Heuj ik heb je heul niet gemailtquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef expiratorial het volgende:
ik krijg ook vaak mails van meidjes van 14 met een of ander flut blogje dat ze gratis sieraden willen om te ''reviewen'' oftewel crapfoto's ervan maken en vertellen dat hun het schattige sieraden vinden
QFT = Quoted For Truthquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:03 schreef expiratorial het volgende:
[..]
mmmmm ja wie dan?
en wat betekend qtf?
maar jij bent toch geen 14 en je hebt zeker geen crap blogjequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heuj ik heb je heul niet gemailt![]()
Ik ben 12quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:04 schreef expiratorial het volgende:
[..]
maar jij bent toch geen 14 en je hebt zeker geen crap blogje
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
of een winactie voor hun 3 volgers?
Ik ken 1 zo'n blog dat zulke prutreviews maakt en vooral de schrijfstijl daar is zo abnormaal slecht. En toch gaat vrijwel elk artikel over gratis troep die ze gekregen heeft.
En dan op dat niveau. "dit heb ik gekregen van www.webwinkel.nl." "dit is een foto van het product" "dit is blauw"..
Neeee LOLquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef expiratorial het volgende:
doe wel aan winacties maar alleen ism bekende websites.
en lieve spaceinvaders,jij bent toch geen 12???!!!!!
Wat heb jij dan? bedrijf/blog/of?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef expiratorial het volgende:
Haar profiel zegt 111quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef expiratorial het volgende:
ik zat echt al heeeeeel achterlijk op je blog te loeren haha.quote:
Jij welquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEUJ BUBS MAG IK DE HELE CRACKLE COLLECTIE DAN KAN IK DIE VOOR JE REVIEWEN![]()
We hebben geen namen genoemd toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef milka82 het volgende:
Hee dames,effe koest he,voor je het weet maken we weer wereldfaam op de beautyblogs,haha!
Wij kijken er sowieso allemaal opquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef expiratorial het volgende:
ik zit er ook aan te denken om een nagelblogje te beginnen,maar ben zo snel op iets uitgekeken dat ik na 8 artikeltjes 8 jaar niet meer post![]()
en als er nooit iemand op kijkt..tja
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij kijken er sowieso allemaal op.
Je kunt toch gewoon beginnen, vind je het niks verwijder je t toch weerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef expiratorial het volgende:
ik zit er ook aan te denken om een nagelblogje te beginnen,maar ben zo snel op iets uitgekeken dat ik na 8 artikeltjes 8 jaar niet meer post![]()
en als er nooit iemand op kijkt..tja
Inderdaad, ik ben ook zo begonnen en heb nu toch al 85 volgersquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon beginnen, vind je het niks verwijder je t toch weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |