Jij kan een handje meehelpen door ze te prikken!quote:
Nee, ik maak liever een topic aan op fokquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Jij kan een handje meehelpen door ze te prikken!
volgens mij ben jij ook een dikke vetzak met je dikke lijfquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef Serious.Lady het volgende:
of ze zeggen ''ja ik ben volslank'' ga opkk hoe dan volslank ? ahhaha grap van et jaar !!!
je bent slank of vol e vetzak
Jij komt dan ook nooit naar buiten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef Skylark. het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand die ook maar enigszins aan je beschrijving voldoet TS. Volgens mij bende gewoon een gefrustreerd mannetje dat even ergens op moet spugen omdat z'n leven eventjes niet helemaal lekker loopt.
Of hij is zelf dik en denkt dat hij lekker is?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef EAH5450 het volgende:
[..]
Jij komt dan ook nooit naar buiten.
Of je valt zelf op dikkerds, je bent nog erger dan dan een pedofiel
Hoezo kom ik nooit buitenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef EAH5450 het volgende:
[..]
Jij komt dan ook nooit naar buiten.
Of je valt zelf op dikkerds, je bent nog erger dan dan een pedofiel
Hoe jij typtquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef Serious.Lady het volgende:
of ze zeggen ''ja ik ben volslank'' ga opkk hoe dan volslank ? ahhaha grap van et jaar !!!
je bent slank of vol e vetzak
?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef gamezz het volgende:
[..]
volgens mij ben jij ook een dikke vetzak met je dikke lijf
je vreet alleen frikandelbroodjes
a altijd die kk nerds hiero altijd seuren :S hallo ga boeken lezen ofzowquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:22 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
maak ik toets ben ik op school ? eee NEE dus sst e dikke van dale
hahahahah DIKKE van dale ik snap hem whahquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:22 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
altijdquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
a altijd die kk nerds hiero altijd seuren :S hallo ga boeken lezen ofzowhelemaal gelijk meissie
a ik zeg jou gwn lekker je eigen ding doen
wil je me aandacht e sletje ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:27 schreef gamezz het volgende:
[..]
doe je ding, drop je shitwees gwn jeself dan komt alles goe
?hoeso??quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:30 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
wil je me aandacht e sletje ?
je plakt aan me , opkk vieze hoerekind Gerrit rietveld uit bloemwijklaan te Apeldooornquote:
wil je mijn naam ff snel weghale ja??!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:35 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
je plakt aan me , opkk vieze hoerekind Gerrit rietveld uit bloemwijklaan te Apeldooorn
a serieus hij is boeler laat hemquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:35 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
je plakt aan me , opkk vieze hoerekind Gerrit rietveld uit bloemwijklaan te Apeldooorn
neee ik haal niks weg e hoertje je doet kk stoer mij heel de tijd volgen in topics rot op man ! plak niet e honingquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:36 schreef gamezz het volgende:
[..]
wil je mijn naam ff snel weghale ja??!!!
niet iedereen hoeft dat te zien
flikker op eh
je mocht wille dat je honing van me reet af kon likke jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:37 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
neee ik haal niks weg e hoertje je doet kk stoer mij heel de tijd volgen in topics rot op man ! plak niet e honing
Hoe weet zij jouw naam dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef gamezz het volgende:
[..]
je mocht wille dat je honing van me reet af kon likke ja
ga weg ofso
en haal me naam weg wil je probleme
eerdere topic ofso : Squote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Hoe weet zij jouw naam dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
e luister .. overal waar ik reageer volg je mij ! ik ben niet op die level , heb het nog een tijdje aangezien maar je doet irritant dus dan maar zo en ik haal geen kk weg gwn niet stoer doen e gerrit met je vrouwtjee ritaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef gamezz het volgende:
[..]
je mocht wille dat je honing van me reet af kon likke ja
ga weg ofso
en haal me naam weg wil je probleme
En natuurlijk gaan wij nu allemaal vragen om fotos van Rita.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
e luister .. overal waar ik reageer volg je mij ! ik ben niet op die level , heb het nog een tijdje aangezien maar je doet irritant dus dan maar zo en ik haal geen kk weg gwn niet stoer doen e gerrit met je vrouwtjee rita
nee overal waar ik wil reagere ga jij al bijdehante opmerkinge lope plaatste en uit te lokkequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
e luister .. overal waar ik reageer volg je mij ! ik ben niet op die level , heb het nog een tijdje aangezien maar je doet irritant dus dan maar zo en ik haal geen kk weg gwn niet stoer doen e gerrit met je vrouwtjee rita
ze zijn al op leeftijdquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
En natuurlijk gaan wij nu allemaal vragen om fotos van Rita.
wel toevallig in elk topic waar ik kom ??? en wrm plaats je link naar een topic waar je zelf je naam zet ? a kk debielquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef gamezz het volgende:
[..]
nee overal waar ik wil reagere ga jij al bijdehante opmerkinge lope plaatste en uit te lokke
weet je wat pas irritant is : Hangjongeren
en haal de naam van me vrouw nu ook weg ja snel aub!!!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef gamezz het volgende:
[..]
eerdere topic ofso : SOow dat topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat ga geen bijdehante kk grappe maken over me vrouw jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
ze zijn al op leeftijd
ze z
[..]
wel toevallig in elk topic waar ik kom ??? en wrm plaats je link naar een topic waar je zelf je naam zet ? a kk debiel
hoevaak moet ik je zeggen ik haal geen kk weg citeeeer mij NIET MEER !!! vanaf NUUUUUUUUUUU
Hoezo aso?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Serious Lady. Wat ben jij voor aso
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef drunk_on_shadows het volgende:
stelletje marokkaantjes met je kk de hele tijd. Kan je niet gewoon nederlands? Klinkers zijn er niet voor niks. gebruik ze. Lekker ruzie maken op internet.
niet stoer doen want ik heb je facebook foto ook al dus beter doe je gewoon normaal. Ik zeg het jou nog 1 x NU : citeer mij nooit meer dus ook nu niet... laatste waarschuwing vraag het nog vriendelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef gamezz het volgende:
[..]
wat ga geen bijdehante kk grappe maken over me vrouw ja
beter ga je met je matties chille ofso en niet stoer lope doen hier
jaa beter blijf je weg uit topics waar ik ook wil altijd moet jij weer domme dinge zette
dan moet ik wel reagerren
Zal mij een worst wezen wat je over Gerry en Rita zegt, maar dat taalgebruik van jou is echt om van te huilenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Hoezo aso?
Niets wat hij niet zelf in andere postings heeft gezet.
Als je doelt op het kk gebruik, dan zijn we het wel eens.
en ik dan drinkyquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef Drinky het volgende:
serouis lady goede troll de rest = faalusers gr drinky
Ga ik er voor mijn eigenwaarde maar even vanuit dat je de verkeerde quotequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zal mij een worst wezen wat je over Gerry en Rita zegt, maar dat taalgebruik van jou is echt om van te huilen
Oh ja, ik bedoelde dus serious ladyquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:57 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ga ik er voor mijn eigenwaarde maar even vanuit dat je de verkeerde quote
(hoop ik dan maar)
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh ja, ik bedoelde dus serious lady
trol ??quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef Drinky het volgende:
serouis lady goede troll de rest = faalusers gr drinky
en anders?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
niet stoer doen want ik heb je facebook foto ook al dus beter doe je gewoon normaal. Ik zeg het jou nog 1 x NU : citeer mij nooit meer dus ook nu niet... laatste waarschuwing vraag het nog vriendelijk
ik zal je niet meer citeren het spijt me echtquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
We weten waar bloemwijklaan ligt.
Marokkaantjes?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef drunk_on_shadows het volgende:
stelletje marokkaantjes met je kk de hele tijd. Kan je niet gewoon nederlands? Klinkers zijn er niet voor niks. gebruik ze. Lekker ruzie maken op internet.
We?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
okiquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:09 schreef gamezz het volgende:
[..]
ik zal je niet meer citeren het spijt me echt
Gangster hangjongeren uit de ghetto jeweetzquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Gangster hangjongeren uit de ghetto jeweetz
Heb al maatregelen genomen, dubbel gepantserde schutting overal prikkeldraad en m'n kanonnen staan schietklaar laat maar komen dat tuig!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:35 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Als ik Gerrit was, zou ik alvast m'n huis pantseren!
Slim. Serviers zijn gek.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef gamezz het volgende:
[..]
Heb al maatregelen genomen, dubbel gepantserde schutting overal prikkeldraad en m'n kanonnen staan schietklaar laat maar komen dat tuig!!!
Laad de kanonnen met frikandelbroodjes. Geheid dat ze erachteraan rennen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef gamezz het volgende:
[..]
Heb al maatregelen genomen, dubbel gepantserde schutting overal prikkeldraad en m'n kanonnen staan schietklaar laat maar komen dat tuig!!!
Frikandelbroodjes, energieblikjes, drankflessen en alles.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:39 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Laad de kanonnen met frikandelbroodjes. Geheid dat ze erachteraan rennen!
Wel de energyblikjes van 30 ct. Anders mislukt heel je aanvalquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef gamezz het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes, energieblikjes, drankflessen en alles.
Hun eigen rotzooi staat klaar om afgevuurd te worden
Klopt. En dan komen ze erop af als vliegen op stroop!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wel de energyblikjes van 30 ct. Anders mislukt heel je aanval
Gerum, je tuinkaboutersquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef gamezz het volgende:
[..]
Klopt. En dan komen ze erop af als vliegen op stroop!
Dat zal ze leren mijn tuinkabouters te onthoofden
Ja, ik had het al gelezen ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef gamezz het volgende:
[..]
Zie het andere topic.
Trouwens gerum wtf?
We komen niet allemaal uit brabant he.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, ik had het al gelezen ja.
Ken je het woord 'gerum' niet?
Hoe krijg je in vredesnaam vouwen in je borsten?quote:
Nou, ja uit Brabant. Als uitdrukking dat je iets sneu vindtquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:56 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Waar moet ik dat van kennen?
Is het dialect?
Jij bent toch ook volslank?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nou, ja uit Brabant. Als uitdrukking dat je iets sneu vindt
Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nou, ja uit Brabant. Als uitdrukking dat je iets sneu vindt
Haha dat is niet waar ik heb foto's van jou gezien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat dat meevalt. Ik ben 1.59 m en weeg 46 kilo
Ja, toch wel. Ik snap ook niet waarom je denkt dat ik volslank benquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha dat is niet waar ik heb foto's van jou gezien.
Je bent een mooi meisje maar no way dat je 46 kilo weegt. Gelukkig niet zeg
geef haar een blow dan mag je haar neukenquote:
jij moet weer zo nodig 'eej' zeggen en dan ga je ook nog zitten knipogen probeer je me te versieren ofsoquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
kijk je plakt nu weer he ???? Dit bedoel ik
Of een frikandelbroodjequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
geef haar een blow dan mag je haar neuken
Echt zielig zulke meisjes die op straat hangenquote:
Ja, ze zegt dat ze in de bibliotheek zitquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt zielig zulke meisjes die op straat hangen![]()
Dat haar vader dat accepteert zegOf ze liegt tegen hem zeker
Klopt, haar vader denkt dat ze in de bibliotheek zit te studeren of bij haar vriendin is. Wat sneu.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt zielig zulke meisjes die op straat hangen![]()
Dat haar vader dat accepteert zegOf ze liegt tegen hem zeker
Wtf dat is echt een schande voor de familie als je zo liegt tegen je eigen oudersquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:20 schreef gamezz het volgende:
[..]
Klopt, haar vader denkt dat ze in de bibliotheek zit te studeren of bij haar vriendin is. Wat sneu.
Hey, maar hoe kwam je er nu bij dat ik volslank zou zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wtf dat is echt een schande voor de familie als je zo liegt tegen je eigen ouders
Van je foto die je weggehaald heb.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:22 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hey, maar hoe kwam je er nu bij dat ik volslank zou zijn?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
kijk je plakt nu weer he ???? Dit bedoel ik
en nu ben je weer snel uit het topic zeker. grappenmakerquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef gamezz het volgende:
[..]
jij moet weer zo nodig 'eej' zeggen en dan ga je ook nog zitten knipogen probeer je me te versieren ofso
Met die eej bedoel ik mee praat normaal want je komt nu over frikandelbroodjes enzo praten ? ga e leveloze een getrouwde man en nog achter fok jeh hopeloosssquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef gamezz het volgende:
[..]
jij moet weer zo nodig 'eej' zeggen en dan ga je ook nog zitten knipogen probeer je me te versieren ofso
hahahahaha die eej was daarvoor nogquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
Met die eej bedoel ik mee praat normaal want je komt nu over frikandelbroodjes enzo praten ? ga e leveloze een getrouwde man en nog achter fok jeh hopeloosss
Was 't maar waar, dan had ik misschien wat grotere tettenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Van je foto die je weggehaald heb.
Je leek daar echt op een volslank iemand. Niet dik maar zeker geen 45 kilo. Gewoon mooi meisje
nee kijk maar voor mij eej zaten jullie over me te praten dus niet praten ... en noem mij geen schat e hopelozequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:27 schreef gamezz het volgende:
[..]
hahahahaha die eej was daarvoor nog
toen hadden we het heel ergens anders over, en zeker niet over frikandelbroodjes
kom jij in een keer met je eej om aandacht vragen schat
Heuhj! Doede gij es effe heel gauw normaal tegen m'n man!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
Met die eej bedoel ik mee praat normaal want je komt nu over frikandelbroodjes enzo praten ? ga e leveloze een getrouwde man en nog achter fok jeh hopeloosss
leer eens lezen lieverdquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:28 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
nee kijk maar voor mij eej zaten jullie over me te praten dus niet praten ... en noem mij geen schat e hopeloze
hiequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef gamezz het volgende:
[..]
Heb al maatregelen genomen, dubbel gepantserde schutting overal prikkeldraad en m'n kanonnen staan sc[quote]Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Slim. Serviers zijn gek.
tklaar laat maar komen dat tuig!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef gamezz het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes, energieblikjes, drankflessen en alles.
Hun eigen rotzooi staat klaar om afgevuurd te worden
Gerrit R. doe normaalquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef gamezz het volgende:
[..]
dat was 30 minuten daarvoor al schatje
dus wat nou eej
Hangjongerenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef trovey het volgende:
Ik snap geen bal meer van de conversatie die hier gaande is.
dat was van nog verder geleden... oke jij en ik hebben allebij gezegt nu maar nu is genoeg geweest , doe niet zo kk bijdehandquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:41 schreef gamezz het volgende:
[..]
jij noemt mij trouwenns ook schat
[..]
dus wat praat je
is helemaal goed schatquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:47 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
dat was van nog verder geleden... oke jij en ik hebben allebij gezegt nu maar nu is genoeg geweest , doe niet zo kk bijdehand
Op die manier.quote:
nee ook in andere topics waar ik reageer volgt tie me .. het begon in hangjongeren maar toen begon hij me te volgen en heel de tijd te citeren hij zocht naar aandachtquote:
neequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:48 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
bloemwijklaan haha ken jij een hans
Dit is nou echt eens een terechte klacht, er komen gelijk een paar mensen in me opquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef EAH5450 het volgende:
Ik heb HAAAAAAAAAAAAAAT jegens dikke blubberwijven, claimende dat mannen niet op botjes vallen van 80 kiloen hun vieze vetblubber cellulitis rodndingen noemen
die om de 10 minuten janken dat ze naar de macdonalds willen met de auto 30 meter verderop
die al je ribben breken als ze op je liggen, beter ribben tellen dan ribben breken zeg ik
die na 10 meter lopen al helemaal kapotzweten en dan hun kleren uitrekken en scheuren en helemaal nat gadverdamnmmme ahum
die al hun uitkeringsgeld (want ze zijn dik door de chips en chocola en cola en daarom kunnen ze niet werken en zijn ze in de ziektewet smerige blubberhoeren, ga als hoer werken ik zie die blubberhoeren ook werken voor 10 euro per beurt) uitbesteden aan eten, eten en nog eens eten en tot 4 uur in de middag uitslapen omdat ze de hele nacht door eten, eten en nog eens eten
die de hele avond voor de tv programma's als 'help mijn man is klusser!' en 'gordon en gerard neuken op het ijs' kijken met chips, colaa en chocola en een heel bende maken en die zelf nooooit opruimen omdat ze gooor en dik vadsig zijn sjeetje mina val s af slet
die nooit bukken anders hebben ze volle maan die scheurt en die nooit meer op kunnen staan omdat ze zo goor en dik en lui zijn gatverdamme
die altijd keihard schreeuwen en zeggen dat het nogal zacht is en als je er wta van zegt dan schreeuwen ze ramen kapot omdat ze zo goor en dik is en denkt dat ze wereldkampioen sumo is val s af VAL AF
die kapotlekkere babes uitmaken voor dun skelet en magere hoeren terwijl zez elf zo kapotjaloers zijn en denken dat iedereen geindoctrineerd is door tuinbroeken en van vadsige dikke hoeren hodut, NEE DUS!
die de hele dag alleen maar leven om te eten en slapen met een uitkering omdat tuinrboeken hen ziek hebben beoordeeld en met MIJN BELASTINGGELD ZITTEN TE VERTEREN OP ETEN
die geen enkele moeite doen om af te vallen en alsnog de hele tijd janken dat ze er ALLES aan gedaan hebben om af te vallen en dus ziek zijn en in de uitkering komen, terwijl ze slechts 10 gram minderchips etene en daarbij laten en het afvallen noemen en niks anders eten can chipc, chipc en chips! (oke, chocola dan)
die overal voordringen en je pletten als ze je duwen, je kan er nix van zeggen want dan schreewuen die sumowoorstelaarters dat ze al je ribben gaat breken en op je gaat zitten, dikke vadsige HOERR
dat dit soort mensen nog met enig zelfrespect over straat kunnen. Dit soort vatsigheid moet hard en openlijk afgekeurd worden. Dat is de enige oplossing om te zorgen dat het menselijk ras niet eindigt zoals die mensen in Wall-E, want daar gaan we heen.
Sterf
wat jij zoekt aandacht met je eejquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
nee ook in andere topics waar ik reageer volgt tie me .. het begon in hangjongeren maar toen begon hij me te volgen en heel de tijd te citeren hij zocht naar aandacht
Tevens bazenopmerking, mits geformeert door een man. Nu dus niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:22 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Jouw reacties zijn nogal opvallend, de meeste die ik tegenkwam kwamen nogal schreeuwerig over en het feit dat je de Nederlandse taal zo verpest zorgt er ook voor dat jouw reacties net iets meer aandacht vergen dan de rest.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
nee ook in andere topics waar ik reageer volgt tie me .. het begon in hangjongeren maar toen begon hij me te volgen en heel de tijd te citeren hij zocht naar aandacht
en dan ze zijn opvallend en dannn ? moet je dan meteen zo doen ? e internethelden ga opkkquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Jouw reacties zijn nogal opvallend, de meeste die ik tegenkwam kwamen nogal schreeuwerig over en het feit dat je de Nederlandse taal zo verpest zorgt er ook voor dat jouw reacties net iets meer aandacht vergen dan de rest.
pffftfoee waarom stalk je mij zo kick je op mijn aandachtquote:
kijk je doet zelf zo heel de tijd ik zeg doe gwn normaal overal waar ik reageer kom je met je frikandelbroodjes en schat enzo ik zeg jou gwn doe dat niet ik heb jou gezegtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef gamezz het volgende:
[..]
pffftfoee waarom stalk je mij zo kick je op mijn aandacht
is het leuk om me helemaal op te zoeke op internet ofso
enge stalkerrrrrr
Nou ja dat lokt wel eerder een reactie uit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
en dan ze zijn opvallend en dannn ? moet je dan meteen zo doen ? e internethelden ga opkk
jaa dus ik ga jou niet helemaal opzoeke op internetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
kijk je doet zelf zo heel de tijd ik zeg doe gwn normaal overal waar ik reageer kom je met je frikandelbroodjes en schat enzo ik zeg jou gwn doe dat niet ik heb jou gezegt
A ik heb jou gezegt whollah ik en mij mattiez kome jou klappe e sahbiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
kijk je doet zelf zo heel de tijd ik zeg doe gwn normaal overal waar ik reageer kom je met je frikandelbroodjes en schat enzo ik zeg jou gwn doe dat niet ik heb jou gezegt
stalken ? hahaah ga speleee e dwerg CITEEER mij niet meerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef gamezz het volgende:
[..]
jaa dus ik ga jou niet helemaal opzoeke op internet
jij mij wel schat
je stalkt me
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Wauw, ik kreeg het woord 'kanker' er niet eens uit
Ik ben echt een net meisje
waar heb jij het nou weer over ? wat heb ik jou gezegt wat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
A ik heb jou gezegt whollah ik en mij mattiez kome jou klappe e sahbi
jaaa vind je het normaal om mij helemaal op te zoeke dat vind ik dus stalkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
stalken ? hahaah ga speleee e dwerg CITEEER mij niet meer!!!!!!
wat betekent trol ? vertelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Zolder het volgende:
Ik denk trouwens dat die Serious lady een troll is. Als dat niet zo is mag ze van mij weer gauw GTST gaan kijken want ik ben haar nu al beu.
Oow ja en nog iets je bent (of doet je voor als) een vrouw. Dan reageren mensen hier ook meer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
stalken ? hahaah ga speleee e dwerg CITEEER mij niet meer!!!!!!
weet je isgoed e kinderachtige .. ik ga me niet naar jou niveau verlagen je bent erg kinderachtig bezig opkk kknerdjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:09 schreef gamezz het volgende:
[..]
jaaa vind je het normaal om mij helemaal op te zoeke dat vind ik dus stalken
jij blijft mij citeren dus doe ik dat ook
ga zelf spelen schat
tzz hahaa kijk hoe ver jij gaat ? dat wist ik geneens kom je zo onnozel praten wat wil je dat ik graag een man ben ? ben je homo e kk gayquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Oow ja en nog iets je bent (of doet je voor als) een vrouw. Dan reageren mensen hier ook meer.
Dat betekent dat je helemaal geen stoer, servisch, slechtspellend, broodmager model meisje bent maar gewoon een nerd die nu zit te grinniken achter zijn computer.quote:
hahahahah zou ik ook snel zeggenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:10 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
weet je isgoed e kinderachtige .. ik ga me niet naar jou niveau verlagen je bent erg kinderachtig bezig opkk kknerdje
cao
hahaa aiiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:12 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dat betekent dat je helemaal geen stoer, servisch, slechtspellend, broodmager model meisje bent maar gewoon een nerd die nu zit te grinniken achter zijn computer.
Meisje, meisje met de vieze mond... Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
waar heb jij het nou weer over ? wat heb ik jou gezegt wat?
wat stel jij mij vragenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Meisje, meisje met de vieze mond... Hoe oud ben jij?
Een beetje normaal praten kan geen kwaad oke? Een grote mond geef je maar aan je vriendjes.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:12 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
tzz hahaa kijk hoe ver jij gaat ? dat wist ik geneens kom je zo onnozel praten wat wil je dat ik graag een man ben ? ben je homo e kk gay
kom dan in de eerste instantie niet zo vies pratenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Een beetje normaal praten kan geen kwaad oke? Een grote mond geef je maar aan je vriendjes.
Je wilde weten waarom je "gestalkt" werd toch? Ik geef je een paar theorieen. Ondankbaarheid tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:19 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
kom dan in de eerste instantie niet zo vies praten
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Oow ja en nog iets je bent (of doet je voor als) een vrouw. Dan reageren mensen hier ook meer.
Dat zeg jij tegen mij ? dat bedoel ik met niet in de eerste instantie vies gaan pratenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:23 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je wilde weten waarom je "gestalkt" werd toch? Ik geef je een paar theorieen. Ondankbaarheid tegenwoordig.
Wat is er vies aan dan? Als je een vrouw bent moet je je niet aangesproken voelen door het stuk tussen haakjes, maar zelfs als je je wel aangesproken voelt snap ik nog niet wat er vies aan is. Je bent wel erg zedelijk voor iemand die zoveel kankert.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:27 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg jij tegen mij ? dat bedoel ik met niet in de eerste instantie vies gaan praten
Het is geen vrouw, maar een dikke vieze man. Een nerd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:31 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wat is er vies aan dan? Als je een vrouw bent moet je je niet aangesproken voelen door het stuk tussen haakjes, maar zelfs als je je wel aangesproken voelt snap ik nog niet wat er vies aan is. Je bent wel erg zedelijk voor iemand die zoveel kankert.
dankjewel manquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:31 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wat is er vies aan dan? Als je een vrouw bent moet je je niet aangesproken voelen door het stuk tussen haakjes, maar zelfs als je je wel aangesproken voelt snap ik nog niet wat er vies aan is. Je bent wel erg zedelijk voor iemand die zoveel kankert.
Doe je gezellig mee, Nachtoele?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:38 schreef trovey het volgende:
Het drama is nog steeds in volle gang zie ik.
Ach kinderenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:38 schreef trovey het volgende:
Het drama is nog steeds in volle gang zie ik.
Dat laat ik maar even in het midden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:36 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het is geen vrouw, maar een dikke vieze man. Een nerd.
Ik heb pics gezien
Oow vies op die manier. Dan zie ik nog steeds niet in wat er vies aan is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:38 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
dankjewel man.. ik bedoel niet echt VIES maar vies praten is van je doet beetje stoer die opmerking was nergens voor nodig je kentme niet
denk je dat ik zoo hopeloos ben dat ik me voor jou moet bewijzen ???? het boeit mij niettttt of je me wel of niet gelooft e nerdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:43 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat laat ik maar even in het midden.
[..]
Oow vies op die manier. Dan zie ik nog steeds niet in wat er vies aan is.Je zegt het zelf, ik ken je niet. Hoe ga ik weten of je bent wat je zegt dat je bent?
Laat ik jou overquote:
Je hoeft helemaal niks te bewijzen, maar dan moet je ook niet zeuren als ik de mogelijkheid dat je een man bent openlaat. Ik vond het trouwens wel leuk dat je je woorden net een beetje normaal schreef. Waarom ben je daarmee gestopt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:46 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
denk je dat ik zoo hopeloos ben dat ik me voor jou moet bewijzen ???? het boeit mij niettttt of je me wel of niet gelooft e nerd
Hoe weet je dat je haar zou doen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:49 schreef leolinedance het volgende:
Zou je Serious.Lady wel geven? Ik zou haar doen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:52 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niks te bewijzen, maar dan moet je ook niet zeuren als ik de mogelijkheid dat je een man bent openlaat. Ik vond het trouwens wel leuk dat je je woorden net een beetje normaal schreef. Waarom ben je daarmee gestopt?
[..]
ik kan ook normaal praten maar mensen moeten me niet opfocken
Hoe weet je dat je haar zou doen?
ik kan ook normaal praten maar mensen moeten me niet opfockenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:52 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niks te bewijzen, maar dan moet je ook niet zeuren als ik de mogelijkheid dat je een man bent openlaat. Ik vond het trouwens wel leuk dat je je woorden net een beetje normaal schreef. Waarom ben je daarmee gestopt?
[..]
?
S.L is kk lekker.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:52 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Hoe weet je dat je haar zou doen?
2e icoontje van rechts is editten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:56 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
ik kan ook normaal praten maar mensen moeten me niet opfocken
Waar zijn de foto's dan?quote:
waar is die knop wat gebeurt er dan ??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
2e icoontje van rechts is editten.
Ik weet trouwens niet wat je allemaal als opfocken beschouwt, maar je voelt je wel erg snel aangevallen.
Ik zou de hond van de buren er nog vanaf schoppen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:49 schreef leolinedance het volgende:
Zou je Serious.Lady wel geven? Ik zou haar doen.
Als je rechtsboven over je eigen post heengaat verschijnen die icoontjes toch? Gelijk links naast de quoteknop zit de editknop. Dan kan je die post aanpassen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:03 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
waar is die knop wat gebeurt er dan ??
ewaa ja ik hou niet van die internethelden
Hoe weet je zo zeker dat het dit topic is?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:56 schreef gamezz het volgende:
Leuk, dit topic heeft me een note opgeleverd
Welke moderator was het?
Vanavond niet veel opvallende dingen gepost behalve hier dacht ik zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat het dit topic is?
jjij bent lekker dat is een uitzondering ik hoop dat je dat zelf weetquote:
quote:
oooww ik zie , ai thanks mannnnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:13 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Als je rechtsboven over je eigen post heengaat verschijnen die icoontjes toch? Gelijk links naast de quoteknop zit de editknop. Dan kan je die post aanpassen.
En je beseft dat je signature "nerdiesssssssssss" is?
ben geen oostblokker e mongoolquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:42 schreef Core2 het volgende:
Topickaap door oostblokkers en overige tokkies.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:20 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
oooww ik zie , ai thanks mannnn
quote:ja klopt nerdiesss
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:03 schreef Serious.Lady het volgende:
ewaa ja ik hou niet van die internethelden
quote:
Een geblondeerde Annie met nickolson jas en uggs die het vmbo niet heeft afgemaakt en zich laat nemen door bijlmerboys en Ali's.quote:
Hey Serious.Ladyquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:56 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Hey Serious.Lady![]()
![]()
Ik keek in je fobo, zag geen leuke foto van je, maar ik denk dat je best knap meisje bent. mss kun je foto er op zetten van jezelf![]()
Zullen we anders emsnen![]()
![]()
Het is een kloon van jou?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:57 schreef Phantomesse het volgende:
Jullie falen allemaal.
Reageren op deze meester troll![]()
Oh, en 46 kilo is wel heel erg dun voor bij je lengte, zak botten![]()
(Nee, ik ben niet dik, ook niet jaloers. Vol trots onlangs eindelijk de 60 kg weer behaald
)
Papzakquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:57 schreef Phantomesse het volgende:
Jullie falen allemaal.
(Nee, ik ben niet dik, ook niet jaloers. Vol trots onlangs eindelijk de 60 kg weer behaald
)
60 kilo gadverdammequote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:57 schreef Phantomesse het volgende:
Jullie falen allemaal.
)
Jullie zijn wel beste vriendjes van elkaar hé?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha, platteJe hebt geen tieten dus ook geen recht van spreken. Dagdag.
Vadsige chick van 60 kilo meldt zichquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:07 schreef EAH5450 het volgende:
[..]
60 kilo gadverdamme
Meisjes van 46 kilo![]()
Degene die zegt dat dat weinig is is of dik of jaloers
Een mooie B-cup, past bij de rest van m'n slanke lichaam.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Was 't maar waar, dan had ik misschien wat grotere tetten
Ja, het viel me alleen even op hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Een mooie B-cup, past bij de rest van m'n slanke lichaam.
In tegenstelling tot jou vadsige lichaam dat helemaal uit proportie is
Dag snoes
En jij ook niet want je bent een vrouwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Een C zou fijn zijn, maar ik zou er niet voor onder het mes gaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:21 schreef Dr.Cox het volgende:
[..]
[..]
Ja, het viel me alleen even op hoor.
Verder; terechte klacht.
Gewoon blij zijn met wat je hebt en anderen die meer hebben in hun waarde laten. Gejank met vrouwen altijdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:24 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Een C zou fijn zijn, maar ik zou er niet voor onder het mes gaan
Lijkt fijn, maar dan krijg je later van die hangtieten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:24 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Een C zou fijn zijn, maar ik zou er niet voor onder het mes gaan
Is totaal genetisch bepaald en ligt aan de vorm van je tetten. Uiteindelijk gaan ook B's en zelfs A's hangen. Dan krijg je zo een kipfilet met een tepel aan de onderkant. Dan liever een stuk vlees met tepel aan de onderkant. Vooralsnog is de mate van lelijkheid aan hangborsten totaal te wijden aan de positie van de tepel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:29 schreef gamezz het volgende:
[..]
Lijkt fijn, maar dan krijg je later van die hangtieten.
Nu is het perfect toch, en 46 kg ook niks mis meeaankomen is makkelijk, afvallen niet.
Grotere gaan meer hangen, en daar valt het veel meer bij op!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:39 schreef Dr.Cox het volgende:
[..]
Is totaal genetisch bepaald en ligt aan de vorm van je tetten. Uiteindelijk gaan ook B's en zelfs A's hangen. Dan krijg je zo een kipfilet met een tepel aan de onderkant. Dan liever een stuk vlees met tepel aan de onderkant. Vooralsnog is de mate van lelijkheid aan hangborsten totaal te wijden aan de positie van de tepel.
Kleine tieten vallen sowieso niet op. Dan alsnog, als ik zo rondkijk, heb ik later liever zo'n lekkere volle tante Bea dan een dunne tante Thea. Danvalt het maar meer op, heb in ieder geval nog steeds iets om vast te houden, bij B cupjes blijft alleen een lapje vel met tepel over.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
Grotere gaan meer hangen, en daar valt het veel meer bij op!
Tja, smaken verschillen he.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:51 schreef Dr.Cox het volgende:
[..]
Kleine tieten vallen sowieso niet op. Dan alsnog, als ik zo rondkijk, heb ik later liever zo'n lekkere volle tante Bea dan een dunne tante Thea. Danvalt het maar meer op, heb in ieder geval nog steeds iets om vast te houden, bij B cupjes blijft alleen een lapje vel met tepel over.
Dit topic heeft sowieso een rare wending gekregenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:51 schreef Yu-Kee het volgende:
Vrouwen die in Klaagbaak het formaat van hun tieten gaan zitten promoten...
Ja, echter is Barbie ook wel wss zo'n 20 cm groter dan ik. Dus het is niet zo heel raar dat ik geen 46 kilo weeg en zij 60quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:27 schreef Dr.Cox het volgende:
[..]
Gewoon blij zijn met wat je hebt en anderen die meer hebben in hun waarde laten. Gejank met vrouwen altijd. Al ben ik het helaas wel eens met barbie, 46 kilo is veel te weinig en 60 is gewoon gezond.
Ze ziet er kwa lichaamsverhouding best wel klein uit, dus ik denk dat dat meevalt. Ik schat haar tussen de 1.60 en 1.65 als ik zo kijk naar de foto's, en dan zit zij gewoon op een gezond gewicht. Dan is er verder natuurlijk ook nog de plekken waar het vet komt, de een heeft dat bij de buik en de ander heeft geluk dat het bij borsten en billen aankomt maar dat kan ik zo 1 2 3 niet zien bij haar. Het boeit me ook niet, waarom reageer ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, echter is Barbie ook wel wss zo'n 20 cm groter dan ik. Dus het is niet zo heel raar dat ik geen 46 kilo weeg en zij 60
Neen. Wie verkiest er nou een Yugo boven een Aston Martin DB9S?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:00 schreef Misan het volgende:
Zat mannen die op vrouwen met spek vallen
Dit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Neen. Wie verkiest er nou een Yugo boven een Aston Martin DB9S?
1.60 - 1.65 kan niet. Anders is zij wel enorm achterlijk om mij een midget te noemen als ze zelf maar 5 cm groter isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:15 schreef Dr.Cox het volgende:
[..]
Ze ziet er kwa lichaamsverhouding best wel klein uit, dus ik denk dat dat meevalt. Ik schat haar tussen de 1.60 en 1.65 als ik zo kijk naar de foto's, en dan zit zij gewoon op een gezond gewicht. Dan is er verder natuurlijk ook nog de plekken waar het vet komt, de een heeft dat bij de buik en de ander heeft geluk dat het bij borsten en billen aankomt maar dat kan ik zo 1 2 3 niet zien bij haar. Het boeit me ook niet, waarom reageer ik
Schiet eens op, dan beslis ik wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:22 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
1.60 - 1.65 kan niet. Anders is zij wel enorm achterlijk om mij een midget te noemen als ze zelf maar 5 cm groter is
Ik ga nu fitnessen, then I'll get back to youquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Schiet eens op, dan beslis ik wel.
Jij was 1.50 toch? Ik ben 1.65. Ik dacht te lezen dat jij 1.50 was, als dat niet het geval is neem ik het midget terug, is het wel het geval, dan midgetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:22 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
1.60 - 1.65 kan niet. Anders is zij wel enorm achterlijk om mij een midget te noemen als ze zelf maar 5 cm groter is
Ik ben 1.59, 6 cm kleiner dan jijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:27 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jij was 1.50 toch? Ik ben 1.65. Ik dacht te lezen dat jij 1.50 was, als dat niet het geval is neem ik het midget terug, is het wel het geval, dan midgetTussen 1.50 en 1.65 zit wel redelijk verschil.
Ik dacht toch echt 1.50 te lezen. Maargoed, al mijn posts - midget dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik ben 1.59, 6 cm kleiner dan jij
Nee, dat mag je niet plaatsen in je foboquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt 1.50 te lezen. Maargoed, al mijn posts - midget dan.
Oh, en ik had make up op dit weekend mag ik dat plaatsen in mijn fobo of worden anders al mijn andere dingesten ook ongeldig verklaard? Ik vind mezelf er wel onwijs nep uitzien trouwens al had ik alleen maar BareMinerals blush en oogmakeup op.
Oh, nee, dan zal ik het maar laten hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, dat mag je niet plaatsen in je fobo
Doen ze ook, maar je hebt vol en je hebt fatsig. Overal waar Te voor staat is niet goed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:29 schreef Studente18 het volgende:
Ik dacht dat mannen juist vielen op volle vrouwen?
Jij bent een Servische Tukker?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Pas maar op dwaas, ik heb je ip-adres!
Omdat die vadsige hoeren makkelijk zijn. Maar alleen vieze homo's steken hun leuter daar in. Je zal er een ziekte van krijgen die je condoom er af rotquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:33 schreef Studente18 het volgende:
Maar waarom hebben de 'fatsige meiden' wel altijd sjans in een discotheek en een mooie slanke meid niet? Vraag ik me al een tijdje af :p
Zodat je zeker weet dat je de volgende dag na het neuken een fatsoenlijk ontbijt krijgt...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:33 schreef Studente18 het volgende:
Maar waarom hebben de 'fatsige meiden' wel altijd sjans in een discotheek en een mooie slanke meid niet? Vraag ik me al een tijdje af :p
Je bent ook pas een man vanaf de 30 cm maar daar kom jij bij lange na niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:38 schreef Roces18 het volgende:
Trouwens "vrouwen " van 1,59 en 1,65 hahaha
laat me niet lachen, dat zijn net kindertjes. Je bent pas een vrouw vanaf 1,75
Je bent wel erg zeker van je zaak.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je bent ook pas een man vanaf de 30 cm maar daar kom jij bij lange na niet.
Hahah nee sorry op FOK! is de standaard 20cm.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke clubs jij komt, maar meestal is dit juist niet zo. Ik zie sowieso niet heel veel fatties in het uitgaansleven eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:33 schreef Studente18 het volgende:
?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:33 schreef Studente18 het volgende:
1.55 meter hier!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:38 schreef Roces18 het volgende:
Trouwens "vrouwen " van 1,59 en 1,65 hahaha
laat me niet lachen, dat zijn net kindertjes. Je bent pas een vrouw vanaf 1,75
Ik gok Hollywood. Daar komen bijna alleen negers en die houden van fat chicks. Ik was daar een keer 'vroeger' met een oude vriendin, die nogal dik is (maar dan ook hele grote boobs die ze intussen heeft laten verkleinen), en zij had een partij sjans niet normaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke clubs jij komt, maar meestal is dit juist niet zo. Ik zie sowieso niet heel veel fatties in het uitgaansleven eigenlijk.
Huh?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:08 schreef Yu-Kee het volgende:
Oh oeps, ik zie nu pas dat Rechtse_Hippie aanwezig is in dit topic.
Dat is generaliserend.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik gok Hollywood. Daar komen bijna alleen negers en die houden van fat chicks.
Oow op die fiets. Ik heb me kostuum alvast besteld trouwens.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Gisteren was jij verkleed als pedobear.
En heb je ondertussen ook al Hyves aangeschaft?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Oow op die fiets. Ik heb me kostuum alvast besteld trouwens.
Haha, oh ik dacht serieus dat je blank was maar zie het nu bij je sig staan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Huh?
[..]
Dat is generaliserend.Ik haat dikke wijven.
Nee ik wacht tot Blytes van de grond komt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
En heb je ondertussen ook al Hyves aangeschaft?
Gelukkig niet, dan had ik niet zoveel swagger.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha, oh ik dacht serieus dat je blank was maar zie het nu bij je sig staan.
True, gelukkig kreeg ik eiland hoela hoela Swagg van mijn mams want dat ontbreekt hard bij mijn whitey papa.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nee ik wacht tot Blytes van de grond komt.
[..]
Gelukkig niet, dan had ik niet zoveel swagger.
En dan maar hopen dat je mede-furries daar ook te vinden zijn, anders heb je er nog niks aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Nee ik wacht tot Blytes van de grond komt.
Daardoor kon je ook beter rappen dan de rest.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
True, gelukkig kreeg ik eiland hoela hoela Swagg van mijn mams want dat ontbreekt hard bij mijn whitey papa.
Ik hoop het wel ja Nederland kent niet eens een furry-forum.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:20 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je mede-furries daar ook te vinden zijn, anders heb je er nog niks aan.
Haha dat was wel faal in 2 minuten in elkaar gegooid maar hun al helemaal, mijn god. 2 minuten doen over wat zal het zijn, 8 tot 16 lines wat er stonden is ook faal.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Daardoor kon je ook beter rappen dan de rest.
[..]
Ik hoop het wel ja Nederland kent niet eens een furry-forum.![]()
Anders ga ik wel gewoon naar de basisschool hier gratis knuffels uitdelen.
Het was in ieder geval een verademing.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha dat was wel faal in 2 minuten in elkaar gegooid maar hun al helemaal, mijn god. 2 minuten doen over wat zal het zijn, 8 tot 16 lines wat er stonden is ook faal.
Zijn ze gestopt daarna? Welk topic was het ook alweer? Haha.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:28 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het was in ieder geval een verademing.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik gok Hollywood. Daar komen bijna alleen negers en die houden van fat chicks. Ik was daar een keer 'vroeger' met een oude vriendin, die nogal dik is (maar dan ook hele grote boobs die ze intussen heeft laten verkleinen), en zij had een partij sjans niet normaalIk ook wel maar zij vooral. Ik dan meer van normale gasten en zij van zo'n beetje elke neger die daar rondliep.
Ja, niemand durfde nog denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zijn ze gestopt daarna? Welk topic was het ook alweer? Haha.
Oh, beetje balen. Maar deze gaat ook want einde van pagina 12.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ja, niemand durfde nog denk ik.Het was dat topic dat over 2 mods ging dus volgende dag is het gesloten.
wrm hier info over je zusje zettenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:29 schreef TripleS het volgende:
[..]
Een geblondeerde Annie met nickolson jas en uggs die het vmbo niet heeft afgemaakt en zich laat nemen door bijlmerboys en Ali's.
Zoiets?
Excusez moi, waarom krijg ik er 'slechts' drie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef Kanye het volgende:
Btw:
Gamezz:![]()
![]()
![]()
Goodluck_Charm:![]()
![]()
![]()
Serious.Lady:
-Indien Troll:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-Indien geen Troll:___!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef Kanye het volgende:
Btw:
Gamezz:![]()
![]()
![]()
Goodluck_Charm:![]()
![]()
![]()
Serious.Lady:
-Indien Troll:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-Indien geen Troll:___!
Nederlands furry-forumquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik hoop het wel ja Nederland kent niet eens een furry-forum.![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |