abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93868692

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: MP4Nation geeft korting op bepaalde producten
SPOILER: Lightake's Jack geeft voor Fokmembers 6% korting! (geldig tot 01-06-2011)
SPOILER: RobertNL regelde 10% korting bij Merimobiles (geldig tot 14/3)
SPOILER: 15% off Brainwavz:
SPOILER: $5 off Brainwavz M2 Preorder:
SPOILER: $10 off Brainwavz M3 Preorder:
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 12-03-2011 13:11:00 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:12:35 #2
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93868890
Bij wijze van TVP nog maar een centdeal van Priceangels:

http://www.priceangels.co(...)ess_only_p17373.html
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:13:57 #3
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93868949
Mijn tvp:
Code voor merimobiles.com binnen: special = 10% korting. (kan ook in de OP?)

Geldig tot maandag ipv aleen vandaag en morgen!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_93869245
Nog een 1 cent deal. Weet niet tot wanneer geldig, maar heb m maar besteld:

http://www.brandsdragon.com/products/product_23983.htm
pi_93869325
de laatste keer dat ik iets via dealextreme bestelde duurde het bijna 3 maanden voordat het binnen was.. das wel minder
pi_93869523
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:24 schreef Schepseltje het volgende:
de laatste keer dat ik iets via dealextreme bestelde duurde het bijna 3 maanden voordat het binnen was.. das wel minder
Dank je voor deze ontboezeming. O+
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:42:35 #7
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93870089
Goeie TT! :D _O_

Ik heb net met m'n helikopter gevlogen. Wel lastig, want de punt van de staart blijft telkens in het tapijt haken. ;( Het werkt ook bij deze niet om 'em langzaam op te laten stijgen, dat is veel te instabiel met het grondeffect e.d. je moet hem echt meteen de lucht in krijgen. :D Was ff telkens kort opstijgen en direct weer landen (pure vliegruimte tot mijn beschikking binnen is maar 15 m2 of zo). Op het laatst had ik 'em net een paar seconden hoverend gekregen op schouderhoogte! Toen was helaas de batterij op. :P

Oh. En niet onbelangrijk: hij doet het nog. Sterk dingetje trouwens. Hoop alu en carbonfiber zelfs. Heb wel gisteren voor 0,01 USD een heli traingskit gewonnen (ok, + 1,99 verzenden), maar eigenlijk ga ik daar toch niet op wachten. Misschien wel handig alvast een set rotorbladen in huis te halen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_93870184
Hoe duur is die Walkera totaal uit dat filmpje? Dus met afstandsbediening en de hele rimram erbij die die dude had? Vind het wel een stoer ding. M'n md80 eraan en ff hoveren voor vrouwelijke studentenflats :P
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:46:01 #9
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93870244
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:44 schreef W00fer het volgende:
Hoe duur is die Walkera totaal uit dat filmpje? Dus met afstandsbediening en de hele rimram erbij die die dude had?
$170,98 USD :7
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_93870920
Pff die Merimobles is ook met die 10% korting nog steeds duur :P
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:11:10 #11
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93871320
Vind het wel meevallen, ze hebben veel tablets die ze verder nergens hebben, sommige dingen zijn er ook wel overpriced.
pi_93872774
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:46 schreef shiznuts het volgende:

[..]

$170,98 USD :7
Is dat duur of goedkoop? Een Graupner heli is 300-400 maar ook een stuk groter en betere bouwkwaliteit.
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:28:56 #13
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93875583
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 19:39 schreef W00fer het volgende:

[..]

Is dat duur of goedkoop? Een Graupner heli is 300-400 maar ook een stuk groter en betere bouwkwaliteit.
Met de koers destijds was dat ¤127,96. Kost bij Conrad 199,- EUR.

Ik heb me er de afgelopen tijd erg in verdiept en dit is de beste instapper naar het volgende segment, wanneer je van coaxiale heli's komt. Fixed pitch 4CH helikopter met 2.4 Ghz zender. Volgende stap is dan een 6CH collective pitch helikopter, maar voordat je echt 3D gaat vliegen moet je gewoon skills hebben gekweekt en dat doe ik liever op een wat goedkopere, maar supergoede en -stabiele 4CH instapper dan een KDS of T-rex ALIGN 450 die ik meteen laat crashen en 'reteduur' zal zijn. ;) Nogmaals, toen ik begon lachte ik ook toen ik op de doos zag staan 'This is not a toy - read instructions carefully'. Haha, het zal wel, hoe moeilijk kan het zijn, dat kan ik best. Maar zo makkelijk is het allemaal nog niet. Kleine stapjes neem ik dus eerst maar. Easy does it.

Ik heb dus overal op fora gekeken naar ervaringen van anderen, veel filmpjes gekeken e.d. en uiteindelijk bleken de Walkera CB 180 (Z / D) en de Walkera UFLYS het beste geschikt als 4CH heli in de categorie waar ik kijk. Die laatste sprak me dan wat meer aan. Wat groter, flybarpeddles i.p.v. flybarweights en de tailrotor is beter gebouwd. Verder waren mensen best te spreken over de Exceed Madhawk 300 en de Esky Honeybee FP V2.

Summary:
› Ik vlieg al een tijdje r/c, elektrische vliegtuigjes (stuk of 8 verschillende) aanvankelijk, maar daar ik in de grote stad weinig plek heb om daar echt mee uit te voeten te kunnen, overgestapt op helikopter vliegen, wat wel goed kan in krappe ruimtes/parkjes met bomen.
› Ik begon met een 2 CH Silverlit PicooZ, later kwam daar een tandemhelikopter en een 3CH mini-heli bij, allen infrarood. Geïnspireerd door gasten als deze: http://vimeo.com/user2360674 en video's als deze:

PB's Backyard door Trent Palmer
... toch maar eens gaan kijken naar spul voor buiten om een camera aan te hangen. Ik kocht een QS8005 (1m05cm), een MJX T-23 (68cm) en een Double Horse 9053 Volitation (64cm). Allen met RF besturing, 3 kanaals, Gyro en coaxiale (dubbele) rotors.
› Deze heli's zijn leuk, maar het moet echt windstil, of zo goed als windstil zijn, wil je er buiten mee kunnen vliegen en binnen vliegen heb je echt de ruimte voor nodig (wat ik niet heb). Ik had iets nodig met meer kracht, meer stabiliteit en ik wilde meer controle kunnen uitoefenen, vooral ook om te kunnen vliegen zelfs wanneer er een licht briesje staat. Kwam ik al gauw bij de 4CH Fixed pitch 2.4 Ghz Walkera UFLYS uit. ;) Ik hoef verder ook niet zozeer loopings en barrels te draaien, dus een prima 'next level entry' dus.
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:56:20 #14
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93877020
Accu opgeladen en de tweede vrije training gehouden. :D Ik kan 'em nu zonder al te veel moeite laten hoveren binnen, valt me echt super mee! Misschien helpt het dat ik heb lopen oefenen met m'n sim-controller en Aerofly. :) Heb alleen nog maar met throttle/pitch en roll gewerkt. Volgende acculading rudder erbij en eens rondjes proberen te vliegen.

Er is wel een hapje uit een rotorblad, hij doet het prima zonder, maar zal het ff semi-provisorisch fixen. :@ Als het morgen lekker weer is verhuizen we gelijk naar buiten ermee. _O_
pi_93877558
Ik keek een paar jaar geleden wel eens in dit topic. Nou wil ik eigenlijk een nieuwe zonnebril halen maar ik heb 2 vragen:

- Wat is de populairste shop nu? Zie nu een hele lijst in de OP staan, maar kan me alleen DX en die Taobao herinneren (dat was die ene Jack die ook op fok zat toch?)

- Zijn die goedkope zonnebrillen wat? Ik hoef niet per se een merkzonnebril, gewoon 1 die er mooi uit ziet (heb wel een RB model op het oog), en die ik bij het autorijden op kan doen tegen de zon.
pi_93878765
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik keek een paar jaar geleden wel eens in dit topic. Nou wil ik eigenlijk een nieuwe zonnebril halen maar ik heb 2 vragen:

- Wat is de populairste shop nu? Zie nu een hele lijst in de OP staan, maar kan me alleen DX en die Taobao herinneren (dat was die ene Jack die ook op fok zat toch?)

- Zijn die goedkope zonnebrillen wat? Ik hoef niet per se een merkzonnebril, gewoon 1 die er mooi uit ziet (heb wel een RB model op het oog), en die ik bij het autorijden op kan doen tegen de zon.
Toevallig, ik zoek ook een mooie zonnebril. :P De meest besproken/populaire shops zijn denk ik DealExtreme, Buy in Coins, Focalprice, mp4-nation en Tinydeal.
Deze werd in het vorige topic aan mij aangeraden. (achterin het topic)
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:35:14 #17
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93879156
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:28 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Toevallig, ik zoek ook een mooie zonnebril. :P De meest besproken/populaire shops zijn denk ik DealExtreme, Buy in Coins, Focalprice, mp4-nation en Tinydeal.
Die heb ik op aanraden dan maar gehaald. 8-)
Trouwens ook de 3 boxers (new arrival) van de frontpage.
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:36:59 #18
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_93879259
@iemand91 toff moeder. mijn mamsie weet niet eens wat een usb kabel is xd xd
BAM dit is 3KB
pi_93879299
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:28 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Die vind ik erg lelijk zijn niet mijn smaak eigenlijk :@

Ik zat ze even te sorteren op populariteit, daar kwam deze goed uit: http://www.dealextreme.co(...)-uv-protection-13033 en zo'n model zocht ik ook, dus ik bestel die wel :)
pi_93879590
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Ik zat ze even te sorteren op populariteit, daar kwam deze goed uit: http://www.dealextreme.co(...)-uv-protection-13033 en zo'n model zocht ik ook, dus ik bestel die wel :)
Tja, is ook niet mijn model, ik zoek dus ook nog even verder. Die jij linkt vind ik al een stuk beter.
EDIT: die is wel erg leuk, als ik die kon vinden met donkere/zwarte/ondoorzichte glazen :9 ...
Alleen deze twee kunnen een Wayfarer verdragen:

[ Bericht 7% gewijzigd door Iemand91 op 09-03-2011 21:49:25 ]
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:47:04 #21
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93879846
Tipje: http://chinacheep.com/ zoeken op 'polarized uv' o.i.d. ;)
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:02:04 #22
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_93880811
Gister twee pakketjes ^O^
Één, pakketje van Dx met wat audiokabeltjes en bluetooth audio dingetje.. :P
Twee, MP4Nation de Brainwavz AlphaPro.. en écht super!
Heel goed verpakt, een echte doos, met daarin proppen papier en daartussen zat de doos gesealed met m'n Brainwavz. En deze vallen ook absoluut niet tegen, zijn tenminste net zo goed als m'n 40 euro senheisser oordoppies _O_

Jack heeft ook weer een mooie deal. http://www.lightake.com/detail.do/sku.36840
Perfect om m'n messen even bij te werken, en veel cheaper dan die troep die je hier kan krijgen c_/
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:02:16 #23
327843 gebruikersnaamhier
gebruikersnaam staat hier ^
pi_93880824
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Die batterijen zijn briljant, erg veel fouten in de lader maar mijn digicam doet het er wel op en die pakt normaal alleen alkaline. :P Gaat natuurlijk een keertje mis maar tot zover vind ik het wel prima, ze zijn wel erg snel leeg. :+
Ja dat merkte ik ook...
Echt na 10 minuutjes schijnen met mijn laser is de laser al minder fel..
Maar dan laad ik ze gewoon weer op :7

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:15 schreef Dhaha het volgende:

[..]

Aldi, 8 van die dingen voor 1,70, topkwaliteit
Rechargeble? Lijkt me niet :P
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:19:19 #24
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_93881938
Mooie bril hoor, alsof je 30 jaar terug in de tijd gaat :')

quote:
16s.gif Op woensdag 9 maart 2011 22:02 schreef tokko1 het volgende:

Jack heeft ook weer een mooie deal. http://www.lightake.com/detail.do/sku.36840
Perfect om m'n messen even bij te werken, en veel cheaper dan die troep die je hier kan krijgen c_/
Ik wilde zo'n ding ook halen maar de reviews zijn erg slecht. Je krijgt blijkbaar kleine hapjes in je snijvlak :{
pi_93884700
Right, lijstje gemaakt. Morgen of later nog maar 'ns een keer naar kijken of er wat tussen zit:
#1, #2, #3.

Oh ja, en dit dan. :')
pi_93892191
Het ziet er geweldig.
Brandsdragon
  donderdag 10 maart 2011 @ 07:44:50 #27
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_93892928
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:47 schreef wangzai het volgende:
Het ziet er geweldig.
Brandsdragon
Handelsmerken draak is geweldig :Y
  donderdag 10 maart 2011 @ 07:49:22 #28
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_93892962
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:24 schreef Schepseltje het volgende:
Heb nu na een maand eindelijk de helft ( :( ) van mijn bestelling binnen van DX. Wanneer de rest komt mag joost weten.
Heb ook nog een bestelling bij Merryfine lopen, die heeft al 3 weken de status verzonden, ben benieuwd of ie uberhaupt nog komt.
Bedrag was te klein voor een T&T dus geen idee waar ie uithangt ;(
pi_93895566
Huh, ik had een claim bij Paypal geplaatst.

Nu staat er dat het gesloten is en dat we tot overeenstemming gekomen zijn over een oplossing van het conflict. Nou, ik weet van niks.

www.pandawill.com heeft het verzoek van * om een terugbetaling van $* USD geweigerd.

Dan zeggen ze dat ik ze terug kan sturen

Daarna staat er dat er een terugbetaling is gedaan van het bedrag wat ik vroeg

Best vaag. Dus eerst weigeren ze. Dan zeggen ze dat ik moet terugsturen en dan refunden ze alsnog. Al met al ben ik blij, want ik heb het geld terug. Maar het is toch vreemd.
pi_93895613
Toevallig heb ik net ongeveer het zelfde. Ik wacht al vanaf januari op spullen die ik gekocht heb op eBay. Verkoper zegt: nog even wachten. Maar ik dien een claim in en verkoper gaat toch akkoord en refund me.
pi_93895707
Nu nog 2 geschillen open staan waar nog niks mee gedaan is. Nog 1 bij pandawill en 1 bij DX.
pi_93895850
ben ik de enige met problemen met mijn china airmail status? sinds de 5de zijn de status van mijn 2 pakketjes nog steeds "departure from outward office of exchange" ... Meerdere mensen met deze probleem?
hoi
  donderdag 10 maart 2011 @ 10:24:25 #33
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93895994
Heeft bij mij wel eens een week geduurt voordat hij dan in Nederland lande.
pi_93896204
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:24 schreef RobertNL het volgende:
Heeft bij mij wel eens een week geduurt voordat hij dan in Nederland lande.
het rare is, had ik ook met mijn vorige zending :S stond gewoon departure from outward office of exchange en opeens stond de postbode voor me deur hehe
hoi
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:42:00 #35
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_93898757
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:30 schreef sb.kim87 het volgende:

[..]

het rare is, had ik ook met mijn vorige zending :S stond gewoon departure from outward office of exchange en opeens stond de postbode voor me deur hehe
Bij mij stond ie ook nog op outward office, had ik al een briefje in de bus dat ik hem op kon halen :)
  donderdag 10 maart 2011 @ 11:45:06 #36
261633 fokker2.0
nieuwe fokker
pi_93898864
Bwehe.. ik had iets bij dat IntimateGadgets besteld, komt t helemaal gebroken en verfrommeld aan.

moet je dus van zoiets een foto maken :')
krijg n nieuwe :D

en de kapotte: " keep it and find some use for it" _O-
pi_93899052
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:42 schreef ray_nl het volgende:

[..]

Bij mij stond ie ook nog op outward office, had ik al een briefje in de bus dat ik hem op kon halen :)
Ik woon in een studentenhuis en naast de voordeur van ons huis woont er een gestoorde wijf...Laatst heeft ze zomaar een bestelling van een huisgenoot van dx gewoon geweigerd...En toen ging het pakketje gewoon terug naar dx... :O
hoi
pi_93899164
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:45 schreef fokker2.0 het volgende:
Bwehe.. ik had iets bij dat IntimateGadgets besteld, komt t helemaal gebroken en verfrommeld aan.

moet je dus van zoiets een foto maken :')
krijg n nieuwe :D

en de kapotte: " keep it and find some use for it" _O-
Pics :D
  donderdag 10 maart 2011 @ 12:40:21 #39
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93900878
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:11 schreef UncleSam het volgende:
Toevallig heb ik net ongeveer het zelfde. Ik wacht al vanaf januari op spullen die ik gekocht heb op eBay. Verkoper zegt: nog even wachten. Maar ik dien een claim in en verkoper gaat toch akkoord en refund me.
Een seller wordt geblokkeerd van ebay en paypal als ze -ik meen- meer dan 1 claim tegelijk of meer dan 3 per half jaar open hebben. Of bij een bepaald (laag) aantal negatieve feedbacks. Daar zijn de veelverkopers dus als de dood voor, dus willen ze zo snel mogelijk ervan af.

Vaak werkt zeggen dat je anders een claim maakt, al goed genoeg. En positieve feedback beloven als ze het netjes afhandelen ook :P
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:53 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Pics :D
En dit! We willen die fleshlight 'met kreukels voor extra stimulatie' wel zien >:)
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_93902201
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 12:40 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Een seller wordt geblokkeerd van ebay en paypal als ze -ik meen- meer dan 1 claim tegelijk of meer dan 3 per half jaar open hebben. Of bij een bepaald (laag) aantal negatieve feedbacks. Daar zijn de veelverkopers dus als de dood voor, dus willen ze zo snel mogelijk ervan af.

Vaak werkt zeggen dat je anders een claim maakt, al goed genoeg. En positieve feedback beloven als ze het netjes afhandelen ook :P
Je wordt niet geblokkeerd van eBay of PayPal bij 1 claim of bij 3 claims, echter wel bij een hoog percentage. Bij de feedback is het onder de 96 op maandbasis word je gedowngrade, en dan krijg je een waarschuwing. Blijft het zo word je ervan af gekickt.
  donderdag 10 maart 2011 @ 13:30:34 #41
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93902815
quote:
9s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:12 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Je wordt niet geblokkeerd van eBay of PayPal bij 1 claim of bij 3 claims, echter wel bij een hoog percentage. Bij de feedback is het onder de 96 op maandbasis word je gedowngrade, en dan krijg je een waarschuwing. Blijft het zo word je ervan af gekickt.
Oke, dat was wat ik op de ebay-forums zelf gelezen had. En omdat ik zelf al een paar keer een mail gehad heb van ebay dat ik niet meer hoefde te betalen omdat de verkoper eraf gegooid was, ging ik er maar van uit dat het klopte :P
pi_93903878
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 13:30 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Oke, dat was wat ik op de ebay-forums zelf gelezen had. En omdat ik zelf al een paar keer een mail gehad heb van ebay dat ik niet meer hoefde te betalen omdat de verkoper eraf gegooid was, ging ik er maar van uit dat het klopte :P
Als dat zo was, dan was Jack er bv. al lang afgetiefd.
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:11:03 #43
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_93904301
zo.. ff 4 sata kabeltjes voor totaal $5 besteld bij DX :7
es kijken hoe lang dat duurt
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_93905393
Heb net een pakket binnen gekregen welke 24-11-2010 verzonden is uit China :')
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_93905803
Ow, dan heb ik wellicht nog een kans dat ik mn pakketje van 1-12-2010 nog krijg

(hoewel ik al wel de refund heb ontvangen)
toch?
pi_93906048
Wie kon nou ook alweer die actie bij map4nation regelen? Net mijn proalpha's binnen gehad en ik vind ze fantastisch. :D Daar mag nog wel een setje bij. :Y
  donderdag 10 maart 2011 @ 14:52:00 #47
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_93906143
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:50 schreef g0dz0r het volgende:
Wie kon nou ook alweer die actie bij map4nation regelen? Net mijn proalpha's binnen gehad en ik vind ze fantastisch. :D Daar mag nog wel een setje bij. :Y
Ben er mee bezig, komen binnekort nog wel een paar akties aan ^O^
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_93906379
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heb net een pakket binnen gekregen welke 24-11-2010 verzonden is uit China :')
En daar had je nog geen PP geschil voor ingediend :o
pi_93909066
Sinds wanneer kun je alleen nog maar met creditcard betalen ipv bankrekening op DX?
Zie dit ineens staan:

Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.

Dus ik kan niks meer bestellen? :'(
  donderdag 10 maart 2011 @ 15:59:54 #50
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_93909227
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 15:55 schreef BerryBoterham het volgende:
Sinds wanneer kun je alleen nog maar met creditcard betalen ipv bankrekening op DX?
Zie dit ineens staan:

Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.

Dus ik kan niks meer bestellen? :'(
kheb net nog wat gekocht via Paypal via mn bankrekening
pi_93909382
Heh? Hoe doe je dat dan?

Als ik op DX wat wil bestellen, staan er 2 mogelijkheden:
Paypal Express Checkout
en Paypal Standard Checkout.

Bij beide vragen ze mij om een creditcard toe te voegen...
pi_93910086
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef BerryBoterham het volgende:
Heh? Hoe doe je dat dan?

Paypal Express Checkout

Misshien moet je je bankrekening verifieren. Want ik heb net iets op dx besteld via paypal en ik heb geen creditcard.

Btw: Brandsdragon is geweldig mooi merk! Krijg ik nu ook korting?
www.Buyincoins.com
10% korting: 10%ebay110
recommander: alxzhu
pi_93910523
@alxzhu

Volgens mij heb ik dat eerder al gedaan.
Want als ik kijk bij 'Bankrekeningen toevoegen of verwijderen' staat mijn rekening nummer daar en daar staat bij dat hij bevestigd is.

Je bedoelt toch dat ik dan die bedragjes van 10 cent ofzo in moet voeren?

edit: En als jullie afrekenen, klikken jullie dan op Express Checkout of Standard Checkout?

[ Bericht 15% gewijzigd door BerryBoterham op 10-03-2011 16:35:52 ]
pi_93910803
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:03 schreef BerryBoterham het volgende:
Heh? Hoe doe je dat dan?

Paypal Express Checkout

Eén keer in de zoveel tijd moet je betalen met een creditcard. Doe eerst een betaling met PayPal bij een andere shop, en probeer het dan opnieuw, meestal is het probleem dan opgelost :).

edit: standard checkout of express checkout maakt volgens mij niks uit.
pi_93910990
Okee, bedankt voor je snelle reactie.

Weet je of ik dit kan oplossen door iets bij FP of een andere chinese webshop kan kopen?
Of weet iemand misschien een andere webshop waar ik kleine bedragen kan uitgeven en het geen cc betaling hoeft te zijn?
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:42:08 #56
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93911095
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:39 schreef BerryBoterham het volgende:
Okee, bedankt voor je snelle reactie.

Weet je of ik dit kan oplossen door iets bij FP of een andere chinese webshop kan kopen?
Of weet iemand misschien een andere webshop waar ik kleine bedragen kan uitgeven en het geen cc betaling hoeft te zijn?
Ebay? Iets van een paar cent kopen

http://desc.shop.ebay.com(...)=1&_udlo=&_udhi=0.40

Er eindigt altijd wel iets van een paar cent binnen een paar minuten.
pi_93911454
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:42 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ebay? Iets van een paar cent kopen

http://desc.shop.ebay.com(...)=1&_udlo=&_udhi=0.40

Er eindigt altijd wel iets van een paar cent binnen een paar minuten.
Dat is een leuke search. Die zou van mijn part bijna in de OP mogen komen. :D
pi_93911613
Ahaha prachtig dit, ik zal later vandaag wel laten weten of het gelukt is.
pi_93911635
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 16:29 schreef BerryBoterham het volgende:
@alxzhu

Volgens mij heb ik dat eerder al gedaan.
Want als ik kijk bij 'Bankrekeningen toevoegen of verwijderen' staat mijn rekening nummer daar en daar staat bij dat hij bevestigd is.

Je bedoelt toch dat ik dan die bedragjes van 10 cent ofzo in moet voeren?

edit: En als jullie afrekenen, klikken jullie dan op Express Checkout of Standard Checkout?
Ja die centen gebeuren. Raar ik heb nooit periodiek met creditcard hoeven te betalen.
Je kan bijv die 1 cent deals kopen om te kijken of je probleem dan verholpen wordt. Zie 1 en 3e post van deze topic.

Jah die 08gnoT searchquery is super handy. Als die in de OP zit hoef ik hem niet elke keer op te zoeken in de eerdere topics. Jaja ik weet dat je het ook kan bookmarken.
www.Buyincoins.com
pi_93912585
Nee hij werkt nog steeds niet...
Ik heb iets kleins bij ebay kunnen bestellen voor 37 cent oid.
En hij geeft nog steeds hetzelfde aan...

Maar bij jullie schakelt ie dan wel gewoon door?
Want als ik via DX inlog op mijn paypal, dan komt dat er meteen te staan...

Of moet ik eerst wachten tot het bedrag verrekend is?

Edit: Oooh wacht, er staat ook:
Deze transactie overschrijdt uw beschikbare PayPal-saldo. Als u de aankoop wilt voltooien, moet u een creditcard toevoegen.

Eerder kon je gewoon betalen als je paypal op 0,00 staat, maar ik zal dat eens proberen...
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:33:54 #61
304381 Loll
pi_93913542
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:20 schreef alxzhu het volgende:

[..]

Misshien moet je je bankrekening verifieren. Want ik heb net iets op dx besteld via paypal en ik heb geen creditcard.

Btw: Brandsdragon is geweldig mooi merk! Krijg ik nu ook korting?
nee niet waar je moet geld overmaken na je paypal rekening en daar betaal je mee.
bij dx kun je niet met een bankoverschrijving(ofzo iets) betalen
BAM dit is 3KB
pi_93913596
Je kan toch ook geld storten naar je paypal-account. Als je dat gelijk overzet naar USD met een voordelige koers. Kun je dat altijd nog gebruiken.

Hebben meer mensen last van 2x omwisselkosten van paypal betalen?
Als ik eem refund krijg in USD. Wordt het weer omgezet naar Euro, terwijl ik USD op primaire valuta heb staan. Als ik dan weer iets bestel betaal je weer omwisselkosten.

@loll
Ik heb gewoon mijn ABN gekoppeld aan mijn paypal en kan gewoon dingen bestellen bij dx zonder dat ik paypalsaldo heb.
www.Buyincoins.com
pi_93915220
Hoi ik bestel al tijden troep uit China, en volg dit topic dan ook al tijden. Nu kwam ik er gister toevallig achter dat 3v3rbuying.com mijn voornaam en achternaam gebruikt om vragen te plaatsen bij producten.
Het feit dat er binnen 6 seconden antwoord is gegeven is voor mij genoeg bewijs dat het waarschijnlijk door de site zelf wordt gedaan.
Ik ben vast niet de enige, en nu als ik mezelf google (jaja) dan krijg ik die comment waarin "ik" een in vet slecht engels een vraag stel.. :)
En nu komt mijn vraag; heeft een van jullie dit probleem ook?
pi_93915391
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 23:01 schreef Iemand91 het volgende:
Right, lijstje gemaakt. Morgen of later nog maar 'ns een keer naar kijken of er wat tussen zit:
#1, #2, #3.

Oh ja, en dit dan. :')
Iemand ervaring met een van deze 3 toevallig? :s)
Montuur van #3 is niet echt mooi, #2 lijken me de glazen niet echt prettig.
#1 lijkt me nog het mooist/best. Jammer genoeg niet echt donkere glazen...

In winkels kom ik nooit dus weet eigenlijk ook niet of het net zo handig/slim/goedkoop is om gewoon naar de V&D, H&M o.i.d. te gaan...

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 11-03-2011 00:14:39 ]
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:26:06 #65
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_93915617
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 18:15 schreef RumbeeN het volgende:
Hoi ik bestel al tijden troep uit China, en volg dit topic dan ook al tijden. Nu kwam ik er gister toevallig achter dat 3v3rbuying.com mijn voornaam en achternaam gebruikt om vragen te plaatsen bij producten.
Het feit dat er binnen 6 seconden antwoord is gegeven is voor mij genoeg bewijs dat het waarschijnlijk door de site zelf wordt gedaan.
Ik ben vast niet de enige, en nu als ik mezelf google (jaja) dan krijg ik die comment waarin "ik" een in vet slecht engels een vraag stel.. :)
En nu komt mijn vraag; heeft een van jullie dit probleem ook?
Dit is wel slecht :') l
  donderdag 10 maart 2011 @ 18:26:50 #66
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_93915643
Laatmaar.
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_93916439
quote:
6s.gif Op woensdag 9 maart 2011 20:28 schreef shiznuts het volgende:
dus een prima 'next level entry' dus.
Puntje bij paaltje is dus dat je beter het stadium van de Picoozjes over kan slaan en naar wat fatsoenlijkers kan verhuizen. Ik vind 180 nog eigenlijk teveel. Zat te denken aan de helft. 90.
Heb je daar wat leuks voor?

En hoe wil jij aan die mini helikopters een camera gaan hangen? Die dingen kunnen volgens mij nog geen 150 gram tillen.
  donderdag 10 maart 2011 @ 19:47:10 #69
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93919769
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:46 schreef W00fer het volgende:

[..]

Puntje bij paaltje is dus dat je beter het stadium van de Picoozjes over kan slaan en naar wat fatsoenlijkers kan verhuizen. Ik vind 180 nog eigenlijk teveel. Zat te denken aan de helft. 90.
Heb je daar wat leuks voor?

En hoe wil jij aan die mini helikopters een camera gaan hangen? Die dingen kunnen volgens mij nog geen 150 gram tillen.
180 is dus USD hè. In euro's was de mijne die ik nu heb dus zo'n 125,- voor een oerdegelijke goedgebouwde 4CH 2.4 GHz Walkera, met alu/carbon en tailrotorassembly die shaftdriven is (tailmotorless). Gewoon bij Conrad even rondkijken misschien? Daar vind je rond 99,- euro wel wat modellen, zoals de Esky Kob (R2F) 2,4 GHz. Zelf heb ik er een paar bij Perlikst gehaald. Zo is de X-Power H8 ook wel leuk:
Eerst een beetje rondkijken naar wat voor jouw doeleinden het meest geschikt is en dan kijken waar 'ie het goedkoopst is.

Ik heb twee heli's uit China, de Walkera die ik nu heb dus en de MJX T-23. Qua camera's wil dat best. De MD80 is een beetje lastig te monteren, ik denk dat ik die houd voor wintersport e.d., maar de 808 keychain spycam lijkt hier wel voor gemaakt te zijn. Licht, klein, de camera is goed georiënteerd en de helikoptertjes die hebben daar echt geen problemen mee. Zolang je het center of gravity maar niet al te veel uit balans haalt. ;)
pi_93920397
heb mijn pakketje nog niet ontvangen ;( op de 22e februari verstuurd, stond dat het 10 dagen zou duren. maar het kan nog altijd komen toch?
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 10 maart 2011 @ 20:05:28 #71
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93920899
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:56 schreef Eenskijken het volgende:
heb mijn pakketje nog niet ontvangen ;( op de 22e februari verstuurd, stond dat het 10 dagen zou duren. maar het kan nog altijd komen toch?
Je bent hier nieuw zeker? ;(
pi_93923253
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Ik heb niets beters/mooiers kunnen vinden met donkere/zwarte/ondoorzichtige glazen, dus ik denk dat ik die maar ga bestellen. Nergens goedkoper kunnen vinden en DX heeft geen coupons, maar goed.

@ Eenskijken: wacht maximaal 35-40 dagen en dan een paypal-claim indienen (wegens niets ontvangen). Pakketjes uit China kunnen er nou eenmaal heeeel lang over doen om hier te komen.
pi_93926687
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:05 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Je bent hier nieuw zeker? ;(
jep :P maar ik lees wel eens dat sommige hier 2 maanden of langer wachten (de levertijd maakt me ook niet uit verder). Alleen als zij zeggen 10 dagen, dan is het enige wat ik hoop dat alles goedgaat :P
pi_93933153
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

180 is dus USD hè. In euro's was de mijne die ik nu heb dus zo'n 125,- voor een oerdegelijke goedgebouwde 4CH 2.4 GHz Walkera, met alu/carbon en tailrotorassembly die shaftdriven is (tailmotorless). Gewoon bij Conrad even rondkijken misschien? Daar vind je rond 99,- euro wel wat modellen, zoals de Esky Kob (R2F) 2,4 GHz. Zelf heb ik er een paar bij Perlikst gehaald. Zo is de X-Power H8 ook wel leuk:
Eerst een beetje rondkijken naar wat voor jouw doeleinden het meest geschikt is en dan kijken waar 'ie het goedkoopst is.

Ik heb twee heli's uit China, de Walkera die ik nu heb dus en de MJX T-23. Qua camera's wil dat best. De MD80 is een beetje lastig te monteren, ik denk dat ik die houd voor wintersport e.d., maar de 808 keychain spycam lijkt hier wel voor gemaakt te zijn. Licht, klein, de camera is goed georiënteerd en de helikoptertjes die hebben daar echt geen problemen mee. Zolang je het center of gravity maar niet al te veel uit balans haalt. ;)
Oooooh... :D mocht je er een keer een cameratje aan hangen, dan ben ik erg benieuw naar de beelden :)
pi_93934510
quote:
16s.gif Op donderdag 10 maart 2011 14:52 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ben er mee bezig, komen binnekort nog wel een paar akties aan ^O^
Tof! Wordt hier erg gewaardeerd. ^O^
pi_93941392
Ik ben blij om hier te zijn. Laat het ons aandeel meer recensies.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 01:47:33 #78
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93942504
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 01:13 schreef wangzai het volgende:
Helaas spreken wij geen Chinees. We kunnen alleen korting en speciale acties verstaan. ;)
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 01:24 schreef jimjim1983 het volgende:
iemand die ervaring met dit ding heeft?
http://www.dealextreme.co(...)controller-2gb-32680
dat tv'tje is zo tof :@
Sluit gewoon je PSP op je TV aan of zo. Kosten: een AV-kabeltje (en een PSP als je die niet hebt).
pi_93942548
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 01:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Sluit gewoon je PSP op je TV aan of zo. Kosten: een AV-kabeltje (en een PSP als je die niet hebt).
gaat me meer om dat display.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 01:53:24 #80
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93942642
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 01:49 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

gaat me meer om dat display.
Weet al voor 99% zeker dat het niet veel zal voorstellen. ;( But be my guest and order one.
( Het is geen mediacenter/televisie hè. FM, MP3'tjes en marginaal arsenaal aan videoformats misschien, meer niet)
pi_93942913
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:38 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik heb niets beters/mooiers kunnen vinden met donkere/zwarte/ondoorzichtige glazen, dus ik denk dat ik die maar ga bestellen. Nergens goedkoper kunnen vinden en DX heeft geen coupons, maar goed.

@ Eenskijken: wacht maximaal 35-40 dagen en dan een paypal-claim indienen (wegens niets ontvangen). Pakketjes uit China kunnen er nou eenmaal heeeel lang over doen om hier te komen.
Toch maar niet denk ik, montuur is wat te breed.

Jammer dat suntekstore eruit ligt. Vond die freebies best geinig (ondankt dat ik nooit wat won :( ;( )
  vrijdag 11 maart 2011 @ 08:38:01 #82
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_93944885
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 01:13 schreef wangzai het volgende:
brandsdragon, slechtste winkel ooit. Het zijn oplichters die niet leveren maar wel je geld stelen.

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door monkeybrain op 11-03-2011 12:04:40 ]
pi_93952492
Ik heb net dus wel mijn DX levering gekregen :) viel net op de mat. Heeft dus iets meer dan 2 weken geduurd, erg netjes! Het is ook netjes binnengekomen, geen beschadigingen of iets, echt prima. Ga zeker wat vaker bestellen bij DX :)

weet iemand nog een andere site voor leuke keychains? Ben nog opzoek naar een sleutelhanger
  vrijdag 11 maart 2011 @ 13:16:51 #84
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93953178
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 12:58 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb net dus wel mijn DX levering gekregen :) viel net op de mat. Heeft dus iets meer dan 2 weken geduurd, erg netjes! Het is ook netjes binnengekomen, geen beschadigingen of iets, echt prima. Ga zeker wat vaker bestellen bij DX :)

weet iemand nog een andere site voor leuke keychains? Ben nog opzoek naar een sleutelhanger
Ja, kijk eens in de OP. :s)
pi_93954599
aan de ene kant heb ik zoiets van 'allemaal toffe shit enzo'. De vreemdste usb dingetjes en aanstekers en weet ik het in duizenden vormen, en het is 2 dollar hier, 2 dollar daar, aan de andere kant ook 'wat moet je er allemaal mee' :P
pi_93954806
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:47 schreef Eenskijken het volgende:
aan de ene kant heb ik zoiets van 'allemaal toffe shit enzo'. De vreemdste usb dingetjes en aanstekers en weet ik het in duizenden vormen, en het is 2 dollar hier, 2 dollar daar, aan de andere kant ook 'wat moet je er allemaal mee' :P
Jep, dat gevoel ken ik :% (en iedereen hier wel denk ik ...)
pi_93957987
Hoe die gast die heli tegen die kliko smasht. Wow. Maar 2 wieken dat ziet er zo kinderachtig uit. moet je persé een 6CH hebben om 1 horizontale wiek te hebben?
En hoelang vliegt zoiets? Niet dat ik 3 uur moet laden voor 20 min vliegen.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 15:33:29 #88
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93959929
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:54 schreef W00fer het volgende:
Hoe die gast die heli tegen die kliko smasht. Wow. Maar 2 wieken dat ziet er zo kinderachtig uit. moet je persé een 6CH hebben om 1 horizontale wiek te hebben?
En hoelang vliegt zoiets? Niet dat ik 3 uur moet laden voor 20 min vliegen.
Nee, die ik nu heb is dus geen coaxiale, maar heeft flybars. 4 Channel. Maar da's dus een andere en een wat duurdere klasse: fixed pitch. 6CH is collective pitch.

10 minuten vliegen in doorsnee op een accu die je inderdaad telkens op moet laden als je geen tweede accu hebt, afhankelijk van je vliegstijl uiteraard. Da's standaard met elektrische copters. Wil je langer, dan moet je een brandstofheli nemen, maar ja, dat zijn nou niet bepaald instappers.
pi_93962053
Ik heb ook weer wat binnen, ook binnen 2 weken (28 feb. betaald).

Tja, zelfs in een doosje....mét strik... :{ :@

[ Bericht 8% gewijzigd door Iemand91 op 11-03-2011 18:34:31 ]
pi_93965124
Net een briefje in de bus van TNT dat ik mijn pakket de eerstvolgende werkdag kan ophalen, dat zal dus maandag zijn. Kan ik het niet gewoon morgen ophalen? :?
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  vrijdag 11 maart 2011 @ 17:50:43 #91
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_93965756
Wat een feest, eerst een busje met 4 pakketten, TNT postbode met 4 en toen de concurrent met 2 parfum kaarten :o Tinydeals werkt dus goed :Y

Gyroball
pennen (beautiful flower story _O- )
Fruit memo papiertjes
sleutelhanger
seamonkeys
elastiek shotgun
Masker om snel wat geld te verdienen...

Er is nog meer maar dat laat ik niet zien ;)
pi_93965821
Ik krijg vandaag spullen binnen die ik al met PP heb geclaimd en gekregen, dit vind ik best wel zielig, want ik wil gewoon voor mijn spullen betalen. Kan ik de terugbetaling op de een of andere manier terugdraaien?
  vrijdag 11 maart 2011 @ 17:53:02 #93
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_93965839
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 17:52 schreef UncleSam het volgende:
Ik krijg vandaag spullen binnen die ik al met PP heb geclaimd en gekregen, dit vind ik best wel zielig, want ik wil gewoon voor mijn spullen betalen. Kan ik de terugbetaling op de een of andere manier terugdraaien?
Contact opnemen met de verkoper en vragen om zijn paypal, betalen.
Je kunt ook via paypal zien wat het adres is, notitie erbij met uitleg.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 18:08:28 #94
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_93966347
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 17:34 schreef Semmm het volgende:
Net een briefje in de bus van TNT dat ik mijn pakket de eerstvolgende werkdag kan ophalen, dat zal dus maandag zijn. Kan ik het niet gewoon morgen ophalen? :?
Gewoon proberen, als ze morgen open zijn zal t vast wel lukken!
pi_93967004
Ik heb een leuke jas gezien op taoboa..
Maar ben dat mail adres van rachel kwijt.. service01@zarmark.com staat in de OP, maar is dat up-to-date?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_93967271
mail klopt nog.

Rachel werkt er alleen al maanden niet meer volgens mijn laatste info
pi_93967310
volgens mij doet kyle die mailtjes van zarmark.
tenminste ik msn en mail altijd met kyle :p
pi_93967342
Of Linnar, daar mailde ik altijd mee
pi_93967400
Oke, thanks! *O*.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 11 maart 2011 @ 18:50:38 #100
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_93968023
wie is jack?
Spatieboos
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:02:05 #101
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93968555
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 18:50 schreef Spatieloos het volgende:
wie is jack?
Staat echt letterlijk in de OP onder 'Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?'.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:05:56 #102
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_93968722
ik had weed ingevuld, staat er zo een plaatje met weed en met google translate naar nederlands onkruid..
Spatieboos
pi_93969302
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:05 schreef Spatieloos het volgende:
ik had weed ingevuld, staat er zo een plaatje met weed en met google translate naar nederlands onkruid..
Nou meid, geweldig.
pi_93972889
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:05 schreef Spatieloos het volgende:
Fijn dat je dit met ons deelt.
pi_93973303
bij DX deze besteld:
http://www.dealextreme.com/p/foldable-speakers-4

Geeft veel harder en beter geluid dn ik had verwacht :) .. dan had ik niet veel verwacht van zo'n goedkoop ding maar togh best chill :) zeker een aanrader voor dit geld

duurde trouwens ook maar 2 weken voordat ik hem binnenhad :)

[ Bericht 13% gewijzigd door ebutyouyou op 11-03-2011 20:32:03 (vergeten erbij te zetten dan) ]
  vrijdag 11 maart 2011 @ 20:44:57 #106
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_93974104
Zo'n gyro bal traint je arm wel erg goed zeg, had ik niet verwacht. Mijn hele arm heeft spierpijn :Y
Nu alleen met links oefenen anders wordt dat zo'n biafra armpje :')
pi_93974200
Ja die gyro balls zijn wel fijn.

Die van DX vind ik persoonlijk wat minder. De rubberband eromheen is niet zacht maar bijna plastic en de bal maakt meer herrie dan de Powerball imitatie die ik van taobao heb
pi_93979386
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
Zo'n gyro bal traint je arm wel erg goed zeg, had ik niet verwacht. Mijn hele arm heeft spierpijn :Y
Waar besteld en wat kost het?
  vrijdag 11 maart 2011 @ 22:13:43 #109
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_93979438
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:12 schreef Skiet het volgende:

[..]

Waar besteld en wat kost het?
Bij tinydeal natuurlijk kopen! Met mooie product video erbij :)
pi_93981069
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
Wat train je hier nou precies mee? Ik snap er geen zak van :')
  vrijdag 11 maart 2011 @ 22:40:56 #111
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93981136
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef Semmm het volgende:

[..]

Je RSI-level. ;(
  vrijdag 11 maart 2011 @ 23:10:53 #112
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93982637
zeg, vraagje
ik heb net iets gekocht bij buyincoins, maar op het moment van betalen verscheen een foutmelding -O-
ik heb wel een email gekregen van paypal dat ik betaald heb, maar er staat dus geen productomschrijving in, enkel het bedrag :')
ook heb ik geen mail van BIC meer gezien
gaat dit goedkomen? :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 11 maart 2011 @ 23:18:11 #113
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_93983043
hee ,

ik wil dit kope : http://item.taobao.com/item.htm?id=9341651495

maar hoe gaat het in zijn werking ?? :P
pi_93983047
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 23:10 schreef Mirjam het volgende:
zeg, vraagje
ik heb net iets gekocht bij buyincoins, maar op het moment van betalen verscheen een foutmelding -O-
ik heb wel een email gekregen van paypal dat ik betaald heb, maar er staat dus geen productomschrijving in, enkel het bedrag :')
ook heb ik geen mail van BIC meer gezien
gaat dit goedkomen? :@
Ik heb exact hetzelfde gehad. Kreeg ook foutmeldiing en ook geen bevestigingsmail van BIC. Maar het is bij mij goed gekomen, heb product ontvangen (en geloof ik zélfs een refund :P )

Ik zou gewoon afwachten, ik denk dat je het wel ontvangt. :)
  vrijdag 11 maart 2011 @ 23:22:17 #115
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93983263
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 23:18 schreef ericosman het volgende:
hee ,

ik wil dit kope : http://item.taobao.com/item.htm?id=9341651495

maar hoe gaat het in zijn werking ?? :P
Waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan?
http://shop.ebay.com/i.ht(...)=p3286.c0.m270.l1313
  vrijdag 11 maart 2011 @ 23:26:45 #116
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_93983491
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 23:18 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik heb exact hetzelfde gehad. Kreeg ook foutmeldiing en ook geen bevestigingsmail van BIC. Maar het is bij mij goed gekomen, heb product ontvangen (en geloof ik zélfs een refund :P )

Ik zou gewoon afwachten, ik denk dat je het wel ontvangt. :)
ok, dan wacht ik nog even af, maar ik ben er stiekem niet helemaal gerust op :D :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93983581
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 23:26 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ok, dan wacht ik nog even af, maar ik ben er stiekem niet helemaal gerust op :D :@
Je zou een mailtje kunnen sturen maar je kunt ook gewoon een dag of 35 wachten; heb je dan nog niets ontvangen dan doe je een paypal-claim. Maar als je geen "haast" hebt, zou ik gewoon even wachten. Buy in Coins lijkt de zaken op orde te hebben de laaste tijd.
pi_93988554
Ik heb meer te adviseren over dit product.
pi_93989155
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 00:52 schreef wangzai het volgende:
Nou vertel! :D

SPOILER
pi_93989287
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 00:52 schreef wangzai het volgende:
@Wangzai
Kun je Brandsdragon coupon or korting regelen? Dan jij is de best! JWZ!
SPOILER
www.Buyincoins.com
  zaterdag 12 maart 2011 @ 01:09:41 #121
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_93989323
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:39 schreef Semmm het volgende:

[..]

Elke spier in je arm, ligt ook een beetje aan je techniek. Zelfs mijn biceps doen pijn.
Om het ding steeds sneller te laten gaan ga je steeds harder in de bal knijpen en je krijgt ook tegendruk door het centrifuge effect. Leuk ding.

zaterdag 12 maart 2011 @ 01:10:29 #122
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_93989359
kut google translate, is er iemand die zich geroepen voelt de nederlandse database er uit te DDOSsen bij google?
bespaard een hoop chinezen en nigerianen een hoop tijd met vertalen naar een taal die niet te vertalen is.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_93990324
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 01:09 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Elke spier in je arm, ligt ook een beetje aan je techniek. Zelfs mijn biceps doen pijn.
Om het ding steeds sneller te laten gaan ga je steeds harder in de bal knijpen en je krijgt ook tegendruk door het centrifuge effect. Leuk ding.

Dus in de toekomst staat iedereen met z'n armpjes te zwaaien en draaien in de sportschool ipv met halters en dumbells? :D even wat reviewtjes zoeken, misschien ook maarbestellen.
pi_93990570
Ziet er inderdaad wel geinig uit maar ik hou het voorlopig maar bij het ouderwetse sit-ups, crunches etc.

Wat nou minder progressie heeft... :{
  zaterdag 12 maart 2011 @ 01:54:02 #125
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93990908
Ik heb ook al een jaar of vier zo'n bal en dat voel je echt goed ja :Y Alleen ben ik het touwtje kwijt en zonder krijg ik hem niet opgestart. Verkopen ze die ergens los?

Had toevallig van de week besloten m'n armen weer te gaan trainen :P
pi_93990917
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 01:42 schreef Iemand91 het volgende:
Ziet er inderdaad wel geinig uit maar ik hou het voorlopig maar bij het ouderwetse sit-ups, crunches etc.

Wat nou minder progressie heeft... :{
Wat voor sit-ups en crunches doe jij dat je je armen ermee traint? :9
pi_93991052
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 01:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb ook al een jaar of vier zo'n bal en dat voel je echt goed ja :Y Alleen ben ik het touwtje kwijt en zonder krijg ik hem niet opgestart. Verkopen ze die ergens los?

Heb hem toch maar besteld, ben benieuwd :)
pi_93991281
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 01:54 schreef Semmm het volgende:

[..]

Wat voor sit-ups en crunches doe jij dat je je armen ermee traint? :9
Daarom de etc. ;)

In het begin ging het vlot, merkte duidelijk verschil. Nu wat minder...
  zaterdag 12 maart 2011 @ 02:06:59 #129
318869 ericosman
Professioneel niksnut
pi_93991290
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 01:59 schreef Semmm het volgende:

[..]

Heb hem toch maar besteld, ben benieuwd :)
Ga je dan ook leuke gezichten trekken als die chinees ?
  zaterdag 12 maart 2011 @ 02:08:18 #130
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93991330
quote:

Mijn oma had er eentje gehad van een of ander bedrijf die die dingen als promomateriaal gebruikt. Die kwam ook niet met een 'touwtje'. Toen heb ik een oud en stug audiokabeltje op lengte genipt en het koperen uiteinde aan een kant en beetje rondgedraaid in een soort knoopje, zodat 'ie in het gaatje blijft hangen. Werkt. :P
  zaterdag 12 maart 2011 @ 02:09:49 #131
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_93991372
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 02:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mijn oma had er eentje gehad van een of ander bedrijf die die dingen als promomateriaal gebruikt. Die kwam ook niet met een 'touwtje'. Toen heb ik een oud en stug audiokabeltje op lengte genipt en het koperen uiteinde aan een kant en beetje rondgedraaid in een soort knoopje, zodat 'ie in het gaatje blijft hangen. Werkt. :P
Gewoon zo'n kabeltje wat aan oordopjes zit? Dan pak ik die van brandsdragon wel :P Ik had het met een veter geprobeerd, dat werkte niet.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 02:15:59 #132
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93991568
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 02:09 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Gewoon zo'n kabeltje wat aan oordopjes zit? Dan pak ik die van brandsdragon wel :P Ik had het met een veter geprobeerd, dat werkte niet.
Uhhuh. ;) Ja, veter of echt touw werkte voor mij ook niet.
pi_93991852
Fuck it, deze toch maar besteld.

Met paypal gaat iets kopen ook veel te makkelijk hè :') ...
  zaterdag 12 maart 2011 @ 02:31:45 #134
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93991933
Ja. ;( De afschriften vliegen je gewoon om de oren. :P
pi_93994665
quote:

Ik had vroeger ook z'n ding, en ook zonder touwtje.
heb hem altijd hard langs mijn been gehaald, ging perfect ;)
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 10:04:36 #136
309342 ErkendFokker
  zaterdag 12 maart 2011 @ 10:14:21 #137
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93995016
Waarom zijn er geen cute imba angry bird back covers voor andere telefoons dan voor de Iphone :o
  zaterdag 12 maart 2011 @ 10:55:18 #138
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_93995809
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Tof! Wordt hier erg gewaardeerd. ^O^
Speciaal voor jou, én natuurlijk heel Fok! heb ik nog een paar aktiecodes weten te regelen.
En als het goed komt komt er in de loop van deze maand nog een code voor één dag voor Fok!.
De volgende codes heb ik nu al..

Zijn er nog sites waar men graag codes van wil, want ik heb wil wel even contact opnemen met een paar meer sites om wat codes te regelen ^O^
  zaterdag 12 maart 2011 @ 13:46:12 #139
327191 RobertNL
For your gear.
pi_94000943
quote:
16s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 10:55 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Speciaal voor jou, én natuurlijk heel Fok! heb ik nog een paar aktiecodes weten te regelen.
En als het goed komt komt er in de loop van deze maand nog een code voor één dag voor Fok!.

Zijn er nog sites waar men graag codes van wil, want ik heb wil wel even contact opnemen met een paar meer sites om wat codes te regelen ^O^
_O_ *O* w/
  zaterdag 12 maart 2011 @ 14:21:19 #140
288202 wesleycool
meer beunen dan scholing.
pi_94001974
lol
SPOILER
alle dingen op ''made in china.com'' is van Dealextreme :P
''een dag niet gebeund, is een dag niet geleefd''.
''De wereld is één groot gekkenhuis, en dit is het hoofdkantoor''.
pi_94002073
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 10:04 schreef ErkendFokker het volgende:
:)
Me want that!
pi_94002155
Weet iemand een website waar ze Cowon verkopen? en die betrouwbaar is?
I'm the motherfucking baboon
pi_94002189
Ja lijkt mij ook wel wat. heb nu een dumbbel set en 2 powerballs. Dit zou een mooie aanvulling zijn voor lichte thuistrainingen
pi_94005282
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:24 schreef Creatix het volgende:

[..]

Me want that!
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:27 schreef Re.active het volgende:
Ja lijkt mij ook wel wat. heb nu een dumbbel set en 2 powerballs. Dit zou een mooie aanvulling zijn voor lichte thuistrainingen
Is dit niet fake dan? :') :D
  zaterdag 12 maart 2011 @ 17:22:44 #145
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_94008211
Gaan ze bij BIC uit van je PayPal adres, of het adres wat bij je 'winkelaccount' staat?
Bij het adres van het winkelaccount staat m'n postcode namelijk niet, bij zipcode stond gewoon NL. :{
pi_94008425
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:22 schreef Schild het volgende:
Gaan ze bij BIC uit van je PayPal adres, of het adres wat bij je 'winkelaccount' staat?
Bij het adres van het winkelaccount staat m'n postcode namelijk niet, bij zipcode stond gewoon NL. :{
Nou en, dan komt ie nog gewoon wel aan.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 17:30:56 #147
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94008498
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:22 schreef Schild het volgende:
Had ik ook ja, je kunt ook ergens een ordermessage sturen of zo. Had ik meteen gedaan, daar ik me de fout al besefte maar een beetje te vlotjes doorgeklikt had.
Daar reageerden ze eigenlijk vrij vlot op en werd het er alsnog bijgezet. Niet dat het veel uitmaakt.
pi_94009259
http://www.dealextreme.co(...)-for-15-laptop-54927

Zal hier een 15.6inch laptop inpassen?
pi_94009299
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)-for-15-laptop-54927

Zal hier een 15.6inch laptop inpassen?
Er staan maten bij, wat let je om je laptop op te meten?
  zaterdag 12 maart 2011 @ 17:57:02 #150
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_94009454
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:26 schreef Fruitsalade het volgende:
Weet iemand een website waar ze Cowon verkopen? en die betrouwbaar is?
Schiet niet op in China. Je kunt ze wel uit Korea laten komen maar dan heb je weer kans op douanekosten. Ik zag eerst nog een Belgische shop dat een paar tientjes scheelt. Duitsland kan soms ook flink schelen.

Cowon dealtjes vinden is erg moeilijk ghehe, blijft prijzig spul.

quote:

[..]

Let ook op het forum, daar heb je elke maand codes staan. Peuter je ook gelijk referral punten los? ;)
pi_94009456
ah hehe idd faal.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 17:57:19 #152
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94009467
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:52 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Er staan maten bij, wat let je om je laptop op te meten?
Sowieso...
quote:
15.6inch laptop
quote:
Fit for 15" laptop
:|W En sinds wanneer is 15.6" een maat? Ik ken alleen 15,4". :{
pi_94009566
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:57 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Sowieso...

[..]

[..]

:|W En sinds wanneer is 15.6" een maat? Ik ken alleen 15,4". :{
Google kent wel 15,6 " ;(
  zaterdag 12 maart 2011 @ 18:00:11 #154
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94009602
quote:

[..]

Hebben ze niet iets voor de cheapass mofo's onder ons?

Die gewone Alpha's voor 4 dollar veel plezier van, m'n zusje ook van haar setje, maar een setje extra en om weg te geven is altijd fijn. O-)

quote:
9s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:59 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Google kent wel 15,6 " ;(
Google is niet goed wijs. :6
pi_94009619
Hier op de laptop staat toch echt 15.6 inch.
Maar die laptopcase is 2 cm te klein ;(
pi_94009742
http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html

Kut man Tweakers.net zijn ook niet wijs die hebben het ook over 15,6 ", net als Alternate en alle andere webshops.

Maar ok, het bestaat niet hoor ;(
  zaterdag 12 maart 2011 @ 18:08:41 #157
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_94009869
Mijn laptop is ook 15,6. Wel een acer >:)
pi_94009914
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 18:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn laptop is ook 15,6. Wel een acer >:)
dat dus
  zaterdag 12 maart 2011 @ 18:14:11 #159
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94010002
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 18:04 schreef Poepoog het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html

Kut man Tweakers.net zijn ook niet wijs die hebben het ook over 15,6 ", net als Alternate en alle andere webshops.

Maar ok, het bestaat niet hoor ;(
Wat slecht van ze, ze rekenen 1+5=6 (15,6) terwijl het natuurlijk -1+5=4 (15,4) moet zijn. Gekkies.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 18:26:35 #160
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_94010325
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 18:14 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Wat slecht van ze, ze rekenen 1+5=6 (15,6) terwijl het natuurlijk -1+5=4 (15,4) moet zijn. Gekkies.
Da's Apple-logica :{w
  zondag 13 maart 2011 @ 00:24:42 #161
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_94026340
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:57 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Schiet niet op in China. Je kunt ze wel uit Korea laten komen maar dan heb je weer kans op douanekosten. Ik zag eerst nog een Belgische shop dat een paar tientjes scheelt. Duitsland kan soms ook flink schelen.

Cowon dealtjes vinden is erg moeilijk ghehe, blijft prijzig spul.

[..]

Let ook op het forum, daar heb je elke maand codes staan. Peuter je ook gelijk referral punten los? ;)
Ga even lekker piepen zeg.. en de links controleren op refferal inhoud.
Staat namelijk 0.000000 refferal in. Ik profiteer gewoon zelf ook van de codes die hij geef.
Wees blij ipv er van uit gaan dat het 'slechts voor mijzelf' is.

Heb hier namelijk een mooi setje Alpha pro's liggen met discount van vorrige keer gekocht :)
En nog wat normale Brainwavz..
  zondag 13 maart 2011 @ 01:08:07 #162
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94028476
Haters be hatin'. ;) Mad respek tokko1. Jij regelt ons de shizzle, waarvoor oprechte dank.
  zondag 13 maart 2011 @ 01:09:59 #163
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_94028568
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 01:08 schreef shiznuts het volgende:
Haters be hatin'. ;) Mad respek tokko1. Jij regelt ons de shizzle, waarvoor oprechte dank.
Thanks, and I know.. mijnreactie zal vast een beetje overdagdig zijn maar komop, nutteloos om iemand af te gaan zeiken als je gewoon zelf even kan kijken of er refferal links zijn. (tevens te kijken naar wie 't überhaupt post.. heb ook de hele OP naar v2 gemaakt, gewoon omdat het kán).
  zondag 13 maart 2011 @ 01:19:23 #164
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94029025
In a world full of corruption it is hard not to be suspiscious of a genuine good deed.
pi_94038459
Schijt Tinydeals/postbode plaatsen ze de toevoeging van mijn adres op de volgende regel, nu beland het bij de buren. 3 pakketten tegelijk besteld 1 ontvangen, 1 geopend door buren bezorgd en 1 met veel leuke spullen ontbreekt nog.
pi_94038674
Vraagje. Had een paypal claim gemaakt bij DX. Vrij snel een mail gekregen met:

REFUND SUCCESFUL

Dear x ,

Greetings from dealextreme.com! A refund has been sent to your payment account:

ORDER #: 0131xxxx
REFUND AMOUNT: ($81.30)
CUSTOMER SERVICE: support.dealextreme.com

Maar bedoelen ze met payment account nou gewoon mijn paypal? Daar heb ik niks staan. Ook mijn claim is niks veranderd. Wie weet hoe ik nou aan dat geld kan komen? Is het store credit?
  zondag 13 maart 2011 @ 11:34:35 #167
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_94038770
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 11:31 schreef Skiet het volgende:
Vraagje. Had een paypal claim gemaakt bij DX. Vrij snel een mail gekregen met:

REFUND SUCCESFUL

Dear x ,

Greetings from dealextreme.com! A refund has been sent to your payment account:

ORDER #: 0131xxxx
REFUND AMOUNT: ($81.30)
CUSTOMER SERVICE: support.dealextreme.com

Maar bedoelen ze met payment account nou gewoon mijn paypal? Daar heb ik niks staan. Ook mijn claim is niks veranderd. Wie weet hoe ik nou aan dat geld kan komen? Is het store credit?
Dit krijg je binnen enkele dagen op je Paypal rekening gestort :*
DealExtreme gaat tegenwoordig bijna altijd automatisch akkoord met een claim :o
  zondag 13 maart 2011 @ 11:57:10 #168
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_94039362
Dat is gewoon z'n automatisch mailtje van DX. Je krijgt dan echter nog niet je geld terug... }:|
pi_94042231
Maar in principe zou je dus.. ik keur het zelf sterk af natuurlijk... steeds je geld terug kunnen claimen terwijl je het toch gekregen hebt?
pi_94042305
Behalve als het gestuurd is met tracking nummer. Maarre op een keer zegt de shop ook zelf van bekijk t maar ik doe geen zaken meer met jou.
  zondag 13 maart 2011 @ 13:29:42 #171
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_94042828
Hmm ik heb net mijn tracking nummer vor mijn order gechecked, en nu staat er delivery unseccesful, maar ik heb geen briefje van de TNT in de bus gevonden?
ff wachten nog
  zondag 13 maart 2011 @ 13:38:33 #172
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_94043231
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:16 schreef Eenskijken het volgende:
Maar in principe zou je dus.. ik keur het zelf sterk af natuurlijk... steeds je geld terug kunnen claimen terwijl je het toch gekregen hebt?
Denk het wel.

Zou het niet proberen.
  zondag 13 maart 2011 @ 14:00:59 #173
327191 RobertNL
For your gear.
pi_94044108
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:29 schreef Game_Error het volgende:
Hmm ik heb net mijn tracking nummer vor mijn order gechecked, en nu staat er delivery unseccesful, maar ik heb geen briefje van de TNT in de bus gevonden?
Gewoon even bij het postkantoor vragen, vaak komen ze pakketjes uit China maar 1 keer aanbieden.
pi_94044170
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 13:29 schreef Game_Error het volgende:
Waarschijnlijk is die analfabeet gewoon niet langs geweest. :P
  zondag 13 maart 2011 @ 14:40:44 #175
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_94045873
ik verander tegenwoordig standaard de "provincie" in "NIET BIJ DE BUREN AFGEVEN" als ik dingen bestel zonder tracking.
en ja, je hebt luie postbestellers die alles om een uur of 4 bij t postagentschap dumpen wat ze nog over hebben en dan krijg je inderdaad geen briefje
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_94046563
Ik had ook een keer unsuccesful delivery terwijl het helemaal niet bezorgd was (ook niet heel vroeg). Werd gewoon de volgende werkdag bezorgd. Zou dus nog even tot maandag wachten, en dan als het niet bezorgd is vanaf dinsdag even op postkantoor kijken.
pi_94048602
Suntekstore lijkt weer online te zijn.
No freebies in sight though...
  zondag 13 maart 2011 @ 17:47:22 #178
327191 RobertNL
For your gear.
pi_94054395
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:43 schreef Iemand91 het volgende:
Suntekstore lijkt weer online te zijn.
No freebies in sight though...
Ik wacht nog steeds op mijn Xbox headset freebie :o
  zondag 13 maart 2011 @ 19:17:18 #179
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_94059033
quote:
16s.gif Op zondag 13 maart 2011 00:24 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ga even lekker piepen zeg.. en de links controleren op refferal inhoud.
Staat namelijk 0.000000 refferal in.
Je reageert wel wat fel ondanks mijn knipoog, jij hebt wat te verbergen :P
Referral link zegt weinig, via de mail kun je ook scoren ;)

Zal ik een fantasy ei voor je kopen om testosteron af te blazen, wordt je rustig van ^O^
  zondag 13 maart 2011 @ 19:41:34 #180
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_94060361
Lijkt me wel lachen om zo'n ei of zo bij een willekeurige bekende te laten bezorgen :7
  zondag 13 maart 2011 @ 19:57:13 #181
327191 RobertNL
For your gear.
pi_94061252
quote:
10s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef 08gnoT. het volgende:
Lijkt me wel lachen om zo'n ei of zo bij een willekeurige bekende te laten bezorgen :7
Moet je wel zeker weten dat er iemand anders bij is op moment van ontvangst :P
  zondag 13 maart 2011 @ 20:32:39 #182
304381 Loll
pi_94063284
kanker het sgiet ook niet op en mijn geld is op. en dat rijmt
BAM dit is 3KB
  zondag 13 maart 2011 @ 20:34:04 #183
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94063382
Kan er zelfs niet nog een beetje zeep van af om je mond te wassen, jongeman? :{
pi_94065885
Zoo he, wat is de koers van de euro slecht. :o
  zondag 13 maart 2011 @ 21:14:40 #185
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_94066417
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:06 schreef Iemand91 het volgende:
Zoo he, wat is de koers van de euro slecht. :o
latest (Mar 11)
1.3773

Flink aan het zakken weer, ja
pi_94067503
quote:
13s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:14 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

latest (Mar 11)
1.3773

Flink aan het zakken weer, ja
Oh, ze hebben het weer verbeterd.
Het was iets van 424354632.32 euro. :P
  zondag 13 maart 2011 @ 21:29:46 #187
327191 RobertNL
For your gear.
pi_94067603
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:27 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Oh, ze hebben het weer verbeterd.
Het was iets van 424354632.32 euro. :P
3866281314.56 ;)
pi_94067608
bij mij nog steeds niet goed :(
Price: $14.71
EUR 3866281314.56 (for reference)
pi_94077569
D'oh! :')
Ik vergeet wat ik besteld heb, de mp3 speler die ik ontving is ook een spy-camera...

Verder oa
http://www.dealextreme.co(...)blue-led-3-ag3-22117
goedkoop en werkt,onzichtbare inkt, zichtbaar met de ingebouwde uv-led. Batterijen zitten er reeds in, komt met een reserveset.
http://www.dealextreme.com/p/usb-3-5-plasma-ball-3689
tja usb plasma bal, verder niets over te zeggen
http://www.dealextreme.co(...)s-6mm-100-pack-13504
100 6mm ronde magneten. LEUK, wil er nog bestellen. Niet echt goedkoop
http://www.dealextreme.com/p/3-7x20mm-rf3-rifle-scope-8183
Rifle scope, 3x tot 7x zoom, degelijke afwerking, betere kwaliteit dan ik zou verwachten voor die prijs.
http://www.dealextreme.co(...)vival-keychain-19144
Gadget, een omslachtig alternatief voor een aansteker :) Je schroeft het open en strijkt met de pin + wiek over de vuursteen (metaal) aan de zijkant, de wiek vat vuur...
http://www.dealextreme.com/p/stylish-fluid-filled-compass-2876
Tegenvaller, te veel wrijving en naald is niet uitgebalanceerd. Naald draait tot 10 graden mee als je het kompas zachtjes draait
http://www.dealextreme.co(...)on-light-3xaaa-10376
Kampeerlicht, goedkoop, geeft licht, 10 leds die een wijde bundel geven of drie fellere leds die meer focussen. Magneet en bevestigingshaakje aan achterkant.
http://www.dealextreme.co(...)-lighter-silver-5037
Windproof aansteker met coole groene vlam (kopergaas neem ik aan), felle witte led geschikt als zaklamp, en een UV-led.
pi_94079486
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:19 schreef meth1745 het volgende:
D'oh! :')
Ik vergeet wat ik besteld heb, de mp3 speler die ik ontving is ook een spy-camera...

Verder oa
http://www.dealextreme.co(...)blue-led-3-ag3-22117
goedkoop en werkt,onzichtbare inkt, zichtbaar met de ingebouwde uv-led. Batterijen zitten er reeds in, komt met een reserveset.
http://www.dealextreme.com/p/usb-3-5-plasma-ball-3689
tja usb plasma bal, verder niets over te zeggen
http://www.dealextreme.co(...)s-6mm-100-pack-13504
100 6mm ronde magneten. LEUK, wil er nog bestellen. Niet echt goedkoop
http://www.dealextreme.com/p/3-7x20mm-rf3-rifle-scope-8183
Rifle scope, 3x tot 7x zoom, degelijke afwerking, betere kwaliteit dan ik zou verwachten voor die prijs.
http://www.dealextreme.co(...)vival-keychain-19144
Gadget, een omslachtig alternatief voor een aansteker :) Je schroeft het open en strijkt met de pin + wiek over de vuursteen (metaal) aan de zijkant, de wiek vat vuur...
http://www.dealextreme.com/p/stylish-fluid-filled-compass-2876
Tegenvaller, te veel wrijving en naald is niet uitgebalanceerd. Naald draait tot 10 graden mee als je het kompas zachtjes draait
http://www.dealextreme.co(...)on-light-3xaaa-10376
Kampeerlicht, goedkoop, geeft licht, 10 leds die een wijde bundel geven of drie fellere leds die meer focussen. Magneet en bevestigingshaakje aan achterkant.
http://www.dealextreme.co(...)-lighter-silver-5037
Windproof aansteker met coole groene vlam (kopergaas neem ik aan), felle witte led geschikt als zaklamp, en een UV-led.
[ afbeelding ]
Zo, da's een aardig lijstje. :o Allemaal tegelijk? Dan is het leuk uitpakken. :9
Maar die rifle scope, hoe moet ik nou zoiets lezen, hoe ik de vergroting moet lezen.
Bij die van jou staat bijvoorbeeld 3~7x20mm en jij zegt 3 tot 7 keer zoom. Maar hij is toch niet verstelbaar?

EDIT: deze is toch wel gruwelijk vet, als ie niet zo duur, plastic-achtig was... :{

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 14-03-2011 02:18:01 ]
  maandag 14 maart 2011 @ 07:26:01 #191
327191 RobertNL
For your gear.
pi_94081372
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:28 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Zo, da's een aardig lijstje. :o Allemaal tegelijk? Dan is het leuk uitpakken. :9
Maar die rifle scope, hoe moet ik nou zoiets lezen, hoe ik de vergroting moet lezen.
Bij die van jou staat bijvoorbeeld 3~7x20mm en jij zegt 3 tot 7 keer zoom. Maar hij is toch niet verstelbaar?

EDIT: deze is toch wel gruwelijk vet, als ie niet zo duur, plastic-achtig was... :{
[ afbeelding ]
De scope is verstelbaar, dmv draaien :) ik heb hem ook. Hij heeft weinig lichtval en is daardoor soms nogal donker.
  maandag 14 maart 2011 @ 09:58:59 #192
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_94083814
Een nieuwe korting, ditmaal van Pandawill.
Op het hele assortiemnt 5% korting, zonder expire date ^O^

SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
Ben aan het proberen om gratis varkentjes te krijgen bij orders van 4 usd of meer.. 8)7 Weet niet of ze daar in trappen :@
pi_94084051
quote:
16s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:58 schreef tokko1 het volgende:
Een nieuwe korting, ditmaal van Pandawill.
Op het hele assortiemnt 5% korting, zonder expire date ^O^

SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
Ben aan het proberen om gratis varkentjes te krijgen bij orders van 4 usd of meer.. 8)7 Weet niet of ze daar in trappen :@
Moet hun site het alleen wel doen.... Ondanks dat ik de beste ervaringen heb met Pandawill, hebben ze wel de meest langzame site.
En waarom trouwens gratis shit willen regelen van een Chinese webshop? :') Zeker het toppunt van Hollander zijn?
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  maandag 14 maart 2011 @ 10:10:04 #194
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_94084114
quote:
8s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:07 schreef Wootism het volgende:

[..]

Moet hun site het alleen wel doen.... Ondanks dat ik de beste ervaringen heb met Pandawill, hebben ze wel de meest langzame site.
En waarom trouwens gratis shit willen regelen van een Chinese webshop? :')
Omdat het kán :') Én varkentjes zijn gewoon überultra leuk, en horen bij dit topic :Y
Gratis varkentje bij orders is namelijk iets wat al eerder geweest is.. moet weer lukken!
pi_94084208
quote:
16s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:10 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Omdat het kán :') Én varkentjes zijn gewoon überultra leuk, en horen bij dit topic :Y
Gratis varkentje bij orders is namelijk iets wat al eerder geweest is.. moet weer lukken!
Moeten we lezen dat jij één varkentje krijgt per coupongebruik boven de 4 usd?

Maak je wel een foto van de tsunami aan varkens?
  maandag 14 maart 2011 @ 10:15:53 #196
327191 RobertNL
For your gear.
pi_94084264
Hebben ze bij Bic ook goede oordopjes?
pi_94084418
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:15 schreef RobertNL het volgende:
Hebben ze bij Bic ook goede oordopjes?
Nope. ;)
  maandag 14 maart 2011 @ 10:24:35 #198
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_94084468
quote:
9s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:13 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Moeten we lezen dat jij één varkentje krijgt per coupongebruik boven de 4 usd?

Maak je wel een foto van de tsunami aan varkens?
Haha nee, ik krijg niets voor deze akties...(behalve zelf dus ook korting :Y ) ik probeer te regelen dat iedereen die besteld een coupon code kan gebruiken en dán een varkentje gratis krijgt ;)
  maandag 14 maart 2011 @ 11:03:03 #199
327191 RobertNL
For your gear.
pi_94085572
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:22 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Nope. ;)
Jammer heb er nog wat shop credit :)
pi_94085868
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 07:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De scope is verstelbaar, dmv draaien :) ik heb hem ook. Hij heeft weinig lichtval en is daardoor soms nogal donker.
Ah thanks. :) Maar ik koop denk ik nog wel een keer een telescoop van de kijkshop o.i.d. Of als een fokker een interessant aanbod heeft.
  maandag 14 maart 2011 @ 11:39:34 #201
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_94086912
Hoe kom je aan zoveel storecredit robert :P
  maandag 14 maart 2011 @ 11:53:16 #202
327191 RobertNL
For your gear.
pi_94087553
:Y veel mensen die graag 5% korting willen ;)

[ Bericht 20% gewijzigd door RobertNL op 14-03-2011 12:01:00 ]
  maandag 14 maart 2011 @ 12:08:09 #203
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_94088154
Pro alpha's binnen, volgens mij minder dan de M1. Er zit wel een tikkie meer bas in maar het is wollige bas waardoor details verloren gaan. Beetje zoals de normale alpha's.

Sultans of swing klinkt echt niet zo goed door deze doppen. Waarschijnlijk wat beter voor house achtige muziek.
  maandag 14 maart 2011 @ 14:29:07 #204
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_94093384
Losstaande post: Toch is ebay china vaak goedkoper dan shops :) Gewoon ff goed zoeken.
pi_94093762
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:29 schreef beeklaan het volgende:
Losstaande post: Toch is ebay china vaak goedkoper dan shops :) Gewoon ff goed zoeken.
Het is sowieso goed zoeken, laatst hoesje gekocht voor een tablet voor $13,- inclusief op Ebay, mooie prijs dacht ik tot een shop dezelfde voor iets meer dan $3,- had. 8)7
Als je echt het goedkoopst uit wil zijn loont het best wel om op Ebay te zoeken maar wat je soms ziet is dat dezelfde soort artikelen kunstmatig qua prijs omhoog worden gehouden hopend op gemakzuchtige klanten. ;)
Ik heb af en toe de neiging via dropshipping exact dezelfde spullen aan te gaan bieden, gewoon om te narren. :+
pi_94094064
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:29 schreef beeklaan het volgende:
Tja, ik kijk als ik iets koop vaak gewoon even meerdere shops en eBay na. En dan de goedkoopste kiezen.
Oh ja, Zuid-Korea zit praktisch kostuums weg te geven. :D :P :') :

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 14-03-2011 19:04:47 ]
  maandag 14 maart 2011 @ 14:48:24 #207
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94094098
Tablethoesje voor $13,- ;( . Is 'ie van echt leer met gouden randjes soms?

Je moet er simpelweg een 'neus voor hebben', dat wel ja. Maar op eBay is de concurrentie directer. Want als ik een zoektermpje intyp, dan sorteer ik dat gelijk op 'laagste prijs incl. verzenden eerst'. Die eBay-shops moeten dus wel meegaan met het laagste bedrag, want anders lopen ze gewoon veel klandizie mis. Dus dat van dat kunstmatig hooghouden, ben ik het niet per se mee eens, wat niet wegneemt dat sommige webshops gewoon hopen sukkels te treffen die niet zo goed zijn met internet, gewoon een item willen en best de volle pond willen betalen. :P

Met webshops is het toch lastiger te vergelijken. Je hebt ChinaCheep wel, maar echt alles uit alle webshops goed op prijzen vergelijken bestaat eigenlijk nog niet (hint hint, voor de webdevelopers onder ons). Vaak zijn sommige dingen bij een bepaalde shop goedkoper dan bij een ander, maar betekent dat niet dat de ene shop dan ook goedkoper is, daar de andere shop weer bepaalde andere dingen goedkoper aanbiedt.

Conclusie: je moet er een 'neus voor hebben' en er een beetje tijd en kunde in steken.
pi_94094233
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:48 schreef shiznuts het volgende:
Tablethoesje voor $13,- ;( . Is 'ie van echt leer met gouden randjes soms?
Leer maar zonder goud. (dat is voor paupers :P )
Ik vond de prijs voor een 10" hoes niet eens zo heel gek eigenlijk: :?
  maandag 14 maart 2011 @ 14:52:45 #209
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_94094272
Wat noem jij een hoes? Mijn 10" hoes met keyboard was ook 22 dollar ofzo. Veel goedkoper kan ook niet.
  maandag 14 maart 2011 @ 14:52:50 #210
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94094276
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:51 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Leer maar zonder goud. (dat is voor paupers :P )
Ik vond de prijs voor een 10" hoes niet eens zo heel gek eigenlijk: :?
Oh, ik dacht die dingen van foam. :P Die je binnenstebuiten kunt draaien. ;(
pi_94094888
Deze is een tegenvaller:

http://www.dealextreme.com/p/1-8in-to-ide-harddisk-convertor-4372

ipv een connector voor de harde schijf heb ik een rijtje slecht vertinde contacten op de print.
De connector zat ook niet los in het pak, moet afgebroken zijn voor verzending. Wel een QC (quality check) sticker aanwezig...

Ouch, heb even ingelogd om m'n DX reward points te zien, heb er 77 aan 1 punt per 10$ ... :@

Hoe gebruik je die punten?

[ Bericht 10% gewijzigd door meth1745 op 14-03-2011 15:29:36 ]
pi_94097141
Wat is dat DHL snel zeg, gewoon in 3 dagen je pakketje in huis _O_ was vanochtend niet thuis en ze kwamen net voor de tweede poging gewoon nog een keer terug. top! :)
  maandag 14 maart 2011 @ 18:51:37 #213
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_94104999
hier lag me pakket 10 dagen bij de douane ( DHL ) net bericht gekregen.. hij is vrijgegeven..
nu morgen thuis! :D na 3 weken.. wel ff claimen bij de chinees... :X
heb hem moeten door labellen vanaf holland naar hier.. en dat moet ik betalen
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_94105478
revpoolen koop je dus nog steeds spul :D
pi_94105675
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:12 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ah thanks. :) Maar ik koop denk ik nog wel een keer een telescoop van de kijkshop o.i.d. Of als een fokker een interessant aanbod heeft.
Potver, ben dus nu al de hele tijd aan het rondkijken na aanleiding van RobertNL's post.
Straks weer geld armer aan iets wat niet nodig is, zoals zoiets.

EDIT: en ik heb zo'n gevoel dat ik heel lang op mijn dx order mag gaan wachten... :{

again...
  maandag 14 maart 2011 @ 19:08:19 #216
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_94105959
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
waarom niet? duurt hier op Aruba ongeveer 3 tot 4 weken als ik iets bestel.. dus netzo lang als bij jullie :D
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_94106126
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:08 schreef monkeybrain het volgende:
Pro alpha's binnen, volgens mij minder dan de M1. Er zit wel een tikkie meer bas in maar het is wollige bas waardoor details verloren gaan. Beetje zoals de normale alpha's.

Sultans of swing klinkt echt niet zo goed door deze doppen. Waarschijnlijk wat beter voor house achtige muziek.
Ik was eigenlijk van plan ze bestellen, maar zijn ze niet echt beter dan de normale alphas?
  maandag 14 maart 2011 @ 19:20:15 #218
327191 RobertNL
For your gear.
pi_94106653
Vandaag hoesje voor mijn desire ontvangen. Slechts 50 dagen na bestellen, claim net maar gesloten.
  maandag 14 maart 2011 @ 19:46:43 #219
309342 ErkendFokker
pi_94108260
Iemand de paypal wisselkoers van vandaag?
Wil eigenlijk wel de M3 bestellen voor 65$ :D (maar moet dus weten hoeveel euro dat is)
pi_94110590
1$ = ¤0,7334819857

65$ = ¤47,68
pi_94117136
quote:
99s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:46 schreef ErkendFokker het volgende:
Iemand de paypal wisselkoers van vandaag?
Wil eigenlijk wel de M3 bestellen voor 65$ :D (maar moet dus weten hoeveel euro dat is)
ik gebruik altijd xe.com
  maandag 14 maart 2011 @ 22:20:32 #222
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_94119724
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:11 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk van plan ze bestellen, maar zijn ze niet echt beter dan de normale alphas?
Op het eerste gezicht niet nee, moet ze wat beter vergelijken. De kabel is wel wat beter, behuizing is ook hetzelfde met zo'n rubber randje.

Paypal heeft ook een valuta reken functie als je inlogt, het draait om de paypal koers.
PayPal-wisselkoers:1 EUR = 1,36336 USD
pi_94119939
Weet iemand nog een musthave gereedschap setje, bv voor mobiele telefoons en dergelijke?

Zie door het bomen (300+pagina's op eBay) het bos niet meer. ;(
  maandag 14 maart 2011 @ 22:23:22 #224
309342 ErkendFokker
pi_94119963
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Op het eerste gezicht niet nee, moet ze wat beter vergelijken. De kabel is wel wat beter, behuizing is ook hetzelfde met zo'n rubber randje.

Paypal heeft ook een valuta reken functie als je inlogt, het draait om de paypal koers.
PayPal-wisselkoers:1 EUR = 1,36336 USD
Ik krijg als het goed is binnenkort de Nationite N2 met Brainwavz M1 binnen, maar eens kijken of dat wat is. Als ik ze niet goed genoeg vind dan bestel ik wel iets duurs (100$ :p)
  maandag 14 maart 2011 @ 22:33:39 #225
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_94120757
quote:
9s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef Poepoog het volgende:
Weet iemand nog een musthave gereedschap setje, bv voor mobiele telefoons en dergelijke?

Zie door het bomen (300+pagina's op eBay) het bos niet meer. ;(
De Action heeft een setje mini schroevendraaiers in het assortiment gekregen voor 3 euro ofzo. Zitten 2 torx in, 2 kruiskop en 2 normale.

Misschien een optie.
pi_94120983
Ik dacht altijd dat DealExtreme zo'n optical switch had, om meerdere apparaten op 1 geluidsbron aan te sluiten:

Heeft iemand hier ervaring met zo'n ding en een link naar een Chinese shop die ze verkoopt?

Moet namelijk 2 Z-5500 sets op mijn PC aansluiten en ik heb maar 1 optische uitgang.
pi_94121592
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:33 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De Action heeft een setje mini schroevendraaiers in het assortiment gekregen voor 3 euro ofzo. Zitten 2 torx in, 2 kruiskop en 2 normale.

Misschien een optie.
Dank, had zelf http://www.dealextreme.co(...)y-45-piece-set-36203

via eBay voor 6 euro of zo gehaald. Maar het doosje was al binnen 5 minuten kapot :')
pi_94122200
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:36 schreef RacerDKB het volgende:
Ik dacht altijd dat DealExtreme zo'n optical switch had, om meerdere apparaten op 1 geluidsbron aan te sluiten:

[ afbeelding ]

Heeft iemand hier ervaring met zo'n ding en een link naar een Chinese shop die ze verkoopt?

Moet namelijk 2 Z-5500 sets op mijn PC aansluiten en ik heb maar 1 optische uitgang.
Ik heb al jaren deze switch. I know, het is een Nederlandse shop. Maar ervaring heeft mij geleerd om dit soort dingen beter niet uit China te halen. :P (denk aan geluid dat om de haverklap wegvalt tijdens het filmkijken etc... )
pi_94122528
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Wootism het volgende:

[..]

Ik heb al jaren deze switch. I know, het is een Nederlandse shop. Maar ervaring heeft mij geleerd om dit soort dingen beter niet uit China te halen. :P (denk aan geluid dat om de haverklap wegvalt tijdens het filmkijken etc... )
Hmm ja alsof dat ding niet uit China komt :P Verschil is alleen dat die shop er 7 euro winst op maakt ;(

Maar ik zal ff kijken, bedankt voor de tip in ieder geval, moet natuurlijk ook een extra toslink kabel er bij van pc naar die switch en die kosten ook weer ¤6 bij die shop voor een halve meter, ik had voor ¤8 incl verzendkosten een toslink kabel van 10 meter op ebay.co.uk en het ding werkt perfect.
pi_94122852
Waarom is zo'n switch eigenlijk zo lomp gebouwd? Kan toch veel beter/mooier?
pi_94123000
Misschien zit er iets van glas in ofzo? Geen idee hoe optical in elkaar zit
pi_94125367
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:57 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Hmm ja alsof dat ding niet uit China komt :P Verschil is alleen dat die shop er 7 euro winst op maakt ;(

Maar ik zal ff kijken, bedankt voor de tip in ieder geval, moet natuurlijk ook een extra toslink kabel er bij van pc naar die switch en die kosten ook weer ¤6 bij die shop voor een halve meter, ik had voor ¤8 incl verzendkosten een toslink kabel van 10 meter op ebay.co.uk en het ding werkt perfect.
Tuurlijk komt dat ook uit China, maar als je het uit Nederland bestelt weet je zeker dat je een klasse-a product krijgt. Aangezien optisch geluid vrij nauwkeurig komt zou ik hier niet op besparen.
Je mag doen wat je wilt hoor, maar ik heb al een keer mijn Tv opgeblazen met een in China gekochte DVI switch, en haperend geluid gehad met een toslink switch. Ik ben op het gebied van switches dus wel genezen. :D
  dinsdag 15 maart 2011 @ 00:25:42 #235
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
  dinsdag 15 maart 2011 @ 00:31:29 #236
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94127602
http://www.suntekstore.com/index.html
Suntek's back en het ziet ernaar uit dat we binnenkort weer freebies hebben.
Niet dat ik me roze cute magic krulspelden binnen heb. ;(
Niet dat ik me daar aan stoor. ;(
pi_94127698
quote:
:r Jij weet zo ook wel uit te kiezen of niet? :')

Trouwens, ik ibood.be heeft hunt.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 00:51:29 #238
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_94128233
Maar dit is NL :)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 00:54:58 #239
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94128309
This is SpartaChina!
pi_94128517
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:51 schreef beeklaan het volgende:
Maar dit is NL :)
Voor als er Belgen / Belgisch adres hebbende Fokkers dit topic volgen. ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 00:54 schreef shiznuts het volgende:
This is SpartaChina! [ afbeelding ]
Ik zat dat ook écht in mijn hoofd op de welbekende manier uit te schreeuwen :')

EDIT: naar aanleiding van dit topic serieus aan het rondkijken / bieden op telescopen en spottingscopes... :D
  dinsdag 15 maart 2011 @ 01:23:17 #241
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_94128864
Ik heb een telescoop, da's best gaaf om af en toe mee te kijken :Y Ben je wel eens bij een sterrenwacht geweest? Daar hebben ze pas goede :7

Een spotting scope zat in m'n pakketje van DX waar ik al weken op wacht, dat was die 4x20mm trouwens.
pi_94133702
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:20 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag hoesje voor mijn desire ontvangen. Slechts 50 dagen na bestellen, claim net maar gesloten.
waar besteld? toevallig bij bonamart op ebay :P?

had 05-03-11 ook een hoesje besteld voor mijn HTC, bij Bonamart97 ( 60.000+ feedbacks, 99% positief)

en krijg nu net pas de melding dat die verzonden is, 10 dagen later :P
dus hopen dat het bij mij geen 50 dagen duurt :P

Edit: en aangezien het me zolang duurde ook nog een ander hoesje gister gekocht bij digidpf88
vandaag verzonden :)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:32:06 #243
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94133793
Heb net maar een flash hotshoe naar tripodmount adapter gekocht.
Postbode maakte me wakker met m'n Zoom H1. :P Hooray!
Dus nu 1080p video met supercrisp sound. Maar moet je de mic wel ergens kunnen bevestigen. ;(
pi_94133965
Na een tijdje nu niks te hebben gehad qua pakketten,
word ik er toch wel weer blij van dat ik weet dat er nog z'n 7 a 8 Pakketjes krijg :)

*O*
  dinsdag 15 maart 2011 @ 12:41:26 #245
327191 RobertNL
For your gear.
pi_94138169
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 10:29 schreef Downstar het volgende:

[..]

waar besteld? toevallig bij bonamart op ebay :P?

had 05-03-11 ook een hoesje besteld voor mijn HTC, bij Bonamart97 ( 60.000+ feedbacks, 99% positief)

en krijg nu net pas de melding dat die verzonden is, 10 dagen later :P
dus hopen dat het bij mij geen 50 dagen duurt :P

Edit: en aangezien het me zolang duurde ook nog een ander hoesje gister gekocht bij digidpf88
vandaag verzonden :)

Dealextreme, http://www.dealextreme.co(...)exus-one-black-54323
Heb dat achterste ding eraf gesloopt, ging heel makkelijk en het hoesje is vergelijkbaar met de 24 euro hoesjes in de lokale telecom winkels :)
pi_94139148
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:02 schreef Iemand91 het volgende:
Waarom is zo'n switch eigenlijk zo lomp gebouwd? Kan toch veel beter/mooier?
Zit heel simpel in elkaar van binnen, gewoon een kabeltje wat van plugje wisselt als je draait, puur mechanisch.
Geen referral hier.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:15:59 #247
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_94139258
Twee 1 cent deals binnen :) Nog een stylus :') en oortjes van brandsdragon :')
  dinsdag 15 maart 2011 @ 13:16:54 #248
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_94139284
60 kettinkjes van ebay binnen *O*
pi_94139764
Voor wie bij BIC de 10%ebay en 7%fok codes al heeft gebruikt (en niet steeds een nieuwe account wil maken...): 8%off063
jaja, en azo...
pi_94139930
Vandaag 3 pakketten van BIC ontvangen van 7 maart _O_ BIC blijft mij verbazen _O_

Oja ook de 1 cent deal oordopjes van BD binnen, hoewel ik t geld al terug heb geclaimd..

[ Bericht 15% gewijzigd door UncleSam op 15-03-2011 13:49:59 ]
pi_94141109
Voor de derde TV wil ik eigenlijk een kleine en goedkope mediaplayer neerzetten. Moet wel in HD kunnen afspelen en liefst HDMI aansluiting en MKV afspelen. Wie heeft een goede?
pi_94141134
3 paketten binnen van 7 maart van tinydeal.

Oa parfum en nog een survivalsaw dinges, wel leuk spul :)

Oja en nog een briefje dat er iets aangetekend was, maar ik was niet thuis... mag het pas de volgende dag ophalen opt postkantoor....
toch?
pi_94141734
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:59 schreef Skiet het volgende:
Voor de derde TV wil ik eigenlijk een kleine en goedkope mediaplayer neerzetten. Moet wel in HD kunnen afspelen en liefst HDMI aansluiting en MKV afspelen. Wie heeft een goede?
Gewoon hier in NL aanschaffen..

Dingen kosten geen drol

aanrader is de AC Ryan playon HD ( mini; afhankelijk van of je wel of niet een interne HDD wil)

de 1e versie van de mini koop je al voor 70 euro ( zie tweakers pricewatch)
en speelt echt alles af!

( heb hem zelf ook :) )

Ik was mn stylus(0.01$) ook vergeten :P, zal die dan ook vast wel binnen hebben
pi_94141918
Krijg net een mailtje van Pandawill:
quote:
Support Pandawil & Fight against internet crime

You are probably aware that Pandawill had been attacked twice by hackers in February. The battle against them is ruthless. This is a battle against evils, against the darkness. We have no fear, cuz we know we have your understanding and support. Panda will survive, and Panda will thrive!

To thank you all and boycott cyber crime, Pandawill holds this activity in hope of more and more people join us to fight against hacker attack.
:') :')
pi_94142877
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef Michael-H het volgende:

[..]

ik ook WEER, die sturen ze nu al weken door ...

Daar onder staat overigens wel dat wanneer je bij een bestelling van welk bedrag dan ook
dit tablet : Haipad M701 Android 2.1 voor 89,99$ krijgt

of je kan de keuze maken uit een lelijke tel, sleutelhanger :P
pi_94143130
@downstar

Ja, ik heb voor 2 televisies gewoon een goede mediaplayer staan. Alleen de derde boeit niet heel erg. Dus als ik voor 30 euro een ding kan vinden wat goed werkt doe ik dat liever.

Hmm ik wacht wel even. Schijnt dat er weer een ibood hunt aankomt.
pi_94143374
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:50 schreef Skiet het volgende:
@downstar

Ja, ik heb voor 2 televisies gewoon een goede mediaplayer staan. Alleen de derde boeit niet heel erg. Dus als ik voor 30 euro een ding kan vinden wat goed werkt doe ik dat liever.
Denk niet dat je voor 30 euro in china er iets goed voor vind :P

als je dr niet veel voor uitwil geven, Hou eens een sites als Ibood in de gaten
komen vaak ook wel goede en goedkope mediaplayers voor, die dan bijvoorbeeld
geen extra opties hebben als DTS HD enzv. maar dat wil je toch niet bij een simpele speler ;)

leuke site om alle aanbiedingen te volgen van de verschillende sites is :
http://www.jouwaanbieding.nl/
  dinsdag 15 maart 2011 @ 15:20:17 #259
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_94144206
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 13:16 schreef 08gnoT. het volgende:
60 kettinkjes van ebay binnen *O*
Laat eens zien :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Boycott cybercrime? Join them against hacker attacks?

Ik weet niet wat voor gefrituurde sprinkhanen die lui eten maar hoe vechten de klanten tegen de hackers? Hoe ga ik cybercrime boycotten, hebben ze soms een winkel? _O-

Lijkt onderhand meer op een soort reclamecampagne, wij zijn zielig koop bij Pandawill :P
pi_94146467
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:50 schreef Skiet het volgende:
@downstar

Hmm ik wacht wel even. Schijnt dat er weer een ibood hunt aankomt.
Kunt ook tweedehands doen; deze, deze of iets dergelijks (zoek even op specificaties die jij wil) zijn prima.
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 15:20 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Laat eens zien :)

[ afbeelding ]

08gnoT had van eBay van die zilveren kettinkjes gekocht voor wat centen. Als het nou leren waren mocht ze mij wel wat opsturen. :D
Maar ik ben tevreden met m'n huidige Chinese ketting (die lekker snel geleverd werd ^O^ )

DX heeft de bestelling al 4 dagen op Expedited Order Received - in stock, word dus heeel trage levering. Order is niet van die ene leverancier die vertraging had...
pi_94146776
Ik wacht al sinds 23-2 op een order die toen verzonden is, is dat normaal dat het al zo lang duurt? Normaal had ik het veel eerder dacht ik :')
pi_94146868
Ik wacht nog op die MD80 cam. Die was 11 feb. verstuurd.... toch heb ik vandaag maar een geschil geopend, want gaat normaal idd veel sneller.
toch?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:26:42 #263
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_94147158
Ik ben weer helemaal bling-bling *)

Als ik het ringetje open krijg :') Echt weet iets voor Chinezen om het slotje te vergeten. Nou ja, ik heb nog wel ergens sluitinkjes liggen.

En mijn 1-cent never-buying cute magic watch is ook binnen, heeft een van jullie hem al?
pi_94148171
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:20 schreef keesos het volgende:
Ik wacht nog op die MD80 cam. Die was 11 feb. verstuurd.... toch heb ik vandaag maar een geschil geopend, want gaat normaal idd veel sneller.
ik wacht ook nog op mn md80, 9 februari verzonden.
ze zeggen nu dat ze een replacement verzonden hebben :')
pi_94149345
Mijn plasma ball is binnen!! Redelijk snel weer van bic
  dinsdag 15 maart 2011 @ 17:20:40 #266
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_94149402
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:19 schreef ElmoFan het volgende:
Mijn plasma ball is binnen!! Redelijk snel weer van bic
Hoe groot is dat balletje zelf ongeveer?
pi_94150081
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:20 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Hoe groot is dat balletje zelf ongeveer?
Deze?
10 cm. lijkt me.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 17:45:51 #268
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_94150563
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ben weer helemaal bling-bling *)

[ afbeelding ]

Als ik het ringetje open krijg :') Echt weet iets voor Chinezen om het slotje te vergeten. Nou ja, ik heb nog wel ergens sluitinkjes liggen.

En mijn 1-cent never-buying cute magic watch is ook binnen, heeft een van jullie hem al?
Hang er eens een geigerteller bij, Chinezen maken soms goedkope sieraden van kernafval :Y

Mijn roze horloge is nog niet binnen, ik kan niet wachten :@
pi_94153231
dear friend,
it have already sent by airmail without tracking number in 28 Jan.After several days ,you will get the item.Please don't worry.
regards

Dear friend :')
pi_94158283
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:35 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Deze?
10 cm. lijkt me.
Die idd, alleen blijkbaar had ik een van de laatste
pi_94168828
Bij thuiskomst trof ik ook de roze horloge aan, en de stylus :)
pi_94174190
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:17 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Die idd, alleen blijkbaar had ik een van de laatste
is het wat? zon plasma bal?
pi_94176980
Hoe lang staat bij jullie de orderstatus gemiddeld op Expedited Order Received - in stock?
Mijn order van de 11e staat er nog steeds op. Heb (zoals misschien wel bekend) wel meer/vaker besteld bij DX maar ik geloof niet dat het ooit zo lang op die status heeft gestaan.

Oh, enne:

quote:
Lifelike skull head mask
:')
  woensdag 16 maart 2011 @ 01:01:49 #274
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_94177327
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 00:47 schreef Iemand91 het volgende:
Hoe lang staat bij jullie de orderstatus gemiddeld op Expedited Order Received - in stock?
Mijn order van de 11e staat er nog steeds op. Heb (zoals misschien wel bekend) wel meer/vaker besteld bij DX maar ik geloof niet dat het ooit zo lang op die status heeft gestaan.

Oh, enne:
[ afbeelding ]

[..]

:')
Mijn laatste een dag of 15.
pi_94177391
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 01:01 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Mijn laatste een dag of 15.
:o , fuck. Dat word dus wachten... }:|
pi_94179724
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 23:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

is het wat? zon plasma bal?
Ach het is gewoon zo'n gadget, na even ermee spelen is ie niet super leuk meer ofzo
pi_94180522
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 07:35 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ach het is gewoon zo'n gadget, na even ermee spelen is ie niet super leuk meer ofzo
Dankje!

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2011 08:43:27 ]
pi_94183697
Net even een nieuwe md80 bij BIC besteld, hopen dat ze zo snel zijn als iedereen zegt :)
pi_94186594
Nieuwe website verkregen middels een ebay bestelling:

kun je veelal je bestellingen bij ebay tracken( door je item nummer en paypal transactie code)

http://www.chinapurchaseonline.com/tracking.php

blijkt alleen voor enkele shops op ebay te gaan, die zijn aangesloten bij chinapurchase
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:33:26 #280
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_94187106
Verkopen ze bijn TD gewoon een afgietsel van SEMMM, all balls :Y)

http://www.tinydeal.com/s(...)ty29356-p-24441.html
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:39:23 #281
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_94187296
Failextreme is ook weer lekker op gang. Eindelijk m'n pakje (de post was wel snel, het was een paar dagen geleden pas verzonden), getekend, zit er een armband in die ik niet besteld heb. Ik had 5 dingen besteld en ik krijg 1 ding van 3 dollar wat ik niet besteld heb :')

Adres klopte wel en de invoice van DX was ook normaal.

Aan paypal zal ik wel niks hebben als ik getekend heb, maar ik probeer wel een SNAD.
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:40:27 #282
258706 QuincydeKoster
Gamer in CPU en RAMgeheugen :D
pi_94187324
Laatst al mn bestellingen binnen. Voor het eerst moeten tekenen bij een bestelling van DX.
(Ik had een Touch Screen Digitizer en een LCD scherm besteld voor de nintendo DS, en ook nog vanaf ebay een flexcable voor mijn telefoon)
Dit is mijn signature.
pi_94189935
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Failextreme is ook weer lekker op gang. Eindelijk m'n pakje (de post was wel snel, het was een paar dagen geleden pas verzonden), getekend, zit er een armband in die ik niet besteld heb. Ik had 5 dingen besteld en ik krijg 1 ding van 3 dollar wat ik niet besteld heb :')

Adres klopte wel en de invoice van DX was ook normaal.

Aan paypal zal ik wel niks hebben als ik getekend heb, maar ik probeer wel een SNAD.
SNAD?

En mijn status is nu packaging *O* ...
  woensdag 16 maart 2011 @ 13:53:43 #284
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_94189963
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:53 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

SNAD?

En status is nu packaging...
Significantly Not As Described
pi_94189997
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:53 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Significantly Not As Described
Gewoon altijd zeggen dat je hem niet hebt gehad.
  woensdag 16 maart 2011 @ 13:57:04 #286
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_94190088
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:54 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Gewoon altijd zeggen dat je hem niet hebt gehad.
Ja dat doe ik normaal ook altijd, maar nu was het met tracking en aangetekend..
pi_94190725
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:57 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ja dat doe ik normaal ook altijd, maar nu was het met tracking en aangetekend..
Maakt ook geen ruk uit. Ze erkennen China Post / Hong Kong Post in alle gevallen dat ik heb geclaimed niet. Wel bv. TNT / UPS / DHL.
  woensdag 16 maart 2011 @ 14:50:33 #288
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_94192159
Wie woont er in Zwinderen _O-

quote:
Pocket Size Sex Vibration Massaging Stick$3.36Pocket Size Sex Vibration Massaging Stick
ship to Zwinderen Netherlands
pi_94192399
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 14:50 schreef monkeybrain het volgende:
Wie woont er in Zwinderen _O-

[..]

waar vandaan:)?

Of zijn suntekstore freebies er weer :D?

tinydeals dus :P;

quote:
$2.482 x Natural Latex Condoms with Ring + Vibrator
quote:
$2.35Extra Fun Vibrating Natural Latex Caterpillar Condom

[ Bericht 26% gewijzigd door Downstar op 16-03-2011 15:04:38 ]
  woensdag 16 maart 2011 @ 15:03:00 #290
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_94192682
Nee, Tinydeals laat alle recente aankopen zien aan de linkerkant :D
pi_94192784
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 15:03 schreef monkeybrain het volgende:
Nee, Tinydeals laat alle recente aankopen zien aan de linkerkant :D
had het inmiddels door :)
  woensdag 16 maart 2011 @ 15:06:44 #292
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_94192842
Voor een paar cent condooms kopen uit China :')_!
  woensdag 16 maart 2011 @ 15:30:25 #293
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_94193759
Tja, condooms in Nederland zijn ook aso duur. Met alle angstcampagnes ons wijsmaken dat we hier supercondooms hebben en vervolgens de hoofdprijs vragen.

Je zou denken dat ze in China via de overheid letten op kwaliteitscontrole rondom condooms. Je kunt ook zoals mij doen, gewoon anaal, veilig en gratis ^O^
pi_94194096
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef monkeybrain het volgende:
Tja, condooms in Nederland zijn ook aso duur. Met alle angstcampagnes ons wijsmaken dat we hier supercondooms hebben en vervolgens de hoofdprijs vragen.

Je zou denken dat ze in China via de overheid letten op kwaliteitscontrole rondom condooms. Je kunt ook zoals mij doen, gewoon anaal, veilig en gratis ^O^
http://vorige.nrc.nl/binn(...)k_met_hiv_injecteren
pi_94194495
quote:

Dan heb je niet goed begrepen waar condooms voor bedoeld zijn. Overigens kosten die dingen bij de GGD ¤1 voor 10.
  woensdag 16 maart 2011 @ 17:35:00 #296
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_94199991
quote:
Grappen maken is hier altijd een nutteloze bezigheid ;)

Nu je er toch over begint, HIV veroorzaakt geen AIDS. Dat is zo'n beetje het grootste medische schandaal van de laatste 30 jaar. Hier zullen de oren van klapperen in ongeloof maar daarom is het ook een schandaal dat gaat over grof geld verdienen, zoals je ook bij de Mexicaanse griep zag. AIDS heeft te maken met ondervoeding, that's it.

Niet mijn woorden, de Franse ontdekker van het HIV virus kun je hier het verhaal horen vertellen, uit de documentaire house of numbers.

woensdag 16 maart 2011 @ 18:31:25 #297
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_94202486
Geloof geen kut van die franse reïncarnatie van Hitler.
pi_94203389
Want genoeg kontebonkers in de westerse wereld krijgen geen Aids? Freddie Mercury maar als voorbeeld..
pi_94203937
Wat een topicwending zeg...
pi_94204333
Met de hoge brandstofprijzen komt dit goed van pas. Ook zorgt hij voor meer vermogen, kopen dus!
pi_94204502
quote:
Je zou denken dat ze in China via de overheid letten op kwaliteitscontrole rondom condooms.
ik zou dat niet zo snel denken :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')