dat is waar,cant argue about thatquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als JIJ het leuk vind om te bloggen.. is het toch goed?
En ik me maar afvragen waarom ik niks verkoopquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:50 schreef expiratorial het volgende:
ooooooooooohhhhh maar dat is nog niet zo lang gelee toch?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef buzzwheedle het volgende:
Ben ook niet zo'n liefhebber van knuffelbeesten. Weet nooit zo goed wat ik ermee moet. Bij mij moeten dingen functioneel zijn.
Heb swatches gevonden van de duochrome van essence en catrice, maar denk dat ik ze aan mij voorbij laat gaan
http://www.magi-mania.de/(...)rice-iron-mermaiden/
HEBBE HEBBEquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef buzzwheedle het volgende:
Ben ook niet zo'n liefhebber van knuffelbeesten. Weet nooit zo goed wat ik ermee moet. Bij mij moeten dingen functioneel zijn.
Heb swatches gevonden van de duochrome van essence en catrice, maar denk dat ik ze aan mij voorbij laat gaan
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef buzzwheedle het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben wel klaar met deze lakjes ... en met crackles!
quote:
Dan geef ze maar aan mij, ik vind het niet ergquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
ik ben het ook zat dat elke keer als ik een lakje moet bestellen ik eerst naar google docs moet om te kijken of ik em al heb
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
ik ben het ook zat dat elke keer als ik een lakje moet bestellen ik eerst naar google docs moet om te kijken of ik em al heb
Wheheh!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
NEHEEEUJJ!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan geef ze maar aan mij, ik vind het niet erg.
nouja ... ik heb niets voor niets lakjes dubbelquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wheheh!Weet je dat echt niet?
Mn beste vriendinnetje vandaag ook in de KV, stonden voor het schap van NYC dus toen zei zij heel slim; oh een nieuw merk, dan weet je zeker dat je het lakje nog niet hebt! Ik zo nee..
maar dat zegt natuurlijk niet dat ik de kleur nog niet heb
ik ben tv aan het kijken, van help mijn man is klussert. Kan ik jou straks beter ondersteunenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:01 schreef Debsterr het volgende:
SQ, je bent toch niet in een hoekje aan het huilen he? Anders mag je Corsy wel lenen.
Heerlijk kindquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nouja ... ik heb niets voor niets lakjes dubbel
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben tv aan het kijken, van help mijn man is klussert. Kan ik jou straks beter ondersteunen
Ik durf daarom sommige lakjes die ik heb niet meer te gebruikenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heerlijk kindHier ook lakjes dubbel maar das uit angst dat ze ooit op zouden gaan! As if
Dan geef ze maar aan mij, ik vind het niet ergquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik durf daarom sommige lakjes die ik heb niet te gebruiken![]()
Let's do it in 3D bijvoorbeeld
nooooes, mijn holo liefdequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan geef ze maar aan mij, ik vind het niet erg.
Ik zou zo graag nog wat van die Kaleidoscopes willenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die heb ik ook idd sufOcta gone wild bijvoorbeeld
![]()
Heb dalijk ook 2 dubbele Katy Perry's de kleintjes verpats ik wel
die kaleidoscopes zijn idd echt dikke liefde, draag die veel in de zomerrrr!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou zo graag nog wat van die Kaleidoscopes willenmaar ja, 15 euro vinnik teveel!
de polen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
De Polen hebben weer Kaleidoscoopjes onder andere Octa!! Voor de liefhebber!
WAT WAAR!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
De Polen hebben weer Kaleidoscoopjes onder andere Octa!! Voor de liefhebber!
oeh die zijn wel echt heel lelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:10 schreef buzzwheedle het volgende:
waaar, die vind ik veel interessanter dan essence
swatch nieuwe magnetics essence
http://mrsdalda.blogspot.(...)l-art-magnetics.html
ow jamaar die heb k allemaal alquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://shop.ebay.com/idea(...).c0.m14.l1513&_pgn=1
en de magneten zijn nog steeds ruk, niet verbeterd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
oeh die zijn wel echt heel lelijk
brushstrokes
Ik moet ineens weer denken aan die Pocket Rocket.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef princess-a het volgende:
Één van die magnetics heet Magic Wand, ben ik heel erg als ik dan aan iets anders denk?
Sollyquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ow jamaar die heb k allemaal al
Hehehehehehe zoals dezequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef princess-a het volgende:
Één van die magnetics heet Magic Wand, ben ik heel erg als ik dan aan iets anders denk?
ik vind qua paars ds original toffer dan octa, het paars viel me beetje tegenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Debsterr het volgende:
1. Kakkie, ik wil Octa zo graaaaaaaag.
Voor Octa wel daar heb pas geleden een hoop meer voor betaald voor iemand.quote:
k wil rated!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Voor Octa wel daar heb pas geleden een hoop meer voor betaald voor iemand.
Ik wil Don't Be a Square & Rated Holograpic nog
Ze liggen aardig dicht bij elkaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind qua paars ds original toffer dan octa, het paars viel me beetje tegenook al is octa meer glitter en original meer holo, maar toch ..
Dat doen ze eerste artikel is $ 5 elk volgend $ 3quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
ze hebben ook gr8.
Iemand die weet of die lui ook gecombineerde verzendkosten doen?
Ik begrijp alleen nog steeds niet hoe dat werkt op ebay..
wat voor webshop heb je dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen waarom ik niks verkoop![]()
Ok, da's niet waar, het heeft nooit storm gelopen, doe er te weinig voor. Maar heb een jaar of 2 geleden nog wat verkocht terwijl toen ook al duidelijk was dat er al 2 jaar niks mee gedaan was.
How tempting...but no thanksquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kom je ook? Bier voor weinig!
ohnee, je bent ginne drinkert
ik zoek nog wel iemand om nagels te lakken... 2,50 voor een lakbeurt, 4 euro voor een konadje
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik verkoop tekeningen en schilderijen van dieren in opdracht. Maar ik kom er net achter dat het emailadres van mijn contactformulier niet meer klopt, geen wonder dat er niks meer binnenkomt.
ik kliktequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://shop.ebay.com/idea(...).c0.m14.l1513&_pgn=1
Nu weer wel. Even de hele boel geupdate, alles werkt weer. Nu zou ik eigenlijk moeten promoten, maar ik moet eerst mijn atelier opruimen, het is nu zo'n puinhoop dat er niet te werken valt.quote:
Hoest nou met je wijffie? De rust alweer wat terug gevonden?quote:
Ja, gaat wel hier! Lekker rustig weekje gehad, behalve terror Bas dan inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoest nou met je wijffie? De rust alweer wat terug gevonden?
Besides Terror Bas
Mja mijn hevig gepasionneerde aard resulteerde gisteravond in dit:quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, gaat wel hier! Lekker rustig weekje gehad, behalve terror Bas dan inderdaad
Mood is weer wat omhoog aan het gaan, gaat altijd in golfbewegingen hier, dus dat is wel even fijn
En hoe is het daar? En met de pols van Mr. Puckz? En met het aanstaande kleinkind?
Autsjie...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja mijn hevig gepasionneerde aard resulteerde gisteravond in dit:
[ afbeelding ]
waarna ik ook nog eens op lief zijn pols ging liggen![]()
Maar de sex was errrrrrg lekker![]()
En mijn nagels hebben inmiddels ook al een fakie...
Uhuh!! It was worth itquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Autsjie...
Hahahaha, goede seks is altijd goed!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja mijn hevig gepasionneerde aard resulteerde gisteravond in dit:
[ afbeelding ]
waarna ik ook nog eens op lief zijn pols ging liggen![]()
Maar de sex was errrrrrg lekker![]()
En mijn nagels hebben inmiddels ook al een fakie...
quote:
details pleasequote:
Jawel, maar ik was te ongeduldigquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Methode werkt dus niet echt?
Ik heb niks gehoord, ik heb niks gehoord, ik heb niks gehoord,quote:
DAT!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord, ik heb niks gehoord, ik heb niks gehoord,
lalalalalalalalalalalalalala
yup, je kan hem de schuld gevenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:37 schreef buzzwheedle het volgende:
heb net mn nagels kort gevijld dusvroeg of ik aan het bezuinigen was, omdat ik dan minder nagellak gebruik
ik heb daar wijs op gereageerd en het te besparen geld meteen maar uitgegeven
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:37 schreef buzzwheedle het volgende:
heb net mn nagels kort gevijld dusvroeg of ik aan het bezuinigen was, omdat ik dan minder nagellak gebruik
ik heb daar wijs op gereageerd en het te besparen geld meteen maar uitgegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |