Het is om de duiven te voeren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:58 schreef Stokstaart het volgende:
Neem aan dat er hier op FOK! ook mensen zijn die dat doen dus misschien wil je ons uitleggen wat er stoer aan is om op straat te hangen als een of andere zwerver.
Hoax. FOK!kers komen nooit buiten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:58 schreef Stokstaart het volgende:
Neem aan dat er hier op FOK! ook mensen zijn die dat doen dus
Ze gaan ook naar meets dus niks Hoaxquote:
Of naar meisjes roepen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:05 schreef Taartjeh het volgende:
En als je dan langs fiets zijn ze alleen maar irritant,ook die mensen die altijd voor winkels gaan ' chillen ' en alles wat ze eten en drinken op de grond gooien
Dat is allemaal verzonnenquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze gaan ook naar meets dus niks Hoax
Neequote:Op woensdag 9 maart 2011 21:07 schreef xyzyx het volgende:
TS bespioneerd hangjongeren.
Lukt het TS, het observeren van 'de mens'?
Idd!! vieze zwervers in hun joggins broek. Naar de vuilnis belt met ze.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Of naar meisjes roepen.![]()
Alsof een meisje onder de indruk iemand die niet eens een huis heeft om te chillen.
Prima.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee
Maar misschien kun je me je paard lenen zodat ik beter overzicht heb?
Waarom ga je dan niet op een terrasje zitten?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:11 schreef MethClash het volgende:
Beetje buiten zitten en met vrienden hangen is leuk hoorIs TS een autist die heel de dag binnen zit?
Nee het is net alsof je geen onderdak hebt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:11 schreef MethClash het volgende:
Beetje buiten zitten en met vrienden hangen is leuk hoorIs TS een autist die heel de dag binnen zit?
wat is dit danquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:12 schreef Serious.Lady het volgende:
en we zijn niet als hollanders dat we gwn thuis een sigaret aan kunnen steken en met jann en allemaal naar bed kunnen
Het is kk armoedig man met je matties in een pissteeg hangen. Zelfs daklozen zoeken met deze kou onderdak.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:12 schreef Serious.Lady het volgende:
wie heeft gezegt dat het stoer is ? Ik ken genoeg van zulke jongens en ze hebben gwn niks te doen meestal met ze alle beetje blowen enzo ,en we zijn niet als hollanders dat we gwn thuis een sigaret aan kunnen steken en met jann en allemaal naar bed kunnen
omg zelfs meisjes doen datquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:14 schreef gamezz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kk stoer man op de leuning gaan zitten in plaats van op de bank
Ja in een pisteeg wel maar niet gwn buiten ergens op een bankje en dat jij dat al armoedig vind zegt al veeel over jou je komt waarschijnlijk uit een ander milieu ... Ik lach die hollanders uit die in de kroeg een biertje gaan drinken hahaahahaha of weet ik veel wat ze allemaal doen ... dusjaquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is kk armoedig man met je matties in een pissteeg hangen. Zelfs daklozen zoeken met deze kou onderdak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |