ik vind qua paars ds original toffer dan octa, het paars viel me beetje tegenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef Debsterr het volgende:
1. Kakkie, ik wil Octa zo graaaaaaaag.
Voor Octa wel daar heb pas geleden een hoop meer voor betaald voor iemand.quote:
k wil rated!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Voor Octa wel daar heb pas geleden een hoop meer voor betaald voor iemand.
Ik wil Don't Be a Square & Rated Holograpic nog
Ze liggen aardig dicht bij elkaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind qua paars ds original toffer dan octa, het paars viel me beetje tegenook al is octa meer glitter en original meer holo, maar toch ..
Dat doen ze eerste artikel is $ 5 elk volgend $ 3quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
ze hebben ook gr8.
Iemand die weet of die lui ook gecombineerde verzendkosten doen?
Ik begrijp alleen nog steeds niet hoe dat werkt op ebay..
wat voor webshop heb je dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen waarom ik niks verkoop![]()
Ok, da's niet waar, het heeft nooit storm gelopen, doe er te weinig voor. Maar heb een jaar of 2 geleden nog wat verkocht terwijl toen ook al duidelijk was dat er al 2 jaar niks mee gedaan was.
How tempting...but no thanksquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kom je ook? Bier voor weinig!
ohnee, je bent ginne drinkert
ik zoek nog wel iemand om nagels te lakken... 2,50 voor een lakbeurt, 4 euro voor een konadje
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik verkoop tekeningen en schilderijen van dieren in opdracht. Maar ik kom er net achter dat het emailadres van mijn contactformulier niet meer klopt, geen wonder dat er niks meer binnenkomt.
ik kliktequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
http://shop.ebay.com/idea(...).c0.m14.l1513&_pgn=1
Nu weer wel. Even de hele boel geupdate, alles werkt weer. Nu zou ik eigenlijk moeten promoten, maar ik moet eerst mijn atelier opruimen, het is nu zo'n puinhoop dat er niet te werken valt.quote:
Hoest nou met je wijffie? De rust alweer wat terug gevonden?quote:
Ja, gaat wel hier! Lekker rustig weekje gehad, behalve terror Bas dan inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoest nou met je wijffie? De rust alweer wat terug gevonden?
Besides Terror Bas
Mja mijn hevig gepasionneerde aard resulteerde gisteravond in dit:quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, gaat wel hier! Lekker rustig weekje gehad, behalve terror Bas dan inderdaad
Mood is weer wat omhoog aan het gaan, gaat altijd in golfbewegingen hier, dus dat is wel even fijn
En hoe is het daar? En met de pols van Mr. Puckz? En met het aanstaande kleinkind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |