Heb geleerd dat liberalen per definitie tegen regulering zijn. Zelfs als je hiermee de complete economie om zeep helpt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ach, we hebben toch ook veiligheidsvoorschriften. By the way, als dit niet mag van het liberalisme dan is dat een enorme kut-ideologie. Die ideologie werkt dus me aan het einde van de mensheid.
Liever een einde van de mensheid, dan inperking van individuele vrijheden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ach, we hebben toch ook veiligheidsvoorschriften. By the way, als dit niet mag van het liberalisme dan is dat een enorme kut-ideologie. Die ideologie werkt dus me aan het einde van de mensheid.
Want de crisissen zijn ontstaan in een wereld waar de overheid niet reguleert?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb geleerd dat liberalen per definitie tegen regulering zijn. Zelfs als je hiermee de complete economie om zeep helpt.
Ja, dumbass. Doel van energieneutrale woningen is dat deze zichzelf kunnen bedruipen en dus niet langer afhankelijk zijn van zoiets als gas. Op deze wijze maak je Nederland tenminste toekomstbestendig. Wat de rest van de wereld uitvreet is van latere zorg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Oja, jij denkt dat het o zo grote Nederland een grote bijdrage heeft aan een betere wereld. Jij denkt überhaupt dat de mens enig invloed heeft op het klimaat. Aan die ideologische onzin werk ik niet mee.
Yup. Laat ik anders verwoorden: waar de overheid te weinig reguleert.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Want de crisissen zijn ontstaan in een wereld waar de overheid niet reguleert?
Weersprak ik dan ergens de alternatieven? De alternatieven hebben nog genoeg tijd om te ontwikkelen, desnoods kunnen we nog eeuwen op steenkool leven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dumbass. Doel van energieneutrale woningen is dat deze zichzelf kunnen bedruipen en dus niet langer afhankelijk zijn van zoiets als gas. Op deze wijze maak je Nederland tenminste toekomstbestendig. Wat de rest van de wereld uitvreet is van latere zorg.
Leg eens uit met je brede kennis van de economie? De kern van de economie, namelijk het monetaire systeem wordt puur gereguleerd door de overheid.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yup. Laat ik anders verwoorden: waar de overheid te weinig reguleert.
Nou, veel plezier met je alternatieven. Dan blijf ik intussen links stemmen en zorg dat ik heel Nederland, inclusief jouw woning, beter wordt geisoleerd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Weersprak ik dan ergens de alternatieven? De alternatieven hebben nog genoeg tijd om te ontwikkelen, desnoods kunnen we nog eeuwen op steenkool leven.
Daarvoor moet groenlinks nog wel even groeien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou, veel plezier met je alternatieven. Dan blijf ik intussen links stemmen en zorg dat ik heel Nederland, inclusief jouw woning, beter wordt geisoleerd.
Ik ben de eerste om te erkennen dat mijn economische kennis tekort schiet. Daarom laat ik mij ook informeren door anderen. Dat is wel zo verstandig. Zie: Inside Job.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:10 schreef mlg het volgende:
[..]
Leg eens uit met je brede kennis van de economie? De kern van de economie, namelijk het monetaire systeem wordt puur gereguleerd door de overheid.
Ga daar maar niet vanuit. Henk en Ingrid worden vanzelf weer wakker.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:11 schreef mlg het volgende:
[..]
Daarvoor moet groenlinks nog wel even groeien.Ondertussen blijf ik rechts stemmen en laat ik de armen de rekening betalen.
Zelfs Roderick Jan zal ooit beseffen dat we voorzichtig moeten zijn met onze leefomgeving.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga daar maar niet vanuit. Henk en Ingrid worden vanzelf weer wakker.
Winnaar? Je moet echt niet denken dat mensen het normaal vinden dat ze op eigen kosten hun huizen moeten isoleren. Die milieu hippies zijn niet zo'n grote groep.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef dotCommunism het volgende:
Toch schattig hoe mlg ervan overtuigd is dat hij een winnaar gaat worden.
Volgende probleem is dat je zonder economische kennis niet weet welke docu's je moet geloven, laat staan hoe je ze moet beoordelen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben de eerste om te erkennen dat mijn economische kennis tekort schiet. Daarom laat ik mij ook informeren door anderen. Dat is wel zo verstandig. Zie: Inside Job.
Ik ben ook niet helemaal een no-no. En in sommige gevallen komt common sense ook om de hoek kijken. Daarnaast worden er financiele experts en zelfs bankiers aan het woord gelaten. Mag aannemen dat die wel weten waar ze het over hebben. Of is per definitie sprake van een hetze wanneer deze sector wordt bekritiseerd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:31 schreef mlg het volgende:
[..]
Volgende probleem is dat je zonder economische kennis niet weet welke docu's je moet geloven.
Hij is een grote winnaar. Je hebt het geheugen van een goudvis, want dit heeft hij genoeg keer verteld.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:25 schreef dotCommunism het volgende:
Toch schattig hoe mlg ervan overtuigd is dat hij een winnaar gaat worden.
Ja, ik weet niet waar die docu van jou over gaat, maar ik ontken ook niet dat bankensysteem niet deugt. Ik leg de schuld alleen bij het systeem neer, en niet bij de banken die bestaan om winsten te maken, door te gokken met andermans geld. Hoe kunnen ze dat anders als de centrale bank een monopolie om de geldhoeveelheid heeft.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal een no-no. En in sommige gevallen komt common sense ook om de hoek kijken. Daarnaast worden er financiele experts en zelfs bankiers aan het woord gelaten. Mag aannemen dat die wel weten waar ze het over hebben. Of is per definitie sprake van een hetze wanneer deze sector wordt bekritiseerd?
Waar hebben we het dan in godsnaam over?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet waar die docu van jou over gaat, maar ik ontken ook niet dat bankensysteem niet deugt.
Jij koppelt economische kennis meteen aan het bankensysteem.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar hebben we het dan in godsnaam over?
Ik heb nooit beweerd over veel economische kennis te beschikken. Ik ben momenteel mezelf aan het verrijken, maar dat is work in progress.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:38 schreef mlg het volgende:
[..]
Jij koppelt economische kennis meteen aan het bankensysteem.
De bankensector is maar een klein detail van de economie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd over veel economische kennis te beschikken. Ik ben momenteel mezelf aan het verrijken, maar dat is work in progress.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |