ach joh ik ben ook ooit begonnen en gestopt ivm ziekenhuisgedoe, wel heel leuk want ik krijg af en toe nog mails wanneer ik weer ga posten enzoquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef expiratorial het volgende:
ik zit er ook aan te denken om een nagelblogje te beginnen,maar ben zo snel op iets uitgekeken dat ik na 8 artikeltjes 8 jaar niet meer post![]()
en als er nooit iemand op kijkt..tja
Ik ga dit weekend weer eens goed swatchen en plannen want heb niet elke avond zin om te bloggen maar wil wel graag elke dag postenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mwehehehe ik heb zojuist posts ingepland tot en met 23 maart
Omg ik krijg er kippenvel vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef princess-a het volgende:
Zo, ik heb een nagelrampdag
Vanochtend gebeurde dit, beetje auw
[ afbeelding ]
en toen legde ik net mn schoenendoos met nieuwe schoenen op tafelen toen AUWW!!!! (leuke vloekwoorden mogen jullie er zelf bij bedenken)
[ afbeelding ]
Zie vooral ook de nagel ernaast voor de 'before'
Ik doe niet alleen meer nagellak, dat scheelt heel erg! Vind het veel leuker zo. Werd echt moe van het elke dag verplicht nagels lakkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend weer eens goed swatchen en plannen want heb niet elke avond zin om te bloggen maar wil wel graag elke dag posten.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
ds signature lakken want zonnetje op vakantie
je hebt maanden niet gepostquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik doe niet alleen meer nagellak, dat scheelt heel erg! Vind het veel leuker zo. Werd echt moe van het elke dag verplicht nagels lakken
maar je bent toch niet net als ''the one who's name i will never mention on fok again''?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik acht mezelf echt te amateuristisch (op nagelgebied) om een blog te starten. Dan wordt ik straks afgezeken op fora
Lees je mijn blogquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik doe niet alleen meer nagellak, dat scheelt heel erg! Vind het veel leuker zo. Werd echt moe van het elke dag verplicht nagels lakken
Ik kreeg kippenvel!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef princess-a het volgende:
Zo, ik heb een nagelrampdag
Vanochtend gebeurde dit, beetje auw
[ afbeelding ]
en toen legde ik net mn schoenendoos met nieuwe schoenen op tafelen toen AUWW!!!! (leuke vloekwoorden mogen jullie er zelf bij bedenken)
[ afbeelding ]
Zie vooral ook de nagel ernaast voor de 'before'
Doosquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef expiratorial het volgende:
zag een foutje in mn text en wou m aanpassen,quote ik mezelf
quote:
doe jij nog aan knuffelbeesten ja?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:27 schreef Loqi het volgende:
Ik zit lekker te fröbelen![]()
Ik heb echt zo'n wijvenbureau atmlinks een knuffelbeest, bulten nagelwielen en lakjes, in t midden freubelzooi, en rechts fototjes, cremepjes en nog meer knuffelbeest
Nou ja, die ene links heb ik gekregen, en die rechts heb ik zelf gemaaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe jij nog aan knuffelbeesten ja?
Ik slaap nog met een teddybeerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe jij nog aan knuffelbeesten ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |