Haha dat is niet waar ik heb foto's van jou gezien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat dat meevalt. Ik ben 1.59 m en weeg 46 kilo
Ja, toch wel. Ik snap ook niet waarom je denkt dat ik volslank benquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha dat is niet waar ik heb foto's van jou gezien.
Je bent een mooi meisje maar no way dat je 46 kilo weegt. Gelukkig niet zeg
geef haar een blow dan mag je haar neukenquote:
jij moet weer zo nodig 'eej' zeggen en dan ga je ook nog zitten knipogen probeer je me te versieren ofsoquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
kijk je plakt nu weer he ???? Dit bedoel ik
Of een frikandelbroodjequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
geef haar een blow dan mag je haar neuken
Echt zielig zulke meisjes die op straat hangenquote:
Ja, ze zegt dat ze in de bibliotheek zitquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt zielig zulke meisjes die op straat hangen![]()
Dat haar vader dat accepteert zegOf ze liegt tegen hem zeker
Klopt, haar vader denkt dat ze in de bibliotheek zit te studeren of bij haar vriendin is. Wat sneu.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt zielig zulke meisjes die op straat hangen![]()
Dat haar vader dat accepteert zegOf ze liegt tegen hem zeker
Wtf dat is echt een schande voor de familie als je zo liegt tegen je eigen oudersquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:20 schreef gamezz het volgende:
[..]
Klopt, haar vader denkt dat ze in de bibliotheek zit te studeren of bij haar vriendin is. Wat sneu.
Hey, maar hoe kwam je er nu bij dat ik volslank zou zijn?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wtf dat is echt een schande voor de familie als je zo liegt tegen je eigen ouders
Van je foto die je weggehaald heb.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:22 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hey, maar hoe kwam je er nu bij dat ik volslank zou zijn?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
kijk je plakt nu weer he ???? Dit bedoel ik
en nu ben je weer snel uit het topic zeker. grappenmakerquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef gamezz het volgende:
[..]
jij moet weer zo nodig 'eej' zeggen en dan ga je ook nog zitten knipogen probeer je me te versieren ofso
Met die eej bedoel ik mee praat normaal want je komt nu over frikandelbroodjes enzo praten ? ga e leveloze een getrouwde man en nog achter fok jeh hopeloosssquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef gamezz het volgende:
[..]
jij moet weer zo nodig 'eej' zeggen en dan ga je ook nog zitten knipogen probeer je me te versieren ofso
hahahahaha die eej was daarvoor nogquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
Met die eej bedoel ik mee praat normaal want je komt nu over frikandelbroodjes enzo praten ? ga e leveloze een getrouwde man en nog achter fok jeh hopeloosss
Was 't maar waar, dan had ik misschien wat grotere tettenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Van je foto die je weggehaald heb.
Je leek daar echt op een volslank iemand. Niet dik maar zeker geen 45 kilo. Gewoon mooi meisje
nee kijk maar voor mij eej zaten jullie over me te praten dus niet praten ... en noem mij geen schat e hopelozequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:27 schreef gamezz het volgende:
[..]
hahahahaha die eej was daarvoor nog
toen hadden we het heel ergens anders over, en zeker niet over frikandelbroodjes
kom jij in een keer met je eej om aandacht vragen schat
Heuhj! Doede gij es effe heel gauw normaal tegen m'n man!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef Serious.Lady het volgende:
[..]
Met die eej bedoel ik mee praat normaal want je komt nu over frikandelbroodjes enzo praten ? ga e leveloze een getrouwde man en nog achter fok jeh hopeloosss
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |