Jij kan een handje meehelpen door ze te prikken!quote:
Nee, ik maak liever een topic aan op fokquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Jij kan een handje meehelpen door ze te prikken!
volgens mij ben jij ook een dikke vetzak met je dikke lijfquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef Serious.Lady het volgende:
of ze zeggen ''ja ik ben volslank'' ga opkk hoe dan volslank ? ahhaha grap van et jaar !!!
je bent slank of vol e vetzak
Jij komt dan ook nooit naar buiten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef Skylark. het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand die ook maar enigszins aan je beschrijving voldoet TS. Volgens mij bende gewoon een gefrustreerd mannetje dat even ergens op moet spugen omdat z'n leven eventjes niet helemaal lekker loopt.
Of hij is zelf dik en denkt dat hij lekker is?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef EAH5450 het volgende:
[..]
Jij komt dan ook nooit naar buiten.
Of je valt zelf op dikkerds, je bent nog erger dan dan een pedofiel
Hoezo kom ik nooit buitenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef EAH5450 het volgende:
[..]
Jij komt dan ook nooit naar buiten.
Of je valt zelf op dikkerds, je bent nog erger dan dan een pedofiel
Hoe jij typtquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef Serious.Lady het volgende:
of ze zeggen ''ja ik ben volslank'' ga opkk hoe dan volslank ? ahhaha grap van et jaar !!!
je bent slank of vol e vetzak
?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef gamezz het volgende:
[..]
volgens mij ben jij ook een dikke vetzak met je dikke lijf
je vreet alleen frikandelbroodjes
a altijd die kk nerds hiero altijd seuren :S hallo ga boeken lezen ofzowquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:22 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
maak ik toets ben ik op school ? eee NEE dus sst e dikke van dale
hahahahah DIKKE van dale ik snap hem whahquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:22 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
maak ik toets ben ik op school ? eee NEE dus sst e dikke van dale
altijdquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
a altijd die kk nerds hiero altijd seuren :S hallo ga boeken lezen ofzowhelemaal gelijk meissie
a ik zeg jou gwn lekker je eigen ding doen
wil je me aandacht e sletje ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:27 schreef gamezz het volgende:
[..]
doe je ding, drop je shitwees gwn jeself dan komt alles goe
?hoeso??quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:30 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
wil je me aandacht e sletje ?
je plakt aan me , opkk vieze hoerekind Gerrit rietveld uit bloemwijklaan te Apeldooornquote:
wil je mijn naam ff snel weghale ja??!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:35 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
je plakt aan me , opkk vieze hoerekind Gerrit rietveld uit bloemwijklaan te Apeldooorn
a serieus hij is boeler laat hemquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:35 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
je plakt aan me , opkk vieze hoerekind Gerrit rietveld uit bloemwijklaan te Apeldooorn
neee ik haal niks weg e hoertje je doet kk stoer mij heel de tijd volgen in topics rot op man ! plak niet e honingquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:36 schreef gamezz het volgende:
[..]
wil je mijn naam ff snel weghale ja??!!!
niet iedereen hoeft dat te zien
flikker op eh
je mocht wille dat je honing van me reet af kon likke jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:37 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
neee ik haal niks weg e hoertje je doet kk stoer mij heel de tijd volgen in topics rot op man ! plak niet e honing
Hoe weet zij jouw naam dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef gamezz het volgende:
[..]
je mocht wille dat je honing van me reet af kon likke ja
ga weg ofso
en haal me naam weg wil je probleme
eerdere topic ofso : Squote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Hoe weet zij jouw naam dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
e luister .. overal waar ik reageer volg je mij ! ik ben niet op die level , heb het nog een tijdje aangezien maar je doet irritant dus dan maar zo en ik haal geen kk weg gwn niet stoer doen e gerrit met je vrouwtjee ritaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef gamezz het volgende:
[..]
je mocht wille dat je honing van me reet af kon likke ja
ga weg ofso
en haal me naam weg wil je probleme
En natuurlijk gaan wij nu allemaal vragen om fotos van Rita.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
e luister .. overal waar ik reageer volg je mij ! ik ben niet op die level , heb het nog een tijdje aangezien maar je doet irritant dus dan maar zo en ik haal geen kk weg gwn niet stoer doen e gerrit met je vrouwtjee rita
nee overal waar ik wil reagere ga jij al bijdehante opmerkinge lope plaatste en uit te lokkequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
e luister .. overal waar ik reageer volg je mij ! ik ben niet op die level , heb het nog een tijdje aangezien maar je doet irritant dus dan maar zo en ik haal geen kk weg gwn niet stoer doen e gerrit met je vrouwtjee rita
ze zijn al op leeftijdquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
En natuurlijk gaan wij nu allemaal vragen om fotos van Rita.
wel toevallig in elk topic waar ik kom ??? en wrm plaats je link naar een topic waar je zelf je naam zet ? a kk debielquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:44 schreef gamezz het volgende:
[..]
nee overal waar ik wil reagere ga jij al bijdehante opmerkinge lope plaatste en uit te lokke
weet je wat pas irritant is : Hangjongeren
en haal de naam van me vrouw nu ook weg ja snel aub!!!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef gamezz het volgende:
[..]
eerdere topic ofso : SOow dat topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat ga geen bijdehante kk grappe maken over me vrouw jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:46 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
ze zijn al op leeftijd
ze z
[..]
wel toevallig in elk topic waar ik kom ??? en wrm plaats je link naar een topic waar je zelf je naam zet ? a kk debiel
hoevaak moet ik je zeggen ik haal geen kk weg citeeeer mij NIET MEER !!! vanaf NUUUUUUUUUUU
Hoezo aso?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Serious Lady. Wat ben jij voor aso
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef drunk_on_shadows het volgende:
stelletje marokkaantjes met je kk de hele tijd. Kan je niet gewoon nederlands? Klinkers zijn er niet voor niks. gebruik ze. Lekker ruzie maken op internet.
niet stoer doen want ik heb je facebook foto ook al dus beter doe je gewoon normaal. Ik zeg het jou nog 1 x NU : citeer mij nooit meer dus ook nu niet... laatste waarschuwing vraag het nog vriendelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef gamezz het volgende:
[..]
wat ga geen bijdehante kk grappe maken over me vrouw ja
beter ga je met je matties chille ofso en niet stoer lope doen hier
jaa beter blijf je weg uit topics waar ik ook wil altijd moet jij weer domme dinge zette
dan moet ik wel reagerren
Zal mij een worst wezen wat je over Gerry en Rita zegt, maar dat taalgebruik van jou is echt om van te huilenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Hoezo aso?
Niets wat hij niet zelf in andere postings heeft gezet.
Als je doelt op het kk gebruik, dan zijn we het wel eens.
en ik dan drinkyquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef Drinky het volgende:
serouis lady goede troll de rest = faalusers gr drinky
Ga ik er voor mijn eigenwaarde maar even vanuit dat je de verkeerde quotequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:56 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zal mij een worst wezen wat je over Gerry en Rita zegt, maar dat taalgebruik van jou is echt om van te huilen
Oh ja, ik bedoelde dus serious ladyquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:57 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ga ik er voor mijn eigenwaarde maar even vanuit dat je de verkeerde quote
(hoop ik dan maar)
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oh ja, ik bedoelde dus serious lady
trol ??quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef Drinky het volgende:
serouis lady goede troll de rest = faalusers gr drinky
en anders?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:54 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
niet stoer doen want ik heb je facebook foto ook al dus beter doe je gewoon normaal. Ik zeg het jou nog 1 x NU : citeer mij nooit meer dus ook nu niet... laatste waarschuwing vraag het nog vriendelijk
ik zal je niet meer citeren het spijt me echtquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
We weten waar bloemwijklaan ligt.
Marokkaantjes?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef drunk_on_shadows het volgende:
stelletje marokkaantjes met je kk de hele tijd. Kan je niet gewoon nederlands? Klinkers zijn er niet voor niks. gebruik ze. Lekker ruzie maken op internet.
We?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
okiquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:09 schreef gamezz het volgende:
[..]
ik zal je niet meer citeren het spijt me echt
Gangster hangjongeren uit de ghetto jeweetzquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Gangster hangjongeren uit de ghetto jeweetz
Heb al maatregelen genomen, dubbel gepantserde schutting overal prikkeldraad en m'n kanonnen staan schietklaar laat maar komen dat tuig!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:35 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Als ik Gerrit was, zou ik alvast m'n huis pantseren!
Slim. Serviers zijn gek.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef gamezz het volgende:
[..]
Heb al maatregelen genomen, dubbel gepantserde schutting overal prikkeldraad en m'n kanonnen staan schietklaar laat maar komen dat tuig!!!
Laad de kanonnen met frikandelbroodjes. Geheid dat ze erachteraan rennen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef gamezz het volgende:
[..]
Heb al maatregelen genomen, dubbel gepantserde schutting overal prikkeldraad en m'n kanonnen staan schietklaar laat maar komen dat tuig!!!
Frikandelbroodjes, energieblikjes, drankflessen en alles.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:39 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Laad de kanonnen met frikandelbroodjes. Geheid dat ze erachteraan rennen!
Wel de energyblikjes van 30 ct. Anders mislukt heel je aanvalquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef gamezz het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes, energieblikjes, drankflessen en alles.
Hun eigen rotzooi staat klaar om afgevuurd te worden
Klopt. En dan komen ze erop af als vliegen op stroop!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:45 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Wel de energyblikjes van 30 ct. Anders mislukt heel je aanval
Gerum, je tuinkaboutersquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef gamezz het volgende:
[..]
Klopt. En dan komen ze erop af als vliegen op stroop!
Dat zal ze leren mijn tuinkabouters te onthoofden
Ja, ik had het al gelezen ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef gamezz het volgende:
[..]
Zie het andere topic.
Trouwens gerum wtf?
We komen niet allemaal uit brabant he.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, ik had het al gelezen ja.
Ken je het woord 'gerum' niet?
Hoe krijg je in vredesnaam vouwen in je borsten?quote:
Nou, ja uit Brabant. Als uitdrukking dat je iets sneu vindtquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:56 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Waar moet ik dat van kennen?
Is het dialect?
Jij bent toch ook volslank?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nou, ja uit Brabant. Als uitdrukking dat je iets sneu vindt
Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nou, ja uit Brabant. Als uitdrukking dat je iets sneu vindt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |