Gangster hangjongeren uit de ghetto jeweetzquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
We weten waar bloemwijklaan ligt.
?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Gangster hangjongeren uit de ghetto jeweetz
Heb al maatregelen genomen, dubbel gepantserde schutting overal prikkeldraad en m'n kanonnen staan schietklaar laat maar komen dat tuig!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:35 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Als ik Gerrit was, zou ik alvast m'n huis pantseren!
Slim. Serviers zijn gek.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef gamezz het volgende:
[..]
Heb al maatregelen genomen, dubbel gepantserde schutting overal prikkeldraad en m'n kanonnen staan schietklaar laat maar komen dat tuig!!!
Laad de kanonnen met frikandelbroodjes. Geheid dat ze erachteraan rennen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef gamezz het volgende:
[..]
Heb al maatregelen genomen, dubbel gepantserde schutting overal prikkeldraad en m'n kanonnen staan schietklaar laat maar komen dat tuig!!!
Frikandelbroodjes, energieblikjes, drankflessen en alles.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:39 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Laad de kanonnen met frikandelbroodjes. Geheid dat ze erachteraan rennen!
Wel de energyblikjes van 30 ct. Anders mislukt heel je aanvalquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef gamezz het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes, energieblikjes, drankflessen en alles.
Hun eigen rotzooi staat klaar om afgevuurd te worden
Klopt. En dan komen ze erop af als vliegen op stroop!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wel de energyblikjes van 30 ct. Anders mislukt heel je aanval
Gerum, je tuinkaboutersquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef gamezz het volgende:
[..]
Klopt. En dan komen ze erop af als vliegen op stroop!
Dat zal ze leren mijn tuinkabouters te onthoofden
Ja, ik had het al gelezen ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef gamezz het volgende:
[..]
Zie het andere topic.
Trouwens gerum wtf?
We komen niet allemaal uit brabant he.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, ik had het al gelezen ja.
Ken je het woord 'gerum' niet?
Hoe krijg je in vredesnaam vouwen in je borsten?quote:
Nou, ja uit Brabant. Als uitdrukking dat je iets sneu vindtquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:56 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Waar moet ik dat van kennen?
Is het dialect?
Jij bent toch ook volslank?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nou, ja uit Brabant. Als uitdrukking dat je iets sneu vindt
Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nou, ja uit Brabant. Als uitdrukking dat je iets sneu vindt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |