Die is voor Saif, om mee te spelen in de achtertuinquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:45 schreef betyar het volgende:
[..]
En die helikopter dan??
[ afbeelding ]
Nou daar past diarree streets wel bijquote:
Om geen warmte te verliezen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Waarom moet ik mijn badwater af laten koelen alvorens het weg te laten spoelen
Echter bij warm water voelen de bacteriën die het in de RWZI af moeten breken zich weer beterquote:
Bij die afbraak processen komt meestal toch al warmte vrij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Echter bij warm water voelen de bacteriën die het in de RWZI af moeten breken zich weer beter
Met Mark Knoflookquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou daar past diarree streets wel bij
Oh is die vrouw in Iran toch niet doodquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:36 schreef Holograph het volgende:
Wat heeft dit kabinet toch weer goed onderhandeld.
Ze hebben geleerd van hun fouten in het verleden. Nu hebben ze een prachtig resultaat, zeker als je kijkt wat Khadaffi eerder met buitenlanders heeft gedaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh is die vrouw in Iran toch niet dood?
Ik heb zo'n vermoeden dat die malloot niks meer te willen heeft en er met een ijzeren vuist op tafel is geslagen en niet door Khadaffi.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:40 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ze hebben geleerd van hun fouten in het verleden. Nu hebben ze een prachtig resultaat, zeker als je kijkt wat Khadaffi eerder met buitenlanders heeft gedaan.
Jawel. kutmuziekquote:
Alleen jammer dat er eerst iemand dood moest...quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:40 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ze hebben geleerd van hun fouten in het verleden.
We zullen zien. Ben wel benieuwd of het verhaal hierachter ooit naar buiten komt. Wat Betyar zegt snijdt overigens ook wel hout..quote:Nu hebben ze een prachtig resultaat, zeker als je kijkt wat Khadaffi eerder met buitenlanders heeft gedaan.
Monotoom saai geneuzel. Echt nog slechter dan pakweg Justin Bieberquote:
Ze smokkelde nou ook eenmaal drugs. Het had inderdaad beter gekund, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zoveel medelijden heb..quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er eerst iemand dood moest...
Dat klopt, alleen wint Khadaffi volgens de laatste berichten wel steeds meer terrein.quote:[..]
We zullen zien. Ben wel benieuwd of het verhaal hierachter ooit naar buiten komt. Wat Betyar zegt snijdt overigens ook wel hout..
Ik dacht 'Born in the USA' van Bruce Springsteen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:48 schreef betyar het volgende:
Dire straits, "Brother in arms" het eerste commerciële cd'tje.
Dat geloof jij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ze smokkelde nou ook eenmaal drugs. Het had inderdaad beter gekund, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zoveel medelijden heb..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |