Wikipedia zegt Birk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:10 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat boek roels![]()
Hoe heette haar broer ook alweer? Of neef? Die had ook zo'n toffe naam
Oh echt?! Ik had een andere naam in mn hoofd. Ff zoeken hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:12 schreef Beregd het volgende:
[..]
Wikipedia zegt Birk.
Dat vind ik nou niet zo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké. Negeer mij maar. Alleen Ronja is tof
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
fanquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:00 schreef Beregd het volgende:
mss ben ik gewoon fan van ronja vanwege
[ afbeelding ]
Mijn favoriete jeugdboek (van mijn favoriete schrijfster bij mijn favoriete uitgever)quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:35 schreef Kleurdoos het volgende:
pleuni, zo heette ook een rat van me, dus dat wordt m niet
vriendlief opperde 2 namen, die ik beide mooi vind, maar daar is al een fokkindje van..
vind ik best vervelend
Ik ook, en toen vond ik haar naam al nooit mooi. Ronja doet me gewoon altijd denken aan Ranja.. En dat is geen goede associatiequote:Op donderdag 10 maart 2011 12:11 schreef Raissa het volgende:
Bij Ronja moet ik denken aan GTST, hoe slecht is dat
Ben benieuwd ook BJ.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
inmiddels hebben we de 2e naam wel rond; zowel voor een jongens als een meisje;
voor een jongen een vernoeming naar onze vaders; en voor een meisje naar onze zussen.( we hebben dr beide 1, en Evie is al vernoemd naar onze moeders).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:26 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Ben benieuwd ook BJ.
Wij zijn inmiddels uit de voornaam. We willen ook onze beide vader vernoemen
, maar nu komt ie he: Manliefs vader heet Huub. Iemand creatief? Want ik vind het een braaknaam.
ik vind Huub juist keischattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en anders alleen de uu's, Guus
Hoequote:Op zondag 13 maart 2011 22:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zag de naam en moest 3x kijken of 'k niet dubbel zag.
Ayiiia (klinkt als een cowboy op een paard?)
Het klinkt meer als MissPiggy's strijdkreet!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik zag de naam en moest 3x kijken of 'k niet dubbel zag.
Ayiiia (klinkt als een cowboy op een paard?)
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:26 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Ben benieuwd ook BJ.
Wij zijn inmiddels uit de voornaam. We willen ook onze beide vader vernoemen
, maar nu komt ie he: Manliefs vader heet Huub. Iemand creatief? Want ik vind het een braaknaam.
Umberto? Maar da's wel heel creatief en ver gedacht mss.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Geen idee of het zo is hoor, maar ik vond zelf dat het vast de Italiaanse versie van Hubertus is.![]()
)
quote:Op maandag 14 maart 2011 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het klinkt meer als MissPiggy's strijdkreet!
Ik mis Lasse, Bosse en Lisa en de rest uit Bolderburen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef Kleurdoos het volgende:
namen uit Lindgrenboeken:
Kati
Madieke
Liesbet
Mio
Rasmus
Karlsson
Ronja
Assar
Pippi
Annicka
Tommy
erik
Jonathan
Karel
Jossie
Sofia
anna
Matthias
Katla
Emil
Orvar
Malin (O+ beetje dubbelop)
Niko
Johan
Pelle
Tjorven
Mattis
Lovis (O+)
Birk
Per
Borka
Britt
Mari
etc
En Ubbe? Of Hugh of Hugo? Die laatste zijn afgeleiden van dezelfde naam als Huub.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:39 schreef Takkembah het volgende:
Oebel! Wat apart, waar komt die naam vandaan? Nog nooit van gehoord, en ja, is wel lastiger ....
Huub associeer ik gewoon met oude mannen. Bovendien past het niet bij de voornaam.
En Kajsa, Kjersti, Alva, Mia, Mattis voor een meisje, Ylva-Li (Ylva zonder -Li is mooier vind ik), Ida, Olle...quote:Op maandag 14 maart 2011 10:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik mis Lasse, Bosse en Lisa en de rest uit Bolderburen.
heeey die hebben wij al als 2e naamquote:
Het gaat om een tweede naam, een vernoeming... ik zie het probleem niet. Behalve bij Eppo danquote:Op maandag 14 maart 2011 15:23 schreef Leigh het volgende:
Huub, Wiebe, Wytse, Oebel, Ubbe?
Noem 't kind dan meteen Eppo (wat overigens ook een echt Hollandse naam is).
haast jammer dat Jo geen Yo heetquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:20 schreef Meandering het volgende:
Gister de winnaar van de quizvraag bij Zappsport
"Zee Fischer"
Durf niet eens te zeggen of 't 'n jongen of 'n meisje betreft. Laat staan de niet zo handige combi van voor- en achternaam
Mijn moeder wou mij zo noemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |