Volgens mij wel gewoon. Wat gaven ze als reden dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef Mirjam het volgende:
hey, weten jullie dat?
als je bij kruidvat A iets koopt, en dat terug wil brengen of omruilen bij kruidvat B moet dat toch gewoon altijd kunnen?
ik werd weggebonjourd, en ben ook gegaan, maar achteraf bedacht ik me dat het volgens mij gewoon mijn recht is dat om te kunnen ruilen of terug te brengen bij een ander filiaal?
mergh.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij wel gewoon. Wat gaven ze als reden dan?
Dat is echt onzin, ja.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mergh.
'ja, voor de balans, dan klopt onz ebalans niet, blablabla'
ik gaf al aan dat dat onzin was, maar ze wilde het echt niet
heb dus bij kruidvat B het product maar weer gekocht, en ga morgen met die kapotte alsnog maar naar kruidvat A.
ja, dat zei ik dus ook he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, ja.Vooral als het product ook nog kapot is, dan moet ze het afboeken en dan klopt de 'balans' weer.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, dat zei ik dus ook he?
maar 't was zo'n blonde tut met oorbellen tot aan haar enkels en helemaal dichtgeplamuurd, je kent die types wel>
mooi, moet ik morgen dus weer een kolere-eind fietsen omdat zij te lui is om het ff aan te nemen
ik sta nog even niet zo heel sterk in mijn schoenen, dus ben afgedropen en realiseerde met dat allemaal later pasquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zou naar de leidinggevende hebben gevraagd.
Aaahquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik sta nog even niet zo heel sterk in mijn schoenen, dus ben afgedropen en realiseerde met dat allemaal later pas
Toen ik daar jaren geleden werkte was het geen probleem om met een artikel uit een ander filiaal terug te komen. Bij de meeste ketens is dat namelijk geen probleem, maar je omzet gaat er wel van omlaag, daarom deed ze (geheel onterecht) moeilijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mergh.
'ja, voor de balans, dan klopt onz ebalans niet, blablabla'
ik gaf al aan dat dat onzin was, maar ze wilde het echt niet
heb dus bij kruidvat B het product maar weer gekocht, en ga morgen met die kapotte alsnog maar naar kruidvat A.
boe, kutwijf dat ze d'r isquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Toen ik daar jaren geleden werkte was het geen probleem om met een artikel uit een ander filiaal terug te komen. Bij de meeste ketens is dat namelijk geen probleem, maar je omzet gaat er wel van omlaag, daarom deed ze (geheel onterecht) moeilijk.
Ja, een hoofd van jouw hond beslaat niet je hele netbookquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
Liefdoen die van ons ook maar die zijn gelukkig niet zo groot
Lovely!!! is vandaag ook echt je birfday?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:49 schreef Loqi het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
OPI - ridgefiller
CND - Ice blue shimmer
Essie - Sew psyched (mn eerste essie)
CC - Wild orchid
Misa - Office polish-tics
CC - Revvvolution
OPI - William tell me about opi
OPI - Diva of geneva
CC - Ultra violet
Morgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lovely!!! is vandaag ook echt je birfday?
Dan is ie mooi op tijdquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:56 schreef Loqi het volgende:
[..]
Morgen![]()
Boah, m'n wielen zijn vol![]()
die binnenkort maar eens bestellen, is niet zo duur
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Loqi het volgende:
ik denk ik kijk bij bubsel want ik weet dat zij de nagelwielen verkoopt die ik graag heb en ik krijg vast verjaardagsgeld dus kan wel een lakje of 2 uitzoeken, heb ik voor 100euro in m'n mandje
![]()
![]()
Laat ik daar volgende week nog maar eens naar kijken
Dat kan gewoon hoor! Wat een bullshit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef Mirjam het volgende:
hey, weten jullie dat?
als je bij kruidvat A iets koopt, en dat terug wil brengen of omruilen bij kruidvat B moet dat toch gewoon altijd kunnen?
ik werd weggebonjourd, en ben ook gegaan, maar achteraf bedacht ik me dat het volgens mij gewoon mijn recht is dat om te kunnen ruilen of terug te brengen bij een ander filiaal?
Dan klop je ff aan het raampjequote:Op donderdag 10 maart 2011 17:00 schreef Mss het volgende:
Argggh het busje staat er nog steeds en ik moet eigenlijk weg
Het gaat dan ook niet om de "dunheid" maar om de verhoudingen verschillen. En ik heb zo'n broek gepast, en echt voor het eerst een passende spijkerbroek aan m'n kont gehad!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef Dwyn het volgende:
Pfff, in de Cosmo staat een reclame voor de Levi's 'voor alle vrouwen!'. Alledrie de modellen zijn even dun.
gebruik jij die dunne wielen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef Loqi het volgende:
ik denk ik kijk bij bubsel want ik weet dat zij de nagelwielen verkoopt die ik graag heb en ik krijg vast verjaardagsgeld dus kan wel een lakje of 2 uitzoeken, heb ik voor 100euro in m'n mandje
![]()
![]()
Laat ik daar volgende week nog maar eens naar kijken
het stomme is dat die vrouwenjeans van levi's de enige zijn die mij niet staan... ik heb geen heupenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om de "dunheid" maar om de verhoudingen verschillen. En ik heb zo'n broek gepast, en echt voor het eerst een passende spijkerbroek aan m'n kont gehad!
Nee, die harde doorzichtige, die dunne wielen doe ik altijd probeersels op (layering en konad experimentjes enzo), die heb ik nog een stel liggenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gebruik jij die dunne wielen?
Zo ja mag je er wel wat van mij hebben
Deze modellen hebben ook geen verhoudingen. Ze zijn gewoon platquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om de "dunheid" maar om de verhoudingen verschillen. En ik heb zo'n broek gepast, en echt voor het eerst een passende spijkerbroek aan m'n kont gehad!
Ik heb juist dat onwijze zandloperige waardoor ik altijd een 2e ik kwijt kan in het gat aan de achterkant. Deze moet ik ff aansjorren en dan floept het zo om m'n kont heenquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het stomme is dat die vrouwenjeans van levi's de enige zijn die mij niet staan... ik heb geen heupen
Dat is niet waar. En dat 2e is vervelend, voor mij was het wel de oplossingquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Deze modellen hebben ook geen verhoudingen. Ze zijn gewoon plat. En ik heb zo'n broek ook aangehad en ik kreeg hem nog steeds nauwelijks over mijn heupen, maar hij zat wel superruim bij mijn taille.
Heb je de reclame in de Cosmo gezien dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is niet waar. En dat 2e is vervelend, voor mij was het wel de oplossing. Inderdaad met moeite over de heupen maar dan sloot 'ie wel perfect aan!
Ik ga er van uit dat het dezelfde 3 modellen zijn die ze overal gebruikenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heb je de reclame in de Cosmo gezien dan?
Ja, maar als een reclame roept dat het voor alle vrouwen is en dan speciaal voor die met curves dan vind ik dit dunne modellen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:24 schreef Debsterr het volgende:
In een kleiner maatje is een bolle kont een bol kontje.
Ja, dun. Maar dun is niet plat toch? En plat is niet dunquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar als een reclame roept dat het voor alle vrouwen is en dan speciaal voor die met curves dan vind ik dit dunne modellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |