Nee man daar is hij te "gay" voorquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef eriksd het volgende:
http://www.reviewstl.com/(...)-for-bond-23-022311/
Damn. Ik wil Kevin Spacey als bad guy in Bond zien.
Hij was als Lex Luthor ook een baas.quote:
Nog nooit gezien, wel Gene Hackmanquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij was als Lex Luthor ook een baas.
Die ook ja.quote:
Ik weet het niet, het lijkt me waarschijnlijker dat ze op de zelfde dag worden geexecuteerd.quote:
Ja, mn beste maat mag eindelijk weer drinken nadat hij zich een tijdje in moest houden vanwege een bloedtest (rijbewijs enzo). Dat moest natuurlijk gevierd worden.quote:
Ik weet het niet, weet het nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het lijkt me waarschijnlijker dat ze op de zelfde dag worden geexecuteerd.
En al graaiers en fraudeurs er langs zetten en uitzenden op tv.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het lijkt me waarschijnlijker dat ze op de zelfde dag worden geexecuteerd.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef betyar het volgende:
[..]
En al graaiers en fraudeurs er langs zetten en uitzenden op tv.
Moet je op mijn link drukken betyar, dan heb je weer lol.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef betyar het volgende:
[..]
En al graaiers en fraudeurs er langs zetten en uitzenden op tv.
Heb het begin even gekeken, is wel grappig jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
Als iemand echt wil lachen vanavond. Remlof jij houdt hiervan
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je op mijn link drukken betyar, dan heb je weer lol.
George Carlin is een baas: links, cynisch en extreem maatschappij-kritisch.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb het begin even gekeken, is wel grappig ja
Maar ik heb nu een drankafspraak waar ik heen moet, wellicht dat ik de rest kijk als ik straks blauw terug kom
Hij is extreem cynisch, dat mag jij wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Amerikaanse stand-up comedy ben ik niet zo van.
Beetje als Gretta dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
George Carlin is een baas: links, cynisch en extreem maatschappij-kritisch.
Nee, hij maakt geen joden-grappen.quote:
vagina fartquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij is extreem cynisch, dat mag jij wel.
quote:
quote:Cannibalism. Imagine that: chowing down on another human being. You gotta be all out of beef jerky, man. You gotta be really fucking hungry. But it happens, doesn't it? Still happens to this day. A bunch of people stranded in the wilderness run out of pop tarts, gotta eat something... Might as well be Steve! And by the way, how do you decide who to eat first? How do you decide who's first on the barbecue rack? Do you pick on the little guy because he's skinny and he can't fight back, or do you all gang up on the bodybuilder because he's got a lot of steaks and chops on him
Weet ik, maar jij bent ook rechts. En George haat jouw type mensenquote:
Dat magquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet ik, maar jij bent ook rechts. En George haat jouw type mensen
Daar ben nu doorheen aan het zappen, die vent heeft wel gelijk, ze willen je pensioengeld en die willen ze aan hun vriendjes op Wallstreet geven.....http://www.nu.nl/economie/2353969/pensioen-gaat-beurs-volgen.htmlquote:
Jullie zuigen keihard. Zo'n man neemt de Amerikaanse maatschappij op de hak en jullie beginnen te huilen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |