en de magneten zijn nog steeds ruk, niet verbeterd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
oeh die zijn wel echt heel lelijk
brushstrokes
Ik moet ineens weer denken aan die Pocket Rocket.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef princess-a het volgende:
Één van die magnetics heet Magic Wand, ben ik heel erg als ik dan aan iets anders denk?
Sollyquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ow jamaar die heb k allemaal al
Hehehehehehe zoals dezequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:12 schreef princess-a het volgende:
Één van die magnetics heet Magic Wand, ben ik heel erg als ik dan aan iets anders denk?
ik vind qua paars ds original toffer dan octa, het paars viel me beetje tegenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Debsterr het volgende:
1. Kakkie, ik wil Octa zo graaaaaaaag.
Voor Octa wel daar heb pas geleden een hoop meer voor betaald voor iemand.quote:
k wil rated!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Voor Octa wel daar heb pas geleden een hoop meer voor betaald voor iemand.
Ik wil Don't Be a Square & Rated Holograpic nog
Ze liggen aardig dicht bij elkaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind qua paars ds original toffer dan octa, het paars viel me beetje tegenook al is octa meer glitter en original meer holo, maar toch ..
Dat doen ze eerste artikel is $ 5 elk volgend $ 3quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
ze hebben ook gr8.
Iemand die weet of die lui ook gecombineerde verzendkosten doen?
Ik begrijp alleen nog steeds niet hoe dat werkt op ebay..
wat voor webshop heb je dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen waarom ik niks verkoop![]()
Ok, da's niet waar, het heeft nooit storm gelopen, doe er te weinig voor. Maar heb een jaar of 2 geleden nog wat verkocht terwijl toen ook al duidelijk was dat er al 2 jaar niks mee gedaan was.
How tempting...but no thanksquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kom je ook? Bier voor weinig!
ohnee, je bent ginne drinkert
ik zoek nog wel iemand om nagels te lakken... 2,50 voor een lakbeurt, 4 euro voor een konadje
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik verkoop tekeningen en schilderijen van dieren in opdracht. Maar ik kom er net achter dat het emailadres van mijn contactformulier niet meer klopt, geen wonder dat er niks meer binnenkomt.
ik kliktequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://shop.ebay.com/idea(...).c0.m14.l1513&_pgn=1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |