Die gek wilde mij toevoegen op hyvesquote:
Ernstige zaak....quote:
Ach, Betyar zit elke dag aan het bier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
Voor de derde achtereenvolgende dag aan de bier. Dat is op zich niet goed. Hoewel...het kan natuurlijk erger.
Ik heb ook wel extremere perioden gekend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ach, Betyar zit elke dag aan het bier.
Daarbij houden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef eriksd het volgende:
Welke rum is het beste voor rum-cola? Havana Club gebruik ik nu, bevalt prima, maar kan het beter?
Sorry erik, ik ben een proleet.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef eriksd het volgende:
Welke rum is het beste voor rum-cola? Havana Club gebruik ik nu, bevalt prima, maar kan het beter?
Er komt nog een return in Moskou.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef Holograph het volgende:
Als Ajax verliest, komt er dan minder voetbal op TV?
Sterke drank moet je niet mengen indien dat niet strikt noodzakelijk isquote:
Ik merk vooral aan mezelf dat ik voetbal steeds meer begin te hatenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:48 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Er komt nog een return in Moskou.
Ik merk aan mezelf dat ik stiekem voor Ajax ben, die kwaal heb ik vaker bij Europese wedstrijden.![]()
Wil je mijn vriendje worden?quote:
Astjeblieft zeg. Jullie POL-mensen houd ik bij voorkeur zo ver mogelijk op afstandquote:
Gelukkig maar, daar had ik ook al last vanquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Astjeblieft zeg. Jullie POL-mensen houd ik bij voorkeur zo ver mogelijk op afstand
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, daar had ik ook al last van
Found you!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Astjeblieft zeg. Jullie POL-mensen houd ik bij voorkeur zo ver mogelijk op afstand
Wegwezen jij!quote:
* Zeeland rent weg.quote:
Gelukkigquote:
Uit tegen Leningrad is altijd lastig. Ze zijn er nog niet.quote:
Het is een complot. Niemand weet Koos zijn echte naam.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is een complot. Niemand weet Koos zijn echte naam.
Volgens weet iedereen in POL dat inmiddelsquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is een complot. Niemand weet Koos zijn echte naam.
Naja, ik schatte dit ook kansloos in eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Uit tegen Leningrad is altijd lastig. Ze zijn er nog niet.
Wat een slecht filmpje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef eriksd het volgende:
Ik niet
http://www.dumpert.nl/med(...)_seventies_pron.html
Dat was toch Paul ofzo? Wat een kut naam.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens weet iedereen in POL dat inmiddels
Is inderdaad wel leuk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:16 schreef eriksd het volgende:
Dat is echt mijn humor, dat filmpje. Net als Lovitz en Gottfried![]()
![]()
Nee man.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat was toch Paul ofzo? Wat een kut naam.
Weet het ook niet meer, in ieder geval heb je een kut naam.quote:
Bevestigd, het lijkt er niet eens op.quote:
Jij heet toch Willem?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:20 schreef mlg het volgende:
[..]
Weet het ook niet meer, in ieder geval heb je een kut naam.
Nee, Maarten is een leuke naam.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:20 schreef mlg het volgende:
[..]
Weet het ook niet meer, in ieder geval heb je een kut naam.
Nee, jij heet Willem.quote:
Nee, Tom dan. Je ouders waren in ieder geval zo slim om je een naam met 3 letters te geven, zodat je dat tenminste kunt onthouden met je dyslectische kop.quote:
Heb jij een hele zware baan ofzo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:26 schreef mlg het volgende:
Ik ga slapen. Zeeland, ik hoop dat je een nachtmerrie krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |