Daar zou ik me niet door laten tegenhoudenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Kleurdoos het volgende:
pleuni, zo heette ook een rat van me, dus dat wordt m niet
vriendlief opperde 2 namen, die ik beide mooi vind, maar daar is al een fokkindje van..
vind ik best vervelend
Ook niet als je stiekem Elin bovenaan je lijstje hebt staan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nee, door namen hier zou ik me toch ook niet laten beperken geloof ik.
Je mag het gerust vertellen hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Onze jongensnaam is al gekozenWel moeilijk om het dan ook voor je te houden hé..
ik ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:42 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Daar zou ik me niet door laten tegenhouden
Lena vindt hij bijv heel erg mooi.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nee, door namen hier zou ik me toch ook niet laten beperken geloof ik.
Bij die naam zou ik me eerder laten tegenhouden door de Elin - Lena combi, die wat mij betreft teveel letters overeenkomstig heeft.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Lena vindt hij bijv heel erg mooi.
maar dan heb je natuurlijk poppedeins Lena, Lishe's Lena, Claudia's lena.. en ja, dat staat me wel wat tegen
doe dan Tess als meisjesnaamquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Lena vindt hij bijv heel erg mooi.
maar dan heb je natuurlijk poppedeins Lena, Lishe's Lena, Claudia's lena.. en ja, dat staat me wel wat tegen
en Tess is leuk, maar ik ben niet van de T'squote:Op donderdag 10 maart 2011 10:46 schreef Cyntiaa het volgende:
Weet er iemand een handige website over vernoemen? Het lijkt me leuk om onze zoon toch iets van beide opa's mee te geven. Beetje jammer dat ze Harrie & Ben heten
Dat gaat toch wel gebeurenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Bij die naam zou ik me eerder laten tegenhouden door de Elin - Lena combi, die wat mij betreft teveel letters overeenkomstig heeft.
bij Amber in de klas zit een V.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:53 schreef Pvoesss het volgende:
Ik kwam V. zijn naam nooit tegen en hij komt weinig voor en toch kom je dan ineens iemand tegen met die naam in je omgeving. Dan heb ik liever dat het een naam deelt met een fokkindje.
Neelequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind Ella ook wel heeel erg leuk
en Mia!
of Lene, dat kan natuurlijk ook nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |