op het andere topic kreeg hij oo kal de volle laag dus hij dacht waarschjinlijk "dan probeer ik het hier nog maar een keertje"quote:Op maandag 10 september 2012 19:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nou, verwacht van mij geen steun. Die 12km/u moet je niet willen! Zeker niet als het waar is wat je zegt over je beginnerstatus!
Had je shinsplints vorig jaar? Dan zou ik zeker heeeeel voorzichtig opbouwen en niet te ver gaan, anders heb je dat zo weer te pakken...quote:Op donderdag 13 september 2012 10:30 schreef DeZoektocht het volgende:
ok ik heb gister de 1e keer een volledige 6km gelopen (lengte van de race waarvoor ik aan het trainen ben)
Ben begonnen met 1,1km hardlopen dan 1,7km lopen dan 500m hardlopen weer 1,7km lopen en tot slot weer 1,1km hardlopen.
ik ga nu elke training bij elk stuk telkens 100m hardlopen erbij gooien tot ik de 6km volledig hardloop
nu op naar runnersworld voor goeie schoenen en een extra setje hardloop kleren
weet ik niet eigenlijk, had gewoon ontzettend veel last.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:57 schreef Neelix het volgende:
[..]
Had je shinsplints vorig jaar? Dan zou ik zeker heeeeel voorzichtig opbouwen en niet te ver gaan, anders heb je dat zo weer te pakken...
Blijft een ontzettend nare blessure
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |