Volgens mij wel gewoon. Wat gaven ze als reden dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef Mirjam het volgende:
hey, weten jullie dat?
als je bij kruidvat A iets koopt, en dat terug wil brengen of omruilen bij kruidvat B moet dat toch gewoon altijd kunnen?
ik werd weggebonjourd, en ben ook gegaan, maar achteraf bedacht ik me dat het volgens mij gewoon mijn recht is dat om te kunnen ruilen of terug te brengen bij een ander filiaal?
mergh.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij wel gewoon. Wat gaven ze als reden dan?
Dat is echt onzin, ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mergh.
'ja, voor de balans, dan klopt onz ebalans niet, blablabla'
ik gaf al aan dat dat onzin was, maar ze wilde het echt niet
heb dus bij kruidvat B het product maar weer gekocht, en ga morgen met die kapotte alsnog maar naar kruidvat A.
ja, dat zei ik dus ook he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, ja.Vooral als het product ook nog kapot is, dan moet ze het afboeken en dan klopt de 'balans' weer.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, dat zei ik dus ook he?
maar 't was zo'n blonde tut met oorbellen tot aan haar enkels en helemaal dichtgeplamuurd, je kent die types wel>
mooi, moet ik morgen dus weer een kolere-eind fietsen omdat zij te lui is om het ff aan te nemen
ik sta nog even niet zo heel sterk in mijn schoenen, dus ben afgedropen en realiseerde met dat allemaal later pasquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zou naar de leidinggevende hebben gevraagd.
Aaahquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik sta nog even niet zo heel sterk in mijn schoenen, dus ben afgedropen en realiseerde met dat allemaal later pas
Toen ik daar jaren geleden werkte was het geen probleem om met een artikel uit een ander filiaal terug te komen. Bij de meeste ketens is dat namelijk geen probleem, maar je omzet gaat er wel van omlaag, daarom deed ze (geheel onterecht) moeilijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mergh.
'ja, voor de balans, dan klopt onz ebalans niet, blablabla'
ik gaf al aan dat dat onzin was, maar ze wilde het echt niet
heb dus bij kruidvat B het product maar weer gekocht, en ga morgen met die kapotte alsnog maar naar kruidvat A.
boe, kutwijf dat ze d'r isquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Toen ik daar jaren geleden werkte was het geen probleem om met een artikel uit een ander filiaal terug te komen. Bij de meeste ketens is dat namelijk geen probleem, maar je omzet gaat er wel van omlaag, daarom deed ze (geheel onterecht) moeilijk.
Ja, een hoofd van jouw hond beslaat niet je hele netbookquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
Liefdoen die van ons ook maar die zijn gelukkig niet zo groot
Lovely!!! is vandaag ook echt je birfday?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:49 schreef Loqi het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
OPI - ridgefiller
CND - Ice blue shimmer
Essie - Sew psyched (mn eerste essie)
CC - Wild orchid
Misa - Office polish-tics
CC - Revvvolution
OPI - William tell me about opi
OPI - Diva of geneva
CC - Ultra violet
Morgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lovely!!! is vandaag ook echt je birfday?
Dan is ie mooi op tijdquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:56 schreef Loqi het volgende:
[..]
Morgen![]()
Boah, m'n wielen zijn vol![]()
die binnenkort maar eens bestellen, is niet zo duur
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Loqi het volgende:
ik denk ik kijk bij bubsel want ik weet dat zij de nagelwielen verkoopt die ik graag heb en ik krijg vast verjaardagsgeld dus kan wel een lakje of 2 uitzoeken, heb ik voor 100euro in m'n mandje
![]()
![]()
Laat ik daar volgende week nog maar eens naar kijken
Dat kan gewoon hoor! Wat een bullshit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef Mirjam het volgende:
hey, weten jullie dat?
als je bij kruidvat A iets koopt, en dat terug wil brengen of omruilen bij kruidvat B moet dat toch gewoon altijd kunnen?
ik werd weggebonjourd, en ben ook gegaan, maar achteraf bedacht ik me dat het volgens mij gewoon mijn recht is dat om te kunnen ruilen of terug te brengen bij een ander filiaal?
Dan klop je ff aan het raampjequote:Op donderdag 10 maart 2011 17:00 schreef Mss het volgende:
Argggh het busje staat er nog steeds en ik moet eigenlijk weg
Het gaat dan ook niet om de "dunheid" maar om de verhoudingen verschillen. En ik heb zo'n broek gepast, en echt voor het eerst een passende spijkerbroek aan m'n kont gehad!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef Dwyn het volgende:
Pfff, in de Cosmo staat een reclame voor de Levi's 'voor alle vrouwen!'. Alledrie de modellen zijn even dun.
gebruik jij die dunne wielen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Loqi het volgende:
ik denk ik kijk bij bubsel want ik weet dat zij de nagelwielen verkoopt die ik graag heb en ik krijg vast verjaardagsgeld dus kan wel een lakje of 2 uitzoeken, heb ik voor 100euro in m'n mandje
![]()
![]()
Laat ik daar volgende week nog maar eens naar kijken
het stomme is dat die vrouwenjeans van levi's de enige zijn die mij niet staan... ik heb geen heupenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om de "dunheid" maar om de verhoudingen verschillen. En ik heb zo'n broek gepast, en echt voor het eerst een passende spijkerbroek aan m'n kont gehad!
Nee, die harde doorzichtige, die dunne wielen doe ik altijd probeersels op (layering en konad experimentjes enzo), die heb ik nog een stel liggenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gebruik jij die dunne wielen?
Zo ja mag je er wel wat van mij hebben
Deze modellen hebben ook geen verhoudingen. Ze zijn gewoon platquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om de "dunheid" maar om de verhoudingen verschillen. En ik heb zo'n broek gepast, en echt voor het eerst een passende spijkerbroek aan m'n kont gehad!
Ik heb juist dat onwijze zandloperige waardoor ik altijd een 2e ik kwijt kan in het gat aan de achterkant. Deze moet ik ff aansjorren en dan floept het zo om m'n kont heenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het stomme is dat die vrouwenjeans van levi's de enige zijn die mij niet staan... ik heb geen heupen
Dat is niet waar. En dat 2e is vervelend, voor mij was het wel de oplossingquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Deze modellen hebben ook geen verhoudingen. Ze zijn gewoon plat. En ik heb zo'n broek ook aangehad en ik kreeg hem nog steeds nauwelijks over mijn heupen, maar hij zat wel superruim bij mijn taille.
Heb je de reclame in de Cosmo gezien dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is niet waar. En dat 2e is vervelend, voor mij was het wel de oplossing. Inderdaad met moeite over de heupen maar dan sloot 'ie wel perfect aan!
Ik ga er van uit dat het dezelfde 3 modellen zijn die ze overal gebruikenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heb je de reclame in de Cosmo gezien dan?
Ja, maar als een reclame roept dat het voor alle vrouwen is en dan speciaal voor die met curves dan vind ik dit dunne modellen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:24 schreef Debsterr het volgende:
In een kleiner maatje is een bolle kont een bol kontje.
Ja, dun. Maar dun is niet plat toch? En plat is niet dunquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar als een reclame roept dat het voor alle vrouwen is en dan speciaal voor die met curves dan vind ik dit dunne modellen.
QFTquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar als een reclame roept dat het voor alle vrouwen is en dan speciaal voor die met curves dan vind ik dit dunne modellen.
Het maakt mij ook allemaal niet uit. Ik ben het gewoon zat dat ik met alles rekening moet houden als ik kleren koop en dat dunne mensen alles maar gewoon aankunnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dun. Maar dun is niet plat toch? En plat is niet dun. Maakt verder ook allemaal niet, waarschijnlijk vind je mij ook in de categorie platvallen
.
Achja met kleine maatjes kun je geen moer meer vinden in de uitverkoop want die maat is altijd al weg ... zo heeft elke maat wel wat ...quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Het maakt mij ook allemaal niet uit. Ik ben het gewoon zat dat ik met alles rekening moet houden als ik kleren koop en dat dunne mensen alles maar gewoon aankunnen.
Oh en ik ben niet eens maatje XXXXL.
Mijn maat is ook altijd al weg. Maar goed, ik was gewoon even aan het klagen. Ik wilde geen discussie opstarten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Achja met kleine maatjes kun je geen moer meer vinden in de uitverkoop want die maat is altijd al weg ... zo heeft elke maat wel wat ...
het enige voordeel van maat 48...quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Achja met kleine maatjes kun je geen moer meer vinden in de uitverkoop want die maat is altijd al weg ... zo heeft elke maat wel wat ...
Nope, dat gaat idd niet... (ook niet met 44-46..)quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het enige voordeel van maat 48...
maar probeer vooral niks modebewusts te kopen in je maat, want no way rose!
'Iets wat er niet uitziet als een tent met een elastiekje eromheen!' - mijn moederquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het enige voordeel van maat 48...
maar probeer vooral niks modebewusts te kopen in je maat, want no way rose!
Praxis? Ga je depotten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:41 schreef Lindytje het volgende:
Handige harry's! Ik heb een vraag!
Weet iemand waar ik plakplastic met een motiefje en magneettape kan kopen?
Tsja, ik ben dun maar kan ook lang niet alles aan want ik heb dus die bolle reetquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Het maakt mij ook allemaal niet uit. Ik ben het gewoon zat dat ik met alles rekening moet houden als ik kleren koop en dat dunne mensen alles maar gewoon aankunnen.
Oh en ik ben niet eens maatje XXXXL.
ja, bij de praxis!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:41 schreef Lindytje het volgende:
Handige harry's! Ik heb een vraag!
Weet iemand waar ik plakplastic met een motiefje en magneettape kan kopen?
quote:
Jeggingsquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
overigens weiger ik mee te doen aan dikkewijvenmode: tunieken, leggings, treggings, jeggings en nog meer tunieken
Misschien is dat mijn probleem
't voelt herkenbaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
'Iets wat er niet uitziet als een tent met een elastiekje eromheen!' - mijn moeder
Omg, waffer declaraties?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef Debsterr het volgende:
Kak, declaraties ingestuurd, niet gekopieerd.. en ze hebben nog niet betaald. Hoop niet dat deTNT
ze kwijt heeft gemaakt
.
Bonnetjes enzulks, t.w.v. 390 pleuriesquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omg, waffer declaraties?
ALTIJD KOPIETJES MACHEN!!!
Uhoh... dan hoop ik dat ze terecht komen!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bonnetjes enzulks, t.w.v. 390 pleuries.
Ik ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhoh... dan hoop ik dat ze terecht komen!!
Ik ben dun en kan ook niet alles aan want ik heb geen reet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsja, ik ben dun maar kan ook lang niet alles aan want ik heb dus die bolle reet.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
zieligheid
Kusjes-voor-iedereen-die-het-nodig heeft
BFF's
Wat edoch wel tof is:
[ afbeelding ]
ons buurthuis gaat een veranda bouwen en daar hebben we geld voor nodig...quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
waar gaat dat over stormqueen?
Oeh ik heb vandaag Just Dance voor de Wii gekocht, straks uitproberen
kom je ook? Bier voor weinig!quote:
Ik lach nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ons buurthuis gaat een veranda bouwen en daar hebben we geld voor nodig...
* Stormqueen is penningmeester van de buurtvereniging
en dus ga ik zaterdagochtend carwashen jwtz!
Ik drink wel soms, heel soms, maar weinig anders val ik al omquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kom je ook? Bier voor weinig!
ohnee, je bent ginne drinkert
ik zoek nog wel iemand om nagels te lakken... 2,50 voor een lakbeurt, 4 euro voor een konadje
ik weeg 103, bij 1.68quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik lach niet
Ga je dan wel car wash doen zoals het hoort? kort broekje, bh, lange blonde haren en veel schuim?(en eventueel nog een auto)
weinige drinkers zijn ook welkom!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik drink wel soms, heel soms, maar weinig anders val ik al om!
Ik kan niet netjes lakken lawl!Vooral niet bij iemand anders
LAWLquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weinige drinkers zijn ook welkom!
Ik pies in mn broekquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
misschien moet ik Klaudia vragen voor make-up workshops!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nie fokke met Hans.
Zijn vrouw heet Anita
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
oh, het enige commentaar wat ik op deze flyer kreeg:
"je bent een hoofdletter vergeten!"
Moet kunnen toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weeg 103, bij 1.68
ik heb middellang donkerbruin haar!
BH zal wel een noodzaak zijn tho
Ik snap dat nooit, als je zo'n meute ziet staan maak je toch dat je wegkomt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef tliciouz het volgende:
Dames!![]()
Kijk nou toch.
http://www.telegraaf.nl/b(...)gverkoop_It_s__.html
Nondeju, die spasme-dagen van de H&M zijn er niks bij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, als je zo'n meute ziet staan maak je toch dat je wegkomt?
die van mij wiebelen hoe dan ook wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet kunnen toch?
Wacht, idee.
Je trekt alsnog mijn suggestie aan.
Als er een auto stil staat ga je bovenop de motorkap staan en roep je "100 euro, anders ga ik springen"... idee?(Dit kan je iemand van 60 kilo ook laten doen, die krijgt de auto ook wel kapot, maar dat vind de man in kwestie dan niet erg omdat hij tieten kan zien wiebelen
)
al die hoofddoekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, als je zo'n meute ziet staan maak je toch dat je wegkomt?
Dan zeg je "voor 50 euro spring ik, voor 100 euro spring ik niet" (of andersom, even kijken wat financieel gezien het voordeligst is )quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van mij wiebelen hoe dan ook wel.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan zeg je "voor 50 euro spring ik, voor 100 euro spring ik niet" (of andersom, even kijken wat financieel gezien het voordeligst is )
Ik zie zoveel mogelijkheden
I like your way of thinkingquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan zeg je "voor 50 euro spring ik, voor 100 euro spring ik niet" (of andersom, even kijken wat financieel gezien het voordeligst is )
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
omfg ... ik zou daar noooooit tussen staan!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef tliciouz het volgende:
Dames!![]()
Kijk nou toch.
http://www.telegraaf.nl/b(...)gverkoop_It_s__.html
Gekocht?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
waar gaat dat over stormqueen?
Oeh ik heb vandaag Just Dance voor de Wii gekocht, straks uitproberen
idemquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan hard springen maar dan wiebelt er nog niks
Ja ik koop m'n wii-spellen. Vertrouw dat ombouwen niet en toen ik hem kocht zaten er al spellen bij (2dehands)quote:
Lawl jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
idem
Mag ik nog even zeiken?
Weet je waar ik leip van wordt? Dat beautybloggers altijd hun stash of hun zooi willen verantwoorden
"ik laat dit niet zien om stoer te doen hoor, maar omdat mensen er om vragen"
"ik wil jullie niet jaloers maken hoor, maar het is wel leuk om te laten zien"
"ik ben al jaren bezig met verzamelen, dus het is helemaal niet gek als je zelf een kleinere stash hebt"
"Dit blog is mijn bedrijf en daarom krijg ik zoveel gratis rommel, ik werk er keihard voor hoorrrr"
"ja ik mag naar een pers-event met nog meer gratis rommel, maar weet je hoeveel uur ik in mijn blog gooi? Ik werk harder dan jullie!"
Godsamme. Is er nooit eens eentje die zegt
"kijk eens hoeveel gratis zooi ik heb gekregen, hoi hoi hoi"
"Ik heb me helemaal scheel betaald voor deze stash, dus kijk, geniet en bewonder"
"Ik verdien me de pleuris met een beetje babbelen over welke kleur lippenstift er het beste bij welke kleur tanden past, wat een leven"
Waarom neemt iedereen zichzelf zo fucking serieus?
Zo dat lucht op
Reden hiervan was trouwens filmpje dat weer begon met zo'n boodschap, maar waar wel wat nieuwe kleuren van essence en catrice te zien zijn.
http://www.beautylab.nl/2(...)inhoud-kruidvat.html
Vanaf 10.40 voor essence en daarna 13:30 voor een kleur van catrice.
Evenals het eeuwige SORRY VOOR MIJN LAK TOT AAN MIJN ELLEBOGEN EN DROGE HANDEN OMDAT IK ZE NOOIT INSMEERquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
idem
Mag ik nog even zeiken?
Weet je waar ik leip van wordt? Dat beautybloggers altijd hun stash of hun zooi willen verantwoorden
"ik ben al jaren bezig met verzamelen, dus het is helemaal niet gek als je zelf een kleinere stash hebt"
"Dit blog is mijn bedrijf en daarom krijg ik zoveel gratis rommel, ik werk er keihard voor hoorrrr"
"ja ik mag naar een pers-event met nog meer gratis rommel, maar weet je hoeveel uur ik in mijn blog gooi? Ik werk harder dan jullie!"
"Ik heb me helemaal scheel betaald voor deze stash, dus kijk, geniet en bewonder"
"Ik verdien me de pleuris met een beetje babbelen over welke kleur lippenstift er het beste bij welke kleur tanden past, wat een leven"
Zo dat lucht op
Reden hiervan was trouwens filmpje dat weer begon met zo'n boodschap, maar waar wel wat nieuwe kleuren van essence en catrice te zien zijn.
Ik heb laatst voor het eerst om samples gevraagd, bij de H&M, maar die doen er helaas niet aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Of mensen die om een hele collectie vragen, want dan kan ik een goede review geven
Dat is een bedrijf zelf, ik ben maar een klein shopje, en ze wilde de hele Intimate collectie hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb laatst voor het eerst om samples gevraagd, bij de H&M, maar die doen er helaas niet aan. Wel jammer, want die blogposts doen het het best!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is een bedrijf zelf, ik ben maar een klein shopje, en ze wilde de hele Intimate collectie hebben
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is een bedrijf zelf, ik ben maar een klein shopje, en ze wilde de hele Intimate collectie hebben
ja sorry, dit is pre-cleanup!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Evenals het eeuwige SORRY VOOR MIJN LAK TOT AAN MIJN ELLEBOGEN EN DROGE HANDEN OMDAT IK ZE NOOIT INSMEER.
QFT!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:54 schreef Loqi het volgende:
ben ik trouwens de enige die zich een beetje ergert aan pre-cleanup fotos?je gaat toch cleanuppen en toch een foto maken.. waarom dan niet in de goede volgorde?
HEUJ BUBS MAG IK DE HELE CRACKLE COLLECTIE DAN KAN IK DIE VOOR JE REVIEWENquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Af en toe heb ik het idee dat ze denken dat ik uit Spanje kom en een lange baard heb.
De interesse is leuk echt wel, maar zo groot ben ik (nog) niet.
Kansloosquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Af en toe heb ik het idee dat ze denken dat ik uit Spanje kom en een lange baard heb.
De interesse is leuk echt wel, maar zo groot ben ik (nog) niet.
JUIST! Damnit, met je vieze handen. Bah. Niet jij, maar die mensen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:54 schreef Loqi het volgende:
ben ik trouwens de enige die zich een beetje ergert aan pre-cleanup fotos?je gaat toch cleanuppen en toch een foto maken.. waarom dan niet in de goede volgorde?
t kwam me al zo bekend voorquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
idem
Mag ik nog even zeiken?
Zo dat lucht op
Heuj ik heb je heul niet gemailtquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef expiratorial het volgende:
ik krijg ook vaak mails van meidjes van 14 met een of ander flut blogje dat ze gratis sieraden willen om te ''reviewen'' oftewel crapfoto's ervan maken en vertellen dat hun het schattige sieraden vinden
QFT = Quoted For Truthquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:03 schreef expiratorial het volgende:
[..]
mmmmm ja wie dan?
en wat betekend qtf?
maar jij bent toch geen 14 en je hebt zeker geen crap blogjequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heuj ik heb je heul niet gemailt![]()
Ik ben 12quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:04 schreef expiratorial het volgende:
[..]
maar jij bent toch geen 14 en je hebt zeker geen crap blogje
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
of een winactie voor hun 3 volgers?
Ik ken 1 zo'n blog dat zulke prutreviews maakt en vooral de schrijfstijl daar is zo abnormaal slecht. En toch gaat vrijwel elk artikel over gratis troep die ze gekregen heeft.
En dan op dat niveau. "dit heb ik gekregen van www.webwinkel.nl." "dit is een foto van het product" "dit is blauw"..
Neeee LOLquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef expiratorial het volgende:
doe wel aan winacties maar alleen ism bekende websites.
en lieve spaceinvaders,jij bent toch geen 12???!!!!!
Wat heb jij dan? bedrijf/blog/of?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef expiratorial het volgende:
Haar profiel zegt 111quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef expiratorial het volgende:
ik zat echt al heeeeeel achterlijk op je blog te loeren haha.quote:
Jij welquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEUJ BUBS MAG IK DE HELE CRACKLE COLLECTIE DAN KAN IK DIE VOOR JE REVIEWEN![]()
We hebben geen namen genoemd toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef milka82 het volgende:
Hee dames,effe koest he,voor je het weet maken we weer wereldfaam op de beautyblogs,haha!
Wij kijken er sowieso allemaal opquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef expiratorial het volgende:
ik zit er ook aan te denken om een nagelblogje te beginnen,maar ben zo snel op iets uitgekeken dat ik na 8 artikeltjes 8 jaar niet meer post![]()
en als er nooit iemand op kijkt..tja
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij kijken er sowieso allemaal op.
Je kunt toch gewoon beginnen, vind je het niks verwijder je t toch weerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef expiratorial het volgende:
ik zit er ook aan te denken om een nagelblogje te beginnen,maar ben zo snel op iets uitgekeken dat ik na 8 artikeltjes 8 jaar niet meer post![]()
Inderdaad, ik ben ook zo begonnen en heb nu toch al 85 volgersquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon beginnen, vind je het niks verwijder je t toch weer
ach joh ik ben ook ooit begonnen en gestopt ivm ziekenhuisgedoe, wel heel leuk want ik krijg af en toe nog mails wanneer ik weer ga posten enzoquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef expiratorial het volgende:
Ik ga dit weekend weer eens goed swatchen en plannen want heb niet elke avond zin om te bloggen maar wil wel graag elke dag postenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mwehehehe ik heb zojuist posts ingepland tot en met 23 maart
Omg ik krijg er kippenvel vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef princess-a het volgende:
Zo, ik heb een nagelrampdag
Vanochtend gebeurde dit, beetje auw
[ afbeelding ]
en toen legde ik net mn schoenendoos met nieuwe schoenen op tafelen toen AUWW!!!! (leuke vloekwoorden mogen jullie er zelf bij bedenken)
[ afbeelding ]
Zie vooral ook de nagel ernaast voor de 'before'
Ik doe niet alleen meer nagellak, dat scheelt heel erg! Vind het veel leuker zo. Werd echt moe van het elke dag verplicht nagels lakkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend weer eens goed swatchen en plannen want heb niet elke avond zin om te bloggen maar wil wel graag elke dag posten.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
ds signature lakken want zonnetje op vakantie
je hebt maanden niet gepostquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik doe niet alleen meer nagellak, dat scheelt heel erg! Vind het veel leuker zo. Werd echt moe van het elke dag verplicht nagels lakken
maar je bent toch niet net als ''the one who's name i will never mention on fok again''?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik acht mezelf echt te amateuristisch (op nagelgebied) om een blog te starten. Dan wordt ik straks afgezeken op fora
Lees je mijn blogquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik doe niet alleen meer nagellak, dat scheelt heel erg! Vind het veel leuker zo. Werd echt moe van het elke dag verplicht nagels lakken
Ik kreeg kippenvel!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef princess-a het volgende:
Zo, ik heb een nagelrampdag
Vanochtend gebeurde dit, beetje auw
[ afbeelding ]
en toen legde ik net mn schoenendoos met nieuwe schoenen op tafelen toen AUWW!!!! (leuke vloekwoorden mogen jullie er zelf bij bedenken)
[ afbeelding ]
Zie vooral ook de nagel ernaast voor de 'before'
Doosquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef expiratorial het volgende:
zag een foutje in mn text en wou m aanpassen,quote ik mezelf
quote:
doe jij nog aan knuffelbeesten ja?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:27 schreef Loqi het volgende:
Ik zit lekker te fröbelen![]()
Ik heb echt zo'n wijvenbureau atmlinks een knuffelbeest, bulten nagelwielen en lakjes, in t midden freubelzooi, en rechts fototjes, cremepjes en nog meer knuffelbeest
Nou ja, die ene links heb ik gekregen, en die rechts heb ik zelf gemaaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe jij nog aan knuffelbeesten ja?
Ik slaap nog met een teddybeerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe jij nog aan knuffelbeesten ja?
Klopt, eind vorig jaar was dat! Ik had geen zin meer in lakken enzo blegh, nu doe ik meerdere dingetjes en vind ik het veel leukerquote:
Is toch ook een manier van liefde geven?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik slaap nog met een teddybeer. Misschien dat ik daar eens over ga bloggen
.
Ik heb dat ding al sinds m'n geboorte, en ik kan nog steeds niet zo lekker slapen zonder als metquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Is ook een manier van liefde geven? Aan je teddybeer dan maar toch:P Ik knuffel mn kussen maar zou zo een teddybeer in mn bed kunnen leggen
ik had een klein beertje van diddl,pimboli heet ie,en die had ik altijd in mn linkerhand als ik ging pitten. rond mn 24e ging ik toch maar afkicken. vooral omdat manlief klaagde dat ie ''s nachts geregeld,naar eigen zeggen,anaal werd genomen door beertjequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik slaap nog met een teddybeer. Misschien dat ik daar eens over ga bloggen
.
ja maar dat zijn angry birds, dat zijn geen knuffelbeesters!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef Loqi het volgende:
deze staan nu rechts van mij
dus "knuffelbeest" is een beetje tussen " "
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, mijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef expiratorial het volgende:
[..]
ik had een klein beertje van diddl,pimboli heet ie,en die had ik altijd in mn linkerhand als ik ging pitten. rond mn 24e ging ik toch maar afkicken. vooral omdat manlief klaagde dat ie ''s nachts geregeld,naar eigen zeggen,anaal werd genomen door beertje![]()
niet door mij hoor haha,maar ik liet de beer los in mn slaap en dan ging ie door het gewoel zelf aan de wandel
Liefquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:37 schreef Loqi het volgende:
ik krijg geregeld knuffelbeesten van![]()
Altijd leeuwtjes of iets wat er op lijkt, is een grapje/leukigheidje tussen ons
ze zijn zacht en gevuld, dus 'knuffelbeesters'quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat zijn angry birds, dat zijn geen knuffelbeesters!
Och dat mag je best vindenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nu vast een vals loeder maar ik vind volwassenen met knuffelbeesten echt![]()
ik was er op mijn elfde al klaar mee. Achterlijke stofbalen.
Gij vals loederquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nu vast een vals loeder maar ik vind volwassenen met knuffelbeesten echt![]()
Angry birds.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef Loqi het volgende:
deze staan nu rechts van mij
dus "knuffelbeest" is een beetje tussen " "
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Heel tof Loqi!
Ben alleen dat angry birds gedoe overal zat
oooh das prima hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een grote domo kun in de kast staan!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
probably ...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
ben ik de enige vrouw die kotst op knuffels?
Je bent een icecold bitch jijquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
ben ik de enige vrouw die kotst op knuffels?
Als JIJ het leuk vind om te bloggen.. is het toch goed?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef expiratorial het volgende:
toch,als je vergelijkt met andere blogs dan zal mijn blogje in het niet vallen. zoals amy grace haar blog,dat is gewoon genieten!
als dan iemand op mijn blog komt dan tja...weet nie...het lijkt me moeilijk om iemand er dan nog een plezier mee te doen
dat is waar,cant argue about thatquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als JIJ het leuk vind om te bloggen.. is het toch goed?
En ik me maar afvragen waarom ik niks verkoopquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef expiratorial het volgende:
ooooooooooohhhhh maar dat is nog niet zo lang gelee toch?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef buzzwheedle het volgende:
Ben ook niet zo'n liefhebber van knuffelbeesten. Weet nooit zo goed wat ik ermee moet. Bij mij moeten dingen functioneel zijn.
Heb swatches gevonden van de duochrome van essence en catrice, maar denk dat ik ze aan mij voorbij laat gaan
http://www.magi-mania.de/(...)rice-iron-mermaiden/
HEBBE HEBBEquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef buzzwheedle het volgende:
Ben ook niet zo'n liefhebber van knuffelbeesten. Weet nooit zo goed wat ik ermee moet. Bij mij moeten dingen functioneel zijn.
Heb swatches gevonden van de duochrome van essence en catrice, maar denk dat ik ze aan mij voorbij laat gaan
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef buzzwheedle het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben wel klaar met deze lakjes ... en met crackles!
quote:
Dan geef ze maar aan mij, ik vind het niet ergquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
ik ben het ook zat dat elke keer als ik een lakje moet bestellen ik eerst naar google docs moet om te kijken of ik em al heb
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
ik ben het ook zat dat elke keer als ik een lakje moet bestellen ik eerst naar google docs moet om te kijken of ik em al heb
Wheheh!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
NEHEEEUJJ!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan geef ze maar aan mij, ik vind het niet erg.
nouja ... ik heb niets voor niets lakjes dubbelquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wheheh!Weet je dat echt niet?
Mn beste vriendinnetje vandaag ook in de KV, stonden voor het schap van NYC dus toen zei zij heel slim; oh een nieuw merk, dan weet je zeker dat je het lakje nog niet hebt! Ik zo nee..
maar dat zegt natuurlijk niet dat ik de kleur nog niet heb
ik ben tv aan het kijken, van help mijn man is klussert. Kan ik jou straks beter ondersteunenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:01 schreef Debsterr het volgende:
SQ, je bent toch niet in een hoekje aan het huilen he? Anders mag je Corsy wel lenen.
Heerlijk kindquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nouja ... ik heb niets voor niets lakjes dubbel
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben tv aan het kijken, van help mijn man is klussert. Kan ik jou straks beter ondersteunen
Ik durf daarom sommige lakjes die ik heb niet meer te gebruikenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heerlijk kindHier ook lakjes dubbel maar das uit angst dat ze ooit op zouden gaan! As if
Dan geef ze maar aan mij, ik vind het niet ergquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik durf daarom sommige lakjes die ik heb niet te gebruiken![]()
Let's do it in 3D bijvoorbeeld
nooooes, mijn holo liefdequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan geef ze maar aan mij, ik vind het niet erg.
Ik zou zo graag nog wat van die Kaleidoscopes willenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die heb ik ook idd sufOcta gone wild bijvoorbeeld
![]()
Heb dalijk ook 2 dubbele Katy Perry's de kleintjes verpats ik wel
die kaleidoscopes zijn idd echt dikke liefde, draag die veel in de zomerrrr!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou zo graag nog wat van die Kaleidoscopes willenmaar ja, 15 euro vinnik teveel!
de polen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
De Polen hebben weer Kaleidoscoopjes onder andere Octa!! Voor de liefhebber!
WAT WAAR!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
De Polen hebben weer Kaleidoscoopjes onder andere Octa!! Voor de liefhebber!
oeh die zijn wel echt heel lelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef buzzwheedle het volgende:
waaar, die vind ik veel interessanter dan essence
swatch nieuwe magnetics essence
http://mrsdalda.blogspot.(...)l-art-magnetics.html
ow jamaar die heb k allemaal alquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://shop.ebay.com/idea(...).c0.m14.l1513&_pgn=1
en de magneten zijn nog steeds ruk, niet verbeterd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
oeh die zijn wel echt heel lelijk
brushstrokes
Ik moet ineens weer denken aan die Pocket Rocket.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef princess-a het volgende:
Één van die magnetics heet Magic Wand, ben ik heel erg als ik dan aan iets anders denk?
Sollyquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ow jamaar die heb k allemaal al
Hehehehehehe zoals dezequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef princess-a het volgende:
Één van die magnetics heet Magic Wand, ben ik heel erg als ik dan aan iets anders denk?
ik vind qua paars ds original toffer dan octa, het paars viel me beetje tegenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Debsterr het volgende:
1. Kakkie, ik wil Octa zo graaaaaaaag.
Voor Octa wel daar heb pas geleden een hoop meer voor betaald voor iemand.quote:
k wil rated!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Voor Octa wel daar heb pas geleden een hoop meer voor betaald voor iemand.
Ik wil Don't Be a Square & Rated Holograpic nog
Ze liggen aardig dicht bij elkaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind qua paars ds original toffer dan octa, het paars viel me beetje tegenook al is octa meer glitter en original meer holo, maar toch ..
Dat doen ze eerste artikel is $ 5 elk volgend $ 3quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
ze hebben ook gr8.
Iemand die weet of die lui ook gecombineerde verzendkosten doen?
Ik begrijp alleen nog steeds niet hoe dat werkt op ebay..
wat voor webshop heb je dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen waarom ik niks verkoop![]()
Ok, da's niet waar, het heeft nooit storm gelopen, doe er te weinig voor. Maar heb een jaar of 2 geleden nog wat verkocht terwijl toen ook al duidelijk was dat er al 2 jaar niks mee gedaan was.
How tempting...but no thanksquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kom je ook? Bier voor weinig!
ohnee, je bent ginne drinkert
ik zoek nog wel iemand om nagels te lakken... 2,50 voor een lakbeurt, 4 euro voor een konadje
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik verkoop tekeningen en schilderijen van dieren in opdracht. Maar ik kom er net achter dat het emailadres van mijn contactformulier niet meer klopt, geen wonder dat er niks meer binnenkomt.
ik kliktequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://shop.ebay.com/idea(...).c0.m14.l1513&_pgn=1
Nu weer wel. Even de hele boel geupdate, alles werkt weer. Nu zou ik eigenlijk moeten promoten, maar ik moet eerst mijn atelier opruimen, het is nu zo'n puinhoop dat er niet te werken valt.quote:
Hoest nou met je wijffie? De rust alweer wat terug gevonden?quote:
Ja, gaat wel hier! Lekker rustig weekje gehad, behalve terror Bas dan inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoest nou met je wijffie? De rust alweer wat terug gevonden?
Besides Terror Bas
Mja mijn hevig gepasionneerde aard resulteerde gisteravond in dit:quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, gaat wel hier! Lekker rustig weekje gehad, behalve terror Bas dan inderdaad
Mood is weer wat omhoog aan het gaan, gaat altijd in golfbewegingen hier, dus dat is wel even fijn
En hoe is het daar? En met de pols van Mr. Puckz? En met het aanstaande kleinkind?
Autsjie...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja mijn hevig gepasionneerde aard resulteerde gisteravond in dit:
[ afbeelding ]
waarna ik ook nog eens op lief zijn pols ging liggen![]()
Maar de sex was errrrrrg lekker![]()
En mijn nagels hebben inmiddels ook al een fakie...
Uhuh!! It was worth itquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Autsjie...
Hahahaha, goede seks is altijd goed!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja mijn hevig gepasionneerde aard resulteerde gisteravond in dit:
[ afbeelding ]
waarna ik ook nog eens op lief zijn pols ging liggen![]()
Maar de sex was errrrrrg lekker![]()
En mijn nagels hebben inmiddels ook al een fakie...
quote:
details pleasequote:
Jawel, maar ik was te ongeduldigquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Methode werkt dus niet echt?
Ik heb niks gehoord, ik heb niks gehoord, ik heb niks gehoord,quote:
DAT!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord, ik heb niks gehoord, ik heb niks gehoord,
lalalalalalalalalalalalalala
yup, je kan hem de schuld gevenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:37 schreef buzzwheedle het volgende:
heb net mn nagels kort gevijld dusvroeg of ik aan het bezuinigen was, omdat ik dan minder nagellak gebruik
ik heb daar wijs op gereageerd en het te besparen geld meteen maar uitgegeven
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:37 schreef buzzwheedle het volgende:
heb net mn nagels kort gevijld dusvroeg of ik aan het bezuinigen was, omdat ik dan minder nagellak gebruik
ik heb daar wijs op gereageerd en het te besparen geld meteen maar uitgegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |