Waarom ben je zo bezig met wat anderen denken?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:14 schreef patrickpsv het volgende:
vanmiddag met dit heerlijke weer maar weer gegaan, na 4 dagen getennist te hebben ipv hardlopen. Dit keer een andere route. Ook door de bossen, het was vrij rustig maar ik ging me toch weer onzeker voelen toen ik wandelende mensen tegenkwam. Vooral toen ik nog iemand van mijn leeftijd tegenkwam die volledig zelfverzekerd en geconcentreerd aan het hardlopen was besefte ik dat ik mezelf echt aanstelde, maar ondanks dat kon ik die onzekerheid niet overwinnenwaarschijnlijk zal ik morgen nog een poging doen.
Waarschijnlijk omdat ik zelf ook altijd kijk wat anderen aan het doen zijn en daar een mening over vorm, daarom denk ik dat anderen dat ook doen en voel ik me bekeken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:00 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben vandaag weer begonnen met lopen. Helemaal vanaf les 1, maar dan met een podrunner mix en de les als intervaltraining ingevoerd in Runkeeper
Ik heb nu een mix van 153 bpm gelopen. Dat ging op zich goed, maar ik vraag me af of ik dat tempo vol ga houden naarmate de lessen moeilijker worden. Gelukkig kan ik altijd overstappen op een mix met minder bpm's
[..]
Waarom ben je zo bezig met wat anderen denken?
Ik denk dat heel veel mensen die je zien lopen denken: Damn, kon/deed ik dat maar!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:20 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik zelf ook altijd kijk wat anderen aan het doen zijn en daar een mening over vorm, daarom denk ik dat anderen dat ook doen en voel ik me bekeken.
Mensen vormen altijd een mening, maar dat hoeft niet per definitie een negatieve te zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:20 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik zelf ook altijd kijk wat anderen aan het doen zijn en daar een mening over vorm, daarom denk ik dat anderen dat ook doen en voel ik me bekeken.
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik er niet bijloop als een Marti ten Kate-wannabequote:Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef slacker_nl het volgende:
Ik zie voornamelijk andere hardlopers en heb helemaal geen problemen met mijn mooie uitstraling tijdens het lopen. Arrogantie ten top
Gelukkig zijn we niet allemaal zoquote:Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef slacker_nl het volgende:
Ik zie voornamelijk andere hardlopers en heb helemaal geen problemen met mijn mooie uitstraling tijdens het lopen. Arrogantie ten top
Ik krijg nu les en kijk naar anderen om de techniek. Kijken wat ze fout doen en wat ze goed doen. Collega van mij was lid van het dreamteam uit de Runners World. Ook erg leuk om dat te volgen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:43 schreef GotC het volgende:
Zag ik dus laatst 1 van die lopers in de Runners World!Is dus een onwijs bekende loper
Klopt, ik weet ook wel dat ik verkeerd denk, maar het duurt waarschijnlijk wel een tijdje voordat die onzekerheid weg is. Ik moet gewoon proberen naast het fitnessen en tennissen ook minstens 2x per week te hardlopen en het vol te houden en dan zal op den duur die onzekerheid wel weg gaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mensen vormen altijd een mening, maar dat hoeft niet per definitie een negatieve te zijn
En als je het goed bekijkt is het helemaal niet netjes van jou dat je voor andere mensen bepaalt wat ze wel zullen denken. Daar mag je je echt voor schamen
Zie het dan nog anders: Jij bent echt niet zo belangrijk dat andere mensen wat van je vindenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:06 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Klopt, ik weet ook wel dat ik verkeerd denk, maar het duurt waarschijnlijk wel een tijdje voordat die onzekerheid weg is. Ik moet gewoon proberen naast het fitnessen en tennissen ook minstens 2x per week te hardlopen en het vol te houden en dan zal op den duur die onzekerheid wel weg gaan.
Soms vind ik het ook wel frustrerend, van die profi's. Ik had gisteren mijn eerste wedstrijd ooit en was superblij met mijn PR op de 10km maar toen een minuut of 10 later de tweede doorkomst was van iemand die de 30 km liep voelde ik me toch even prutser.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Grappig, voorheen liep ik altijd in het Zuiderpark. Er waren altijd een aantal lopers (erg snel+getraind) die me gegarandeerd altijd inhaalde. Maar altijd zeiden ze wel iets (goed bezig, kom op niet wandelen, je kan het, gaat goed!). Vond het altijd aardig en een mooi zetje in de rug
Zag ik dus laatst 1 van die lopers in de Runners World!Is dus een onwijs bekende loper
Ik kan me er niet druk om makenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Soms vind ik het ook wel frustrerend, van die profi's. Ik had gisteren mijn eerste wedstrijd ooit en was superblij met mijn PR op de 10km maar toen een minuut of 10 later de tweede doorkomst was van iemand die de 30 km liep voelde ik me toch even prutser.
Zonder muziek lopen is ook lekkerquote:Op maandag 21 maart 2011 21:24 schreef GotC het volgende:
Ook zoiets mafs. Ik liep voorheen altijd op dance/trance muziek. Liep altijd wel ok. Dacht vorige week 'hey, laat ik eens m'n favo rustige muziek opzetten!' (en dan bedoel ik ook écht rustig). En toen liep ik veel lekkerder
En? en? en?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Nog even werken tot 19:00, dan naar huis en proberen om de 15km uit te lopen. Ben tot nu toe nooit verder gekomen dan 11.... Zal zwaar worden, maar zolang ik het binnen anderhalf uur red ben ik meer dan tevreden!
Ik snap er ook niks meer van. Volgens een mod zou er in LIF ook een topic moeten staan omdat hardlopen ook met bv kleding/afvallen te maken heeftquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:00 schreef Turalyon het volgende:
Snapte dit nooit echt hoor.. maar wat is het verschil tussen dit topic en die in LIF staat? Ze zijn allebei voor beginners?
Moderators hebben er al over geruzied. De ene vindt het geen sport, maar een lifestyle (puur voor afvallen enzo). De ander vindt het terecht wél een sport.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:00 schreef Turalyon het volgende:
Snapte dit nooit echt hoor.. maar wat is het verschil tussen dit topic en die in LIF staat? Ze zijn allebei voor beginners?
In lif zie je andere gebruikers, die beginnen eerst op hun sneakers e.d. Er is daar ook een andere beleving. Wat maakt het uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks meer van. Volgens een mod zou er in LIF ook een topic moeten staan omdat hardlopen ook met bv kleding/afvallen te maken heeft. Kansloos, imo.
Die heb je ook gewoon hier, en bij elke sport.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:10 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In lif zie je andere gebruikers, die beginnen eerst op hun sneakers e.d. Er is daar ook een andere beleving. Wat maakt het uit.
Ah oke, thanks, ik zie ook dat sommige users in beide threads posten. Daarom vond ik het nogal vreemd. Misschien trouwens een idee, als dat kan hoor, om dezelfde thread in 2 fora tegelijk open laten staan? In zowel lif als spt,quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks meer van. Volgens een mod zou er in LIF ook een topic moeten staan omdat hardlopen ook met bv kleding/afvallen te maken heeft. Kansloos, imo.
Beetje overmoedig en het rondje van te voren iets te groot ingeschat.quote:
Was er een reden waardoor het nu niet lukte. Vermoeid of iets dergelijks?quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Beetje overmoedig en het rondje van te voren iets te groot ingeschat.
M'n knieen begonnen ook weer wat te zeuren, uiteindelijk 11.48 gelopen in 1:14:05, 9,30km/h gemiddeld. Had toch wel gehoopt op 10km/h gemiddeld.. Maar goed, hopelijk lukt dat volgende week dan wel
Redelijk bizarre manier van redeneren, dan kan ieder amateur sporttopic uiteindelijk wel naar Lifestyle. Denk bijvoorbeeld aan het bodybuilders-topic, fitness-topic, wielren-topic, etc.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet enorm goed geslapen de nacht ervoor, sinds 6 uur wakker en behoorlijk druk gehad de hele dag. Ook ben ik net weer serieus begonnen met krachttraining dus ben ook weer wat zwaarder aan het worden, zit nu op 93,2kg. Ben benieuwd hoe het lopen gaat als ik straks weer tegen de 110kg aan zitquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:51 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Was er een reden waardoor het nu niet lukte. Vermoeid of iets dergelijks?
Lijkt me ook logisch, hardlopen met een lange broek als het dadelijk in de zomer 25+ graden is echt killing en moet je echt niet willenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:00 schreef GotC het volgende:
Toch een kort broekje gekochtEn ben er erg tevreden mee, zit lekker en staat ok
Liep vorig jaar in een 3 kwart broek toen de mussen van t dak vielenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Lijkt me ook logisch, hardlopen met een lange broek als het dadelijk in de zomer 25+ graden is echt killing en moet je echt niet willen
Je hebt van Nike het Nike+ gebeuren. Dat is een sensor die je op je schoen kunt plaatsen (of volgens Nike in je Nike+ schoen moet stoppen). Deze sensor communiceert met een iPod Nano of een iPod Touch / iPhone 3GS / iPhone 4 of een Nike+ armband.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:48 schreef Schild het volgende:
Zo.. les 15 van Evy 1 zit er weer op. Ben nu precies halverwege met het 10 weeks programma.![]()
Nu lijkt het mij ook wel leuk om mijn afstanden/snelheid/tijd bij te houden, en in de OP zie ik wel z'n telefoon apps staan.. maar ik heb geen telefoon met gps dus dan valt het eigenlijk al af.
Zijn er nog andere mogelijkheden om zoiets bij te houden? Had ooit iets gelezen van z'n Nike sensor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |