, maar heb ook enkele elementen meegenomen uit verhalen van anderen uit het vorige deel. Ik hoop dat het me lukt jullie te laten voelen wat ik ongeveer voel.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:48 schreef Waaghals het volgende:
...dan kunnen ze makkelijk het smoesje gebruiken dat ze er niks aan kunnen doen.....
En wat zouden zulke types dan stap voor stap moeten doen? Laten we even een hypothetische jongen bedenken. Ik noem hem "Ben".

Ben is op de basisschool erg gepest, op de middelbare school is hij aan het begin genegeerd, maar werd later ook daar gepest en lastig gevallen. Hij heeft tijdens die hele periode geen vrienden gehad.

Tijdens zijn middelbare school werd Ben een paar keer verliefd. De eerste keer werd gelijk een ramp, het meisje was erg populair en heeft Ben keihard belachelijk gemaakt voor iedereen. Bij de meisjes daarna was Ben bang en daardoor pakte hij het verkeerd aan. Daardoor werden die meisjes ook bang of boos. Die meisjes hebben allemaal vriendinnen, en voor je het weet is er een heel legertje meisjes die onaardig tegen hem doen. Daardoor wordt hij steeds onzekerder en banger voor meisjes.

Doordat Ben nooit vrienden heeft gehad heeft hij zich altijd erg teruggetrokken in zijn kamertje. Als hobby leest hij veel en rommelt wat met computers. De relatie met zijn ouders is ook niet al te goed.

Ben doet eindexamen, probeert nog naar wat eindexamenfeestjes te gaan, maar dat gaat ook niet zoals hij had gehoopt. Hij eindigt elke keer alleen en dronken in een hoekje en hij moet toekijken hoe andere mensen heel veel lol met elkaar hebben.

Ben heeft geen enkel idee wat hij wil studeren, dus besluit hij van zijn computerhobby zijn studie te maken. Hij gaat Informatica studeren. Tijdens zijn studie heeft hij geen contact met vrouwen, die zijn daar niet. En buiten zijn studie heeft hij niets waar hij op een 'natuurlijke manier' vrouwen kan ontmoeten. Daarnaast is het zo dat vrouwen nooit spontaan op hem afkomen en aardig doen, maar het wel soms voorkomt dat vrouwen spontaan onaardig doen. Ondanks dat dat gewoon willekeurige momenten zijn en hij misschien wel positieve ervaringen had kunnen hebben door zelf met meisjes te praten heeft dit niet echt positief bijgedragen aan zijn angst.

Soms kan hij met veel moeite die angst onderdrukken. Maar echt fijn is dat ook niet.

Tegelijkertijd begint Ben zijn studie (en de bijbehorende hobby) zat te worden. Ben doet zijn studie met veel tegenzin, maar heeft het gevoel dat hij niet meer kan stoppen en geen idee wat hij anders moet doen.

Verder heeft Ben ook niets in zijn leven waar hij wel echt een passie voor heeft. Ben heeft daardoor nauwelijks positieve momenten in zijn leven en uiteraard net zoals iedereen rotmomenten. Het is alleen flink uit balans en leeg waardoor alles alleen maar altijd shit en rot is. Als er gewoon eens een paar dingen iets lekkerder zouden lopen dan zou Ben een stuk gelukkiger zijn.

Ben besteed een heel groot deel van zijn tijd aan denken hoe zijn leven was geweest als hij op de middelbare school dat eerste meisje anders had aangepakt. Dan was Ben nu een normale en gelukkige jongen geweest :)

Samengevat, voor ik er een veel te lang verhaal van ga maken:
- Ben is vreselijk gepest op de basisschool
- Ben heeft nooit vrienden gehad en heeft nu nog steeds geen vrienden
- Ben heeft veel teveel zelfmedelijden door zijn verleden. Dit is tegelijkertijd ongelofelijk stom maar ook compleet begrijpelijk.
- Ben heeft hele slechte ervaringen met meisjes. Ben projecteert deze ervaringen op alle vrouwen waardoor hij erg bang is geworden voor vrouwen.
- Ben hangt heel erg in zijn verleden omdat hij zich afvragen hoe zijn leven had kunnen zijn als hij toen dingen anders had gedaan.
- Ben heeft nooit sociale vaardigheden opgebouwd en heeft ook geen ervaring met rare abstracte sociale concepten als flirten.
- Bens leven is heel erg leeg en bevat te weinig positieve dingen en ervaringen waardoor de negatieve dingen overheersen. Ben is hierdoor vaak erg negatief. Begrijpelijk onder zijn omstandigheden en voorgeschiedenis. Maar zeker nu ik, benzin, zie hoe vervelend dit kan zijn in dit topic zie ik in dat dit erg irritant kan overkomen. (No offence trouwens) Ook al is het niet zo bedoeld.
- Ben is heel erg bang in zijn eentje naar sociale gelegenheden te gaan. Hij blijft stiekem lieve comfortabel thuis dan dat hij alleen naar iets toe moet. Hij is bang over te komen als iemand die sociaal onhandig en eenzaam is. Ben wil liever niet dat andere mensen dat zo zien. Daardoor blijft hij liever comfortabel. Weer heel begrijpelijk, maar zie mijn opmerking hierboven. Het is irritant als mensen niet luisteren naar het advies, maar mensen zien ook vaak de omstandigheden en gevoelens niet in.

Nu de hamvraag: Wat zou Ben moeten doen, stap-voor-stap, om zijn leven weer betekenis te geven, lekker in zijn vel te komen, vrienden te maken en een meisje te vinden?
pi_92686541
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:18 schreef benzin het volgende:

Mooi en zuiver gesproken. En zonder ouders en familie is het extra zwaar kan ik je vertellen. Op die manier ga je jezelf extra haten en jezelf de schuld geven van alles en raak je emotioneel opgebrand.

het probleem is dat je het niet kan leren tenzij iemand het je gaat leren. Of je kan net als ik dingen proberen via msn dan voel je je ook totaal niet kut als het mis gaat want het voelt veel minder persoonlijk en je leert wel een beetje wat voor type vrouwen er zijn en wat je wel en niet moet zeggen.

Ik weet dat ik ook irritant overkom terwijl dit natuurlijk niet de bedoeling is.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:29:11 #28
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92686726
ik zou ben aanraden 20(of meer) uur pua boeken te lezen, en waar ik nu mee bezig ben geweest. en ga zijn waarschijnlijk.

wat nog moet komen voor mij, en wat nog wel of niet gaat werken weet ik nog niet.
ik wou dat ik al wat verder was met me eigen situatie, of een aantal jaar verder al was en dan toch hier en nu kon posten.

ik heb tot nu toe gedaan
-pua lezen, om 'voornemens' en'gedachtes' hoe dingen moeten af te schudden.
-ietsjes zelfvertrouwen te krijgen door het idee dat je meer besef hebt hoe het eigenlijk moet(zeggen 'krijg zelfvertrouwen' werkt niet gemakkelijk, dat moet op andere manieren tot je komen)

-dan er iets beter proberen er uit te zien, voor mij was dit:
een kleur kleding aantrekken die me gezicht wat minder bleek doet lijken
een mix van 'slordige casual kleding', met 'netjes'. dan hebben die meisjes tenminste iets om naar te kijken ipv een shirt met een dom ict grapje erop(ben deed informatica toch?, en draagt waarschijnlijk een shirt met een dom ict grapje :P)
meisjes zijn zelf ook een beetje bezig met mode enzo, en zolang jij niet 'te erg' bent, komt het wel goed.

dat is het stappenplan, en mijn stappenplan wordt vervolgt(als ik met mezelf verder kom, weet ik wel verder wat (in mijn geval) dan nodig was)

hier blijven roepen:"ik ben lelijk" is trouwens schijtirritant!
misschien heb ik met bbd van me dan wat minder moeite mee ofzo, maar ik ben ook lelijk. ik probeer daar gewoon niet aan te denken.

edit: lijkt wel of richard zoals bij pavlov geleerd heeft, hij schreeuwt dat hij lelijk is = hij krijgt aandacht.
en dat is no offence, persoonlijk. alleen iets wat me opvalt.
je kan beter andere dingen roepen en kijken waar je 'aandacht' of 'POSITIEVE interesse' van krijgt.
maar dan niet in deze topicreeksen dat doen vind ik. gewoon infield, of moet het zonodig op internet met die msn meiden, of andere topicreeksen of fora of weet ik het

[ Bericht 7% gewijzigd door mylifeisgrey op 12-02-2011 19:19:37 ]
pi_92686823
Benzin ik weet niet waar je woont maar ik wil best wel een keer met je uitgaan naar een grote kroeg ofzo. Misschien dat we dan van elkaar kunnen zien of het de houding is ofzo wat verbeterd moet worden. Ons verleden lijkt sterk op elkaar. Ik had dit ook al aan MLiG voorgesteld maar die wilde helaas niet.

Ik heb in elk geval geen moeite om mannelijk volk te ontmoeten :P en ik kom ook altijd heel goed over op ze... anders zou ik geen players als vrienden kunnen hebben.

En uitgaan met een tegenovergesteld iemand dan jij werkt averechts. In mijn geval dan. Ik moet van de zijlijn toezien hoe de meiden op hen afstappen.

[ Bericht 21% gewijzigd door richard_prf op 12-02-2011 18:36:57 ]
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:38:54 #30
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92687049
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:31 schreef richard_prf het volgende:
Benzin ik weet niet waar je woont maar ik wil best wel een keer met je uitgaan naar een grote kroeg ofzo. Misschien dat we dan van elkaar kunnen zien of het de houding is ofzo wat verbeterd moet worden.
ik wil denk ik ook wel mee! niet meteen morgen ofzo, of misschien krijg ik toch wel koudwaterfrees op het laatst ik weet niet
quote:
Ons verleden lijkt sterk op elkaar. Ik had dit ook al aan MLiG voorgesteld maar die wilde helaas niet.
was alweer een tijdje terug. en toen had ik er geen zin in ofzo denk ik. dat was toen

ik denk dat inderdaad dat iemand anders eerlijk je houding kan beoordelen, en daar gepaste woorden voor kan vinden erg behulpzaam kan zijn. het zal heel confronterend zijn denk ik, maar misschien dat met enkele trekjes van je houding 'verbergen' je er al bent.

over dat verleden, ik heb niet een zeer zwaar pestverleden ofzoiets dus dat is dan niet het zelfde.

edit:
schenkstroop schijnt trouwens heel goed meisjes bestudeert te hebben. ik had eens met hem getelefoneerd, en hij beweert te kunnen zien welke meisjes 'loopser' zijn, en waar de 'kansen' voor welke jongens liggen.
pi_92687149
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik zou ben aanraden 20(of meer) uur pua boeken te lezen, en waar ik nu mee bezig ben geweest. en ga zijn waarschijnlijk.

-dan er iets beter proberen er uit te zien, voor mij was dit:
een kleur kleding aantrekken die me gezicht wat minder bleek doet lijken
een mix van 'slordige casual kleding', met 'netjes'. dan hebben die meisjes tenminste iets om naar te kijken ipv een shirt met een dom ict grapje erop(ben deed informatica toch?, en draagt waarschijnlijk een shirt met een dom ict grapje :P)
Denk je dat PUA-boeken echt kunnen helpen? Ik denk dat Ben eerst eens zijn leven meer onder controle moet krijgen en wat socialer moet zien te worden. Dan kan hij altijd nog die boeken lezen, maar dan heeft hij al meer 'natural game' en staat hij toch beter in het leven. (Ten minste, geloof dat het natural heet in vakjargon)

Ben moet het meisje wel een gelukkige Ben kunnen bieden vind ik. Een meisje verdient geen sombere Ben, anders zou het oneerlijk zijn voor het meisje. En Ben verdient het om gelukkig te zijn.

Ben zou een shirt met een ICT-grapje kunnen dragen vanwege zijn achtergrond ja, maar de Ben die ik beschrijf draagt meestal gewoon simpele effen shirts, simpele sweaters. Geen lelijke kleding, maar wel erg simpel en fantasieloos.

quote:
Benzin ik weet niet waar je woont maar ik wil best wel een keer met je uitgaan naar een grote kroeg ofzo. Misschien dat we dan van elkaar kunnen zien of het de houding is ofzo wat verbeterd moet worden. Ons verleden lijkt sterk op elkaar.
Zie mijn PM. Ben best bereid om eens te kijken, hoewel ik niet zeker weet of ik dat wil. Denk dat het beter n leerzamer is om juist met een totale tegenpool mee op stap te gaan. Maar die tegenpool moet wel moeite doen om me met hem mee te trekken denk ik.
pi_92687257
quote:
Benzin ik weet niet waar je woont maar ik wil best wel een keer met je uitgaan naar een grote kroeg ofzo. Misschien dat we dan van elkaar kunnen zien of het de houding is ofzo wat verbeterd moet worden. Ons verleden lijkt sterk op elkaar. Ik had dit ook al aan MLiG voorgesteld maar die wilde helaas niet.
Ik denk dat dit wel goed kan helpen.
pi_92687315
Het liefst ga ik uit in Breda, er wordt daar veeeeeeeeeeeel minder op uiterlijk gelet en ik denk je je PuA vaardigheden daar goed van pas komen.
pi_92687376
quote:
Zie mijn PM. Ben best bereid om eens te kijken, hoewel ik niet zeker weet of ik dat wil. Denk dat het beter n leerzamer is om juist met een totale tegenpool mee op stap te gaan. Maar die tegenpool moet wel moeite doen om me met hem mee te trekken denk ik.
Zal best kunnen, mijn ervaring is in elk geval dat ik niet snap hoe dat abstracte flirten in zijn werk gaat ;) terwijl ik het wekelijks van dichtbij meemaakte. Ik heb dan ook grote players als vrienden, het enige wat er ooit eentje zei tegen mij dat ik niet zo onzeker moest overkomen en daar kan ik dus absoluut ook niks mee.
Door de sociale achterstanden vertoon ik dan ook autistische trekjes maar bij mij is vastgesteld dat ik aan geen enkele vorm van autisme lijdt.
pi_92687594
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 18:31 schreef richard_prf het volgende:

Ik heb in elk geval geen moeite om mannelijk volk te ontmoeten :P en ik kom ook altijd heel goed over op ze... anders zou ik geen players als vrienden kunnen hebben.

En uitgaan met een tegenovergesteld iemand dan jij werkt averechts. In mijn geval dan. Ik moet van de zijlijn toezien hoe de meiden op hen afstappen.
Dit vind ik serieus een van de beste reacties van deze reeks. Gewoon praktisch een oplossing bieden waar iemand wat aan kan hebben. ^O^
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_92687710
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:59 schreef Neuralnet het volgende:

[..]

Dit vind ik serieus een van de beste reacties van deze reeks. Gewoon praktisch een oplossing bieden waar iemand wat aan kan hebben. ^O^
Ook mee eens, maar ik raad iedereen ook aan op "mannensport" te gaan. Bijvoorbeeld boksen of zoiets dergelijks, gewoon veel bewegen, hardlopen is een echte aanrader! Immers, een gezond lijf zorgt voor een gezonde geest, en daarmee automatisch zelfvertrouwen.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:08:57 #37
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92687858
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:42 schreef benzin het volgende:

[..]

Denk je dat PUA-boeken echt kunnen helpen? Ik denk dat Ben eerst eens zijn leven meer onder controle moet krijgen en wat socialer moet zien te worden. Dan kan hij altijd nog die boeken lezen, maar dan heeft hij al meer 'natural game' en staat hij toch beter in het leven. (Ten minste, geloof dat het natural heet in vakjargon)
[quote]
ben had een leven, en passie voor ze opleiding(het was ze hobby immers), maar hij is er ongelukkig van geworden omdat hij wat 'mistte ' in het leven. weer dat leven eerst oppaken zonder pua heeft hij al eens geprobeert, en dat heeft gefaald. dat ging steeds slechter, ben voelt zich steeds slechter
[quote]
Ben moet het meisje wel een gelukkige Ben kunnen bieden vind ik. Een meisje verdient geen sombere Ben, anders zou het oneerlijk zijn voor het meisje. En Ben verdient het om gelukkig te zijn.
ja daar heb ik ook op fok hier wat tegenstrubbelingen over gehad. want wat heb ik een meid te bieden? ik werk niet, ik ga de laatste 5 jaar al bijna niet me huis uit. heb een uitkering sinds kort. etc,etc.
maar het is niet voor niets ooit misgegaan! best een groot deel dat het misging voelt alsof dat komt door totale kansloosheid gevoel met 'vrienden die ik wil ' maken, en meisjes krijgen.
dat je andere jongens meiden ziet ontmoeten, en zelf lukt/durf/gaat(weet ik veel) dat niet. is pijnlijk, dat hebben jullie ook.
helemaal als je anderen het wel ziet 'hebben' .

ik denk niet met die bovenste stappen zetten, je al snel in de fase bent dat je ook 'iemand moet zijn die ook veel te bieden heeft voor het meisje' .
je blijft/bent nog in de fase dat je probeert meisjes te ontmoeten, en 1e indruk goed te laten zijn.
dat is waar het voorheen altijd misging met Ben

als dat lukt, kan ben een stuk gelukkiger zijn om ook ze passie weer te herpakken.

je hebt geen interesant leven nog nodig, om onder de 5 minuten met een meid te praten

naja dat is hoe ik het zie, maar dat komt door mezelf dan. misschien ben ik wel dom bezig, maar denk zelf dat het 'me redding' is.

ben heeft misschien wat anders nodig

quote:
Ben zou een shirt met een ICT-grapje kunnen dragen vanwege zijn achtergrond ja, maar de Ben die ik beschrijf draagt meestal gewoon simpele effen shirts, simpele sweaters. Geen lelijke kleding, maar wel erg simpel en fantasieloos.
ik denk dat je niet hoeft toe te passen van:"ik wil gothic meisjes aantrekken, dus ik trek gothic kleding aan" ofzo.
maar het gaat erom dat er maar 'iets' is om naar te kijken.
helemaal plane zoals bij Ben, heeft dat 'iets om naar te kijken' niet.
een dom ict grapje heeft dat ook niet(ja wel voor nerds, maar niet voor de meisjes dan)

ik heb zelf gisteren aangetrokken tijdens het uitgaan(waar meisjes mij zagen en MIJ aanspraken dus half infield tested (kan aan het type meisje,volk,gelegenheid liggen. maar hopelijk zegt het ook iets over dat ik niet bij voorbaat hoe ik eruitzag al kansloos was)
zwarte sokken(dan kan de kleur niet fout zijn denk ik maar)
zwarte broek. ik ben zelf dol op een zwarte broek die ik heb, met zon lint erlangs. doet me denken aan adidas trainingspakken, alleen dan stijlvol.
ik had gewoon iets goedkoops aan, wat volgensmij snel in de fik vliegt

een groen t-shirt met witte letters opdruk(uit de jaren 90 van me vader, het past me tijdje terug voor geen meter)
die kleur groen, dat past nog het beste bij me bleke/grijzige/groeninge gezicht
een zwart shalet eroverheen
een spiderman hangertje
verder zwarte schoenen die ik al jaar of 8 altijd aanheb. zitten niet veel stikseltjes ofzo op. binnenkant is helemaal verrot, maar buitenkant ziet er in eerst oogopslag nog goed genoeg uit.

haar knip ik zelf. soms zit het als een 'dood cavia vachtje' op me hoofd.
soms zit het iets beter(maar niet helemaal symmetrisch(knip het zelf))
soms zit het verwildert.
soms zit het ZEER verwildert
toen ik terugkwam zat me haar verwildert, van het fietsen. maar weet niet of het daar ook al verwildert zat.

me vette haar van de middelbare school dat ik er helemaal niets meer aan deed omdat ik het toch kansloos vond, heb ik niet meer. (toen wastte ik het zelfs maanden niet)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 19:11:31 #38
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_92687935
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:51 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zal best kunnen, mijn ervaring is in elk geval dat ik niet snap hoe dat abstracte flirten in zijn werk gaat ;) terwijl ik het wekelijks van dichtbij meemaakte. Ik heb dan ook grote players als vrienden, het enige wat er ooit eentje zei tegen mij dat ik niet zo onzeker moest overkomen en daar kan ik dus absoluut ook niks mee.
Door de sociale achterstanden vertoon ik dan ook autistische trekjes maar bij mij is vastgesteld dat ik aan geen enkele vorm van autisme lijdt.
ja ik weet het. "wees niet zo onzeker en doe gewoon wat". dat is het advies van 99% van de mannen aan 'ons'.

ze gaan ervan uit dat:
je dan probeert wat voor het eerst, en dan ga je 10X op je muil.
en 3 X lukt het (de eerste 30 seconden)
en dan ga je 'leren' wat werkt.
en dan weet je hoe het begin werkt.
en dan ga je voor de volgende fase 10X op je muil, en 3X geen faal.
en dan kan je daaruit leren hoe het werkt.
etc,etc.

misschien kan Ben niet zo goed 'die stof' leren, of misschien heeft Ben het nog nooit genoeg geprobeert om die in-can(pua term) routines in ze hoofd te hebben(en dat moet je heel breed nemen, gewoon normale sociale interacties "hoe je bent"of "bent geworden" is dat)
ik denk dat met achtergrondmateriaal erbij lezen van de pua's, het leerproces een stuk sneller gaat

[ Bericht 5% gewijzigd door mylifeisgrey op 12-02-2011 19:21:52 ]
pi_92690071
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:18 schreef benzin het volgende:
...
Goede post. En in die post geef je al precies aan wat je moet doen om je leven op orde te krijgen en ook waarom je het niet doet.

quote:
Verder heeft Ben ook niets in zijn leven waar hij wel echt een passie voor heeft. Ben heeft daardoor nauwelijks positieve momenten in zijn leven en uiteraard net zoals iedereen rotmomenten. Het is alleen flink uit balans en leeg waardoor alles alleen maar altijd shit en rot is. Als er gewoon eens een paar dingen iets lekkerder zouden lopen dan zou Ben een stuk gelukkiger zijn.
quote:
- Ben is heel erg bang in zijn eentje naar sociale gelegenheden te gaan. Hij blijft stiekem lieve comfortabel thuis dan dat hij alleen naar iets toe moet. Hij is bang over te komen als iemand die sociaal onhandig en eenzaam is. Ben wil liever niet dat andere mensen dat zo zien. Daardoor blijft hij liever comfortabel. Weer heel begrijpelijk, maar zie mijn opmerking hierboven. Het is irritant als mensen niet luisteren naar het advies, maar mensen zien ook vaak de omstandigheden en gevoelens niet in.
Ga op zoek naar een passie. Je kan me niet wijs maken dat er geen dingen zijn die je leuk lijkt om te doen maar die je nooit hebt geprobeerd vanwege je angst.
pi_92690547
Ik ga maar eens wat bier naar binnenwerken. Nu die ene waarmee ik altijd bel niet meer opneemt en reageert, nog een andere waarmee ik praat ook al een week niks van zich laten horen en Strawberry haat me ook. Dat zijn 3 meiden die me officieel haten. Dit verdriet moet weg gedronken worden met het wat zwaardere werk.

Gelukkig ken ik wat kroegen waar ik altijd onzichtbaar ben en dus rustig op mijn gemak Goldstrikes and Jack Daniels na binnen kan werken. Het probleem is alleen dat ik ontzettend goed tegen alcohol kan en dat ik er dus flink wat geld doorheen ga jagen.

Dus vannacht post ik weer mocht ik veilig thuiskomen en ik vermoed dat ik een paar chicks ga bellen om 3 uur s 'nachts als ik dronken ben en dat ik even hier op Fok kom uithuilen.

Ook ben ik benieuwd hoe Mylifeisgrey het vanavond gaat doen bij de chicks dus houd me maar op de hoogte.

[ Bericht 9% gewijzigd door richard_prf op 12-02-2011 20:47:10 ]
pi_92695663
Dude, wordt het niet eens tijd voor deskundige hulp?
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_92699516
quote:
Ben besteed een heel groot deel van zijn tijd aan denken hoe zijn leven was geweest als hij op de middelbare school dat eerste meisje anders had aangepakt. Dan was Ben nu een normale en gelukkige jongen geweest.
Bull.

Bovendien, als dat meisje echt zo populair was denk ik dat het heel moelijk was geweest om haar interesse te wekken. Dus je had hoe dan ook gefaald met haar. En als je haar links had laten liggen, was waarschijnlijk je eerste negatieve ervaring met een ander meisje, wat dan 'de oorzaak' zou zijn geweest.

Na het lezen van jouw verhaal denk ik eerder dat het probleem is/was dat je geen vrienden had. Weinig meisjes gaan uit met een jongen die op school helemaal niemand heeft verder.

[ Bericht 10% gewijzigd door -Strawberry- op 12-02-2011 23:33:29 ]
pi_92699822
Overigens lijkt het mij een erg goed idee als jullie elkaar ontmoeten.

Jullie zien misschien aan jullie zelf niet wat de oorzaak van het falen is, maar aan elkaar wel.

Daar hoef je geen Pua master voor te zijn. De theorie bezit je immers, alleen de praktijk niet.
pi_92701872
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bull.

Bovendien, als dat meisje echt zo populair was denk ik dat het heel moelijk was geweest om haar interesse te wekken. Dus je had hoe dan ook gefaald met haar. En als je haar links had laten liggen, was waarschijnlijk je eerste negatieve ervaring met een ander meisje, wat dan 'de oorzaak' zou zijn geweest.

Na het lezen van jouw verhaal denk ik eerder dat het probleem is/was dat je geen vrienden had. Weinig meisjes gaan uit met een jongen die op school helemaal niemand heeft verder.
Nja, ik vraag me gewoon heel vaak af hoe dingen waren geweest als ik dat anders had gedaan. Misschien heb je wel gelijk, maar kan nooit meer terug in de tijd om te kijken of je gelijk hebt (en of er inderdaad een andere toekomst voor me in had gezeten)

Maar waarom had ik geen vrienden? En waarom gaan meisjes niet uit met jongens zonder vrienden?
pi_92702718
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 00:22 schreef benzin het volgende:

Maar waarom had ik geen vrienden?
Dat kan ik je niet zeggen natuurlijk...
quote:
En waarom gaan meisjes niet uit met jongens zonder vrienden?
Omdat een jongen met status, helemaal op die leeftijd, veel aantrekkelijker is. Vrijwel elk meisje is wel eens verliefd geweest op die populaire jongen uit de klas. En die hebben vaak veel vrienden. De loners hebben haast nooit een vriendin.
  zondag 13 februari 2011 @ 02:16:46 #46
238453 hasjman
utter madness
pi_92705522
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bull.

STRAW begrijg je het dan niet????? JE KAN NIET LEVEN ZONDER EEN VROUW!!!! Dat is gewoon onmogelijk.
pi_92705556
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 02:16 schreef hasjman het volgende:

[..]

STRAW begrijg je het dan niet????? JE KAN NIET LEVEN ZONDER EEN VROUW!!!! Dat is gewoon onmogelijk.
En je leven kan ook niet enkel en alleen om een vrouw draaien. Das niet gezond.
pi_92716722
Vrouwen zijn slechts recreatie en invloed op je leven hoeven ze al helemaal niet te hebben. :Y
pi_92716897
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:30 schreef Neuralnet het volgende:
Vrouwen zijn slechts recreatie en invloed op je leven hoeven ze al helemaal niet te hebben. :Y
Dat is dan weer het andere uiterste....
pi_92717911
Gisteren helaas behoorlijk misgeschoten. Was gaan stappen in een kroeg waar rock gedraaid werd.

Stond er op een gegeven moment een leuk meisje op de dansvloer. Ik een beetje naar haar toe om met haar te dansen. Komen ineens een paar vriendinnen die me ineens wegduwen met de mededeling dat ik ze met rust moet laten. ;( ;( ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')