a altijd die kk nerds hiero altijd seuren :S hallo ga boeken lezen ofzowquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:22 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
maak ik toets ben ik op school ? eee NEE dus sst e dikke van dale
hahahahah DIKKE van dale ik snap hem whahquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:22 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
maak ik toets ben ik op school ? eee NEE dus sst e dikke van dale
altijdquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
a altijd die kk nerds hiero altijd seuren :S hallo ga boeken lezen ofzowhelemaal gelijk meissie
a ik zeg jou gwn lekker je eigen ding doen
wil je me aandacht e sletje ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:27 schreef gamezz het volgende:
[..]
doe je ding, drop je shitwees gwn jeself dan komt alles goe
?hoeso??quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:30 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
wil je me aandacht e sletje ?
je plakt aan me , opkk vieze hoerekind Gerrit rietveld uit bloemwijklaan te Apeldooornquote:
wil je mijn naam ff snel weghale ja??!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:35 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
je plakt aan me , opkk vieze hoerekind Gerrit rietveld uit bloemwijklaan te Apeldooorn
a serieus hij is boeler laat hemquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:35 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
je plakt aan me , opkk vieze hoerekind Gerrit rietveld uit bloemwijklaan te Apeldooorn
neee ik haal niks weg e hoertje je doet kk stoer mij heel de tijd volgen in topics rot op man ! plak niet e honingquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:36 schreef gamezz het volgende:
[..]
wil je mijn naam ff snel weghale ja??!!!
niet iedereen hoeft dat te zien
flikker op eh
je mocht wille dat je honing van me reet af kon likke jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:37 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
neee ik haal niks weg e hoertje je doet kk stoer mij heel de tijd volgen in topics rot op man ! plak niet e honing
Hoe weet zij jouw naam dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef gamezz het volgende:
[..]
je mocht wille dat je honing van me reet af kon likke ja
ga weg ofso
en haal me naam weg wil je probleme
eerdere topic ofso : Squote:Op donderdag 10 maart 2011 21:40 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Hoe weet zij jouw naam dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
e luister .. overal waar ik reageer volg je mij ! ik ben niet op die level , heb het nog een tijdje aangezien maar je doet irritant dus dan maar zo en ik haal geen kk weg gwn niet stoer doen e gerrit met je vrouwtjee ritaquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef gamezz het volgende:
[..]
je mocht wille dat je honing van me reet af kon likke ja
ga weg ofso
en haal me naam weg wil je probleme
En natuurlijk gaan wij nu allemaal vragen om fotos van Rita.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
e luister .. overal waar ik reageer volg je mij ! ik ben niet op die level , heb het nog een tijdje aangezien maar je doet irritant dus dan maar zo en ik haal geen kk weg gwn niet stoer doen e gerrit met je vrouwtjee rita
nee overal waar ik wil reagere ga jij al bijdehante opmerkinge lope plaatste en uit te lokkequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
e luister .. overal waar ik reageer volg je mij ! ik ben niet op die level , heb het nog een tijdje aangezien maar je doet irritant dus dan maar zo en ik haal geen kk weg gwn niet stoer doen e gerrit met je vrouwtjee rita
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |