Oh, sorry, ik dacht serieus dat ik het goed zei.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
de mama
beetje heulen met de vijand jij!
Daar moet ik ook altijd aan denkenquote:
Beetje gevangenis-achtigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:48 schreef amaranta het volgende:
Net op een raam dit pareltje gelezen. En zijn/haar (het was een blauwe sticker) tweelingbroer heeft de naam van een van de Pfafftelgjes gekregen.
mooi, want nog een elin kunnen we niet gebruikenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:11 schreef Juud79 het volgende:
Wij hebben inmiddels al een week of 8 geleden onze meisjesnaam gekozen en we blijven er ook blij mee, godzijdank, want makkelijk was het niet. Jongensnaam hebben we wel, maar nu dus niet nodig, die bewaren we.![]()
Afvallers hier waren:
Fiene
Evie
Elin
Rosa
Lena
Jasmijn
Nopequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:04 schreef geppie het volgende:
[..]
Beetje gevangenis-achtig![]()
Ik heb sowieso een beetje een afkeer van namen die eindigen op de -y, ik zou er dan ook Lucie van maken KD
t wordt wel druk hè?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mooi, want nog een elin kunnen we niet gebruiken
berberquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:10 schreef Poppedein het volgende:
Ik vind al je afvallersJuud, ben alleen wat minder gecharmeerd van Jasmijn. Ze stonden ook allemaal op ons brainstorm namenlijstje bij Lena, ik gooi m er voor de grap even in, ben benieuwd of jullie naam er heel toevallig ook tussen staat
Berber
Billy
Bo
Bobbi ( e)
Caya
Cleo
Daan
Dana
Dae
Dide
Ella
Elin
Elphi/Elvi
Esri
Evi/Evy
Febe
Fenna
Fenne
Fiene
Ise/Ize
Izzy
Jette
Kris
Lana
Leine
Lena
Lexi
Lise/Lize
Lizzy
Loeke
Luuke
Maevi
Marin
Merel
Merle
Mette
Mila
Nieke
Noor
Nori
Robien
Robynn
Rosa
Saar
Sam
Tara
Terre
Yael
Yana
Yuna
Zara
Malin is ook leuk inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wij hadden Elin ook (heel) hoog op het lijstje staan. En Lea ook
Elin en Malin vind ik ook een mooie combi
Zeg je dan s ochtends tegen hem ; "Kom er Marin?"quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb een Marin in de klas...
Tegen haar, regelmatig ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Zeg je dan s ochtends tegen hem ; "Kom er Marin?"
Ja, precies. Who cares.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:42 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoor het wel vaker, Senna, en het maakt me werkelijk niets uit. Wij hebben toch de leukste, mooiste, liefste, slimste en meest originele
Alles is zoals ik wil, als ik kijk door mijn roze brilquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, precies. Who cares.
Wij leven in ons eigen wereldje en daarin is er maar één Lena.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |