mijn zus heeft s haar naam als 2e naamquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Mijn zoons naam begint ook 'hip' te worden, die indruk heb ik soms. Toch jammer, vind ik. Mijn dochters naam ben ik nog niet tegengekomen.
ik zag t laatst op babybytesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
Nilsen als voornaam? Nog nooit van gehoord.Waar komt het vandaan, of zelf bedacht?
Ik ga eens effe google raadplegen, het zegt me niksquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:28 schreef Beregd het volgende:
Wolf uit de strips van thorgalMaar da's wel een meisje.
zie editquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ga eens effe google raadplegen, het zegt me niks![]()
Ik verzamel boeken voor hem waarin mensen ook Wolf heten
Ja de naam is steeds populairder ik krijg als reactie ook vaak oh wat een prachtnaam die hoor je niet heel vaak, maar toch kennen ze de naam altijd welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:56 schreef Kleurdoos het volgende:
wat betreft V, daar zitten er een hele hoop van in t mamabestand
maar die zijn allemaal 2-3 jaar
heet de helft van een tweeling hier niet ook zo?
ik heb trouwens Nilsen op mijn lijstje staan
Ik ken een jongetje van Wolfs leeftijd dat Wolfram heet!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:27 schreef Poppejans het volgende:
En ik heb nog nooit een andere Wolf irl ontmoet
Mega Mindy heeft in het echt trouwens een zoon die ook Wolf heet
Da's ook mijn 2e naam maar dan met een E ervoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mijn zus heeft s haar naam als 2e naam
S tella en R afquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:22 schreef Jeetjejom het volgende:
Ik weet dus echt niet hoe de kinderen van groofs heten....
Ik vind wolf ook leuk, maar manlief vindt het helemaal nix!
Maar Wolf wordt ook een groot mens hoor!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:17 schreef Poppejans het volgende:
Oeke, wat apart om in deze tijd je kind echt zo te noemen. Ik vind dat zo'n grote mensen naam!
Wat ik wil zeggen, ik heb liever een kind met een grotemensen naam dan een volwassene met een kindernaam.quote:
Dat heb ik een beetje met de naam Lieve, best aardig, maar niet voor een volwassene.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:42 schreef oeke het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen, ik heb liever een kind met een grotemensen naam dan een volwassene met een kindernaam.
Bij Lieve heb ik meer dat het me lastig lijkt om boos op te zijn of ruzie mee te hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat heb ik een beetje met de naam Lieve, best aardig, maar niet voor een volwassene.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
Evie en Nora, klinkt ook best mooi niet?
Dat heb ik dus met Wesley, zo jammer, vond het een leuke naam, maar ga ik mijn zoon niet meer noemen nu....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:45 schreef Jeetjejom het volgende:
Groofsken, R hoor ik idd in Limburg ook heel veel, ik had hem ook op mijn lijst staan, maar manlief had daar de link met de voetballer getrouwd met doos Sylvie.
nilsen vind ik heel erg leuk klinken en ook bij elin, misschien heeft ze het wel zelf verzonnenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik vind Nilsen voor een meisje mooi! Maar kan er niks over vinden. Ik dacht dat het wel iets Noords zou zijn, dus heb even gezocht en in Zweden wonen er 6 mannen en 6 vrouwen met de naam Nilsen, maar geen van allen heeft de naam als roepnaam. In Noorwegen en Denemarken is ie onbekend en ook op Ijsland, Faröer en dergelijke kan in niks vinden.
Oooooohquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:12 schreef Kleurdoos het volgende:
En Silas staat nu op de jongensnamenlijst
Inderdaad!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:28 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Wolf, vindt ik een stoere naam maar zou hier(Brabant) al snel wol-luf worden en dat vind ik niet mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |