Haha, oh ik dacht serieus dat je blank was maar zie het nu bij je sig staan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Huh?
[..]
Dat is generaliserend.Ik haat dikke wijven.
Nee ik wacht tot Blytes van de grond komt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
En heb je ondertussen ook al Hyves aangeschaft?
Gelukkig niet, dan had ik niet zoveel swagger.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha, oh ik dacht serieus dat je blank was maar zie het nu bij je sig staan.
True, gelukkig kreeg ik eiland hoela hoela Swagg van mijn mams want dat ontbreekt hard bij mijn whitey papa.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nee ik wacht tot Blytes van de grond komt.
[..]
Gelukkig niet, dan had ik niet zoveel swagger.
En dan maar hopen dat je mede-furries daar ook te vinden zijn, anders heb je er nog niks aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Nee ik wacht tot Blytes van de grond komt.
Daardoor kon je ook beter rappen dan de rest.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
True, gelukkig kreeg ik eiland hoela hoela Swagg van mijn mams want dat ontbreekt hard bij mijn whitey papa.
Ik hoop het wel ja Nederland kent niet eens een furry-forum.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:20 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je mede-furries daar ook te vinden zijn, anders heb je er nog niks aan.
Haha dat was wel faal in 2 minuten in elkaar gegooid maar hun al helemaal, mijn god. 2 minuten doen over wat zal het zijn, 8 tot 16 lines wat er stonden is ook faal.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Daardoor kon je ook beter rappen dan de rest.
[..]
Ik hoop het wel ja Nederland kent niet eens een furry-forum.![]()
Anders ga ik wel gewoon naar de basisschool hier gratis knuffels uitdelen.
Het was in ieder geval een verademing.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha dat was wel faal in 2 minuten in elkaar gegooid maar hun al helemaal, mijn god. 2 minuten doen over wat zal het zijn, 8 tot 16 lines wat er stonden is ook faal.
Zijn ze gestopt daarna? Welk topic was het ook alweer? Haha.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:28 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het was in ieder geval een verademing.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik gok Hollywood. Daar komen bijna alleen negers en die houden van fat chicks. Ik was daar een keer 'vroeger' met een oude vriendin, die nogal dik is (maar dan ook hele grote boobs die ze intussen heeft laten verkleinen), en zij had een partij sjans niet normaalIk ook wel maar zij vooral. Ik dan meer van normale gasten en zij van zo'n beetje elke neger die daar rondliep.
Ja, niemand durfde nog denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zijn ze gestopt daarna? Welk topic was het ook alweer? Haha.
Oh, beetje balen. Maar deze gaat ook want einde van pagina 12.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ja, niemand durfde nog denk ik.Het was dat topic dat over 2 mods ging dus volgende dag is het gesloten.
wrm hier info over je zusje zettenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:29 schreef TripleS het volgende:
[..]
Een geblondeerde Annie met nickolson jas en uggs die het vmbo niet heeft afgemaakt en zich laat nemen door bijlmerboys en Ali's.
Zoiets?
Excusez moi, waarom krijg ik er 'slechts' drie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef Kanye het volgende:
Btw:
Gamezz:![]()
![]()
![]()
Goodluck_Charm:![]()
![]()
![]()
Serious.Lady:
-Indien Troll:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-Indien geen Troll:___!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:08 schreef Kanye het volgende:
Btw:
Gamezz:![]()
![]()
![]()
Goodluck_Charm:![]()
![]()
![]()
Serious.Lady:
-Indien Troll:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-Indien geen Troll:___!
Nederlands furry-forumquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:23 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik hoop het wel ja Nederland kent niet eens een furry-forum.![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |