quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan zeg je "voor 50 euro spring ik, voor 100 euro spring ik niet" (of andersom, even kijken wat financieel gezien het voordeligst is )
Ik zie zoveel mogelijkheden
omfg ... ik zou daar noooooit tussen staan!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef tliciouz het volgende:
Dames!![]()
Kijk nou toch.
http://www.telegraaf.nl/b(...)gverkoop_It_s__.html
Gekocht?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
waar gaat dat over stormqueen?
Oeh ik heb vandaag Just Dance voor de Wii gekocht, straks uitproberen
idemquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan hard springen maar dan wiebelt er nog niks
Ja ik koop m'n wii-spellen. Vertrouw dat ombouwen niet en toen ik hem kocht zaten er al spellen bij (2dehands)quote:
Lawl jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
idem
Mag ik nog even zeiken?
Weet je waar ik leip van wordt? Dat beautybloggers altijd hun stash of hun zooi willen verantwoorden
"ik laat dit niet zien om stoer te doen hoor, maar omdat mensen er om vragen"
"ik wil jullie niet jaloers maken hoor, maar het is wel leuk om te laten zien"
"ik ben al jaren bezig met verzamelen, dus het is helemaal niet gek als je zelf een kleinere stash hebt"
"Dit blog is mijn bedrijf en daarom krijg ik zoveel gratis rommel, ik werk er keihard voor hoorrrr"
"ja ik mag naar een pers-event met nog meer gratis rommel, maar weet je hoeveel uur ik in mijn blog gooi? Ik werk harder dan jullie!"
Godsamme. Is er nooit eens eentje die zegt
"kijk eens hoeveel gratis zooi ik heb gekregen, hoi hoi hoi"
"Ik heb me helemaal scheel betaald voor deze stash, dus kijk, geniet en bewonder"
"Ik verdien me de pleuris met een beetje babbelen over welke kleur lippenstift er het beste bij welke kleur tanden past, wat een leven"
Waarom neemt iedereen zichzelf zo fucking serieus?
Zo dat lucht op
Reden hiervan was trouwens filmpje dat weer begon met zo'n boodschap, maar waar wel wat nieuwe kleuren van essence en catrice te zien zijn.
http://www.beautylab.nl/2(...)inhoud-kruidvat.html
Vanaf 10.40 voor essence en daarna 13:30 voor een kleur van catrice.
Evenals het eeuwige SORRY VOOR MIJN LAK TOT AAN MIJN ELLEBOGEN EN DROGE HANDEN OMDAT IK ZE NOOIT INSMEERquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
idem
Mag ik nog even zeiken?
Weet je waar ik leip van wordt? Dat beautybloggers altijd hun stash of hun zooi willen verantwoorden
"ik ben al jaren bezig met verzamelen, dus het is helemaal niet gek als je zelf een kleinere stash hebt"
"Dit blog is mijn bedrijf en daarom krijg ik zoveel gratis rommel, ik werk er keihard voor hoorrrr"
"ja ik mag naar een pers-event met nog meer gratis rommel, maar weet je hoeveel uur ik in mijn blog gooi? Ik werk harder dan jullie!"
"Ik heb me helemaal scheel betaald voor deze stash, dus kijk, geniet en bewonder"
"Ik verdien me de pleuris met een beetje babbelen over welke kleur lippenstift er het beste bij welke kleur tanden past, wat een leven"
Zo dat lucht op
Reden hiervan was trouwens filmpje dat weer begon met zo'n boodschap, maar waar wel wat nieuwe kleuren van essence en catrice te zien zijn.
Ik heb laatst voor het eerst om samples gevraagd, bij de H&M, maar die doen er helaas niet aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Of mensen die om een hele collectie vragen, want dan kan ik een goede review geven
Dat is een bedrijf zelf, ik ben maar een klein shopje, en ze wilde de hele Intimate collectie hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb laatst voor het eerst om samples gevraagd, bij de H&M, maar die doen er helaas niet aan. Wel jammer, want die blogposts doen het het best!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is een bedrijf zelf, ik ben maar een klein shopje, en ze wilde de hele Intimate collectie hebben
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is een bedrijf zelf, ik ben maar een klein shopje, en ze wilde de hele Intimate collectie hebben
ja sorry, dit is pre-cleanup!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Evenals het eeuwige SORRY VOOR MIJN LAK TOT AAN MIJN ELLEBOGEN EN DROGE HANDEN OMDAT IK ZE NOOIT INSMEER.
QFT!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:54 schreef Loqi het volgende:
ben ik trouwens de enige die zich een beetje ergert aan pre-cleanup fotos?je gaat toch cleanuppen en toch een foto maken.. waarom dan niet in de goede volgorde?
HEUJ BUBS MAG IK DE HELE CRACKLE COLLECTIE DAN KAN IK DIE VOOR JE REVIEWENquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Af en toe heb ik het idee dat ze denken dat ik uit Spanje kom en een lange baard heb.
De interesse is leuk echt wel, maar zo groot ben ik (nog) niet.
Kansloosquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Af en toe heb ik het idee dat ze denken dat ik uit Spanje kom en een lange baard heb.
De interesse is leuk echt wel, maar zo groot ben ik (nog) niet.
JUIST! Damnit, met je vieze handen. Bah. Niet jij, maar die mensen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:54 schreef Loqi het volgende:
ben ik trouwens de enige die zich een beetje ergert aan pre-cleanup fotos?je gaat toch cleanuppen en toch een foto maken.. waarom dan niet in de goede volgorde?
t kwam me al zo bekend voorquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
idem
Mag ik nog even zeiken?
Zo dat lucht op
Heuj ik heb je heul niet gemailtquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef expiratorial het volgende:
ik krijg ook vaak mails van meidjes van 14 met een of ander flut blogje dat ze gratis sieraden willen om te ''reviewen'' oftewel crapfoto's ervan maken en vertellen dat hun het schattige sieraden vinden
QFT = Quoted For Truthquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:03 schreef expiratorial het volgende:
[..]
mmmmm ja wie dan?
en wat betekend qtf?
maar jij bent toch geen 14 en je hebt zeker geen crap blogjequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heuj ik heb je heul niet gemailt![]()
Ik ben 12quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:04 schreef expiratorial het volgende:
[..]
maar jij bent toch geen 14 en je hebt zeker geen crap blogje
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
of een winactie voor hun 3 volgers?
Ik ken 1 zo'n blog dat zulke prutreviews maakt en vooral de schrijfstijl daar is zo abnormaal slecht. En toch gaat vrijwel elk artikel over gratis troep die ze gekregen heeft.
En dan op dat niveau. "dit heb ik gekregen van www.webwinkel.nl." "dit is een foto van het product" "dit is blauw"..
Neeee LOLquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef expiratorial het volgende:
doe wel aan winacties maar alleen ism bekende websites.
en lieve spaceinvaders,jij bent toch geen 12???!!!!!
Wat heb jij dan? bedrijf/blog/of?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef expiratorial het volgende:
Haar profiel zegt 111quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef expiratorial het volgende:
ik zat echt al heeeeeel achterlijk op je blog te loeren haha.quote:
Jij welquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEUJ BUBS MAG IK DE HELE CRACKLE COLLECTIE DAN KAN IK DIE VOOR JE REVIEWEN![]()
We hebben geen namen genoemd toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef milka82 het volgende:
Hee dames,effe koest he,voor je het weet maken we weer wereldfaam op de beautyblogs,haha!
Wij kijken er sowieso allemaal opquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef expiratorial het volgende:
ik zit er ook aan te denken om een nagelblogje te beginnen,maar ben zo snel op iets uitgekeken dat ik na 8 artikeltjes 8 jaar niet meer post![]()
en als er nooit iemand op kijkt..tja
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij kijken er sowieso allemaal op.
Je kunt toch gewoon beginnen, vind je het niks verwijder je t toch weerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef expiratorial het volgende:
ik zit er ook aan te denken om een nagelblogje te beginnen,maar ben zo snel op iets uitgekeken dat ik na 8 artikeltjes 8 jaar niet meer post![]()
Inderdaad, ik ben ook zo begonnen en heb nu toch al 85 volgersquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon beginnen, vind je het niks verwijder je t toch weer
ach joh ik ben ook ooit begonnen en gestopt ivm ziekenhuisgedoe, wel heel leuk want ik krijg af en toe nog mails wanneer ik weer ga posten enzoquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef expiratorial het volgende:
Ik ga dit weekend weer eens goed swatchen en plannen want heb niet elke avond zin om te bloggen maar wil wel graag elke dag postenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mwehehehe ik heb zojuist posts ingepland tot en met 23 maart
Omg ik krijg er kippenvel vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef princess-a het volgende:
Zo, ik heb een nagelrampdag
Vanochtend gebeurde dit, beetje auw
[ afbeelding ]
en toen legde ik net mn schoenendoos met nieuwe schoenen op tafelen toen AUWW!!!! (leuke vloekwoorden mogen jullie er zelf bij bedenken)
[ afbeelding ]
Zie vooral ook de nagel ernaast voor de 'before'
Ik doe niet alleen meer nagellak, dat scheelt heel erg! Vind het veel leuker zo. Werd echt moe van het elke dag verplicht nagels lakkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend weer eens goed swatchen en plannen want heb niet elke avond zin om te bloggen maar wil wel graag elke dag posten.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef Sharana_LV het volgende:
ds signature lakken want zonnetje op vakantie
je hebt maanden niet gepostquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik doe niet alleen meer nagellak, dat scheelt heel erg! Vind het veel leuker zo. Werd echt moe van het elke dag verplicht nagels lakken
maar je bent toch niet net als ''the one who's name i will never mention on fok again''?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik acht mezelf echt te amateuristisch (op nagelgebied) om een blog te starten. Dan wordt ik straks afgezeken op fora
Lees je mijn blogquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik doe niet alleen meer nagellak, dat scheelt heel erg! Vind het veel leuker zo. Werd echt moe van het elke dag verplicht nagels lakken
Ik kreeg kippenvel!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef princess-a het volgende:
Zo, ik heb een nagelrampdag
Vanochtend gebeurde dit, beetje auw
[ afbeelding ]
en toen legde ik net mn schoenendoos met nieuwe schoenen op tafelen toen AUWW!!!! (leuke vloekwoorden mogen jullie er zelf bij bedenken)
[ afbeelding ]
Zie vooral ook de nagel ernaast voor de 'before'
Doosquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef expiratorial het volgende:
zag een foutje in mn text en wou m aanpassen,quote ik mezelf
quote:
doe jij nog aan knuffelbeesten ja?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:27 schreef Loqi het volgende:
Ik zit lekker te fröbelen![]()
Ik heb echt zo'n wijvenbureau atmlinks een knuffelbeest, bulten nagelwielen en lakjes, in t midden freubelzooi, en rechts fototjes, cremepjes en nog meer knuffelbeest
Nou ja, die ene links heb ik gekregen, en die rechts heb ik zelf gemaaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe jij nog aan knuffelbeesten ja?
Ik slaap nog met een teddybeerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe jij nog aan knuffelbeesten ja?
Klopt, eind vorig jaar was dat! Ik had geen zin meer in lakken enzo blegh, nu doe ik meerdere dingetjes en vind ik het veel leukerquote:
Is toch ook een manier van liefde geven?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik slaap nog met een teddybeer. Misschien dat ik daar eens over ga bloggen
.
Ik heb dat ding al sinds m'n geboorte, en ik kan nog steeds niet zo lekker slapen zonder als metquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Is ook een manier van liefde geven? Aan je teddybeer dan maar toch:P Ik knuffel mn kussen maar zou zo een teddybeer in mn bed kunnen leggen
ik had een klein beertje van diddl,pimboli heet ie,en die had ik altijd in mn linkerhand als ik ging pitten. rond mn 24e ging ik toch maar afkicken. vooral omdat manlief klaagde dat ie ''s nachts geregeld,naar eigen zeggen,anaal werd genomen door beertjequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik slaap nog met een teddybeer. Misschien dat ik daar eens over ga bloggen
.
ja maar dat zijn angry birds, dat zijn geen knuffelbeesters!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef Loqi het volgende:
deze staan nu rechts van mij
dus "knuffelbeest" is een beetje tussen " "
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, mijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef expiratorial het volgende:
[..]
ik had een klein beertje van diddl,pimboli heet ie,en die had ik altijd in mn linkerhand als ik ging pitten. rond mn 24e ging ik toch maar afkicken. vooral omdat manlief klaagde dat ie ''s nachts geregeld,naar eigen zeggen,anaal werd genomen door beertje![]()
niet door mij hoor haha,maar ik liet de beer los in mn slaap en dan ging ie door het gewoel zelf aan de wandel
Liefquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:37 schreef Loqi het volgende:
ik krijg geregeld knuffelbeesten van![]()
Altijd leeuwtjes of iets wat er op lijkt, is een grapje/leukigheidje tussen ons
ze zijn zacht en gevuld, dus 'knuffelbeesters'quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat zijn angry birds, dat zijn geen knuffelbeesters!
Och dat mag je best vindenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nu vast een vals loeder maar ik vind volwassenen met knuffelbeesten echt![]()
ik was er op mijn elfde al klaar mee. Achterlijke stofbalen.
Gij vals loederquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nu vast een vals loeder maar ik vind volwassenen met knuffelbeesten echt![]()
Angry birds.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef Loqi het volgende:
deze staan nu rechts van mij
dus "knuffelbeest" is een beetje tussen " "
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Heel tof Loqi!
Ben alleen dat angry birds gedoe overal zat
oooh das prima hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een grote domo kun in de kast staan!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
probably ...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
ben ik de enige vrouw die kotst op knuffels?
Je bent een icecold bitch jijquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
ben ik de enige vrouw die kotst op knuffels?
Als JIJ het leuk vind om te bloggen.. is het toch goed?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef expiratorial het volgende:
toch,als je vergelijkt met andere blogs dan zal mijn blogje in het niet vallen. zoals amy grace haar blog,dat is gewoon genieten!
als dan iemand op mijn blog komt dan tja...weet nie...het lijkt me moeilijk om iemand er dan nog een plezier mee te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |