Raar dat rechts toch zoveel zetels heeft gehaald. Volgens mij is er sprake van grootschalige verkiezingsfraude.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:54 schreef eriksd het volgende:
Ik ken ook meer mensen die links stemmen
Nee, ik wilde er eerst 'waar links de klok slaat' van maken. Vond dit echter poetischer.quote:
Jezus moest dat ook al doen van god. Wat is dat toch..quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
'allochtone broodgooiers' Hoezo moet dat van Allah?
Ze mogen geen voedsel weggooien van Allah.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
'allochtone broodgooiers' Hoezo moet dat van Allah?
Moeten ze minder kopen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ze mogen geen voedsel weggooien van Allah.
T gaat over t voeren van vogels, door verderfelijke hoofddoekdragers in Rotterdam. Wel mooi dat er geneuzeld wordt over wat poepresten maar dat de omvangrijke vervuiling vd haven dan weer geen issue is...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:14 schreef mlg het volgende:
Maar waar gaat dit over? Weer een allochtoon die het niet eens is met de Nederlandse wet?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Moeten ze minder kopen.
De PVV wil dat Haagse moslims stoppen met het voederen van de buurteendjes omdat dit meeuwen aantrekt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:14 schreef mlg het volgende:
Maar waar gaat dit over? Weer een allochtoon die het niet eens is met de Nederlandse wet?
Maar de PVV is toch juist gek op meeuwen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De PVV wil dat Haagse moslims stoppen met het voederen van de buurteendjes omdat dit meeuwen aantrekt.
Duivenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar de PVV is toch juist gek op meeuwen?
Die schijten alles onderquote:
De beste man had niet voor niets schooldirecteur kunnen worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:20 schreef mlg het volgende:
Maar op zich wel leuk gevonden van de Mos.
Ik geloofde het nog echt tot dat hij zei dat hij zijn kraan dag en nacht open liet staan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:22 schreef mlg het volgende:
Hebben jullie Rutger bij de Mos thuis gezien?
Tot op de dag van vandaag weet ik het nog steeds niet of dat zo is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik geloofde het nog echt tot dat hij zei dat hij zijn kraan dag en nacht open liet staan.
Overigens een goed voorstel van Mirjam de Rijk!quote:
Heel raar voorstel eigenlijk. Ik weet eigenlijk ook niet of je wel goed bij je hoofd bent als je dit een goed voorstel vindt. Ik vraag het mij echt af.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:32 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Overigens een goed voorstel van Mirjam de Rijk!
Met een vermindering van het energieverbruik met enkele procenten maken we een kerncentrale overbodig, dus we moeten hier vol op inzetten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:34 schreef mlg het volgende:
[..]
Heel raar voorstel eigenlijk. Ik weet eigenlijk ook niet of je wel goed bij je hoofd bent als je dit een goed voorstel vindt. Ik vraag het mij echt af.
Stel je niet zo aan, leef toch iets ruimer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:36 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Met een vermindering van het energieverbruik met enkele procenten maken we een kerncentrale overbodig, dus we moeten hier vol op inzetten.
Bla bla bla .... toekomstige generaties ... bla bla blaaa. Je weet toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, leef toch iets ruimer.
Ik vind kolencentrales ook best hoor, zeg het maar.
Ga toch weg. Als elke generatie zo denkt, zijn de volgende generaties allemaal marionetten poppen van de overheid.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:40 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Bla bla bla .... toekomstige generaties ... bla bla blaaa. Je weet toch?
Tuurlijk mlg. En als elke generatie denkt zoals jij, dan woont de mensheid over honderd jaar weer in plaggen hutten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:42 schreef mlg het volgende:
[..]
Ga toch weg. Als elke generatie zo denkt, zijn de volgende generaties allemaal marionetten poppen van de overheid.
Zuchtquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:42 schreef mlg het volgende:
[..]
Ga toch weg. Als elke generatie zo denkt, zijn de volgende generaties allemaal marionetten poppen van de overheid.
Ah gossie toch.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:48 schreef mlg het volgende:
Ik heb het puur over het voorstel van GL. Ze wil als overheid de zeggenschap van iemands privé eigendom ontnemen.
Oh, en als dit o zo rechtse kabinet de telefoon van Koos tapt moet je zien hoe hard Koos gaat schreeuwen op fok.quote:
Ik heb dat hele filmpje overigens helemaal niet gezienquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:49 schreef mlg het volgende:
[..]
Oh, en als dit o zo rechtse kabinet even jouw telefoon tapt moet je zien hoe hard Koos gaat schreeuwen op fok.
Waarom reageer je dan? Kijk het eens en geef je oordeel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb dat hele filmpje overigens helemaal niet gezien
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:42 schreef mlg het volgende:
[..]
Het gaat over GL die mensen wil verplichten hun huis te isoleren, waarvan de kosten voor eigen rekening zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:52 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb ook geen idee waar het over gaat, maar aangezien MLG er boos om wordt vind ik het vast een goed plan.
Voor het waarom zie de post van Ethi. En ik kan niet kijken, want zit op mn werk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan? Kijk het eens en geef je oordeel.
Oh, dat vind ik niet eens een heel gek plan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:52 schreef mlg het volgende:
[..]
Het gaat over GL die mensen wil verplichten hun huis te isoleren, waarvan de kosten voor eigen rekening zijn.
Principieel kun je zoiets niet maken, en al helemaal niet als 'liberaal' of dat nou sociaal of conservatief is. Daarnaast is het raar dat de overheid vanwege ideologische redenen de mensen zo op kosten kan jagen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik niet eens een heel gek plan.
De overheid gaat verhuurders ook verplichten huizen zoveel energieneutraal te maken. Het is logisch dat de particuliere sector daaraan meewerkt. Al ben ik met je eens dat een kleine stimuleringssubisdie wel op zn plaats is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:56 schreef mlg het volgende:
[..]
Principieel kun je zoiets niet maken, en al helemaal niet als 'liberaal' of dat nou sociaal of conservatief is. Daarnaast is het raar dat de overheid vanwege ideologische redenen de mensen zo op kosten kan jagen.
Ja, daar ben ik het ook niet mee eens, maar dat is dan een stukje corporatisme wat nog enigszins normaal is in een sociaal democratie. Het wordt dan de bedrijven die verhuren opgelegd, en de kosten zijn uiteraard voor de verhuurders.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De overheid gaat verhuurders ook verplichten huizen zoveel energieneutraal te maken. Het is logisch dat de particuliere sector daaraan meewerkt. Al ben ik met je eens dat een kleine stimuleringssubisdie wel op zn plaats is.
Je moet wat over hebben voor een betere wereld. Liever tel ik wat meer geld neer voor een duurzame woning, dan voor extra accijnzen. Overigens is de insteek van een duurzame woning dat deze zichzelf terugverdient.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het ook niet mee eens, maar dat is dan een stukje corporatisme wat nog enigszins normaal is in een sociaal democratie. Het wordt dan de bedrijven die verhuren opgelegd, en de kosten zijn uiteraard voor de verhuurders.
Ach, we hebben toch ook veiligheidsvoorschriften. By the way, als dit niet mag van het liberalisme dan is dat een enorme kut-ideologie. Die ideologie werkt dus me aan het einde van de mensheid.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:56 schreef mlg het volgende:
[..]
Principieel kun je zoiets niet maken, en al helemaal niet als 'liberaal' of dat nou sociaal of conservatief is. Daarnaast is het raar dat de overheid vanwege ideologische redenen de mensen zo op kosten kan jagen.
Oja, jij denkt dat het o zo grote Nederland een grote bijdrage heeft aan een betere wereld. Jij denkt überhaupt dat de mens enig invloed heeft op het klimaat. Aan die ideologische onzin werk ik niet mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor een betere wereld. Liever tel ik wat meer geld neer voor een duurzame woning, dan voor extra accijnzen. Overigens is de insteek van een duurzame woning dat deze zichzelf terugverdient.
Heb geleerd dat liberalen per definitie tegen regulering zijn. Zelfs als je hiermee de complete economie om zeep helpt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ach, we hebben toch ook veiligheidsvoorschriften. By the way, als dit niet mag van het liberalisme dan is dat een enorme kut-ideologie. Die ideologie werkt dus me aan het einde van de mensheid.
Liever een einde van de mensheid, dan inperking van individuele vrijheden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ach, we hebben toch ook veiligheidsvoorschriften. By the way, als dit niet mag van het liberalisme dan is dat een enorme kut-ideologie. Die ideologie werkt dus me aan het einde van de mensheid.
Want de crisissen zijn ontstaan in een wereld waar de overheid niet reguleert?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb geleerd dat liberalen per definitie tegen regulering zijn. Zelfs als je hiermee de complete economie om zeep helpt.
Ja, dumbass. Doel van energieneutrale woningen is dat deze zichzelf kunnen bedruipen en dus niet langer afhankelijk zijn van zoiets als gas. Op deze wijze maak je Nederland tenminste toekomstbestendig. Wat de rest van de wereld uitvreet is van latere zorg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Oja, jij denkt dat het o zo grote Nederland een grote bijdrage heeft aan een betere wereld. Jij denkt überhaupt dat de mens enig invloed heeft op het klimaat. Aan die ideologische onzin werk ik niet mee.
Yup. Laat ik anders verwoorden: waar de overheid te weinig reguleert.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Want de crisissen zijn ontstaan in een wereld waar de overheid niet reguleert?
Weersprak ik dan ergens de alternatieven? De alternatieven hebben nog genoeg tijd om te ontwikkelen, desnoods kunnen we nog eeuwen op steenkool leven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dumbass. Doel van energieneutrale woningen is dat deze zichzelf kunnen bedruipen en dus niet langer afhankelijk zijn van zoiets als gas. Op deze wijze maak je Nederland tenminste toekomstbestendig. Wat de rest van de wereld uitvreet is van latere zorg.
Leg eens uit met je brede kennis van de economie? De kern van de economie, namelijk het monetaire systeem wordt puur gereguleerd door de overheid.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yup. Laat ik anders verwoorden: waar de overheid te weinig reguleert.
Nou, veel plezier met je alternatieven. Dan blijf ik intussen links stemmen en zorg dat ik heel Nederland, inclusief jouw woning, beter wordt geisoleerd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Weersprak ik dan ergens de alternatieven? De alternatieven hebben nog genoeg tijd om te ontwikkelen, desnoods kunnen we nog eeuwen op steenkool leven.
Daarvoor moet groenlinks nog wel even groeien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou, veel plezier met je alternatieven. Dan blijf ik intussen links stemmen en zorg dat ik heel Nederland, inclusief jouw woning, beter wordt geisoleerd.
Ik ben de eerste om te erkennen dat mijn economische kennis tekort schiet. Daarom laat ik mij ook informeren door anderen. Dat is wel zo verstandig. Zie: Inside Job.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Leg eens uit met je brede kennis van de economie? De kern van de economie, namelijk het monetaire systeem wordt puur gereguleerd door de overheid.
Ga daar maar niet vanuit. Henk en Ingrid worden vanzelf weer wakker.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:11 schreef mlg het volgende:
[..]
Daarvoor moet groenlinks nog wel even groeien.Ondertussen blijf ik rechts stemmen en laat ik de armen de rekening betalen.
Zelfs Roderick Jan zal ooit beseffen dat we voorzichtig moeten zijn met onze leefomgeving.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga daar maar niet vanuit. Henk en Ingrid worden vanzelf weer wakker.
Winnaar? Je moet echt niet denken dat mensen het normaal vinden dat ze op eigen kosten hun huizen moeten isoleren. Die milieu hippies zijn niet zo'n grote groep.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef dotCommunism het volgende:
Toch schattig hoe mlg ervan overtuigd is dat hij een winnaar gaat worden.
Volgende probleem is dat je zonder economische kennis niet weet welke docu's je moet geloven, laat staan hoe je ze moet beoordelen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben de eerste om te erkennen dat mijn economische kennis tekort schiet. Daarom laat ik mij ook informeren door anderen. Dat is wel zo verstandig. Zie: Inside Job.
Ik ben ook niet helemaal een no-no. En in sommige gevallen komt common sense ook om de hoek kijken. Daarnaast worden er financiele experts en zelfs bankiers aan het woord gelaten. Mag aannemen dat die wel weten waar ze het over hebben. Of is per definitie sprake van een hetze wanneer deze sector wordt bekritiseerd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:31 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgende probleem is dat je zonder economische kennis niet weet welke docu's je moet geloven.
Hij is een grote winnaar. Je hebt het geheugen van een goudvis, want dit heeft hij genoeg keer verteld.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef dotCommunism het volgende:
Toch schattig hoe mlg ervan overtuigd is dat hij een winnaar gaat worden.
Ja, ik weet niet waar die docu van jou over gaat, maar ik ontken ook niet dat bankensysteem niet deugt. Ik leg de schuld alleen bij het systeem neer, en niet bij de banken die bestaan om winsten te maken, door te gokken met andermans geld. Hoe kunnen ze dat anders als de centrale bank een monopolie om de geldhoeveelheid heeft.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal een no-no. En in sommige gevallen komt common sense ook om de hoek kijken. Daarnaast worden er financiele experts en zelfs bankiers aan het woord gelaten. Mag aannemen dat die wel weten waar ze het over hebben. Of is per definitie sprake van een hetze wanneer deze sector wordt bekritiseerd?
Waar hebben we het dan in godsnaam over?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet waar die docu van jou over gaat, maar ik ontken ook niet dat bankensysteem niet deugt.
Jij koppelt economische kennis meteen aan het bankensysteem.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar hebben we het dan in godsnaam over?
Ik heb nooit beweerd over veel economische kennis te beschikken. Ik ben momenteel mezelf aan het verrijken, maar dat is work in progress.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij koppelt economische kennis meteen aan het bankensysteem.
De bankensector is maar een klein detail van de economie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd over veel economische kennis te beschikken. Ik ben momenteel mezelf aan het verrijken, maar dat is work in progress.
Ja, zover was ik inmiddels ook al. Zij drukt echter wel een grote stempel op de economie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef mlg het volgende:
[..]
De bankensector is maar een klein detail van de economie.
Omdat al die linkse hippies maar blijven zaniken over banken, ook al hebben ze geen idee waar ze het over hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, zover was ik inmiddels al. Zij drukt echter wel een grote stempel op de economie.
Goed bezig. De mijne niet.quote:
De complimenten voor de vorige bewoners.quote:
voor?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:43 schreef Zeeland het volgende:
[..]
De complimenten voor de vorige bewoners.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:43 schreef mlg het volgende:
Ik heb (nog) een huurhuis, was al geïsoleerd. Mooi he.
Zo'n crisis kun je ook niet louter in de schoenen van de banken schuiven. Ook de overheid heeft bijvoorbeeld een dubieuze rol gespeeld, hetzelfde geldt voor de rating agency en natuurlijk voor een deel ook de consument zelf.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:42 schreef mlg het volgende:
[..]
Omdat al die linkse hippies maar blijven zaniken over banken, ook al hebben ze geen idee waar ze het over hebben.
Oké, we maken er 'aan' van.quote:
Dit vertel je, om te vertellen wat jij al weet toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo'n crisis kun je ook niet louter in de schoenen van de banken schuiven. Ook de overheid heeft bijvoorbeeld een dubieuze rol gespeeld, hetzelfde geldt voor de rating agency en natuurlijk voor een deel ook de consument zelf.
Uiteraard. Probeer een beetje indruk op je te maken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef mlg het volgende:
[..]
Dit vertel je, om te vertellen wat jij al weet toch?
Mooi, dat is gelukt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Probeer een beetje indruk op je te maken.
Voor het isoleren van hun huis!quote:
Daar hoopte ik al op. Nu naar huis, maaltijd scoren bij de AH en koken maar.quote:
Het niveau van dat voorstel is natuurlijk ook bedroevend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:53 schreef Cerbie het volgende:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2824/Politiek/article/detail/1858130/2011/03/10/PVV-Den-Haag-wil-actie-tegen-allochtone-broodgooiers.dhtml
Het lijkt de Telegraaf wel, wat een niveau
Wat een Jacobse en Van Es voorstel weer...quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:53 schreef Cerbie het volgende:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2824/Politiek/article/detail/1858130/2011/03/10/PVV-Den-Haag-wil-actie-tegen-allochtone-broodgooiers.dhtml
Het lijkt de Telegraaf wel, wat een niveau
Sowieso De Mos.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat een Jacobse en Van Es voorstel weer...
quote:Meeuwen en ander ongedierte - kijk nog even naar het logo van de PVV.
Waarom moet ik mijn badwater af laten koelen alvorens het weg te laten spoelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |