Is het niet verstandiger om je loopdagen wat meer te verspreiden? Zondag en dinsdag, daar zit slechts één rustdag tussen, terwijl je andere rustperiode maar liefst 4 dagen duurt.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:18 schreef SolnaStockholm het volgende:
Netjes!
Ik heb EINDELIJK weer eens gelopen, het idee is nu om minstens 2x per week te gaan (zondag/dinsdag). Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik de 5 km achter elkaar heb gelopen, heb sindsdien ook maar 4x gelopen ongeveer. En nu vandaag heb ik zomaar opeens 5 km achter elkaar gelopen! De laatste km was wel zwaar, maar heb het volgehouden. 5 km in 33 min! Daarna nog 5 km naar huis gewandeld, dus hopelijk is de spierpijn er een beetje uit gelopen. gemiddelde snelheid was 8.99 km/h. Langzamer dan normaal, maar heb hem iig in 1x gelopen! Eerste kwartier gemiddeld 10 km/h, daarna een stuk langzamer om het vol te houden. Yes 5 km!
Klopt, maar ik sport tussendoor nogquote:Op zondag 13 maart 2011 17:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Is het niet verstandiger om je loopdagen wat meer te verspreiden? Zondag en dinsdag, daar zit slechts één rustdag tussen, terwijl je andere rustperiode maar liefst 4 dagen duurt.
Toen ik begon met hardlopen heb ik ook deze onzekerheid gevoeld. Mijn oplossing was om gelijk goede hardloopkleding te dragen zodat mensen echt zien dat je aan het sporten bent. Blik op oneindig en gewoon gaan!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:25 schreef patrickpsv het volgende:
Hoi, ik kom ook maar eens kijken in dit topic![]()
Ik ben al maanden van plan te beginnen met hardlopen, maar dat ik nog niet begonnen ben ligt voornamelijk aan mijn onzekerheid. Ik heb het wel tussendoor een paar keer geprobeerd, maar elke keer als ik iemand op mijn weg tegenkom heb ik de neiging te stoppen en net te doen alsof ik gewoon aan het wandelen ben![]()
Ik heb voor een rustige route door het bos gekozen voorlopig, want als ik bijvoorbeeld gewoon door de straten zou hardlopen dan zou ik door mijn onzekerheid niet ver komen. Hardlopen doe ik trouwens in mijn trainingspak.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:05 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Toen ik begon met hardlopen heb ik ook deze onzekerheid gevoeld. Mijn oplossing was om gelijk goede hardloopkleding te dragen zodat mensen echt zien dat je aan het sporten bent. Blik op oneindig en gewoon gaan!
Hardlopen is bovendien ook goed voor je zelfvertrouwen
Eerst lekker effe paar keer/weken (wat je maar wil) 5 km lopen? En dan misschien de 5 tot 10 km doen? (van Evy misschien?)quote:Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef lunko1979 het volgende:
Wat is de volgende logische stap als ik de running coach 0 tot 5km running coach van Renate Verbaan afrondt?
Ach, ik werd gisteren ook wat vreemd aangekeken... Liep ik daar in m'n korte broek en hempie rond... Laat ze maar lachen, de luie flikkers in hun auto'squote:Op zondag 13 maart 2011 22:05 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Toen ik begon met hardlopen heb ik ook deze onzekerheid gevoeld. Mijn oplossing was om gelijk goede hardloopkleding te dragen zodat mensen echt zien dat je aan het sporten bent. Blik op oneindig en gewoon gaan!
Hardlopen is bovendien ook goed voor je zelfvertrouwen
Juh kan me voorstellen, vooral met dit lekkere weer. Ik ga voor het eten ook nog even denk ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:47 schreef MissMSX het volgende:
Ik was jullie kwijt
Gisteren naar de fysio geweest. Achillespees voelt weer goed aan, maar nu heb ik wat geirriteerd botvlies in de buurt, omdat ik mijn oefeningen iets te fanatiek (lees: verkeerd) heb gedaan. Weekje rust en dan kan ik weer gaan. Ik ben van plan om zaterdag te gaan. Heb er zooooooooooo'n zin in
Ja, absoluut! Ik baal ook dat ik vandaag nog niet magquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:16 schreef Cudles het volgende:
[..]
Juh kan me voorstellen, vooral met dit lekkere weer. Ik ga voor het eten ook nog even denk ik.
Rustig beginnen is the key: Zorg eerst dat je die 30 min kan volhouden, tijd en snelheid komen vanzelf daarnaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:37 schreef Gizmore het volgende:
Zo, laat ik me hier ook eens meldenOndanks dat ik nooit zoveel met hardlopen gehad heb, heb ik me door een vriend van me toch over laten halen om eens een serieuze poging te wagen. De bedoeling is om op 30 april de Ronde van Katwijk te gaan lopen (is een kilometer of 6) en als het even kan ook nog onder een half uur.
Ik ga lopen (of eigenlijk ben ik gisteren al begonnen) met een schema van runinfo, die ik dan in iets kortere tijd wil voltooien. Ik heb gelukkig zeker geen slechte conditie, maar ik ben eigenlijk meer een fietser dus ik denk dat het nog behoorlijk pittig gaat worden
Dank je voor de tip. Die 30 minuten is sowieso het einddoel van dat schema, dus tijd en snelheid zijn sowieso meer bijkomstigheden. Maar volgens die vriend van me moet ik dat op zich wel kunnen halen. Ik ben in ieder geval benieuwdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Rustig beginnen is the key: Zorg eerst dat je die 30 min kan volhouden, tijd en snelheid komen vanzelf daarna
En! Hou je aan de rustdagen! Ongeveer (naast juiste schoenen) het belangrijkste wat er is, imo.
je kan de 4 mijl doen van de atletiek unie met renate, als je de stap naar 10 km nog te groot vindtquote:Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef lunko1979 het volgende:
Wat is de volgende logische stap als ik de running coach 0 tot 5km running coach van Renate Verbaan afrondt?
Goed bezig! Is de Escamplaan trouwens niet verschrikkelijk saai om te lopen? Ik vind het altijd al saai om er met de auto te rijdenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:27 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk gelopen net! 2x moeten stoppen voor een tram/stoplicht, maar primaVoelde goed, lekker weer!
En een minuut van m'n CPC tijd afgehaald, en m'n snelste km ooit gelopen6:45 min/km
Mwah, vind het juist wel lekkerquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Goed bezig! Is de Escamplaan trouwens niet verschrikkelijk saai om te lopen? Ik vind het altijd al saai om er met de auto te rijden
Misschien even koelen? Of, als je hebt, eenquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:23 schreef borisz het volgende:
Sinds het hardlopen vanmiddag last van mijn rechter knie.Niet prettig.
Ja heb het net gekoeld. Even een nachtje rust er tegenaan en morgen zien we weer verderquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Misschien even koelen? Of, als je hebt, eenrode lamp
erop zetten?
Zou dat het GPS signaal echt zo verstoren?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:06 schreef Viking84 het volgende:
Je moet je telefoon ook niet in je broekzak dragen. Dat verstoort de GPS-ontvangst én het is niet goed voor je foon zelf (condensvorming). Oplossing: koop een sportarmband!
Ja, schijnt wel uit te maken jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zou dat het GPS signaal echt zo verstoren?
Zal het evengoed eens proberen, zo duur zijn ze niet, dan kan ik ook meteen m'n sleutels en andere ellende uit m'n broekzakken halen... Dat loopt vast weer een stuk beter
Is zo'n sportarmband dan niet een stuk makkelijker?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, schijnt wel uit te maken ja.
Ik moet ook even een korte broek met een zak gaan kopen. Wil straks in korte broek gaan lopen, maar kan m'n iPod en m'n sleutels dan nergens kwijt.
Ja maar die is voor m'n foonquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Is zo'n sportarmband dan niet een stuk makkelijker?
Ik bedacht me net dat ik m'n iPhone ook prima als mp3speler kan gebruiken... Kan ik m'n normale mp3speler voortaan lekker thuis latenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar die is voor m'n foon. En daar loop ik op dit moment nog niet mee. Sportarmband krijg ik nog toegestuurd van iemand. Het maakt mij weinig uit om iets in m'n zakken te hebben, mits het niet te zwaar is (foon is dat wel; iPod nano en twee sleutels niet)
Waarom ben je zo bezig met wat anderen denken?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:14 schreef patrickpsv het volgende:
vanmiddag met dit heerlijke weer maar weer gegaan, na 4 dagen getennist te hebben ipv hardlopen. Dit keer een andere route. Ook door de bossen, het was vrij rustig maar ik ging me toch weer onzeker voelen toen ik wandelende mensen tegenkwam. Vooral toen ik nog iemand van mijn leeftijd tegenkwam die volledig zelfverzekerd en geconcentreerd aan het hardlopen was besefte ik dat ik mezelf echt aanstelde, maar ondanks dat kon ik die onzekerheid niet overwinnenwaarschijnlijk zal ik morgen nog een poging doen.
Waarschijnlijk omdat ik zelf ook altijd kijk wat anderen aan het doen zijn en daar een mening over vorm, daarom denk ik dat anderen dat ook doen en voel ik me bekeken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:00 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben vandaag weer begonnen met lopen. Helemaal vanaf les 1, maar dan met een podrunner mix en de les als intervaltraining ingevoerd in Runkeeper
Ik heb nu een mix van 153 bpm gelopen. Dat ging op zich goed, maar ik vraag me af of ik dat tempo vol ga houden naarmate de lessen moeilijker worden. Gelukkig kan ik altijd overstappen op een mix met minder bpm's
[..]
Waarom ben je zo bezig met wat anderen denken?
Ik denk dat heel veel mensen die je zien lopen denken: Damn, kon/deed ik dat maar!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:20 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik zelf ook altijd kijk wat anderen aan het doen zijn en daar een mening over vorm, daarom denk ik dat anderen dat ook doen en voel ik me bekeken.
Mensen vormen altijd een mening, maar dat hoeft niet per definitie een negatieve te zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:20 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik zelf ook altijd kijk wat anderen aan het doen zijn en daar een mening over vorm, daarom denk ik dat anderen dat ook doen en voel ik me bekeken.
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik er niet bijloop als een Marti ten Kate-wannabequote:Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef slacker_nl het volgende:
Ik zie voornamelijk andere hardlopers en heb helemaal geen problemen met mijn mooie uitstraling tijdens het lopen. Arrogantie ten top
Gelukkig zijn we niet allemaal zoquote:Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef slacker_nl het volgende:
Ik zie voornamelijk andere hardlopers en heb helemaal geen problemen met mijn mooie uitstraling tijdens het lopen. Arrogantie ten top
Ik krijg nu les en kijk naar anderen om de techniek. Kijken wat ze fout doen en wat ze goed doen. Collega van mij was lid van het dreamteam uit de Runners World. Ook erg leuk om dat te volgen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:43 schreef GotC het volgende:
Zag ik dus laatst 1 van die lopers in de Runners World!Is dus een onwijs bekende loper
Klopt, ik weet ook wel dat ik verkeerd denk, maar het duurt waarschijnlijk wel een tijdje voordat die onzekerheid weg is. Ik moet gewoon proberen naast het fitnessen en tennissen ook minstens 2x per week te hardlopen en het vol te houden en dan zal op den duur die onzekerheid wel weg gaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mensen vormen altijd een mening, maar dat hoeft niet per definitie een negatieve te zijn
En als je het goed bekijkt is het helemaal niet netjes van jou dat je voor andere mensen bepaalt wat ze wel zullen denken. Daar mag je je echt voor schamen
Zie het dan nog anders: Jij bent echt niet zo belangrijk dat andere mensen wat van je vindenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:06 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Klopt, ik weet ook wel dat ik verkeerd denk, maar het duurt waarschijnlijk wel een tijdje voordat die onzekerheid weg is. Ik moet gewoon proberen naast het fitnessen en tennissen ook minstens 2x per week te hardlopen en het vol te houden en dan zal op den duur die onzekerheid wel weg gaan.
Soms vind ik het ook wel frustrerend, van die profi's. Ik had gisteren mijn eerste wedstrijd ooit en was superblij met mijn PR op de 10km maar toen een minuut of 10 later de tweede doorkomst was van iemand die de 30 km liep voelde ik me toch even prutser.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Grappig, voorheen liep ik altijd in het Zuiderpark. Er waren altijd een aantal lopers (erg snel+getraind) die me gegarandeerd altijd inhaalde. Maar altijd zeiden ze wel iets (goed bezig, kom op niet wandelen, je kan het, gaat goed!). Vond het altijd aardig en een mooi zetje in de rug
Zag ik dus laatst 1 van die lopers in de Runners World!Is dus een onwijs bekende loper
Ik kan me er niet druk om makenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Soms vind ik het ook wel frustrerend, van die profi's. Ik had gisteren mijn eerste wedstrijd ooit en was superblij met mijn PR op de 10km maar toen een minuut of 10 later de tweede doorkomst was van iemand die de 30 km liep voelde ik me toch even prutser.
Zonder muziek lopen is ook lekkerquote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef GotC het volgende:
Ook zoiets mafs. Ik liep voorheen altijd op dance/trance muziek. Liep altijd wel ok. Dacht vorige week 'hey, laat ik eens m'n favo rustige muziek opzetten!' (en dan bedoel ik ook écht rustig). En toen liep ik veel lekkerder
En? en? en?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Nog even werken tot 19:00, dan naar huis en proberen om de 15km uit te lopen. Ben tot nu toe nooit verder gekomen dan 11.... Zal zwaar worden, maar zolang ik het binnen anderhalf uur red ben ik meer dan tevreden!
Ik snap er ook niks meer van. Volgens een mod zou er in LIF ook een topic moeten staan omdat hardlopen ook met bv kleding/afvallen te maken heeftquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:00 schreef Turalyon het volgende:
Snapte dit nooit echt hoor.. maar wat is het verschil tussen dit topic en die in LIF staat? Ze zijn allebei voor beginners?
Moderators hebben er al over geruzied. De ene vindt het geen sport, maar een lifestyle (puur voor afvallen enzo). De ander vindt het terecht wél een sport.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:00 schreef Turalyon het volgende:
Snapte dit nooit echt hoor.. maar wat is het verschil tussen dit topic en die in LIF staat? Ze zijn allebei voor beginners?
In lif zie je andere gebruikers, die beginnen eerst op hun sneakers e.d. Er is daar ook een andere beleving. Wat maakt het uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks meer van. Volgens een mod zou er in LIF ook een topic moeten staan omdat hardlopen ook met bv kleding/afvallen te maken heeft. Kansloos, imo.
Die heb je ook gewoon hier, en bij elke sport.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In lif zie je andere gebruikers, die beginnen eerst op hun sneakers e.d. Er is daar ook een andere beleving. Wat maakt het uit.
Ah oke, thanks, ik zie ook dat sommige users in beide threads posten. Daarom vond ik het nogal vreemd. Misschien trouwens een idee, als dat kan hoor, om dezelfde thread in 2 fora tegelijk open laten staan? In zowel lif als spt,quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks meer van. Volgens een mod zou er in LIF ook een topic moeten staan omdat hardlopen ook met bv kleding/afvallen te maken heeft. Kansloos, imo.
Beetje overmoedig en het rondje van te voren iets te groot ingeschat.quote:
Was er een reden waardoor het nu niet lukte. Vermoeid of iets dergelijks?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Beetje overmoedig en het rondje van te voren iets te groot ingeschat.
M'n knieen begonnen ook weer wat te zeuren, uiteindelijk 11.48 gelopen in 1:14:05, 9,30km/h gemiddeld. Had toch wel gehoopt op 10km/h gemiddeld.. Maar goed, hopelijk lukt dat volgende week dan wel
Redelijk bizarre manier van redeneren, dan kan ieder amateur sporttopic uiteindelijk wel naar Lifestyle. Denk bijvoorbeeld aan het bodybuilders-topic, fitness-topic, wielren-topic, etc.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet enorm goed geslapen de nacht ervoor, sinds 6 uur wakker en behoorlijk druk gehad de hele dag. Ook ben ik net weer serieus begonnen met krachttraining dus ben ook weer wat zwaarder aan het worden, zit nu op 93,2kg. Ben benieuwd hoe het lopen gaat als ik straks weer tegen de 110kg aan zitquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Was er een reden waardoor het nu niet lukte. Vermoeid of iets dergelijks?
Lijkt me ook logisch, hardlopen met een lange broek als het dadelijk in de zomer 25+ graden is echt killing en moet je echt niet willenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:00 schreef GotC het volgende:
Toch een kort broekje gekochtEn ben er erg tevreden mee, zit lekker en staat ok
Liep vorig jaar in een 3 kwart broek toen de mussen van t dak vielenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch, hardlopen met een lange broek als het dadelijk in de zomer 25+ graden is echt killing en moet je echt niet willen
Je hebt van Nike het Nike+ gebeuren. Dat is een sensor die je op je schoen kunt plaatsen (of volgens Nike in je Nike+ schoen moet stoppen). Deze sensor communiceert met een iPod Nano of een iPod Touch / iPhone 3GS / iPhone 4 of een Nike+ armband.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef Schild het volgende:
Zo.. les 15 van Evy 1 zit er weer op. Ben nu precies halverwege met het 10 weeks programma.![]()
Nu lijkt het mij ook wel leuk om mijn afstanden/snelheid/tijd bij te houden, en in de OP zie ik wel z'n telefoon apps staan.. maar ik heb geen telefoon met gps dus dan valt het eigenlijk al af.
Zijn er nog andere mogelijkheden om zoiets bij te houden? Had ooit iets gelezen van z'n Nike sensor?
Ging het goed?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:31 schreef borisz het volgende:
Morgen na anderhalve week weer lopen. Knie doet het weer.. De voorste band doet weer normaal.
Lekker bezig!! Komt vast door je snelle kapsel!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:48 schreef GotC het volgende:
Net 5 km wedstrijd in Naaldwijk gelopen
Snelste 5 km tot nu toe gelopen! Bruto 33:22:4, maar heb er uiteindelijk ongeveer 33:12 over gedaan
Doel was 35 min.
2,5 min sneller gelopen dan de CPC!
Erg tevreden, maar had dit niet gered zonder de man waar ik na 3 km mee heb gelopen. Erg fijn!
Werd je opgepiktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:48 schreef GotC het volgende:
Net 5 km wedstrijd in Naaldwijk gelopen
Snelste 5 km tot nu toe gelopen! Bruto 33:22:4, maar heb er uiteindelijk ongeveer 33:12 over gedaan
Doel was 35 min.
2,5 min sneller gelopen dan de CPC!
Erg tevreden, maar had dit niet gered zonder de man waar ik na 3 km mee heb gelopen. Erg fijn!
We hebben het overleefdquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 12:42 schreef lemonlime het volgende:
Ik ben ook maar weer eens begonnen met Evy. Vorig jaar zomer heb ik de 0-5 km lessen afgemaakt maar vanaf september helemaal niet meer gelopen (te druk met studie/werk, en te koud in de winter). Gisteren les 11 gelopen, en dat ging redelijk.
Maar toch wel erg dat ik vorig jaar 25 minuten aan 1 stuk liep, terwijl ik nu toch buiten adem raak van een paar minuutjes achter elkaar![]()
Ach, gewoon weer even doorzetten, toch?
idd, gewoon doorzetten!! Voor je het weet loop je de 25 min. fluitend uitquote:Op zondag 27 maart 2011 12:42 schreef lemonlime het volgende:
Ik ben ook maar weer eens begonnen met Evy. Vorig jaar zomer heb ik de 0-5 km lessen afgemaakt maar vanaf september helemaal niet meer gelopen (te druk met studie/werk, en te koud in de winter). Gisteren les 11 gelopen, en dat ging redelijk.
Maar toch wel erg dat ik vorig jaar 25 minuten aan 1 stuk liep, terwijl ik nu toch buiten adem raak van een paar minuutjes achter elkaar![]()
Ach, gewoon weer even doorzetten, toch?
Om de dag! Rustdagen zijn erg belangrijk, zeker in het begin.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:57 schreef exile79 het volgende:
Is het beter om elke dag te gaan hardlopen, of kan ik beter om de dag gaan.
Ok, thanks!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Om de dag! Rustdagen zijn erg belangrijk, zeker in het begin.
Hielspoortje?! Hoop het echter niet voor je.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:50 schreef Leqtor het volgende:
Hallo Fokkers,
Ik ben nu een tijdje aan het hardlopen. Conditie is gelukkig nog geen probleem heb altijd gevoetbald maar nu ik in Groningen studeer daar mee gestopt. Helaas heb ik sinds vandaag opeens last aan de onderkant van mijn voet. Iemand enig idee wat dit is en belangrijker hoe ik dit kan voorkomen. Ik heb schoenen die zijn aangemeten.
Leqtor
Komt door je pezenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:05 schreef Schmooveguy het volgende:
Hebben er nog meer beginners last van hun knieën? Spieren zijn OK, maar mijn knieën lijken niet "te willen" ?
Ja ik, heb gister voor de zesde keer hardgelopen/gehardloopt in twee weken, maar m'n knieen doen zeer. Ook bij het traplopen en opstaan. Lijk wel 80 haha.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:05 schreef Schmooveguy het volgende:
Hebben er nog meer beginners last van hun knieën? Spieren zijn OK, maar mijn knieën lijken niet "te willen" ?
Kan je daar wat aan doen,of trekt dat vazelf weer weg.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Komt door je pezenBouw je ook gewoon rustig op enzo?
Ja, braaf naar Evy aan het luisteren.quote:Komt door je pezenBouw je ook gewoon rustig op enzo?
Tijdelijk andere ondergrond, of schoenen kopen met aardig wat dempingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:07 schreef exile79 het volgende:
[..]
Kan je daar wat aan doen,of trekt dat vazelf weer weg.
Heb gister nieuwe schoenen gekocht, dus denk dat het vorige week al veroorzaakt is. Heb op de loopband gelopen bij de sportzaak, en schoenen gekocht met extra ondersteuning (Ka-tsjinngggg). Dus gewoon rustig aan doen en dan moet het goed komen lijkt me. Loop trouwens bewust niet over zand oid, veel te bang voor hobbels en kuiltjes.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Tijdelijk andere ondergrond, of schoenen kopen met aardig wat demping. Ik heb altijd last van m'n knieën, behalve tijdens t hardlopen
Schoenen met extra demping+extra zooltje voor nóg meer demping
.
Daarom zoek ik ook nog hardloopschoenen die tot de enkel komen tegen verzwikken. Nog nie gevonden nie!quote:Loop trouwens bewust niet over zand oid, veel te bang voor hobbels en kuiltjes.
Ehm..tot de enkel?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:21 schreef Schmooveguy het volgende:
Mmmmm, dacht dat bosgrond aardig zacht was i.v.m. asfalt. Eens wisselen dus. Wel minder last van knieën als ik kriskras door het bos loop, dus niet rechte stukken, maar meer afwisseling in links/rechts, takken en bomen ontwijken (en de occasional Schotse Hooglander....)
[..]
Daarom zoek ik ook nog hardloopschoenen die tot de enkel komen tegen verzwikken. Nog nie gevonden nie!
Nou, de kans is wel aanwezig hier. De ondergrond is rommelig, allerlei planten, takken, kuiltjes, zachte stukken etc. Het leuke is juist om met tempo je er een weg door te banen, maar je kunt niet alleen maar naar de grond kijken. Dus het leek me wel slim, maar eerst maar even met mijn huidige schoenen.quote:Ehm..tot de enkel?Volgens mij bestaan die niet. Ben je zo bang om je enkel te verzwikken oid?
En je hebt geen toegang tot een ander rondje oid?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:35 schreef Schmooveguy het volgende:
[..]
Nou, de kans is wel aanwezig hier. De ondergrond is rommelig, allerlei planten, takken, kuiltjes, zachte stukken etc. Het leuke is juist om met tempo je er een weg door te banen, maar je kunt niet alleen maar naar de grond kijken. Dus het leek me wel slim, maar eerst maar even met mijn huidige schoenen.
Kun je goede zooltjes aanraden trouwens?
Trouwens: 7 wedstrijden? KLUNK - you're a pro!
Is er ergens te vinden wanneer er waar welke wedstijd is?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:38 schreef GotC het volgende:
[..]
En je hebt geen toegang tot een ander rondje oid?.
Hardloopschoenen zijn denk ik altijd laag, omdat je enkel toch de vrijheid nodig heeft om goed te kunnen bewegen (afzet etc). Dus..denk dat je maar beter ergens anders op kan focussen.
Goede zooltjes..ik heb het me aan laten raden in De Hardloopwinkel. Welk merk? Geen idee, is eraf gesleten volgens mij.
Die wedstrijden zijn puur als stok achter de deurHeb er nu 2 gehad, en baal dat ik aankomende maand niks heb
.
Deze website is volgens mij wel redelijk uitgebreidquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:55 schreef exile79 het volgende:
[..]
Is er ergens te vinden wanneer er waar welke wedstijd is?
*moet eerst maar eens 5 km nonstop zien te rennen
Denk dat ik dat op den duur ook wel kan gebruiken als stok achter de deur
dutchrunners.nl is een vrij uitgebreide site.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:55 schreef exile79 het volgende:
[..]
Is er ergens te vinden wanneer er waar welke wedstijd is?
*moet eerst maar eens 5 km nonstop zien te rennen
Denk dat ik dat op den duur ook wel kan gebruiken als stok achter de deur
Thanks! Binnenkort daar eens langs dan.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:59 schreef Schanulleke het volgende:
Bij Runnersworld gebruiken ze loopbanden. Run2day gebruikt een vergelijkbaar camerasysteem maar dan zonder loopband. Uit mijn ervaring dan.
Kan ik vanavond wel gewoon gaan rennen, of moet ik wachten tot ik niets meer voel in m'n knieen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Tijdelijk andere ondergrond, of schoenen kopen met aardig wat demping. Ik heb altijd last van m'n knieën, behalve tijdens t hardlopen
Schoenen met extra demping+extra zooltje voor nóg meer demping
.
Ik heb ze toen als torrent gevonden, via Google zoeken op 'Start to run torrent', de eerst hit is dan al gelijk de 5 km en 10 km bij elkaar.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:28 schreef Casp505 het volgende:
Is er daarom iemand die weet waar ik Evy1 en 2 kan downloaden? De site waar ik het af wilde halen (http://www.start-to-run-m(...)-evy-mp3-0-5-km.html) werkt bij mij totaal niet.
Ik weeg nog geen 80, maar heb net een verkort rondje gedaan. Moest eerder wandelen tussendoor vanwege m'n knieen dan vanwege m'n conditie. Vrijdag weer een poging.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:39 schreef Ikkeja het volgende:
Gewoon lopen, eventueel wat rustiger.
Ik kreeg na 2 weken lopen last van mijn schenen en na 3 weken last van mijn knieën. Nu na 5 weken helemaal nergens last van! Waarschijnlijk hebben mijn benen behoorlijk moeten wennen aan het gewicht dat ze nu extra te verduren krijgen (ben een kilo of 93) maar 3 keer in de week lopen zorgt er wel voor dat die gewenning redelijk snel gaat!
Nee, verschillende topics, want de modjes vinden dat het LIF-topic bedoeld is voor mensen die willen afvallen, terwijl het SPT-topic is voor mensen die hardlopen als sport zienquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:02 schreef shadowflash het volgende:
Is er nou twee keer het zelfde topic ?![]()
Hardlopen voor beginners #15: t-shirtjes weer!
want van sport val je niet afquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, verschillende topics, want de modjes vinden dat het LIF-topic bedoeld is voor mensen die willen afvallen, terwijl het SPT-topic is voor mensen die hardlopen als sport zien. Vraag niet naar de logica ervan, deze discussie keert steeds terug.
Ja, dat geeft MyTrack bij mij ook steeds aan, maar dat rondje dat ik loop, daar zit écht geen 30 tot 40 meter hoogte vershil in. Of interpreteer ik het nu compleet verkeerd?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:33 schreef Ach3r0n het volgende:
Vanavond weer gelopen, ondanks dat vanmorgen mijn benen nog niet helemaal hersteld waren. Ditmaal langs het Apeldoorns Kanaal, dus geen ruimte om de route tussentijds in te korten
Ondanks dat het lopen steeds meer werk kostte hoefde ik niet te wandelen, afgezien van twee keer kort moeten wachten bij het oversteken van de provinciale weg.
Uiteindelijk 5,6 KM gelopen in 29:45 (11,3 km/u), slechts 1 minuut boven mijn PR
Van mijn trainingsrondjes is dit een van de zwaarste parcours. De route is echt bijna nergens vlak. Google Earth berekend 58 hoogtemeters over dit rondje.
Mijn 5 KM rondje telt ook 54 hoogtemeters, maar daarbij is het verloop veel regelmatiger.
GPS is gewoon heel onnauwkeurig met hoogtemetingen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:17 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja, dat geeft MyTrack bij mij ook steeds aan, maar dat rondje dat ik loop, daar zit écht geen 30 tot 40 meter hoogte vershil in. Of interpreteer ik het nu compleet verkeerd?
Ik dan maar?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:47 schreef MissMSX het volgende:
Wie schopt mij m'n harloopkleren in en de deur uit?
Dankquote:
Kom jij de komende tijd mijn stijve benen masseren?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:06 schreef shadowflash het volgende:
[..]
dont let your brothers down soldiergo go go
Hier ook gelukt! Viel niet mee, maar toch. Kan flink aan de bak dus... goede motivatie, heb er helemaal zin in!quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:52 schreef Casp505 het volgende:
Heb me na ellenlang klikken en F5en eindelijk kunnen inschrijven voor de Dam tot Damloop!Nog even een flinke boost wat betreft de zin om te trainen!
Doe jij het wel op deze volgorde ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kom jij de komende tijd mijn stijve benen masseren?
Echt irritant. Voorheen nooit last van en nu zijn ze steeds zo stijf. En het gaat niet weg door het lopen
Met strekken maak je je spieren warm , je moet ook niet overstrekken , maar heeeeel langzaam.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:12 schreef Viking84 het volgende:
Strekken voor je spieren warm zijn is natuurlijk wel vragen om problemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan zowel voor als na , tenminste dat is mij geleerd![]()
Serieus, mongolen zijn het. Die van SPT ook, aangezien deze discussie achter de schermen vast ook gevoerd is en ze niet hebben kunnen overtuigen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, verschillende topics, want de modjes vinden dat het LIF-topic bedoeld is voor mensen die willen afvallen, terwijl het SPT-topic is voor mensen die hardlopen als sport zien. Vraag niet naar de logica ervan, deze discussie keert steeds terug.
Inschrijven voor de Damloop is tegenwoordig een grotere uitdaging dan de Damloop zelfquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:52 schreef Casp505 het volgende:
Heb me na ellenlang klikken en F5en eindelijk kunnen inschrijven voor de Dam tot Damloop!Nog even een flinke boost wat betreft de zin om te trainen!
Warmlopenquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:23 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Doe jij het wel op deze volgorde ?
Strekken ( heel rustig aan )
Warmlopen ( 5 minuten wandelen )
Hardlopen zelf
Cooling down ( weer 5 minuten uitlopen )
Strekken ( voorzichtig tot er lichte spanning op staat )
En ja toevallig kan ik masseren , maar of mijn vriendin hier blij van wordt is een tweede haha
sterkte en doe inderdaad even rustig aan....quote:Op zondag 3 april 2011 19:20 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik denk dat ik maar een week rust neem tot dit hopelijk genezen is. Tot nu toe is dit denk ik mijn zwaarste blessure.
Balen hoorquote:Op zondag 3 april 2011 19:20 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik denk dat ik maar een week rust neem tot dit hopelijk genezen is. Tot nu toe is dit denk ik mijn zwaarste blessure.
Mwa, ik denk dat voor mij de extra demping in de zool, gezien mijn 90 kilo, niet bepaald overbodig is. Ik ben het wel met je eens dat er ook wel een aardige hoeveelheid marketing zit achter 'de nieuwste innovaties en de laatste fantastische technieken'quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef 1517 het volgende:
Koop een minimalistische hardloopschoen en bespaar je die nonsens van die verkopers. De evolutie heeft een klein wonder van je voet gemaakt, vertrouw op moeder natuur en weg met die dikke hakken en zolen
Beats per minute, muziek waar je dus..tsja, lekker op loopt. Veel mensen gebruiken het..quote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef Schanulleke het volgende:
Wat bedoel je daarmee? Ik ken BPM niet als hardloopgerelateerde afkorting.
Hier staat een simpele uitleg: http://runningmusiclist.com/tag/running-bpm/quote:Op zondag 3 april 2011 22:50 schreef GotC het volgende:
Hmm, iemand enig idee hoe je je BPM uit kan rekenen?
Kan wel, maar sportsokken (hardloopsokken) zijn naadloos en daardoor heb je minder kans op blaren.quote:Op maandag 4 april 2011 15:28 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb de evy-files gedownload, nu nog schoenen en dan kan ik gaan...
Ik vind sportsokken echt vervelend zitten, kun je ook met je gewone sokken de sportschoenen in of is daar iets mis mee?
ren al maanden met Nike sokken vd AktieSport, nog geen blaar gehad.quote:Op maandag 4 april 2011 15:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan wel, maar sportsokken (hardloopsokken) zijn naadloos en daardoor heb je minder kans op blaren.
Die gebruik ik ook niet...quote:Op maandag 4 april 2011 22:51 schreef slacker_nl het volgende:
Cardiotrainer vond ik echt ruk, die webinterface zuigt grote tijd.
Niks mis mee imo?quote:Op maandag 4 april 2011 22:51 schreef slacker_nl het volgende:
Cardiotrainer vond ik echt ruk, die webinterface zuigt grote tijd.
Ik mis nix....ik heb de afstand, mn tijd, mn route en muziek. Meer heb ik niet nodigquote:Op maandag 4 april 2011 22:57 schreef slacker_nl het volgende:
Ik mis er vanalles op. Endo en runkeeper zijn gewoon een stuk completer (en beterder)
Runkeeper is niet te vertrouwen qua GPS, scheelt vaak honderden meters. Bovendien gaat t me om t lopen, de km's die ik heb gelopen, de tijd en de GPSquote:Op maandag 4 april 2011 22:57 schreef slacker_nl het volgende:
Ik mis er vanalles op. Endo en runkeeper zijn gewoon een stuk completer (en beterder)
De Pro versie is nu de gratis versie gewordenquote:Op maandag 4 april 2011 23:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind Runkeeper nog steeds geweldig. Alleen al om de actie die ze rond de jaarwisseling hielden: Gratis Runkeeper Pro om meer mensen aan het sporten te krijgen!
Vandaag nog even gelopen na een lange tijd, eigenlijk sinds februari alleen maar Squash gedaan als vorm van cardio.
Toen nog niet, maar tof. Wat is nu de 'pro' versie dan?quote:Op maandag 4 april 2011 23:01 schreef GotC het volgende:
[..]
De Pro versie is nu de gratis versie geworden.
Ik kijk dat allemaal niet na op m'n foon. Ik log alles met Endo en upload het naar runkeeper dmv .gpx files. Perfect, runkeeper en endo kennen iets als streetteams, wat het eea leuk maakt/houdt. En je kan meerdere sporten invoeren, wat cardiotrainer niet kan.quote:Op maandag 4 april 2011 22:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik mis nix....ik heb de afstand, mn tijd, mn route en muziek. Meer heb ik niet nodig
Meerdere sporten kan ook met cardiotrainer. Maar inderdaad, ieder zijn eigen voorkeurquote:Op maandag 4 april 2011 23:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik kijk dat allemaal niet na op m'n foon. Ik log alles met Endo en upload het naar runkeeper dmv .gpx files. Perfect, runkeeper en endo kennen iets als streetteams, wat het eea leuk maakt/houdt. En je kan meerdere sporten invoeren, wat cardiotrainer niet kan.
Ieder z'n ding, maar Cardiotrainer viel bij mij gelijk af.
quote:Op maandag 4 april 2011 23:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Toen nog niet, maar tof. Wat is nu de 'pro' versie dan?
Bron:quote:RunKeeper Live
RunKeeper LIVE lets you stream your GPS tracked activities on RunKeeper.com, allowing others to watch how you're doing in real-time. Whether you're running a race or out for a morning run, your friends and loved ones can watch how you're doing the entire time, giving them peace of mind and the ability to cheer you on from anywhere in the world.
Races Live
RunKeeper Races LIVE allows spectators to watch you run a race in real-time, right on the RunKeeper.com race page. Friends and family who can't make it to the course can root for you right from their own living rooms.
50% Off FitnessClasses
FitnessClasses take all of the terrific content that is available in traditional running training programs from expert coaches (5K, 10K, half-marathon, full marathon, etc.), and repurpose them in a more engaging and highly social way. RunKeeper Elite members enjoy a 50% discount on all FitnessClasses!
Advanced FitnessReports
Get more from your fitness data. Track your progress over time with advanced reports, and compare your activities to your street teammates to see how you stack up.
Advanced FitnessAlerts
Receive email alerts about your personal records for pace, elevation, duration, calories burned and more! Share your alerts with friends and family through Twitter and Facebook.
(Note: The RunKeeper Pro application is NOT included with an Elite subscription, they are two separate services, and therefore two separate purchases)
Je logt met Endo, dan naar Runkeeper? Is dat niet omslachtig? Waarom niet met Runkeeper gelijk?quote:Op maandag 4 april 2011 23:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik kijk dat allemaal niet na op m'n foon. Ik log alles met Endo en upload het naar runkeeper dmv .gpx files. Perfect, runkeeper en endo kennen iets als streetteams, wat het eea leuk maakt/houdt. En je kan meerdere sporten invoeren, wat cardiotrainer niet kan.
Ieder z'n ding, maar Cardiotrainer viel bij mij gelijk af.
Omdat ik dan Runkeeper zou exporten naar Endomondoquote:Op maandag 4 april 2011 23:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Je logt met Endo, dan naar Runkeeper? Is dat niet omslachtig? Waarom niet met Runkeeper gelijk?
Streetteams..tsja, het is maar net wat je leuk vindt. Vind anderen die lopen niet onwijs motiverend, daar heb ik deze topics voor
.
En wat Flap zegt, CT heeft ook gewoon alle sporten.
Dat eerste had ik juist met cardiotrainer.quote:Op maandag 4 april 2011 22:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Runkeeper is niet te vertrouwen qua GPS, scheelt vaak honderden meters. Bovendien gaat t me om t lopen, de km's die ik heb gelopen, de tijd en de GPS.
Grafiekjes..mwah. Dat komt wel als ik echt met een hartslagmeter+horloge ga lopen
Ik loop met een Garmin 305 en met Cardiotrainer en ze schelen doorgaans slechts een meter of 10 a 20.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat eerste had ik juist met cardiotrainer.
Mijn schoonvader gebruikt runkeeper op de fiets naast zijn gewone fietsteller. Die is heel nauwkeurig af te stellen en geeft op 25 km fietsen maar iets van 30 meter verschil met runkeeper.
Cardiotrainer geeft bij mij altijd meer km aan dan runkeeper.
Bullshit , hardlopen kan altijdquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:59 schreef MissMSX het volgende:
En het dringt net tot me door dat ik niet kan gaan hardlopen vanavond
Niet als je een andere afspraak hebtquote:
Het zijn natuurlijk ook vaak wel momentopnames en dan spelen dat soort dingen zeker mee jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik loop met een Garmin 305 en met Cardiotrainer en ze schelen doorgaans slechts een meter of 10 a 20.
Het verschilt wel of ik zo van huis uit vertrek of dat ik eerst rustig wat strek terwijl de GPS alvast positie bepaalt. Eenmaal in beweging vindt hij het allemaal toch moeilijker als er nog geen satelietcontact is. Dat geldt ook voor de Garmin, die kan je niet eens starten voor hji verbinding heeft.
De evolutie gaat er niet vanuit dat je een half uur lang hardloopt. En de demping is ook om je knieen te sparen. Hoe mooi het wonder der natuur onderaan je been ook is.quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef 1517 het volgende:
Koop een minimalistische hardloopschoen en bespaar je die nonsens van die verkopers. De evolutie heeft een klein wonder van je voet gemaakt, vertrouw op moeder natuur en weg met die dikke hakken en zolen
Helemaal mee eens. Ik blijf ook bij het standpunt dat goede schoenen en een goede sportbh (voor vrouwen) een must zijn voor hardlopen. Dat is niet commercieel maar behoud van je eigen lichaam.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef exile79 het volgende:
[..]
De evolutie gaat er niet vanuit dat je een half uur lang hardloopt. En de demping is ook om je knieen te sparen. Hoe mooi het wonder der natuur onderaan je been ook is.
Die heb ik ook op het oog, hoe bevalt die?quote:
Zijn er mensen die me willen sponsoren voor de Dam tot Dam loop? Ik ga lopen voor http://www.wcrf.nl (Wereld Kanker Onderzoek Fonds). Heb minimaal 250 euro nodig om mee te mogen doen, elk kleine beetje helpt!quote:Op maandag 4 april 2011 22:24 schreef slacker_nl het volgende:
Naaadje!! Dam tot Dam loop is gewoon vol... nu via goed doel aangemeld, hopelijk lukt het om zo binnen te komen. Wil die uitlopen potjandorie! Wish me luck.
?? Evy 2 werkt wel met intervallen hoor. Elke 3e les is een intervaltraining.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:22 schreef lunko1979 het volgende:
Had gehoopt dat de Evy van 5-10km ook met intervallen zou werken. Maar da's dus niet het geval.
Matig! Maar ik ga wel door! Beoogd doel de halve marathon van Eindhoven.....
Ik wandel al 2 maanden niet meer tussendoorquote:Op woensdag 6 april 2011 15:10 schreef exile79 het volgende:
doen jullie al die afstanden die gemeld worden in één stuk non-stop hardlopen? Of nog regelmatig wandelen tussendoor.
Niks mis meequote:Op woensdag 6 april 2011 18:12 schreef exile79 het volgende:
Ik ben een uber-beginner, dus ik heb niet zoveel keus haha.
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Niks mis mee. We zijn bijna allemaal begonnen met wandelen tussendoor
.
Ik loop altijd 's ochtends en dan zorg ik dat ik een paar slokken water en een banaan op heb. Wil prima.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:36 schreef shadowflash het volgende:
[ afbeelding ]
Zoooo dat ging niet zo lekker vandaag.
Even een aantal dingen op een rijtje:
- Niet drinken voordat je gaat rennen , volle blaas tijdens het lopen is ******
- Rennen met steek is demotiverend , eet niks van te voren
Desondanks alles achter elkaar gedaan. Toch week 3 bijna klaar. En volgende week al 21 minuten lopen. aaaight
Ja, dat is ook m'n eerste doel, rondje van 3.8 zonder wandelen, maar dat is nog zo ver weg dat ik het me niet eens voor kan stellen haha. En nu ook nog eerst maar een van die zere knieen af zien te komen.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Maar het is wel fijn om van het wandelen af te zijn.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:07 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook m'n eerste doel, rondje van 3.8 zonder wandelen, maar dat is nog zo ver weg dat ik het me niet eens voor kan stellen haha. En nu ook nog eerst maar een van die zere knieen af zien te komen.
Maar alles heeft tijd nodig, heb 31 jaar niet gesport, dus dat gaat niet zo hard. Scheelt wel dat ik geen overgewicht heb en een half jaar geleden gestopt ben met roken.
Ik eet rond 1800 uur en ga pas rennen als het donker is, dus dat is dan laat genoeg haha.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:29 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij moet ik een uur van tevoren echt helemaal niks meer eten, wil ik geen steek krijgen, dus dat doe ik dan ook niet. Als ik 's ochtends loop (zoals momenteel) eet ik een bakje havermout of yoghurt en dan ga ik 5 kwartier later lopen.
Ik eet licht , wacht een half uur. En dan rekken en warming up en dan etc etcquote:Op woensdag 6 april 2011 21:29 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij moet ik een uur van tevoren echt helemaal niks meer eten, wil ik geen steek krijgen, dus dat doe ik dan ook niet. Als ik 's ochtends loop (zoals momenteel) eet ik een bakje havermout of yoghurt en dan ga ik 5 kwartier later lopen.
Ik heb ergens een standaard armband gekocht voor een tientje, past mn desire precies inquote:Op woensdag 6 april 2011 22:24 schreef LasTeR het volgende:
Weet iemand een goede/goedkope armband voor een htc desire? Heb voor nu een van dealextreme bestelt voor 3 euromaar deze zal waarschijnlijk snel kapot zijn.
Weet je ook nog waar 'ergens'? Ik zoek er eigenlijk ook nog 1quote:Op woensdag 6 april 2011 22:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb ergens een standaard armband gekocht voor een tientje, past mn desire precies in
Ja, dat was in De Hardloopwinkel in Den Haag. Er zijn namelijk meerdere maten, en ik moest ff zeker weten dat mn foon erin past. Maar die dingen verkopen ze volgens mij bij iedere hardloopzaak, en misschien ook nog wel in normale sportwinkelsquote:Op woensdag 6 april 2011 22:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Weet je ook nog waar 'ergens'? Ik zoek er eigenlijk ook nog 1
Je moet zodra je het download beginnen.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:42 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben evy aan het downloadenbinnenkort beginnen
Ik heb een soortgelijke sportarmband van Buy in Coins en het is echt prima, stevig materiaal, hoor, gewoon vergelijkbaar met wat je hier in de winkel koopt. Alleen is 'ie hier duurder, omdat er nog allerlei kosten bij komen (exporteur, importeur, winkel etc), terwijl je zo'n ding bij BIC of Deal Extreme rechtstreeks uit China haalt.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:24 schreef LasTeR het volgende:
Weet iemand een goede/goedkope armband voor een htc desire? Heb voor nu een van dealextreme bestelt voor 3 euromaar deze zal waarschijnlijk snel kapot zijn.
ze hapert nog een beetjequote:Op donderdag 7 april 2011 10:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je moet zodra je het download beginnen.
of LSD?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:46 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Interval training heet dat hehehe
Zo, we zijn er weerquote:Just completed a 11.53 km run with RunKeeper Duration 1:16:26 | Calories Burned 1197Average Pace 6:38 / km | Average Speed 9.05 km/h | Elevation Climb 87 m..
Dat bericht slaat helemaal nergens op. Kan me goed voorstellen dat het irritant is als een hondje je voor de voeten loopt, maar als je het hondje doodtrapt zeg je toch niet: "Had je hem maar moeten aanlijnen!" ?!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk een man van in de 50?
http://www.telegraaf.nl/b(...)rimmer__.html?p=36,2
en daar moet je om lachen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk een man van in de 50?
http://www.telegraaf.nl/b(...)rimmer__.html?p=36,2
Nee, ik moet lachen om het toeval dat jij nu ook net een aanvaring hebt gehad met een hondjequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en daar moet je om lachen?
ik vind het hartstikke zielig dit verhaal, arm hondje
maar dat bevestigt wel wat ik net zei: lijn je hond aan als je op straat bent ermee!
Ik heb het bijna elke dag als ik ga sporten (doe niet alleen hardlopen). hardlopen doe ik alleen op de zaterdag, maar wil daar eigenlijk deze week verandering in gaan aanbrengen door het 2x per week te gaan doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:04 schreef Casp505 het volgende:
Dit gevoel heb ik ook iedere dag. Niet normaal hoe verslavend het is. Gekke endorfinen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |