In het geheel niet! Vorige week zaterdag met 2 graden in t-shirt en korte broek gelopen. Zolang je in de zon loopt en het niet waait, geen probleem! Na 1,5 km ben je toch opgewarmd!quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:36 schreef Viking84 het volgende:
Wat is toch somber weer buiten. Ik wil lopen in het zonnetje met zonnebril op. Hoop niet dat het nu te fris is in shirt en korte broek.
Same here, loop volgens mij ook nooit 2 weken achter elkaar op dezelfde dag of op de dagen dat Evy wil dat ik loopquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:59 schreef douche-eendje het volgende:
Ik vind het vooral lastig om het lopen in te plannen in mijn dagelijkse leven. Werk 36 uur, heb op maandagavond muziekles waar ik ook nog voor moet leren en dan de chaos thuis nog. Ik loop nu dan op vrijdag, zondag en dinsdag. Vrijdag vanuit werk, zondag ergens wanneer het mij lekker uitkomt en dinsdag vaak na het avondeten, alhoewel ik liever gelijk vanuit werk ga lopen. De motivatie is er zeker, maar soms is het gewoon kiezen/prioriteiten stellen.
Ik probeer wel een beetje dezelfde dagen aan te houden, maar het kan wel eens gebeuren dat ik er wat in ga schuiven omdat het gewoon écht niet uitkomt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:02 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Same here, loop volgens mij ook nooit 2 weken achter elkaar op dezelfde dag of op de dagen dat Evy wil dat ik loop![]()
Maja, weinig aan te doen toch!
Yep.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef ray_nl het volgende:
Hadden ze trouwens nu vanaf vandaag die hardloopkleding bij de ALDI?
Ik heb 1 broek kunnen krijgen, rest was binnen een half uur allemaal weg.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:07 schreef ray_nl het volgende:
Hadden ze trouwens nu vanaf vandaag die hardloopkleding bij de ALDI?
nou eigenlijk ben k daar niet bang voor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei, niet om negatief te doen, maar 1) je loopt met iemand die een betere conditie heeft dan jij. Ben je niet bang dat je jezelf voorbijstreeft? 2) mannen lopen vaak sneller dan vrouwen (zijn meestal langer enzo).
Kun je niet beter met iemand lopen die op hetzelfde niveau zit als jij?. Lijkt me demotiverend om met iemand te lopen die het allemaal met iets meer gemak doet dan jij
. Ik liep voorheen ook met een huisgenoot en hij vond het meestal wel meevallen allemaal, terwijl ik echt stuk was
. En dat vond ik echt demotiverend. Tegenwoordig loopt hij niet meer en ik wel, dus nu zal het wel andersom zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |