Oh, sorry, ik dacht serieus dat ik het goed zei.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
de mama
beetje heulen met de vijand jij!

Lucy's
 Lucy's 

Daar moet ik ook altijd aan denkenquote:

vond het geloof ik ook een leuke naam voor een jongen.
  vond het geloof ik ook een leuke naam voor een jongen.

nou als je na de 20 weken echo, nog een rijtje over hebt, dan ben ik wel nieuwsgierig
 nou als je na de 20 weken echo, nog een rijtje over hebt, dan ben ik wel nieuwsgierig 
 af en toe een optie, maar niet allemaal...
 af en toe een optie, maar niet allemaal... en ik vind het serieus ook een leuke naam!
 en ik vind het serieus ook een leuke naam!

Beetje gevangenis-achtigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:48 schreef amaranta het volgende:
Net op een raam dit pareltje gelezen. En zijn/haar (het was een blauwe sticker) tweelingbroer heeft de naam van een van de Pfafftelgjes gekregen.

We hebben gelukkig nog even en we zullen eruit moeten komen, maar vind het wel moeilijk hoor!
  We hebben gelukkig nog even en we zullen eruit moeten komen, maar vind het wel moeilijk hoor!

zouden ook keuzes van mij kunnen zijn.
 zouden ook keuzes van mij kunnen zijn. 

mooi, want nog een elin kunnen we niet gebruikenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:11 schreef Juud79 het volgende:
Wij hebben inmiddels al een week of 8 geleden onze meisjesnaam gekozen en we blijven er ook blij mee, godzijdank, want makkelijk was het niet. Jongensnaam hebben we wel, maar nu dus niet nodig, die bewaren we.
Afvallers hier waren:
Fiene
Evie
Elin
Rosa
Lena
Jasmijn

Nopequote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:04 schreef geppie het volgende:
[..]
Beetje gevangenis-achtig
Ik heb sowieso een beetje een afkeer van namen die eindigen op de -y, ik zou er dan ook Lucie van maken KD

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |