Ken uw klassiekers;quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik dacht 'Born in the USA' van Bruce Springsteen?
Ook in Iran?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ze is wel eens eerder gepakt toen ze drugs smokkelde. Recidive zou dus een heel goede mogelijkheid kunnen zijn.
Deze straf is gebaseerd op de regels van de Islam.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Trouwens. De doodstraf voor drugshandel.![]()
Reden te meer dat Rosenthal zich wel wat sterker had mogen opstellen. Wat een slapjanus zegquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef Holograph het volgende:
[..]
Deze straf is gebaseerd op de regels van de Islam.
Klopt. We weten nu dat zijn onderhandelingsmethode een te hoog PvdA-gehalte hadquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Reden te meer dat Rosenthal zich wel wat sterker had mogen opstellen. Wat een slapjanus zeg
Dus geen Brother In Arms? Ik dacht dat altijd namelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ken uw klassiekers;
The first album to be released on CD was Billy Joel's 52nd Street
Ik heb daar nog de amerikaanse 1x platina plaat van de trompettist van hangen overigens. Uiteindelijk is hij in de US 8x platinum geworden ofzo.
Zelfs al is dat zo. Nederland zou nooit moeten accepteren dat Nederlandse staatsburgers ter dood worden gebracht. Voor mij is dat heel simpel...quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef Holograph het volgende:
[..]
Deze straf is gebaseerd op de regels van de Islam.
Nee, een totaal gebrek aan diplomatieke ervaring van die hufter. Hoop niet dat mijn leven ooit van die zak hooi af komt te hangen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:58 schreef Holograph het volgende:
[..]
Klopt. We weten nu dat zijn onderhandelingsmethode een te hoog PvdA-gehalte had
Stuur de remote even na.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:58 schreef remlof het volgende:
Saif net in extra journaal op Ned1: "We will release the dutch soldiers but we are keeping the helicopter!"
Het is allemaal de schuld van de PvdAquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, een totaal gebrek aan diplomatieke ervaring van die hufter. Hoop niet dat mijn leven ooit van die zak hooi af komt te hangen.
Wikipedia zegt Billy.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Dus geen Brother In Arms? Ik dacht dat altijd namelijk.
Ik denk niet dat Timmermans in eenzelfde situatie als zo'n slappe zak had gereageerd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:00 schreef Holograph het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de PvdA.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:54 schreef Holograph het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk nooit wat je kunt verwachten van Islamofascistische regimes.
Gewoon tussen de mede gevangen zetten dan heeft hij zo'n hel dat hij zijn eigen dood zal wensen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef Voorschrift het volgende:
Ben echt kanker chagrijnig nu door die Robert M. weer, wat een godsgruwelijk monster. Welke hitman heeft werk nodig, ik geef wel een zak geld voor zo'n doel.
'Born in the USA' was de eerste commercieel gelanceerde singel in de VS gemaakt. Zojuist even opgezocht.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ken uw klassiekers;
The first album to be released on CD was Billy Joel's 52nd Street
Ik heb daar nog de amerikaanse 1x platina plaat van de trompettist van hangen overigens. Uiteindelijk is hij in de US 8x platinum geworden ofzo.
+ mijn 2ctquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef Voorschrift het volgende:
Ben echt kanker chagrijnig nu door die Robert M. weer, wat een godsgruwelijk monster. Welke hitman heeft werk nodig, ik geef wel een zak geld voor zo'n doel.
Welke Wikipedia heb jij?quote:
quote:De cd is uitgegroeid tot een veelzijdige dataplaat. De eerste volledig digitale cd (DDD) verscheen in 1985. Het was het album Brothers in Arms van Dire Straits. In 1985 werd de cd-rom uitgebracht, die het mogelijk maakte om massieve hoeveelheden computerdata te verspreiden. In 1987 introduceerde Philips de cd-video, een cd met geluid en beeld. Een beschrijfbare digitale plaat, cd-r, werd in 1990 geïntroduceerd. De cd-r werd de de facto standaard voor de uitwisseling van data en muziek. De cd-familie is zeer succesvol: in 2004 werden er wereldwijd circa 30 miljard cd-, cd-rom- en cd-r-platen verkocht
De Engelse uiteraard.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |