Lijkt me ook logisch, hardlopen met een lange broek als het dadelijk in de zomer 25+ graden is echt killing en moet je echt niet willenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:00 schreef GotC het volgende:
Toch een kort broekje gekochtEn ben er erg tevreden mee, zit lekker en staat ok
Liep vorig jaar in een 3 kwart broek toen de mussen van t dak vielenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch, hardlopen met een lange broek als het dadelijk in de zomer 25+ graden is echt killing en moet je echt niet willen
Je hebt van Nike het Nike+ gebeuren. Dat is een sensor die je op je schoen kunt plaatsen (of volgens Nike in je Nike+ schoen moet stoppen). Deze sensor communiceert met een iPod Nano of een iPod Touch / iPhone 3GS / iPhone 4 of een Nike+ armband.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef Schild het volgende:
Zo.. les 15 van Evy 1 zit er weer op. Ben nu precies halverwege met het 10 weeks programma.![]()
Nu lijkt het mij ook wel leuk om mijn afstanden/snelheid/tijd bij te houden, en in de OP zie ik wel z'n telefoon apps staan.. maar ik heb geen telefoon met gps dus dan valt het eigenlijk al af.
Zijn er nog andere mogelijkheden om zoiets bij te houden? Had ooit iets gelezen van z'n Nike sensor?
Ging het goed?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:31 schreef borisz het volgende:
Morgen na anderhalve week weer lopen. Knie doet het weer.. De voorste band doet weer normaal.
Lekker bezig!! Komt vast door je snelle kapsel!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:48 schreef GotC het volgende:
Net 5 km wedstrijd in Naaldwijk gelopen
Snelste 5 km tot nu toe gelopen! Bruto 33:22:4, maar heb er uiteindelijk ongeveer 33:12 over gedaan
Doel was 35 min.
2,5 min sneller gelopen dan de CPC!
Erg tevreden, maar had dit niet gered zonder de man waar ik na 3 km mee heb gelopen. Erg fijn!
Werd je opgepiktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:48 schreef GotC het volgende:
Net 5 km wedstrijd in Naaldwijk gelopen
Snelste 5 km tot nu toe gelopen! Bruto 33:22:4, maar heb er uiteindelijk ongeveer 33:12 over gedaan
Doel was 35 min.
2,5 min sneller gelopen dan de CPC!
Erg tevreden, maar had dit niet gered zonder de man waar ik na 3 km mee heb gelopen. Erg fijn!
We hebben het overleefdquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 12:42 schreef lemonlime het volgende:
Ik ben ook maar weer eens begonnen met Evy. Vorig jaar zomer heb ik de 0-5 km lessen afgemaakt maar vanaf september helemaal niet meer gelopen (te druk met studie/werk, en te koud in de winter). Gisteren les 11 gelopen, en dat ging redelijk.
Maar toch wel erg dat ik vorig jaar 25 minuten aan 1 stuk liep, terwijl ik nu toch buiten adem raak van een paar minuutjes achter elkaar![]()
Ach, gewoon weer even doorzetten, toch?
idd, gewoon doorzetten!! Voor je het weet loop je de 25 min. fluitend uitquote:Op zondag 27 maart 2011 12:42 schreef lemonlime het volgende:
Ik ben ook maar weer eens begonnen met Evy. Vorig jaar zomer heb ik de 0-5 km lessen afgemaakt maar vanaf september helemaal niet meer gelopen (te druk met studie/werk, en te koud in de winter). Gisteren les 11 gelopen, en dat ging redelijk.
Maar toch wel erg dat ik vorig jaar 25 minuten aan 1 stuk liep, terwijl ik nu toch buiten adem raak van een paar minuutjes achter elkaar![]()
Ach, gewoon weer even doorzetten, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |