Dan geef ze maar aan mij, ik vind het niet ergquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik durf daarom sommige lakjes die ik heb niet te gebruiken![]()
Let's do it in 3D bijvoorbeeld
nooooes, mijn holo liefdequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan geef ze maar aan mij, ik vind het niet erg.
Ik zou zo graag nog wat van die Kaleidoscopes willenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die heb ik ook idd sufOcta gone wild bijvoorbeeld
![]()
Heb dalijk ook 2 dubbele Katy Perry's de kleintjes verpats ik wel
die kaleidoscopes zijn idd echt dikke liefde, draag die veel in de zomerrrr!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou zo graag nog wat van die Kaleidoscopes willenmaar ja, 15 euro vinnik teveel!
de polen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
De Polen hebben weer Kaleidoscoopjes onder andere Octa!! Voor de liefhebber!
WAT WAAR!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
De Polen hebben weer Kaleidoscoopjes onder andere Octa!! Voor de liefhebber!
oeh die zijn wel echt heel lelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef buzzwheedle het volgende:
waaar, die vind ik veel interessanter dan essence
swatch nieuwe magnetics essence
http://mrsdalda.blogspot.(...)l-art-magnetics.html
ow jamaar die heb k allemaal alquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://shop.ebay.com/idea(...).c0.m14.l1513&_pgn=1
en de magneten zijn nog steeds ruk, niet verbeterd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
oeh die zijn wel echt heel lelijk
brushstrokes
Ik moet ineens weer denken aan die Pocket Rocket.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef princess-a het volgende:
Één van die magnetics heet Magic Wand, ben ik heel erg als ik dan aan iets anders denk?
Sollyquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ow jamaar die heb k allemaal al
Hehehehehehe zoals dezequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef princess-a het volgende:
Één van die magnetics heet Magic Wand, ben ik heel erg als ik dan aan iets anders denk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |