abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 september 2012 @ 23:13:27 #51
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_116627330
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:02 schreef The_Hives het volgende:

[..]

nou, verwacht van mij geen steun. Die 12km/u moet je niet willen! Zeker niet als het waar is wat je zegt over je beginnerstatus!

op het andere topic kreeg hij oo kal de volle laag dus hij dacht waarschjinlijk "dan probeer ik het hier nog maar een keertje"
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_116627726
:') Sommige mensen .....
pi_116635735
hoihoihoi :)
ik meld me ook weer hier.
heb vorig jaar een periode hard gelopen maar ben toen gestopt wegens scheenbeen troubles.
Ben nu weer in aanraking gekomen met hardlopen en het kriebelt weer aan alle kanten.
Ik ga dus weer een poging wagen, heb gister 2km hardgelopen en nu geen last van mn schenen *O*
mijn trainingsdoel is de 5k van de bergrace by night, dat lijkt me een vette race :7
dat is op 11 november dus heb 2 maandjes de tijd.
pi_116733191
ok ik heb gister de 1e keer een volledige 6km gelopen (lengte van de race waarvoor ik aan het trainen ben)
Ben begonnen met 1,1km hardlopen dan 1,7km lopen dan 500m hardlopen weer 1,7km lopen en tot slot weer 1,1km hardlopen.
ik ga nu elke training bij elk stuk telkens 100m hardlopen erbij gooien tot ik de 6km volledig hardloop :)
nu op naar runnersworld voor goeie schoenen en een extra setje hardloop kleren *O*
pi_116733952
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 10:30 schreef DeZoektocht het volgende:
ok ik heb gister de 1e keer een volledige 6km gelopen (lengte van de race waarvoor ik aan het trainen ben)
Ben begonnen met 1,1km hardlopen dan 1,7km lopen dan 500m hardlopen weer 1,7km lopen en tot slot weer 1,1km hardlopen.
ik ga nu elke training bij elk stuk telkens 100m hardlopen erbij gooien tot ik de 6km volledig hardloop :)
nu op naar runnersworld voor goeie schoenen en een extra setje hardloop kleren *O*
Had je shinsplints vorig jaar? Dan zou ik zeker heeeeel voorzichtig opbouwen en niet te ver gaan, anders heb je dat zo weer te pakken...
Blijft een ontzettend nare blessure :(
pi_116759440
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 10:57 schreef Neelix het volgende:

[..]

Had je shinsplints vorig jaar? Dan zou ik zeker heeeeel voorzichtig opbouwen en niet te ver gaan, anders heb je dat zo weer te pakken...
Blijft een ontzettend nare blessure :(
weet ik niet eigenlijk, had gewoon ontzettend veel last.
ben vandaag bij runnersworld geweest en was echt verbaasd over de service/kennis.
De man die me help wist me direct bij binnenkomst al te vertellen dat ik niet goed liep en dat ik wel meer last zou hebben van mn linkerbeen dan van mn rechter en dat klopt gewoon exact.
nou hij heeft filmpjes van mn loop gemaakt met verschillende schoenen aan en ik kon zelf ook zien dat het met de ene schoen beter was als met de andere.
uiteindelijk een fijn setje uitgezocht en had er ook inlegzolen in nodig en die kreeg ik er gewoon gratis bij (was toch twv 20 euro) :)
dus al met al super tevreden en kan niet wachten tot ik overmorgen weer 'mag' lopen.
pi_117161971
Het is me gelukt om de dam tot dam uit te lopen in nog best een mooie tijd van 1:28:30!
Ben ik best blij mee eigenlijk
pi_117164375
Nette tijd.

Zei de luiaard die de hele zondag niks heeft gedaan.
pi_118225907
Hoi allemaal :) Deze week wil ik eigenlijk gaan beginnen met hardlopen. Hardlopen is een sport die me altijd wel erg aantrekkelijk heeft geleken. Alleen door overgewicht leek het me een minder verstandig plan. Nu ik ruim 40kg ben afgevallen (van 100 naar 56), vind ik dat ik me eraan mag gaan wagen :) Hopelijk vind ik hier wat tips en mag ik mee lezen en praten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 21 oktober 2012 @ 01:26:10 #60
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_118230463
Childofthestars.... die 40kg er af, een fantastische prestatie!
wat betreft dit beginnerstopic het is op sterven na dood, er wordt hier weinig gepost.
Een veel actiever beginnerstopic is dat op LIF
Hardlopen #327 - verboden uit te slapen!!
see you there!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_118966422
JOOO daar was ik weer.
inmiddels al 4 weken niks meer kunnen/mogen doen, niet een blessure, maar een scheve heup, daardoor felle pijnen in mijn heupgewricht.
dus op naar de fysio, en die kwam er dus achter dat ie scheef was, inmissels weer een stuk beter, en met een beetje geluk mag ik over 14 dagen weer beginnen, helaas weer helemaal vooraan, maar dat deert me niet, als ik maar weer kan starten

ben inmiddels weer op de crostrainer aan de gang, dat mag weer wel, agelopen dinsdag 3 minuten op een loopband gelopen, de afwikkeling is nu wel goed , en die heup is zo goed als in orde, nog 2 weekjes, en dan mag ik weer!!!

een dezer dagen evy effe in runtastic zetten, en dan komt het wel weer goed, eindelijk!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')