Ze waren het eens over de jongensnaam, toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarom denkt iedereen dat KD een dochter krijgt weer?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:53 schreef Sjeen het volgende:
Als ik in de 'L' ga zoeken, dan kom ik nog wel een aantal namen tegen die ik ook leuk vind
Lana beetje hockeynamerig
Laurien Lauren staat erop
Liene leuk!
Lilyleukleuk
Lina (mijn familie noemt mij Tina)
Lise leuk
Lone Lonneke staat er wel op
Lori
Lune Luna vond ik vroeger leuk, noemde mn kat zo, dat was een pokkebeest, sindsdien geen luna's meer voor mij.
en KD gaat er ook gewoon vanuit dat ze een meisje maakt hoor
eens schmeens.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ze waren het eens over de jongensnaam, toch?
Ik heb dat bij Lena/ Leentje juist, dat ik het een ouwewijvennaam vindquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef appelsap het volgende:
Ik vind Lena leuker, speelser. Ik denk bij Leah/Lea ook een oudere vrouw.
Tiger lily zo heet toch een kind van een bekendheid, en lily rose (die van johnny depp)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:36 schreef innepin het volgende:
haha![]()
D'r was hier ooit iemand die een geweldige Huisje-Boompje-Beestje combi voor me bedacht had. Willow en Tiger ofzo. En dan nog een huis-naam. Maar die weet ik niet meer. Die was wel echt hilarisch
Van Beertje van Beers. Stond in de Kek.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Tiger lily zo heet toch een kind van een bekendheid, en lily rose (die van johnny depp)
Van Bob Geldoff en Paula Yates, Tiger Lily Heavenly Hirany of zoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Tiger lily zo heet toch een kind van een bekendheid, en lily rose (die van johnny depp)
ja me, maar ik weet niet meer wat precies ook alweer,quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:36 schreef innepin het volgende:
haha![]()
D'r was hier ooit iemand die een geweldige Huisje-Boompje-Beestje combi voor me bedacht had. Willow en Tiger ofzo. En dan nog een huis-naam. Maar die weet ik niet meer. Die was wel echt hilarisch
de mamaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:47 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Van Beertje van Beers. Stond in de Kek.
Pixie vind ik echt leuk, maar frou-frouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh wacht, van Bob Geldof heeft Paula Yates Peaches Honeyblossom, Fifi Trixibelle en Pixie Frou-Frou.
Heavenly Hiraani Tiger Lily is van Michael Hutchence en Paula Yates
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |