Ja, zover was ik inmiddels ook al. Zij drukt echter wel een grote stempel op de economie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:40 schreef mlg het volgende:
[..]
De bankensector is maar een klein detail van de economie.
Omdat al die linkse hippies maar blijven zaniken over banken, ook al hebben ze geen idee waar ze het over hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, zover was ik inmiddels al. Zij drukt echter wel een grote stempel op de economie.
Goed bezig. De mijne niet.quote:
De complimenten voor de vorige bewoners.quote:
voor?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:43 schreef Zeeland het volgende:
[..]
De complimenten voor de vorige bewoners.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:43 schreef mlg het volgende:
Ik heb (nog) een huurhuis, was al geïsoleerd. Mooi he.
Zo'n crisis kun je ook niet louter in de schoenen van de banken schuiven. Ook de overheid heeft bijvoorbeeld een dubieuze rol gespeeld, hetzelfde geldt voor de rating agency en natuurlijk voor een deel ook de consument zelf.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:42 schreef mlg het volgende:
[..]
Omdat al die linkse hippies maar blijven zaniken over banken, ook al hebben ze geen idee waar ze het over hebben.
Oké, we maken er 'aan' van.quote:
Dit vertel je, om te vertellen wat jij al weet toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo'n crisis kun je ook niet louter in de schoenen van de banken schuiven. Ook de overheid heeft bijvoorbeeld een dubieuze rol gespeeld, hetzelfde geldt voor de rating agency en natuurlijk voor een deel ook de consument zelf.
Uiteraard. Probeer een beetje indruk op je te maken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef mlg het volgende:
[..]
Dit vertel je, om te vertellen wat jij al weet toch?
Mooi, dat is gelukt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard. Probeer een beetje indruk op je te maken.
Voor het isoleren van hun huis!quote:
Daar hoopte ik al op. Nu naar huis, maaltijd scoren bij de AH en koken maar.quote:
Het niveau van dat voorstel is natuurlijk ook bedroevend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:53 schreef Cerbie het volgende:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2824/Politiek/article/detail/1858130/2011/03/10/PVV-Den-Haag-wil-actie-tegen-allochtone-broodgooiers.dhtml
Het lijkt de Telegraaf wel, wat een niveau
Wat een Jacobse en Van Es voorstel weer...quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:53 schreef Cerbie het volgende:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2824/Politiek/article/detail/1858130/2011/03/10/PVV-Den-Haag-wil-actie-tegen-allochtone-broodgooiers.dhtml
Het lijkt de Telegraaf wel, wat een niveau
Sowieso De Mos.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat een Jacobse en Van Es voorstel weer...
quote:Meeuwen en ander ongedierte - kijk nog even naar het logo van de PVV.
Waarom moet ik mijn badwater af laten koelen alvorens het weg te laten spoelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |