Klopt, eind vorig jaar was dat! Ik had geen zin meer in lakken enzo blegh, nu doe ik meerdere dingetjes en vind ik het veel leukerquote:
Is toch ook een manier van liefde geven?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik slaap nog met een teddybeer. Misschien dat ik daar eens over ga bloggen
.
Ik heb dat ding al sinds m'n geboorte, en ik kan nog steeds niet zo lekker slapen zonder als metquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Is ook een manier van liefde geven? Aan je teddybeer dan maar toch:P Ik knuffel mn kussen maar zou zo een teddybeer in mn bed kunnen leggen
ik had een klein beertje van diddl,pimboli heet ie,en die had ik altijd in mn linkerhand als ik ging pitten. rond mn 24e ging ik toch maar afkicken. vooral omdat manlief klaagde dat ie ''s nachts geregeld,naar eigen zeggen,anaal werd genomen door beertjequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik slaap nog met een teddybeer. Misschien dat ik daar eens over ga bloggen
.
ja maar dat zijn angry birds, dat zijn geen knuffelbeesters!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef Loqi het volgende:
deze staan nu rechts van mij
dus "knuffelbeest" is een beetje tussen " "
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, mijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef expiratorial het volgende:
[..]
ik had een klein beertje van diddl,pimboli heet ie,en die had ik altijd in mn linkerhand als ik ging pitten. rond mn 24e ging ik toch maar afkicken. vooral omdat manlief klaagde dat ie ''s nachts geregeld,naar eigen zeggen,anaal werd genomen door beertje![]()
niet door mij hoor haha,maar ik liet de beer los in mn slaap en dan ging ie door het gewoel zelf aan de wandel
Liefquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:37 schreef Loqi het volgende:
ik krijg geregeld knuffelbeesten van![]()
Altijd leeuwtjes of iets wat er op lijkt, is een grapje/leukigheidje tussen ons
ze zijn zacht en gevuld, dus 'knuffelbeesters'quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat zijn angry birds, dat zijn geen knuffelbeesters!
Och dat mag je best vindenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nu vast een vals loeder maar ik vind volwassenen met knuffelbeesten echt![]()
ik was er op mijn elfde al klaar mee. Achterlijke stofbalen.
Gij vals loederquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nu vast een vals loeder maar ik vind volwassenen met knuffelbeesten echt![]()
Angry birds.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef Loqi het volgende:
deze staan nu rechts van mij
dus "knuffelbeest" is een beetje tussen " "
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Heel tof Loqi!
Ben alleen dat angry birds gedoe overal zat
oooh das prima hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een grote domo kun in de kast staan!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
probably ...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
ben ik de enige vrouw die kotst op knuffels?
Je bent een icecold bitch jijquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
ben ik de enige vrouw die kotst op knuffels?
Als JIJ het leuk vind om te bloggen.. is het toch goed?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef expiratorial het volgende:
toch,als je vergelijkt met andere blogs dan zal mijn blogje in het niet vallen. zoals amy grace haar blog,dat is gewoon genieten!
als dan iemand op mijn blog komt dan tja...weet nie...het lijkt me moeilijk om iemand er dan nog een plezier mee te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |