Niet Mia, Mila!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind Ella ook wel heeel erg leuk
en Mia!
of Lene, dat kan natuurlijk ook nog
geen idee... daar heb ik nog niet over na gedachtquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En een jongen Vicky? Vertel eens?
Hoe staat het met de overwegingen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:03 schreef Ssserpente het volgende:
Als het aan mij lag, hoor, want Nils vindt het achterlijk.
Bobbie voor een meisje is ook leuk.Alleen zou de vriend van m'n moeder dan denken dat ze naar hem is vernoemd. Ook een beetje raar.
leuk! of Luukquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:06 schreef Ssserpente het volgende:
Luc, Vicky!
Jaren geleden op vakantie stond er bij ons op de camping een gezin met een tweeling: Tess en Luc. Ze waren zo leuk.
GMTAquote:
Ja hoor, mij mag je alles vragen. Ik hou juist van impertinente vragen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Hoe staat het met de overwegingen?Of mag je zoiets niet vragen?
![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:07 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ja hoor, mij mag je alles vragen. Ik hou juist van impertinente vragen.
Ik neig nu weer heel erg naar houden bij één. Vooral vanwege het onverwachte etentje vorige week.
Oh jaaaa dat vind ik ook een erg leuke naam voor een meisje!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En daar zit nog een meisje Jip bij. Het is een drietal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |