oooww ik zie , ai thanks mannnnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:13 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Als je rechtsboven over je eigen post heengaat verschijnen die icoontjes toch? Gelijk links naast de quoteknop zit de editknop. Dan kan je die post aanpassen.
En je beseft dat je signature "nerdiesssssssssss" is?
ben geen oostblokker e mongoolquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:42 schreef Core2 het volgende:
Topickaap door oostblokkers en overige tokkies.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:20 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
oooww ik zie , ai thanks mannnn
quote:ja klopt nerdiesss
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:03 schreef Serious.Lady het volgende:
ewaa ja ik hou niet van die internethelden
quote:
Een geblondeerde Annie met nickolson jas en uggs die het vmbo niet heeft afgemaakt en zich laat nemen door bijlmerboys en Ali's.quote:
Hey Serious.Ladyquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:56 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Hey Serious.Lady![]()
![]()
Ik keek in je fobo, zag geen leuke foto van je, maar ik denk dat je best knap meisje bent. mss kun je foto er op zetten van jezelf![]()
Zullen we anders emsnen![]()
![]()
Het is een kloon van jou?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:57 schreef Phantomesse het volgende:
Jullie falen allemaal.
Reageren op deze meester troll![]()
Oh, en 46 kilo is wel heel erg dun voor bij je lengte, zak botten![]()
(Nee, ik ben niet dik, ook niet jaloers. Vol trots onlangs eindelijk de 60 kg weer behaald
)
Papzakquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:57 schreef Phantomesse het volgende:
Jullie falen allemaal.
(Nee, ik ben niet dik, ook niet jaloers. Vol trots onlangs eindelijk de 60 kg weer behaald
)
60 kilo gadverdammequote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:57 schreef Phantomesse het volgende:
Jullie falen allemaal.
)
Jullie zijn wel beste vriendjes van elkaar hé?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha, platteJe hebt geen tieten dus ook geen recht van spreken. Dagdag.
Vadsige chick van 60 kilo meldt zichquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:07 schreef EAH5450 het volgende:
[..]
60 kilo gadverdamme
Meisjes van 46 kilo![]()
Degene die zegt dat dat weinig is is of dik of jaloers
Een mooie B-cup, past bij de rest van m'n slanke lichaam.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha, platteJe hebt geen tieten dus ook geen recht van spreken. Dagdag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |