quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nu weet ik ineens waar ik aan moest denken idd
Ik hoorde hier laatst ook van Jule voor een meisje, moest ik wel aan wennen, aan de schrijfwijze. Maar het schijnt een Franse meisjesnaam te zijn.
hebben ze toevallig zeven kinderen nuquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:54 schreef Ynske het volgende:
@sjeen, die ja
zo hoorde ik van t weekend ineens een broer en zusje, Si xx en Se ven
nee dat nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:59 schreef Beregd het volgende:
[..]
hebben ze toevallig zeven kinderen nu
Ik vind Penny leuk, opeens, maar mijn vrouwe natuurlijk weer niet :|
Je kijkt graag The big bang theoryquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:59 schreef Beregd het volgende:
[..]
hebben ze toevallig zeven kinderen nu
Ik vind Penny leuk, opeens, maar mijn vrouwe natuurlijk weer niet :|
ah, nee, ik heb het van Lostquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je kijkt graag The big bang theoryIk vind Leonard een leuke naam, maar dan wel met Engelse uitspraak.
Ik heb je profiel maar even gecheckt, en daar gezien dat je uit SjengCity komt, maar anders zou ik zweren dat je Mrs.Ekdom (als in de vrouw van Gerard Ekdom) was!quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Nee voor een jongen zijn namen als Lennon en Lewis wel heel stoer
Ga je je daar echt iets van aantrekken? Als het nou de naam zou zijn van een versgeboren nichtje of neefje, dan zou ik me bedenken. Maar een fokkindje... Nehquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Kleurdoos het volgende:
pleuni, zo heette ook een rat van me, dus dat wordt m niet
vriendlief opperde 2 namen, die ik beide mooi vind, maar daar is al een fokkindje van..
vind ik best vervelend
Daar zou ik me niet door laten tegenhoudenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Kleurdoos het volgende:
vriendlief opperde 2 namen, die ik beide mooi vind, maar daar is al een fokkindje van..
vind ik best vervelend
Ook niet als je stiekem Elin bovenaan je lijstje hebt staan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nee, door namen hier zou ik me toch ook niet laten beperken geloof ik.
Je mag het gerust vertellen hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Onze jongensnaam is al gekozenWel moeilijk om het dan ook voor je te houden hé..
ik ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:42 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Daar zou ik me niet door laten tegenhouden
Lena vindt hij bijv heel erg mooi.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nee, door namen hier zou ik me toch ook niet laten beperken geloof ik.
Bij die naam zou ik me eerder laten tegenhouden door de Elin - Lena combi, die wat mij betreft teveel letters overeenkomstig heeft.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Lena vindt hij bijv heel erg mooi.
maar dan heb je natuurlijk poppedeins Lena, Lishe's Lena, Claudia's lena.. en ja, dat staat me wel wat tegen
doe dan Tess als meisjesnaamquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Lena vindt hij bijv heel erg mooi.
maar dan heb je natuurlijk poppedeins Lena, Lishe's Lena, Claudia's lena.. en ja, dat staat me wel wat tegen
en Tess is leuk, maar ik ben niet van de T'squote:Op donderdag 10 maart 2011 10:46 schreef Cyntiaa het volgende:
Weet er iemand een handige website over vernoemen? Het lijkt me leuk om onze zoon toch iets van beide opa's mee te geven. Beetje jammer dat ze Harrie & Ben heten
Dat gaat toch wel gebeurenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Bij die naam zou ik me eerder laten tegenhouden door de Elin - Lena combi, die wat mij betreft teveel letters overeenkomstig heeft.
bij Amber in de klas zit een V.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:53 schreef Pvoesss het volgende:
Ik kwam V. zijn naam nooit tegen en hij komt weinig voor en toch kom je dan ineens iemand tegen met die naam in je omgeving. Dan heb ik liever dat het een naam deelt met een fokkindje.
Neelequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind Ella ook wel heeel erg leuk
en Mia!
of Lene, dat kan natuurlijk ook nog
Niet Mia, Mila!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind Ella ook wel heeel erg leuk
en Mia!
of Lene, dat kan natuurlijk ook nog
geen idee... daar heb ik nog niet over na gedachtquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En een jongen Vicky? Vertel eens?
Hoe staat het met de overwegingen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:03 schreef Ssserpente het volgende:
Als het aan mij lag, hoor, want Nils vindt het achterlijk.
Bobbie voor een meisje is ook leuk.Alleen zou de vriend van m'n moeder dan denken dat ze naar hem is vernoemd. Ook een beetje raar.
leuk! of Luukquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:06 schreef Ssserpente het volgende:
Luc, Vicky!
Jaren geleden op vakantie stond er bij ons op de camping een gezin met een tweeling: Tess en Luc. Ze waren zo leuk.
GMTAquote:
Ja hoor, mij mag je alles vragen. Ik hou juist van impertinente vragen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Hoe staat het met de overwegingen?Of mag je zoiets niet vragen?
![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:07 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ja hoor, mij mag je alles vragen. Ik hou juist van impertinente vragen.
Ik neig nu weer heel erg naar houden bij één. Vooral vanwege het onverwachte etentje vorige week.
Oh jaaaa dat vind ik ook een erg leuke naam voor een meisje!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En daar zit nog een meisje Jip bij. Het is een drietal.
Dan vind ik Jelle 1000x leuker!quote:
Arwen staat ook op de mijnequote:Op donderdag 10 maart 2011 11:22 schreef Beregd het volgende:
[..]
Deze is hier ook genadeloos afgeketst. Onbegrijpelijk.
Ik zou zeggen: Rienk en Arwen
Weet niet echt wat ik ervan vind eigenlijkquote:Jamie Cullum en zijn vrouw Sophie Dahl zijn de kersverse ouders geworden van dochtertje Lyra.
Dat vind ik juist een rare combi, ik snap de naam Jelte dan helemaal niet!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:45 schreef SacreCoeur het volgende:
Jelte, zo heet het zoontje van een nicht van mijn nicht.
Ze heeft er 3 Senna, Viggo en Jelte.
Past wel goed bij elkaar, vind ik.
Dat boek roelsquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:00 schreef Beregd het volgende:
mss ben ik gewoon fan van ronja vanwege
[ afbeelding ]
Wikipedia zegt Birk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:10 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat boek roels![]()
Hoe heette haar broer ook alweer? Of neef? Die had ook zo'n toffe naam
Oh echt?! Ik had een andere naam in mn hoofd. Ff zoeken hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:12 schreef Beregd het volgende:
[..]
Wikipedia zegt Birk.
Dat vind ik nou niet zo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké. Negeer mij maar. Alleen Ronja is tof
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
fanquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:00 schreef Beregd het volgende:
mss ben ik gewoon fan van ronja vanwege
[ afbeelding ]
Mijn favoriete jeugdboek (van mijn favoriete schrijfster bij mijn favoriete uitgever)quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Kleurdoos het volgende:
vind ik best vervelend
Ik ook, en toen vond ik haar naam al nooit mooi. Ronja doet me gewoon altijd denken aan Ranja.. En dat is geen goede associatiequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef Raissa het volgende:
Bij Ronja moet ik denken aan GTST, hoe slecht is dat
Ben benieuwd ook BJ.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
inmiddels hebben we de 2e naam wel rond; zowel voor een jongens als een meisje;
voor een jongen een vernoeming naar onze vaders; en voor een meisje naar onze zussen.( we hebben dr beide 1, en Evie is al vernoemd naar onze moeders).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:26 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Ben benieuwd ook BJ.
Wij zijn inmiddels uit de voornaam. We willen ook onze beide vader vernoemen
, maar nu komt ie he: Manliefs vader heet Huub. Iemand creatief? Want ik vind het een braaknaam.
ik vind Huub juist keischattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en anders alleen de uu's, Guus
Hoequote:Op zondag 13 maart 2011 22:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zag de naam en moest 3x kijken of 'k niet dubbel zag.
Ayiiia (klinkt als een cowboy op een paard?)
Het klinkt meer als MissPiggy's strijdkreet!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zag de naam en moest 3x kijken of 'k niet dubbel zag.
Ayiiia (klinkt als een cowboy op een paard?)
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:26 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Ben benieuwd ook BJ.
Wij zijn inmiddels uit de voornaam. We willen ook onze beide vader vernoemen
, maar nu komt ie he: Manliefs vader heet Huub. Iemand creatief? Want ik vind het een braaknaam.
Umberto? Maar da's wel heel creatief en ver gedacht mss.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Geen idee of het zo is hoor, maar ik vond zelf dat het vast de Italiaanse versie van Hubertus is.![]()
)
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het klinkt meer als MissPiggy's strijdkreet!
Ik mis Lasse, Bosse en Lisa en de rest uit Bolderburen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Kleurdoos het volgende:
namen uit Lindgrenboeken:
Kati
Madieke
Liesbet
Mio
Rasmus
Karlsson
Ronja
Assar
Pippi
Annicka
Tommy
erik
Jonathan
Karel
Jossie
Sofia
anna
Matthias
Katla
Emil
Orvar
Malin (O+ beetje dubbelop)
Niko
Johan
Pelle
Tjorven
Mattis
Lovis (O+)
Birk
Per
Borka
Britt
Mari
etc
En Ubbe? Of Hugh of Hugo? Die laatste zijn afgeleiden van dezelfde naam als Huub.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:39 schreef Takkembah het volgende:
Oebel! Wat apart, waar komt die naam vandaan? Nog nooit van gehoord, en ja, is wel lastiger ....
Huub associeer ik gewoon met oude mannen. Bovendien past het niet bij de voornaam.
En Kajsa, Kjersti, Alva, Mia, Mattis voor een meisje, Ylva-Li (Ylva zonder -Li is mooier vind ik), Ida, Olle...quote:Op maandag 14 maart 2011 10:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik mis Lasse, Bosse en Lisa en de rest uit Bolderburen.
heeey die hebben wij al als 2e naamquote:
Het gaat om een tweede naam, een vernoeming... ik zie het probleem niet. Behalve bij Eppo danquote:Op maandag 14 maart 2011 15:23 schreef Leigh het volgende:
Huub, Wiebe, Wytse, Oebel, Ubbe?
Noem 't kind dan meteen Eppo (wat overigens ook een echt Hollandse naam is).
haast jammer dat Jo geen Yo heetquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:20 schreef Meandering het volgende:
Gister de winnaar van de quizvraag bij Zappsport
"Zee Fischer"
Durf niet eens te zeggen of 't 'n jongen of 'n meisje betreft. Laat staan de niet zo handige combi van voor- en achternaam
Mijn moeder wou mij zo noemen.quote:
vinden we allebei wel leuk maar wordt het wsch niet:quote:Op maandag 14 maart 2011 22:15 schreef Jeetjejom het volgende:
Beregd, hebben jullie wel al een top 3/5/10/500?
Ik ken irl alleen een poolse vrouw van in de 40, lief mens hoor, maar niet echt een pre om de naam te kiezenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:09 schreef She-Wolf het volgende:
Ik vind de combinatie Elin en Lena niet zo geweldig, eerlijk gezegd.
Eigenlijk vind ik Lena helemaal geen leuke naam, maar dat komt door de associatie die ik ermee heb. Je hoort hem wel steeds vaker idd. Ook irl ken ik er al een paar.
Jaaaaaaa doe maar een jongen dan, eindelijk een Otisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:52 schreef Kleurdoos het volgende:
Nouja, t gaat ook niet om het thema natuurlijk, als ik Lena roep, dan roep ik Lena en niet ELINENLENA
maargoed, vooralsnog probeer ik Lucy er doorheen te krijgen want dat is echt de nummer 1 momenteel
en voor een jongen hebben we zat, maar Otis staat nu op 1
en wie m jat prik ik lek
Ze waren het eens over de jongensnaam, toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarom denkt iedereen dat KD een dochter krijgt weer?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:53 schreef Sjeen het volgende:
Als ik in de 'L' ga zoeken, dan kom ik nog wel een aantal namen tegen die ik ook leuk vind
Lana beetje hockeynamerig
Laurien Lauren staat erop
Liene leuk!
Lilyleukleuk
Lina (mijn familie noemt mij Tina)
Lise leuk
Lone Lonneke staat er wel op
Lori
Lune Luna vond ik vroeger leuk, noemde mn kat zo, dat was een pokkebeest, sindsdien geen luna's meer voor mij.
en KD gaat er ook gewoon vanuit dat ze een meisje maakt hoor
eens schmeens.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ze waren het eens over de jongensnaam, toch?
Ik heb dat bij Lena/ Leentje juist, dat ik het een ouwewijvennaam vindquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef appelsap het volgende:
Ik vind Lena leuker, speelser. Ik denk bij Leah/Lea ook een oudere vrouw.
Tiger lily zo heet toch een kind van een bekendheid, en lily rose (die van johnny depp)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:36 schreef innepin het volgende:
haha![]()
D'r was hier ooit iemand die een geweldige Huisje-Boompje-Beestje combi voor me bedacht had. Willow en Tiger ofzo. En dan nog een huis-naam. Maar die weet ik niet meer. Die was wel echt hilarisch
Van Beertje van Beers. Stond in de Kek.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Tiger lily zo heet toch een kind van een bekendheid, en lily rose (die van johnny depp)
Van Bob Geldoff en Paula Yates, Tiger Lily Heavenly Hirany of zoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Tiger lily zo heet toch een kind van een bekendheid, en lily rose (die van johnny depp)
ja me, maar ik weet niet meer wat precies ook alweer,quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:36 schreef innepin het volgende:
haha![]()
D'r was hier ooit iemand die een geweldige Huisje-Boompje-Beestje combi voor me bedacht had. Willow en Tiger ofzo. En dan nog een huis-naam. Maar die weet ik niet meer. Die was wel echt hilarisch
de mamaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:47 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Van Beertje van Beers. Stond in de Kek.
Pixie vind ik echt leuk, maar frou-frouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh wacht, van Bob Geldof heeft Paula Yates Peaches Honeyblossom, Fifi Trixibelle en Pixie Frou-Frou.
Heavenly Hiraani Tiger Lily is van Michael Hutchence en Paula Yates
Oh, sorry, ik dacht serieus dat ik het goed zei.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
de mama
beetje heulen met de vijand jij!
Daar moet ik ook altijd aan denkenquote:
Beetje gevangenis-achtigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:48 schreef amaranta het volgende:
Net op een raam dit pareltje gelezen. En zijn/haar (het was een blauwe sticker) tweelingbroer heeft de naam van een van de Pfafftelgjes gekregen.
mooi, want nog een elin kunnen we niet gebruikenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:11 schreef Juud79 het volgende:
Wij hebben inmiddels al een week of 8 geleden onze meisjesnaam gekozen en we blijven er ook blij mee, godzijdank, want makkelijk was het niet. Jongensnaam hebben we wel, maar nu dus niet nodig, die bewaren we.![]()
Afvallers hier waren:
Fiene
Evie
Elin
Rosa
Lena
Jasmijn
Nopequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:04 schreef geppie het volgende:
[..]
Beetje gevangenis-achtig![]()
Ik heb sowieso een beetje een afkeer van namen die eindigen op de -y, ik zou er dan ook Lucie van maken KD
t wordt wel druk hè?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mooi, want nog een elin kunnen we niet gebruiken
berberquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:10 schreef Poppedein het volgende:
Ik vind al je afvallersJuud, ben alleen wat minder gecharmeerd van Jasmijn. Ze stonden ook allemaal op ons brainstorm namenlijstje bij Lena, ik gooi m er voor de grap even in, ben benieuwd of jullie naam er heel toevallig ook tussen staat
Berber
Billy
Bo
Bobbi ( e)
Caya
Cleo
Daan
Dana
Dae
Dide
Ella
Elin
Elphi/Elvi
Esri
Evi/Evy
Febe
Fenna
Fenne
Fiene
Ise/Ize
Izzy
Jette
Kris
Lana
Leine
Lena
Lexi
Lise/Lize
Lizzy
Loeke
Luuke
Maevi
Marin
Merel
Merle
Mette
Mila
Nieke
Noor
Nori
Robien
Robynn
Rosa
Saar
Sam
Tara
Terre
Yael
Yana
Yuna
Zara
Malin is ook leuk inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wij hadden Elin ook (heel) hoog op het lijstje staan. En Lea ook
Elin en Malin vind ik ook een mooie combi
Zeg je dan s ochtends tegen hem ; "Kom er Marin?"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb een Marin in de klas...
Tegen haar, regelmatig ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Zeg je dan s ochtends tegen hem ; "Kom er Marin?"
Ja, precies. Who cares.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:42 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoor het wel vaker, Senna, en het maakt me werkelijk niets uit. Wij hebben toch de leukste, mooiste, liefste, slimste en meest originele
Alles is zoals ik wil, als ik kijk door mijn roze brilquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, precies. Who cares.
Wij leven in ons eigen wereldje en daarin is er maar één Lena.
mijn zus heeft s haar naam als 2e naamquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn zoons naam begint ook 'hip' te worden, die indruk heb ik soms. Toch jammer, vind ik. Mijn dochters naam ben ik nog niet tegengekomen.
ik zag t laatst op babybytesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
Nilsen als voornaam? Nog nooit van gehoord.Waar komt het vandaan, of zelf bedacht?
Ik ga eens effe google raadplegen, het zegt me niksquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:28 schreef Beregd het volgende:
Wolf uit de strips van thorgalMaar da's wel een meisje.
zie editquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ga eens effe google raadplegen, het zegt me niks![]()
Ik verzamel boeken voor hem waarin mensen ook Wolf heten
Ja de naam is steeds populairder ik krijg als reactie ook vaak oh wat een prachtnaam die hoor je niet heel vaak, maar toch kennen ze de naam altijd welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:56 schreef Kleurdoos het volgende:
wat betreft V, daar zitten er een hele hoop van in t mamabestand
maar die zijn allemaal 2-3 jaar
heet de helft van een tweeling hier niet ook zo?
ik heb trouwens Nilsen op mijn lijstje staan
Ik ken een jongetje van Wolfs leeftijd dat Wolfram heet!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:27 schreef Poppejans het volgende:
En ik heb nog nooit een andere Wolf irl ontmoet
Mega Mindy heeft in het echt trouwens een zoon die ook Wolf heet
Da's ook mijn 2e naam maar dan met een E ervoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mijn zus heeft s haar naam als 2e naam
S tella en R afquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:22 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik weet dus echt niet hoe de kinderen van groofs heten....
Ik vind wolf ook leuk, maar manlief vindt het helemaal nix!
Maar Wolf wordt ook een groot mens hoor!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:17 schreef Poppejans het volgende:
Oeke, wat apart om in deze tijd je kind echt zo te noemen. Ik vind dat zo'n grote mensen naam!
Wat ik wil zeggen, ik heb liever een kind met een grotemensen naam dan een volwassene met een kindernaam.quote:
Dat heb ik een beetje met de naam Lieve, best aardig, maar niet voor een volwassene.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:42 schreef oeke het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen, ik heb liever een kind met een grotemensen naam dan een volwassene met een kindernaam.
Bij Lieve heb ik meer dat het me lastig lijkt om boos op te zijn of ruzie mee te hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat heb ik een beetje met de naam Lieve, best aardig, maar niet voor een volwassene.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
Evie en Nora, klinkt ook best mooi niet?
Dat heb ik dus met Wesley, zo jammer, vond het een leuke naam, maar ga ik mijn zoon niet meer noemen nu....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:45 schreef Jeetjejom het volgende:
Groofsken, R hoor ik idd in Limburg ook heel veel, ik had hem ook op mijn lijst staan, maar manlief had daar de link met de voetballer getrouwd met doos Sylvie.
nilsen vind ik heel erg leuk klinken en ook bij elin, misschien heeft ze het wel zelf verzonnenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik vind Nilsen voor een meisje mooi! Maar kan er niks over vinden. Ik dacht dat het wel iets Noords zou zijn, dus heb even gezocht en in Zweden wonen er 6 mannen en 6 vrouwen met de naam Nilsen, maar geen van allen heeft de naam als roepnaam. In Noorwegen en Denemarken is ie onbekend en ook op Ijsland, Faröer en dergelijke kan in niks vinden.
Oooooohquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:12 schreef Kleurdoos het volgende:
En Silas staat nu op de jongensnamenlijst
Inderdaad!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:28 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wolf, vindt ik een stoere naam maar zou hier(Brabant) al snel wol-luf worden en dat vind ik niet mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |