dat is waar,cant argue about thatquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als JIJ het leuk vind om te bloggen.. is het toch goed?
En ik me maar afvragen waarom ik niks verkoopquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef expiratorial het volgende:
ooooooooooohhhhh maar dat is nog niet zo lang gelee toch?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef buzzwheedle het volgende:
Ben ook niet zo'n liefhebber van knuffelbeesten. Weet nooit zo goed wat ik ermee moet. Bij mij moeten dingen functioneel zijn.
Heb swatches gevonden van de duochrome van essence en catrice, maar denk dat ik ze aan mij voorbij laat gaan
http://www.magi-mania.de/(...)rice-iron-mermaiden/
HEBBE HEBBEquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef buzzwheedle het volgende:
Ben ook niet zo'n liefhebber van knuffelbeesten. Weet nooit zo goed wat ik ermee moet. Bij mij moeten dingen functioneel zijn.
Heb swatches gevonden van de duochrome van essence en catrice, maar denk dat ik ze aan mij voorbij laat gaan
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef buzzwheedle het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben wel klaar met deze lakjes ... en met crackles!
quote:
Dan geef ze maar aan mij, ik vind het niet ergquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
ik ben het ook zat dat elke keer als ik een lakje moet bestellen ik eerst naar google docs moet om te kijken of ik em al heb
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
ik ben het ook zat dat elke keer als ik een lakje moet bestellen ik eerst naar google docs moet om te kijken of ik em al heb
Wheheh!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
NEHEEEUJJ!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan geef ze maar aan mij, ik vind het niet erg.
nouja ... ik heb niets voor niets lakjes dubbelquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wheheh!Weet je dat echt niet?
Mn beste vriendinnetje vandaag ook in de KV, stonden voor het schap van NYC dus toen zei zij heel slim; oh een nieuw merk, dan weet je zeker dat je het lakje nog niet hebt! Ik zo nee..
maar dat zegt natuurlijk niet dat ik de kleur nog niet heb
ik ben tv aan het kijken, van help mijn man is klussert. Kan ik jou straks beter ondersteunenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:01 schreef Debsterr het volgende:
SQ, je bent toch niet in een hoekje aan het huilen he? Anders mag je Corsy wel lenen.
Heerlijk kindquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nouja ... ik heb niets voor niets lakjes dubbel
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben tv aan het kijken, van help mijn man is klussert. Kan ik jou straks beter ondersteunen
Ik durf daarom sommige lakjes die ik heb niet meer te gebruikenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heerlijk kindHier ook lakjes dubbel maar das uit angst dat ze ooit op zouden gaan! As if
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |