Raar dat rechts toch zoveel zetels heeft gehaald. Volgens mij is er sprake van grootschalige verkiezingsfraude.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:54 schreef eriksd het volgende:
Ik ken ook meer mensen die links stemmen
Nee, ik wilde er eerst 'waar links de klok slaat' van maken. Vond dit echter poetischer.quote:
Jezus moest dat ook al doen van god. Wat is dat toch..quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
'allochtone broodgooiers' Hoezo moet dat van Allah?
Ze mogen geen voedsel weggooien van Allah.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
'allochtone broodgooiers' Hoezo moet dat van Allah?
Moeten ze minder kopen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ze mogen geen voedsel weggooien van Allah.
T gaat over t voeren van vogels, door verderfelijke hoofddoekdragers in Rotterdam. Wel mooi dat er geneuzeld wordt over wat poepresten maar dat de omvangrijke vervuiling vd haven dan weer geen issue is...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:14 schreef mlg het volgende:
Maar waar gaat dit over? Weer een allochtoon die het niet eens is met de Nederlandse wet?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Moeten ze minder kopen.
De PVV wil dat Haagse moslims stoppen met het voederen van de buurteendjes omdat dit meeuwen aantrekt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:14 schreef mlg het volgende:
Maar waar gaat dit over? Weer een allochtoon die het niet eens is met de Nederlandse wet?
Maar de PVV is toch juist gek op meeuwen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De PVV wil dat Haagse moslims stoppen met het voederen van de buurteendjes omdat dit meeuwen aantrekt.
Duivenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar de PVV is toch juist gek op meeuwen?
Die schijten alles onderquote:
De beste man had niet voor niets schooldirecteur kunnen worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:20 schreef mlg het volgende:
Maar op zich wel leuk gevonden van de Mos.
Ik geloofde het nog echt tot dat hij zei dat hij zijn kraan dag en nacht open liet staan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:22 schreef mlg het volgende:
Hebben jullie Rutger bij de Mos thuis gezien?
Tot op de dag van vandaag weet ik het nog steeds niet of dat zo is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik geloofde het nog echt tot dat hij zei dat hij zijn kraan dag en nacht open liet staan.
Overigens een goed voorstel van Mirjam de Rijk!quote:
Heel raar voorstel eigenlijk. Ik weet eigenlijk ook niet of je wel goed bij je hoofd bent als je dit een goed voorstel vindt. Ik vraag het mij echt af.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Overigens een goed voorstel van Mirjam de Rijk!
Met een vermindering van het energieverbruik met enkele procenten maken we een kerncentrale overbodig, dus we moeten hier vol op inzetten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Heel raar voorstel eigenlijk. Ik weet eigenlijk ook niet of je wel goed bij je hoofd bent als je dit een goed voorstel vindt. Ik vraag het mij echt af.
Stel je niet zo aan, leef toch iets ruimer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:36 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Met een vermindering van het energieverbruik met enkele procenten maken we een kerncentrale overbodig, dus we moeten hier vol op inzetten.
Bla bla bla .... toekomstige generaties ... bla bla blaaa. Je weet toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, leef toch iets ruimer.
Ik vind kolencentrales ook best hoor, zeg het maar.
Ga toch weg. Als elke generatie zo denkt, zijn de volgende generaties allemaal marionetten poppen van de overheid.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:40 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Bla bla bla .... toekomstige generaties ... bla bla blaaa. Je weet toch?
Tuurlijk mlg. En als elke generatie denkt zoals jij, dan woont de mensheid over honderd jaar weer in plaggen hutten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:42 schreef mlg het volgende:
[..]
Ga toch weg. Als elke generatie zo denkt, zijn de volgende generaties allemaal marionetten poppen van de overheid.
Zuchtquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:42 schreef mlg het volgende:
[..]
Ga toch weg. Als elke generatie zo denkt, zijn de volgende generaties allemaal marionetten poppen van de overheid.
Ah gossie toch.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:48 schreef mlg het volgende:
Ik heb het puur over het voorstel van GL. Ze wil als overheid de zeggenschap van iemands privé eigendom ontnemen.
Oh, en als dit o zo rechtse kabinet de telefoon van Koos tapt moet je zien hoe hard Koos gaat schreeuwen op fok.quote:
Ik heb dat hele filmpje overigens helemaal niet gezienquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:49 schreef mlg het volgende:
[..]
Oh, en als dit o zo rechtse kabinet even jouw telefoon tapt moet je zien hoe hard Koos gaat schreeuwen op fok.
Waarom reageer je dan? Kijk het eens en geef je oordeel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb dat hele filmpje overigens helemaal niet gezien
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:42 schreef mlg het volgende:
[..]
Het gaat over GL die mensen wil verplichten hun huis te isoleren, waarvan de kosten voor eigen rekening zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:52 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb ook geen idee waar het over gaat, maar aangezien MLG er boos om wordt vind ik het vast een goed plan.
Voor het waarom zie de post van Ethi. En ik kan niet kijken, want zit op mn werk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan? Kijk het eens en geef je oordeel.
Oh, dat vind ik niet eens een heel gek plan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:52 schreef mlg het volgende:
[..]
Het gaat over GL die mensen wil verplichten hun huis te isoleren, waarvan de kosten voor eigen rekening zijn.
Principieel kun je zoiets niet maken, en al helemaal niet als 'liberaal' of dat nou sociaal of conservatief is. Daarnaast is het raar dat de overheid vanwege ideologische redenen de mensen zo op kosten kan jagen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik niet eens een heel gek plan.
De overheid gaat verhuurders ook verplichten huizen zoveel energieneutraal te maken. Het is logisch dat de particuliere sector daaraan meewerkt. Al ben ik met je eens dat een kleine stimuleringssubisdie wel op zn plaats is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:56 schreef mlg het volgende:
[..]
Principieel kun je zoiets niet maken, en al helemaal niet als 'liberaal' of dat nou sociaal of conservatief is. Daarnaast is het raar dat de overheid vanwege ideologische redenen de mensen zo op kosten kan jagen.
Ja, daar ben ik het ook niet mee eens, maar dat is dan een stukje corporatisme wat nog enigszins normaal is in een sociaal democratie. Het wordt dan de bedrijven die verhuren opgelegd, en de kosten zijn uiteraard voor de verhuurders.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De overheid gaat verhuurders ook verplichten huizen zoveel energieneutraal te maken. Het is logisch dat de particuliere sector daaraan meewerkt. Al ben ik met je eens dat een kleine stimuleringssubisdie wel op zn plaats is.
Je moet wat over hebben voor een betere wereld. Liever tel ik wat meer geld neer voor een duurzame woning, dan voor extra accijnzen. Overigens is de insteek van een duurzame woning dat deze zichzelf terugverdient.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het ook niet mee eens, maar dat is dan een stukje corporatisme wat nog enigszins normaal is in een sociaal democratie. Het wordt dan de bedrijven die verhuren opgelegd, en de kosten zijn uiteraard voor de verhuurders.
Ach, we hebben toch ook veiligheidsvoorschriften. By the way, als dit niet mag van het liberalisme dan is dat een enorme kut-ideologie. Die ideologie werkt dus me aan het einde van de mensheid.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:56 schreef mlg het volgende:
[..]
Principieel kun je zoiets niet maken, en al helemaal niet als 'liberaal' of dat nou sociaal of conservatief is. Daarnaast is het raar dat de overheid vanwege ideologische redenen de mensen zo op kosten kan jagen.
Oja, jij denkt dat het o zo grote Nederland een grote bijdrage heeft aan een betere wereld. Jij denkt überhaupt dat de mens enig invloed heeft op het klimaat. Aan die ideologische onzin werk ik niet mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor een betere wereld. Liever tel ik wat meer geld neer voor een duurzame woning, dan voor extra accijnzen. Overigens is de insteek van een duurzame woning dat deze zichzelf terugverdient.
Heb geleerd dat liberalen per definitie tegen regulering zijn. Zelfs als je hiermee de complete economie om zeep helpt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ach, we hebben toch ook veiligheidsvoorschriften. By the way, als dit niet mag van het liberalisme dan is dat een enorme kut-ideologie. Die ideologie werkt dus me aan het einde van de mensheid.
Liever een einde van de mensheid, dan inperking van individuele vrijheden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ach, we hebben toch ook veiligheidsvoorschriften. By the way, als dit niet mag van het liberalisme dan is dat een enorme kut-ideologie. Die ideologie werkt dus me aan het einde van de mensheid.
Want de crisissen zijn ontstaan in een wereld waar de overheid niet reguleert?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb geleerd dat liberalen per definitie tegen regulering zijn. Zelfs als je hiermee de complete economie om zeep helpt.
Ja, dumbass. Doel van energieneutrale woningen is dat deze zichzelf kunnen bedruipen en dus niet langer afhankelijk zijn van zoiets als gas. Op deze wijze maak je Nederland tenminste toekomstbestendig. Wat de rest van de wereld uitvreet is van latere zorg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Oja, jij denkt dat het o zo grote Nederland een grote bijdrage heeft aan een betere wereld. Jij denkt überhaupt dat de mens enig invloed heeft op het klimaat. Aan die ideologische onzin werk ik niet mee.
Yup. Laat ik anders verwoorden: waar de overheid te weinig reguleert.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Want de crisissen zijn ontstaan in een wereld waar de overheid niet reguleert?
Weersprak ik dan ergens de alternatieven? De alternatieven hebben nog genoeg tijd om te ontwikkelen, desnoods kunnen we nog eeuwen op steenkool leven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dumbass. Doel van energieneutrale woningen is dat deze zichzelf kunnen bedruipen en dus niet langer afhankelijk zijn van zoiets als gas. Op deze wijze maak je Nederland tenminste toekomstbestendig. Wat de rest van de wereld uitvreet is van latere zorg.
Leg eens uit met je brede kennis van de economie? De kern van de economie, namelijk het monetaire systeem wordt puur gereguleerd door de overheid.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yup. Laat ik anders verwoorden: waar de overheid te weinig reguleert.
Nou, veel plezier met je alternatieven. Dan blijf ik intussen links stemmen en zorg dat ik heel Nederland, inclusief jouw woning, beter wordt geisoleerd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Weersprak ik dan ergens de alternatieven? De alternatieven hebben nog genoeg tijd om te ontwikkelen, desnoods kunnen we nog eeuwen op steenkool leven.
Daarvoor moet groenlinks nog wel even groeien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou, veel plezier met je alternatieven. Dan blijf ik intussen links stemmen en zorg dat ik heel Nederland, inclusief jouw woning, beter wordt geisoleerd.
Ik ben de eerste om te erkennen dat mijn economische kennis tekort schiet. Daarom laat ik mij ook informeren door anderen. Dat is wel zo verstandig. Zie: Inside Job.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Leg eens uit met je brede kennis van de economie? De kern van de economie, namelijk het monetaire systeem wordt puur gereguleerd door de overheid.
Ga daar maar niet vanuit. Henk en Ingrid worden vanzelf weer wakker.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:11 schreef mlg het volgende:
[..]
Daarvoor moet groenlinks nog wel even groeien.Ondertussen blijf ik rechts stemmen en laat ik de armen de rekening betalen.
Zelfs Roderick Jan zal ooit beseffen dat we voorzichtig moeten zijn met onze leefomgeving.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga daar maar niet vanuit. Henk en Ingrid worden vanzelf weer wakker.
Winnaar? Je moet echt niet denken dat mensen het normaal vinden dat ze op eigen kosten hun huizen moeten isoleren. Die milieu hippies zijn niet zo'n grote groep.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef dotCommunism het volgende:
Toch schattig hoe mlg ervan overtuigd is dat hij een winnaar gaat worden.
Volgende probleem is dat je zonder economische kennis niet weet welke docu's je moet geloven, laat staan hoe je ze moet beoordelen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben de eerste om te erkennen dat mijn economische kennis tekort schiet. Daarom laat ik mij ook informeren door anderen. Dat is wel zo verstandig. Zie: Inside Job.
Ik ben ook niet helemaal een no-no. En in sommige gevallen komt common sense ook om de hoek kijken. Daarnaast worden er financiele experts en zelfs bankiers aan het woord gelaten. Mag aannemen dat die wel weten waar ze het over hebben. Of is per definitie sprake van een hetze wanneer deze sector wordt bekritiseerd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:31 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgende probleem is dat je zonder economische kennis niet weet welke docu's je moet geloven.
Hij is een grote winnaar. Je hebt het geheugen van een goudvis, want dit heeft hij genoeg keer verteld.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef dotCommunism het volgende:
Toch schattig hoe mlg ervan overtuigd is dat hij een winnaar gaat worden.
Ja, ik weet niet waar die docu van jou over gaat, maar ik ontken ook niet dat bankensysteem niet deugt. Ik leg de schuld alleen bij het systeem neer, en niet bij de banken die bestaan om winsten te maken, door te gokken met andermans geld. Hoe kunnen ze dat anders als de centrale bank een monopolie om de geldhoeveelheid heeft.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal een no-no. En in sommige gevallen komt common sense ook om de hoek kijken. Daarnaast worden er financiele experts en zelfs bankiers aan het woord gelaten. Mag aannemen dat die wel weten waar ze het over hebben. Of is per definitie sprake van een hetze wanneer deze sector wordt bekritiseerd?
Waar hebben we het dan in godsnaam over?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet waar die docu van jou over gaat, maar ik ontken ook niet dat bankensysteem niet deugt.
Jij koppelt economische kennis meteen aan het bankensysteem.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar hebben we het dan in godsnaam over?
Ik heb nooit beweerd over veel economische kennis te beschikken. Ik ben momenteel mezelf aan het verrijken, maar dat is work in progress.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij koppelt economische kennis meteen aan het bankensysteem.
De bankensector is maar een klein detail van de economie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd over veel economische kennis te beschikken. Ik ben momenteel mezelf aan het verrijken, maar dat is work in progress.
Ja, zover was ik inmiddels ook al. Zij drukt echter wel een grote stempel op de economie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef mlg het volgende:
[..]
De bankensector is maar een klein detail van de economie.
Omdat al die linkse hippies maar blijven zaniken over banken, ook al hebben ze geen idee waar ze het over hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, zover was ik inmiddels al. Zij drukt echter wel een grote stempel op de economie.
Goed bezig. De mijne niet.quote:
De complimenten voor de vorige bewoners.quote:
voor?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:43 schreef Zeeland het volgende:
[..]
De complimenten voor de vorige bewoners.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:43 schreef mlg het volgende:
Ik heb (nog) een huurhuis, was al geïsoleerd. Mooi he.
Zo'n crisis kun je ook niet louter in de schoenen van de banken schuiven. Ook de overheid heeft bijvoorbeeld een dubieuze rol gespeeld, hetzelfde geldt voor de rating agency en natuurlijk voor een deel ook de consument zelf.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:42 schreef mlg het volgende:
[..]
Omdat al die linkse hippies maar blijven zaniken over banken, ook al hebben ze geen idee waar ze het over hebben.
Oké, we maken er 'aan' van.quote:
Dit vertel je, om te vertellen wat jij al weet toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo'n crisis kun je ook niet louter in de schoenen van de banken schuiven. Ook de overheid heeft bijvoorbeeld een dubieuze rol gespeeld, hetzelfde geldt voor de rating agency en natuurlijk voor een deel ook de consument zelf.
Uiteraard. Probeer een beetje indruk op je te maken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef mlg het volgende:
[..]
Dit vertel je, om te vertellen wat jij al weet toch?
Mooi, dat is gelukt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Probeer een beetje indruk op je te maken.
Voor het isoleren van hun huis!quote:
Daar hoopte ik al op. Nu naar huis, maaltijd scoren bij de AH en koken maar.quote:
Het niveau van dat voorstel is natuurlijk ook bedroevend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:53 schreef Cerbie het volgende:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2824/Politiek/article/detail/1858130/2011/03/10/PVV-Den-Haag-wil-actie-tegen-allochtone-broodgooiers.dhtml
Het lijkt de Telegraaf wel, wat een niveau
Wat een Jacobse en Van Es voorstel weer...quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:53 schreef Cerbie het volgende:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2824/Politiek/article/detail/1858130/2011/03/10/PVV-Den-Haag-wil-actie-tegen-allochtone-broodgooiers.dhtml
Het lijkt de Telegraaf wel, wat een niveau
Sowieso De Mos.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat een Jacobse en Van Es voorstel weer...
quote:Meeuwen en ander ongedierte - kijk nog even naar het logo van de PVV.
Waarom moet ik mijn badwater af laten koelen alvorens het weg te laten spoelenquote:
Die is voor Saif, om mee te spelen in de achtertuinquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:45 schreef betyar het volgende:
[..]
En die helikopter dan??
[ afbeelding ]
Nou daar past diarree streets wel bijquote:
Om geen warmte te verliezen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Waarom moet ik mijn badwater af laten koelen alvorens het weg te laten spoelen
Echter bij warm water voelen de bacteriën die het in de RWZI af moeten breken zich weer beterquote:
Bij die afbraak processen komt meestal toch al warmte vrij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Echter bij warm water voelen de bacteriën die het in de RWZI af moeten breken zich weer beter
Met Mark Knoflookquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou daar past diarree streets wel bij
Oh is die vrouw in Iran toch niet doodquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:36 schreef Holograph het volgende:
Wat heeft dit kabinet toch weer goed onderhandeld.
Ze hebben geleerd van hun fouten in het verleden. Nu hebben ze een prachtig resultaat, zeker als je kijkt wat Khadaffi eerder met buitenlanders heeft gedaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh is die vrouw in Iran toch niet dood?
Ik heb zo'n vermoeden dat die malloot niks meer te willen heeft en er met een ijzeren vuist op tafel is geslagen en niet door Khadaffi.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:40 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ze hebben geleerd van hun fouten in het verleden. Nu hebben ze een prachtig resultaat, zeker als je kijkt wat Khadaffi eerder met buitenlanders heeft gedaan.
Jawel. kutmuziekquote:
Alleen jammer dat er eerst iemand dood moest...quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:40 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ze hebben geleerd van hun fouten in het verleden.
We zullen zien. Ben wel benieuwd of het verhaal hierachter ooit naar buiten komt. Wat Betyar zegt snijdt overigens ook wel hout..quote:Nu hebben ze een prachtig resultaat, zeker als je kijkt wat Khadaffi eerder met buitenlanders heeft gedaan.
Monotoom saai geneuzel. Echt nog slechter dan pakweg Justin Bieberquote:
Ze smokkelde nou ook eenmaal drugs. Het had inderdaad beter gekund, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zoveel medelijden heb..quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er eerst iemand dood moest...
Dat klopt, alleen wint Khadaffi volgens de laatste berichten wel steeds meer terrein.quote:[..]
We zullen zien. Ben wel benieuwd of het verhaal hierachter ooit naar buiten komt. Wat Betyar zegt snijdt overigens ook wel hout..
Ik dacht 'Born in the USA' van Bruce Springsteen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:48 schreef betyar het volgende:
Dire straits, "Brother in arms" het eerste commerciële cd'tje.
Dat geloof jij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ze smokkelde nou ook eenmaal drugs. Het had inderdaad beter gekund, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zoveel medelijden heb..
Ze is wel eens eerder gepakt toen ze drugs smokkelde. Recidive zou dus een heel goede mogelijkheid kunnen zijn.quote:
Ken uw klassiekers;quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik dacht 'Born in the USA' van Bruce Springsteen?
Ook in Iran?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ze is wel eens eerder gepakt toen ze drugs smokkelde. Recidive zou dus een heel goede mogelijkheid kunnen zijn.
Deze straf is gebaseerd op de regels van de Islam.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Trouwens. De doodstraf voor drugshandel.![]()
Reden te meer dat Rosenthal zich wel wat sterker had mogen opstellen. Wat een slapjanus zegquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef Holograph het volgende:
[..]
Deze straf is gebaseerd op de regels van de Islam.
Klopt. We weten nu dat zijn onderhandelingsmethode een te hoog PvdA-gehalte hadquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Reden te meer dat Rosenthal zich wel wat sterker had mogen opstellen. Wat een slapjanus zeg
Dus geen Brother In Arms? Ik dacht dat altijd namelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ken uw klassiekers;
The first album to be released on CD was Billy Joel's 52nd Street
Ik heb daar nog de amerikaanse 1x platina plaat van de trompettist van hangen overigens. Uiteindelijk is hij in de US 8x platinum geworden ofzo.
Zelfs al is dat zo. Nederland zou nooit moeten accepteren dat Nederlandse staatsburgers ter dood worden gebracht. Voor mij is dat heel simpel...quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef Holograph het volgende:
[..]
Deze straf is gebaseerd op de regels van de Islam.
Nee, een totaal gebrek aan diplomatieke ervaring van die hufter. Hoop niet dat mijn leven ooit van die zak hooi af komt te hangen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:58 schreef Holograph het volgende:
[..]
Klopt. We weten nu dat zijn onderhandelingsmethode een te hoog PvdA-gehalte had
Stuur de remote even na.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:58 schreef remlof het volgende:
Saif net in extra journaal op Ned1: "We will release the dutch soldiers but we are keeping the helicopter!"
Het is allemaal de schuld van de PvdAquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, een totaal gebrek aan diplomatieke ervaring van die hufter. Hoop niet dat mijn leven ooit van die zak hooi af komt te hangen.
Wikipedia zegt Billy.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Dus geen Brother In Arms? Ik dacht dat altijd namelijk.
Ik denk niet dat Timmermans in eenzelfde situatie als zo'n slappe zak had gereageerd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:00 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de PvdA.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:54 schreef Holograph het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk nooit wat je kunt verwachten van Islamofascistische regimes.
Gewoon tussen de mede gevangen zetten dan heeft hij zo'n hel dat hij zijn eigen dood zal wensen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef Voorschrift het volgende:
Ben echt kanker chagrijnig nu door die Robert M. weer, wat een godsgruwelijk monster. Welke hitman heeft werk nodig, ik geef wel een zak geld voor zo'n doel.
'Born in the USA' was de eerste commercieel gelanceerde singel in de VS gemaakt. Zojuist even opgezocht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ken uw klassiekers;
The first album to be released on CD was Billy Joel's 52nd Street
Ik heb daar nog de amerikaanse 1x platina plaat van de trompettist van hangen overigens. Uiteindelijk is hij in de US 8x platinum geworden ofzo.
+ mijn 2ctquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef Voorschrift het volgende:
Ben echt kanker chagrijnig nu door die Robert M. weer, wat een godsgruwelijk monster. Welke hitman heeft werk nodig, ik geef wel een zak geld voor zo'n doel.
Welke Wikipedia heb jij?quote:
quote:De cd is uitgegroeid tot een veelzijdige dataplaat. De eerste volledig digitale cd (DDD) verscheen in 1985. Het was het album Brothers in Arms van Dire Straits. In 1985 werd de cd-rom uitgebracht, die het mogelijk maakte om massieve hoeveelheden computerdata te verspreiden. In 1987 introduceerde Philips de cd-video, een cd met geluid en beeld. Een beschrijfbare digitale plaat, cd-r, werd in 1990 geïntroduceerd. De cd-r werd de de facto standaard voor de uitwisseling van data en muziek. De cd-familie is zeer succesvol: in 2004 werden er wereldwijd circa 30 miljard cd-, cd-rom- en cd-r-platen verkocht
De Engelse uiteraard.quote:
Nee man daar is hij te "gay" voorquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef eriksd het volgende:
http://www.reviewstl.com/(...)-for-bond-23-022311/
Damn. Ik wil Kevin Spacey als bad guy in Bond zien.
Hij was als Lex Luthor ook een baas.quote:
Nog nooit gezien, wel Gene Hackmanquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij was als Lex Luthor ook een baas.
Die ook ja.quote:
Ik weet het niet, het lijkt me waarschijnlijker dat ze op de zelfde dag worden geexecuteerd.quote:
Ja, mn beste maat mag eindelijk weer drinken nadat hij zich een tijdje in moest houden vanwege een bloedtest (rijbewijs enzo). Dat moest natuurlijk gevierd worden.quote:
Ik weet het niet, weet het nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het lijkt me waarschijnlijker dat ze op de zelfde dag worden geexecuteerd.
En al graaiers en fraudeurs er langs zetten en uitzenden op tv.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het lijkt me waarschijnlijker dat ze op de zelfde dag worden geexecuteerd.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef betyar het volgende:
[..]
En al graaiers en fraudeurs er langs zetten en uitzenden op tv.
Moet je op mijn link drukken betyar, dan heb je weer lol.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef betyar het volgende:
[..]
En al graaiers en fraudeurs er langs zetten en uitzenden op tv.
Heb het begin even gekeken, is wel grappig jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
Als iemand echt wil lachen vanavond. Remlof jij houdt hiervan
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je op mijn link drukken betyar, dan heb je weer lol.
George Carlin is een baas: links, cynisch en extreem maatschappij-kritisch.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb het begin even gekeken, is wel grappig ja
Maar ik heb nu een drankafspraak waar ik heen moet, wellicht dat ik de rest kijk als ik straks blauw terug kom
Hij is extreem cynisch, dat mag jij wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Amerikaanse stand-up comedy ben ik niet zo van.
Beetje als Gretta dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
George Carlin is een baas: links, cynisch en extreem maatschappij-kritisch.
Nee, hij maakt geen joden-grappen.quote:
vagina fartquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij is extreem cynisch, dat mag jij wel.
quote:
quote:Cannibalism. Imagine that: chowing down on another human being. You gotta be all out of beef jerky, man. You gotta be really fucking hungry. But it happens, doesn't it? Still happens to this day. A bunch of people stranded in the wilderness run out of pop tarts, gotta eat something... Might as well be Steve! And by the way, how do you decide who to eat first? How do you decide who's first on the barbecue rack? Do you pick on the little guy because he's skinny and he can't fight back, or do you all gang up on the bodybuilder because he's got a lot of steaks and chops on him
Weet ik, maar jij bent ook rechts. En George haat jouw type mensenquote:
Dat magquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet ik, maar jij bent ook rechts. En George haat jouw type mensen
Daar ben nu doorheen aan het zappen, die vent heeft wel gelijk, ze willen je pensioengeld en die willen ze aan hun vriendjes op Wallstreet geven.....http://www.nu.nl/economie/2353969/pensioen-gaat-beurs-volgen.htmlquote:
Jullie zuigen keihard. Zo'n man neemt de Amerikaanse maatschappij op de hak en jullie beginnen te huilen.quote:
Duh, dat roep ik al een paar jaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar ben nu doorheen aan het zappen, die vent heeft wel gelijk, ze willen je pensioengeld en die willen ze aan hun vriendjes op Wallstreet geven.....http://www.nu.nl/economie/2353969/pensioen-gaat-beurs-volgen.html
Ben jij zo iemand die begint te huilen als hij erg veel gezopen heeft?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie zuigen keihard. Zo'n man neemt de Amerikaanse maatschappij op de hak en jullie beginnen te huilen.
Maar dat zegt hij gewoon goed. Helaas is George doodquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar ben nu doorheen aan het zappen, die vent heeft wel gelijk, ze willen je pensioengeld en die willen ze aan hun vriendjes op Wallstreet geven.....http://www.nu.nl/economie/2353969/pensioen-gaat-beurs-volgen.html
Sorry Koos, maar van Bob Saget's Funniest Home Videos krijg ik een grafstemming.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie zuigen keihard. Zo'n man neemt de Amerikaanse maatschappij op de hak en jullie beginnen te huilen.
Haha, dat heb ik wel eens gehad ja. Maar dan moet ik eest 80 muziek draaienquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die begint te huilen als hij erg veel gezopen heeft?![]()
Ik zie je nu wel met zo'n rood hoofd achter de PC zitten.
Dat ga ik dus wel even kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:31 schreef Tem het volgende:
Jon Lovitz over bob Saget
http://www.comedycentral.(...)ovitz&videoId=179750
Overigens lukt het mij al een jaar of tien niet meer om te janken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die begint te huilen als hij erg veel gezopen heeft?![]()
Ik zie je nu wel met zo'n rood hoofd achter de PC zitten.
dit is de hele bijdrage geloof ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:31 schreef Tem het volgende:
Jon Lovitz over bob Saget
http://www.comedycentral.(...)ovitz&videoId=179750
Wat doe jij op hongaarse sites?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
dit is de hele bijdrage geloof ik
http://indavideo.hu/video/Roast_of_Bob_Saget_Jon_Lovitz
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
dit is de hele bijdrage geloof ik
http://indavideo.hu/video/Roast_of_Bob_Saget_Jon_Lovitz
you tube heeft ze nietquote:
Die zit in dezelfde roast. olsen twins en asshurt drankje van Bob Sagetquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lovitz is een held. Net als Gottfried.
Deze vind ik het best van Carlinquote:
Geweldig iddquote:
Ik hou ook van jouquote:
?quote:
Ooh, moest me toch verplicht aanmelden? Krijg nogal wat verzoekjes binnen; wat ik overigens nogal vreemd vind omdat ik niet was aangemeld tot gisteren.quote:
Tom zit ook op facebook zie ik net.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh, moest me toch verplicht aanmelden? Krijg nogal wat verzoekjes binnen; wat ik overigens nogal vreemd vind omdat ik niet was aangemeld tot gisteren.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tom zit ook op facebook zie ik net.
Even gezocht héquote:
Even in de glazen bol kijken... Je ziet een ruïne?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tom zit ook op facebook zie ik net.
Ophoepelenquote:
Je kijkt melancholiek uit over een vlakte. Ofzo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Even in de glazen bol kijken... Je ziet een ruïne?
quote:
True.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:27 schreef dotCommunism het volgende:
Waarom zou je mensen van Fok, en al helemaal van POL, op je facebook willen?
"Kijk eens hoeveel vrienden ik heb"quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:27 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb PHP.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:27 schreef dotCommunism het volgende:
Ow god.quote:
Die gek wilde mij toevoegen op hyvesquote:
Ernstige zaak....quote:
Ach, Betyar zit elke dag aan het bier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
Voor de derde achtereenvolgende dag aan de bier. Dat is op zich niet goed. Hoewel...het kan natuurlijk erger.
Ik heb ook wel extremere perioden gekend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ach, Betyar zit elke dag aan het bier.
Daarbij houden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef eriksd het volgende:
Welke rum is het beste voor rum-cola? Havana Club gebruik ik nu, bevalt prima, maar kan het beter?
Sorry erik, ik ben een proleet.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef eriksd het volgende:
Welke rum is het beste voor rum-cola? Havana Club gebruik ik nu, bevalt prima, maar kan het beter?
Er komt nog een return in Moskou.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef Holograph het volgende:
Als Ajax verliest, komt er dan minder voetbal op TV?
Sterke drank moet je niet mengen indien dat niet strikt noodzakelijk isquote:
Ik merk vooral aan mezelf dat ik voetbal steeds meer begin te hatenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Er komt nog een return in Moskou.
Ik merk aan mezelf dat ik stiekem voor Ajax ben, die kwaal heb ik vaker bij Europese wedstrijden.![]()
Wil je mijn vriendje worden?quote:
Astjeblieft zeg. Jullie POL-mensen houd ik bij voorkeur zo ver mogelijk op afstandquote:
Gelukkig maar, daar had ik ook al last vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Astjeblieft zeg. Jullie POL-mensen houd ik bij voorkeur zo ver mogelijk op afstand
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, daar had ik ook al last van
Found you!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Astjeblieft zeg. Jullie POL-mensen houd ik bij voorkeur zo ver mogelijk op afstand
Wegwezen jij!quote:
* Zeeland rent weg.quote:
Gelukkigquote:
Uit tegen Leningrad is altijd lastig. Ze zijn er nog niet.quote:
Het is een complot. Niemand weet Koos zijn echte naam.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is een complot. Niemand weet Koos zijn echte naam.
Volgens weet iedereen in POL dat inmiddelsquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is een complot. Niemand weet Koos zijn echte naam.
Naja, ik schatte dit ook kansloos in eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Uit tegen Leningrad is altijd lastig. Ze zijn er nog niet.
Wat een slecht filmpje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef eriksd het volgende:
Ik niet
http://www.dumpert.nl/med(...)_seventies_pron.html
Dat was toch Paul ofzo? Wat een kut naam.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens weet iedereen in POL dat inmiddels
Is inderdaad wel leuk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:16 schreef eriksd het volgende:
Dat is echt mijn humor, dat filmpje. Net als Lovitz en Gottfried![]()
![]()
Nee man.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat was toch Paul ofzo? Wat een kut naam.
Weet het ook niet meer, in ieder geval heb je een kut naam.quote:
Bevestigd, het lijkt er niet eens op.quote:
Jij heet toch Willem?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:20 schreef mlg het volgende:
[..]
Weet het ook niet meer, in ieder geval heb je een kut naam.
Nee, Maarten is een leuke naam.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:20 schreef mlg het volgende:
[..]
Weet het ook niet meer, in ieder geval heb je een kut naam.
Nee, jij heet Willem.quote:
Nee, Tom dan. Je ouders waren in ieder geval zo slim om je een naam met 3 letters te geven, zodat je dat tenminste kunt onthouden met je dyslectische kop.quote:
Heb jij een hele zware baan ofzo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:26 schreef mlg het volgende:
Ik ga slapen. Zeeland, ik hoop dat je een nachtmerrie krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |