leer eens lezen lieverdquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:28 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
nee kijk maar voor mij eej zaten jullie over me te praten dus niet praten ... en noem mij geen schat e hopeloze
hiequote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef gamezz het volgende:
[..]
Heb al maatregelen genomen, dubbel gepantserde schutting overal prikkeldraad en m'n kanonnen staan sc[quote]Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Slim. Serviers zijn gek.
tklaar laat maar komen dat tuig!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef gamezz het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes, energieblikjes, drankflessen en alles.
Hun eigen rotzooi staat klaar om afgevuurd te worden
Gerrit R. doe normaalquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef gamezz het volgende:
[..]
dat was 30 minuten daarvoor al schatje
dus wat nou eej
Hangjongerenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef trovey het volgende:
Ik snap geen bal meer van de conversatie die hier gaande is.
dat was van nog verder geleden... oke jij en ik hebben allebij gezegt nu maar nu is genoeg geweest , doe niet zo kk bijdehandquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:41 schreef gamezz het volgende:
[..]
jij noemt mij trouwenns ook schat
[..]
dus wat praat je
is helemaal goed schatquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:47 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
dat was van nog verder geleden... oke jij en ik hebben allebij gezegt nu maar nu is genoeg geweest , doe niet zo kk bijdehand
Op die manier.quote:
nee ook in andere topics waar ik reageer volgt tie me .. het begon in hangjongeren maar toen begon hij me te volgen en heel de tijd te citeren hij zocht naar aandachtquote:
neequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:48 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
bloemwijklaan haha ken jij een hans
Dit is nou echt eens een terechte klacht, er komen gelijk een paar mensen in me opquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef EAH5450 het volgende:
Ik heb HAAAAAAAAAAAAAAT jegens dikke blubberwijven, claimende dat mannen niet op botjes vallen van 80 kiloen hun vieze vetblubber cellulitis rodndingen noemen
die om de 10 minuten janken dat ze naar de macdonalds willen met de auto 30 meter verderop
die al je ribben breken als ze op je liggen, beter ribben tellen dan ribben breken zeg ik
die na 10 meter lopen al helemaal kapotzweten en dan hun kleren uitrekken en scheuren en helemaal nat gadverdamnmmme ahum
die al hun uitkeringsgeld (want ze zijn dik door de chips en chocola en cola en daarom kunnen ze niet werken en zijn ze in de ziektewet smerige blubberhoeren, ga als hoer werken ik zie die blubberhoeren ook werken voor 10 euro per beurt) uitbesteden aan eten, eten en nog eens eten en tot 4 uur in de middag uitslapen omdat ze de hele nacht door eten, eten en nog eens eten
die de hele avond voor de tv programma's als 'help mijn man is klusser!' en 'gordon en gerard neuken op het ijs' kijken met chips, colaa en chocola en een heel bende maken en die zelf nooooit opruimen omdat ze gooor en dik vadsig zijn sjeetje mina val s af slet
die nooit bukken anders hebben ze volle maan die scheurt en die nooit meer op kunnen staan omdat ze zo goor en dik en lui zijn gatverdamme
die altijd keihard schreeuwen en zeggen dat het nogal zacht is en als je er wta van zegt dan schreeuwen ze ramen kapot omdat ze zo goor en dik is en denkt dat ze wereldkampioen sumo is val s af VAL AF
die kapotlekkere babes uitmaken voor dun skelet en magere hoeren terwijl zez elf zo kapotjaloers zijn en denken dat iedereen geindoctrineerd is door tuinbroeken en van vadsige dikke hoeren hodut, NEE DUS!
die de hele dag alleen maar leven om te eten en slapen met een uitkering omdat tuinrboeken hen ziek hebben beoordeeld en met MIJN BELASTINGGELD ZITTEN TE VERTEREN OP ETEN
die geen enkele moeite doen om af te vallen en alsnog de hele tijd janken dat ze er ALLES aan gedaan hebben om af te vallen en dus ziek zijn en in de uitkering komen, terwijl ze slechts 10 gram minderchips etene en daarbij laten en het afvallen noemen en niks anders eten can chipc, chipc en chips! (oke, chocola dan)
die overal voordringen en je pletten als ze je duwen, je kan er nix van zeggen want dan schreewuen die sumowoorstelaarters dat ze al je ribben gaat breken en op je gaat zitten, dikke vadsige HOERR
dat dit soort mensen nog met enig zelfrespect over straat kunnen. Dit soort vatsigheid moet hard en openlijk afgekeurd worden. Dat is de enige oplossing om te zorgen dat het menselijk ras niet eindigt zoals die mensen in Wall-E, want daar gaan we heen.
Sterf
wat jij zoekt aandacht met je eejquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
nee ook in andere topics waar ik reageer volgt tie me .. het begon in hangjongeren maar toen begon hij me te volgen en heel de tijd te citeren hij zocht naar aandacht
Tevens bazenopmerking, mits geformeert door een man. Nu dus niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:22 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
maak ik toets ben ik op school ? eee NEE dus sst e dikke van dale
Weet je wat het is? Jouw reacties zijn nogal opvallend, de meeste die ik tegenkwam kwamen nogal schreeuwerig over en het feit dat je de Nederlandse taal zo verpest zorgt er ook voor dat jouw reacties net iets meer aandacht vergen dan de rest.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
nee ook in andere topics waar ik reageer volgt tie me .. het begon in hangjongeren maar toen begon hij me te volgen en heel de tijd te citeren hij zocht naar aandacht
en dan ze zijn opvallend en dannn ? moet je dan meteen zo doen ? e internethelden ga opkkquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Jouw reacties zijn nogal opvallend, de meeste die ik tegenkwam kwamen nogal schreeuwerig over en het feit dat je de Nederlandse taal zo verpest zorgt er ook voor dat jouw reacties net iets meer aandacht vergen dan de rest.
pffftfoee waarom stalk je mij zo kick je op mijn aandachtquote:
kijk je doet zelf zo heel de tijd ik zeg doe gwn normaal overal waar ik reageer kom je met je frikandelbroodjes en schat enzo ik zeg jou gwn doe dat niet ik heb jou gezegtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef gamezz het volgende:
[..]
pffftfoee waarom stalk je mij zo kick je op mijn aandacht
is het leuk om me helemaal op te zoeke op internet ofso
enge stalkerrrrrr
Nou ja dat lokt wel eerder een reactie uit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:02 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
en dan ze zijn opvallend en dannn ? moet je dan meteen zo doen ? e internethelden ga opkk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |