ons konijn heet Rambo...weet je dat ook weer...oh ja het is een meisjequote:Op zondag 27 februari 2011 09:19 schreef Vlindur het volgende:
Onze cavia heette Bugs en onze ratten Ciske, Sara, Robin en Wolfjuh.
Mn wandelende tak heette Naamloos en mn salemander Malle Sander![]()
Onze katten nu heten Rokko en Nikkie.
Zo. Weten jullie dat ook
De volgende wordt Mus of Nachtegaal denk ikquote:
Dat durf ik echt niet, bang dat iemand het zou lezen ofzow!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:55 schreef Takkembah het volgende:
Oeoeoeoeoeoh JJ, ik ben ook zeer benieuwd!!!
Wij zijn er inmiddels ook uit..... Soms schrijf ik hem stiekem al in mijn agenda, dan is het zo echt
Oh dat had ik met Alexa met een vriendin van me. Wij noemden Alexa hier thuis al Alexa, brengt natuurlijk risico's met zich mee. Twee weken in Frankrijk met mijn vriendin en haar vriend mijn kop kunnen houden, en een dag voordat ik ingeleid zou worden, flapte ik het er opeens uit. Maar goed, tis mijn liefste vriendinnetje, dus ik vond het niet zo erg ofzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:56 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Dat durf ik echt niet, bang dat iemand het zou lezen ofzow!
Mijn vader is me ook aan het proberen uit te horen, ze weten ondertussen dat we een menneke krijgen dus als ik dan zeg dat we weer kleren hebben gekocht, dan vraagt ie ook echt voor wie? Voor Jorja of??
En steeds moet ik me op mijn tong bijten om het niet gewoon eruit te floepen, maar het is me tot nu toe gelukt
Een Eekhoorn is toch geen huisdier?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:07 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
De volgende wordt Mus of Nachtegaal denk ik
Hier heten de huisdieren:
Ninjo en Juna (katten)
Skuirrel (Godhebbezijnziel, onze eerste eekhoorn)
Will & Grace (de opvolgers van Skuirrel, mogen jullie raden wie wit is en wie grijs)
Das zielig!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:26 schreef Vicky het volgende:
Vandaag gezien, broer en zus: E l v i s en E l v i s s a
WTF?????quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:26 schreef Vicky het volgende:
Elvissea denk ik. Wat een treurigheid.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:14 schreef Kleurdoos het volgende:
ben benieuwd hoe ze 3 dan gaan noemen
Elvissen?
Ik ken een gezin waarvan de kinderen zo heten. En dan nog een zus S a b i n a en broer S a b a n.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:26 schreef Vicky het volgende:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:26 schreef Vicky het volgende:
Niet dat het mijn keuze zou zijn, maar ik vraag me af waarom deze naam niet zou mogen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ken een zus en broer die E L V I S en T I J G E R heten.
Ze wou hem eigenlijk jezus noemen maar dat mocht niet. toen ze op het gemeentehuis was moest ze nog wat anders verzinnen, ze zag een poster hangen, en wist het toen...we noemen hem T I J G E R![]()
Alleen op het schoolplein durft ze de naam van haar eigen kind niet uit te spreken en noemt ze hen jongetje....Tsss als je het toch doet, sta er dan ook voor.....
Niet met nog een e tussen de N en de Y? Zo ken ik er namelijk twee.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:29 schreef Cantare het volgende:
[..]
![]()
Vandaag kwam ik langs een huis waar een Desteny was geboren.Ja, met een e.
ik weet niet waarom niet, het werd bij het gemeentehuis afgekeurdquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:32 schreef bluejean het volgende:
[..]
Niet dat het mijn keuze zou zijn, maar ik vraag me af waarom deze naam niet zou mogen.
ik denk dat Jesus wel goedgekeurd was, eigenlijk. Jezus is ook meer provocatief.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:32 schreef bluejean het volgende:
[..]
Niet dat het mijn keuze zou zijn, maar ik vraag me af waarom deze naam niet zou mogen.
De ambtenaar van de burgerlijke stand weigert in de geboorteakte voornamen op te nemen die ongepast zijn, of overeenstemmen met bestaande geslachtsnamen tenzij deze tevens gebruikelijke voornamen zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:32 schreef bluejean het volgende:
[..]
Ja, dát begreep ik wel uit het verhaal, maar ik snap niet zo goed waaróm de naam dan ongepast zou zijn. In Spaanstalige landen bijvoorbeeld is Jesús wel een gebruikelijke naam. Bovendien worden er ook kinderen Mozes, Josef, Princess of Tijger genoemd, dus ik snap niet zo goed waarom Jezus daarentegen wel zou worden geweigerd. Nog steeds niet, eigenlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 03:36 schreef Marloes het volgende:
[..]
De ambtenaar van de burgerlijke stand weigert in de geboorteakte voornamen op te nemen die ongepast zijn, of overeenstemmen met bestaande geslachtsnamen tenzij deze tevens gebruikelijke voornamen zijn
Dit is dus een ongepaste
Dus het meisje heet Elvis?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ken een zus en broer die E L V I S en T I J G E R heten.
Ze wou hem eigenlijk jezus noemen maar dat mocht niet. toen ze op het gemeentehuis was moest ze nog wat anders verzinnen, ze zag een poster hangen, en wist het toen...we noemen hem T I J G E R![]()
Alleen op het schoolplein durft ze de naam van haar eigen kind niet uit te spreken en noemt ze hen jongetje....Tsss als je het toch doet, sta er dan ook voor.....
Elvis voor een meisje vind ik leuk!quote:
Op woensdag 9 maart 2011 17:13 schreef oh-oh het volgende:
ik ken de variant Jeannot er weer vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:18 schreef Jeetjejom het volgende:
Ben er ook niet kapot van Sjeen, een kennis van mij gebruikt Jayno als bijnaam, hij heet Janneau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |