jaa dus ik ga jou niet helemaal opzoeke op internetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
kijk je doet zelf zo heel de tijd ik zeg doe gwn normaal overal waar ik reageer kom je met je frikandelbroodjes en schat enzo ik zeg jou gwn doe dat niet ik heb jou gezegt
A ik heb jou gezegt whollah ik en mij mattiez kome jou klappe e sahbiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
kijk je doet zelf zo heel de tijd ik zeg doe gwn normaal overal waar ik reageer kom je met je frikandelbroodjes en schat enzo ik zeg jou gwn doe dat niet ik heb jou gezegt
stalken ? hahaah ga speleee e dwerg CITEEER mij niet meerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef gamezz het volgende:
[..]
jaa dus ik ga jou niet helemaal opzoeke op internet
jij mij wel schat
je stalkt me
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Wauw, ik kreeg het woord 'kanker' er niet eens uit
Ik ben echt een net meisje
waar heb jij het nou weer over ? wat heb ik jou gezegt wat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
A ik heb jou gezegt whollah ik en mij mattiez kome jou klappe e sahbi
jaaa vind je het normaal om mij helemaal op te zoeke dat vind ik dus stalkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
stalken ? hahaah ga speleee e dwerg CITEEER mij niet meer!!!!!!
wat betekent trol ? vertelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Zolder het volgende:
Ik denk trouwens dat die Serious lady een troll is. Als dat niet zo is mag ze van mij weer gauw GTST gaan kijken want ik ben haar nu al beu.
Oow ja en nog iets je bent (of doet je voor als) een vrouw. Dan reageren mensen hier ook meer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
stalken ? hahaah ga speleee e dwerg CITEEER mij niet meer!!!!!!
weet je isgoed e kinderachtige .. ik ga me niet naar jou niveau verlagen je bent erg kinderachtig bezig opkk kknerdjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:09 schreef gamezz het volgende:
[..]
jaaa vind je het normaal om mij helemaal op te zoeke dat vind ik dus stalken
jij blijft mij citeren dus doe ik dat ook
ga zelf spelen schat
tzz hahaa kijk hoe ver jij gaat ? dat wist ik geneens kom je zo onnozel praten wat wil je dat ik graag een man ben ? ben je homo e kk gayquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Oow ja en nog iets je bent (of doet je voor als) een vrouw. Dan reageren mensen hier ook meer.
Dat betekent dat je helemaal geen stoer, servisch, slechtspellend, broodmager model meisje bent maar gewoon een nerd die nu zit te grinniken achter zijn computer.quote:
hahahahah zou ik ook snel zeggenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:10 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
weet je isgoed e kinderachtige .. ik ga me niet naar jou niveau verlagen je bent erg kinderachtig bezig opkk kknerdje
cao
hahaa aiiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:12 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dat betekent dat je helemaal geen stoer, servisch, slechtspellend, broodmager model meisje bent maar gewoon een nerd die nu zit te grinniken achter zijn computer.
Meisje, meisje met de vieze mond... Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
waar heb jij het nou weer over ? wat heb ik jou gezegt wat?
wat stel jij mij vragenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Meisje, meisje met de vieze mond... Hoe oud ben jij?
Een beetje normaal praten kan geen kwaad oke? Een grote mond geef je maar aan je vriendjes.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:12 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
tzz hahaa kijk hoe ver jij gaat ? dat wist ik geneens kom je zo onnozel praten wat wil je dat ik graag een man ben ? ben je homo e kk gay
kom dan in de eerste instantie niet zo vies pratenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Een beetje normaal praten kan geen kwaad oke? Een grote mond geef je maar aan je vriendjes.
Je wilde weten waarom je "gestalkt" werd toch? Ik geef je een paar theorieen. Ondankbaarheid tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:19 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
kom dan in de eerste instantie niet zo vies praten
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Oow ja en nog iets je bent (of doet je voor als) een vrouw. Dan reageren mensen hier ook meer.
Dat zeg jij tegen mij ? dat bedoel ik met niet in de eerste instantie vies gaan pratenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:23 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je wilde weten waarom je "gestalkt" werd toch? Ik geef je een paar theorieen. Ondankbaarheid tegenwoordig.
Wat is er vies aan dan? Als je een vrouw bent moet je je niet aangesproken voelen door het stuk tussen haakjes, maar zelfs als je je wel aangesproken voelt snap ik nog niet wat er vies aan is. Je bent wel erg zedelijk voor iemand die zoveel kankert.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:27 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg jij tegen mij ? dat bedoel ik met niet in de eerste instantie vies gaan praten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |