Doen ze ook, maar je hebt vol en je hebt fatsig. Overal waar Te voor staat is niet goed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:29 schreef Studente18 het volgende:
Ik dacht dat mannen juist vielen op volle vrouwen?
Jij bent een Servische Tukker?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Pas maar op dwaas, ik heb je ip-adres!
Omdat die vadsige hoeren makkelijk zijn. Maar alleen vieze homo's steken hun leuter daar in. Je zal er een ziekte van krijgen die je condoom er af rotquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:33 schreef Studente18 het volgende:
Maar waarom hebben de 'fatsige meiden' wel altijd sjans in een discotheek en een mooie slanke meid niet? Vraag ik me al een tijdje af :p
Zodat je zeker weet dat je de volgende dag na het neuken een fatsoenlijk ontbijt krijgt...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:33 schreef Studente18 het volgende:
Maar waarom hebben de 'fatsige meiden' wel altijd sjans in een discotheek en een mooie slanke meid niet? Vraag ik me al een tijdje af :p
Je bent ook pas een man vanaf de 30 cm maar daar kom jij bij lange na niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:38 schreef Roces18 het volgende:
Trouwens "vrouwen " van 1,59 en 1,65 hahaha
laat me niet lachen, dat zijn net kindertjes. Je bent pas een vrouw vanaf 1,75
Je bent wel erg zeker van je zaak.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je bent ook pas een man vanaf de 30 cm maar daar kom jij bij lange na niet.
Hahah nee sorry op FOK! is de standaard 20cm.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke clubs jij komt, maar meestal is dit juist niet zo. Ik zie sowieso niet heel veel fatties in het uitgaansleven eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:33 schreef Studente18 het volgende:
?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:33 schreef Studente18 het volgende:
1.55 meter hier!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:38 schreef Roces18 het volgende:
Trouwens "vrouwen " van 1,59 en 1,65 hahaha
laat me niet lachen, dat zijn net kindertjes. Je bent pas een vrouw vanaf 1,75
Ik gok Hollywood. Daar komen bijna alleen negers en die houden van fat chicks. Ik was daar een keer 'vroeger' met een oude vriendin, die nogal dik is (maar dan ook hele grote boobs die ze intussen heeft laten verkleinen), en zij had een partij sjans niet normaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke clubs jij komt, maar meestal is dit juist niet zo. Ik zie sowieso niet heel veel fatties in het uitgaansleven eigenlijk.
Huh?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:08 schreef Yu-Kee het volgende:
Oh oeps, ik zie nu pas dat Rechtse_Hippie aanwezig is in dit topic.
Dat is generaliserend.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik gok Hollywood. Daar komen bijna alleen negers en die houden van fat chicks.
Oow op die fiets. Ik heb me kostuum alvast besteld trouwens.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Gisteren was jij verkleed als pedobear.
En heb je ondertussen ook al Hyves aangeschaft?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Oow op die fiets. Ik heb me kostuum alvast besteld trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |